Προς το περιεχόμενο

Εξυπνο Καλαθι Skroutz


Filippos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/4/2020 στις 3:25 ΜΜ, Filippos12 είπε

Συμφωνω απολυτως αν και εντελως ρεαλιστικα η καλυτερη μεθοδος ειναι η απευθειας φυσικη επαφη με το μαγαζι . Να δεις και να αξιολογησεις το προιον κατευθειαν πρωτου το αγορασεις.

Βασικα πρεπει να διαπιστωσεις κυριως αν ειναι πραγματι  διαθεσιμο το προιον στο καταστημα γιατι προπληρωνεις υποχρεωτικα στο σκρουτζ   με καρτα ον-λαιν.  Ξερετε, πολλοι γραφουν "αμεσα διαθεσιμο", και βρισκεσαι στο περιμενε με τις μερες.  Μετα παιζονται δραματα μεχρι να ξεμπερδεψεις.

Επεξ/σία από ringboy
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εχω κανει πολλες παραγγελίες απο το καλαθι του skroutz και ολες ηρθαν στην ωρα τους. μονο τωρα με τον covid αργουν να φυγουν οι παραγγελιες κανουν ολες πανω απο 10 ημερες μονο για να ξεκινησουν.

μαλλον αφορα και τον περιορισμο αποστολων που εχουν τα courier

με βολευε γιατι με την acs εχει τα smart point και ερχοντουσαν σχετικα γρηγορα σε σχεση να μου τα φερουν σπιτι και δεν ειχε καθολου αναμονη για την παραλαβη

αλλα για καποιο λογο το εχουν απενεργοποιηση αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οκ εγώ πρώτη φορά το χρησιμοποίησα και δεν πρόκειται ξανά.

Αγόρασα 3 διαφορετικά προϊόντα αρχές Δεκέμβρη (όλα ετοιμοπαράδοτα)  , τα 2 ήρθαν μία χαρά (ακόμη και με τις καθυστερήσεις , δεν είμαι υπερβολικός) , και το ένα προϊόν ένα μήνα μετά δεν είχε φύγει κάν απο το μαγαζί (ενώ συνέχιζε να το δείχνει ετοιμοπαράδοτο)

Έστειλα email μέσα απο το Σκρουτζ να μου το ακυρώσουν , 5 ημέρες μετά καμία απάντηση , μπήκα έθαψα το μαγαζί και το σκρουτζ (αν ανεβάσουν ποτέ την αξιολόγηση) , μην πολυλογώ μετά απο 1.5 μήνα μου ήρθε το προϊόν και ενώ είχα στείλει και 2ο email στο Σκρουτζ μου απάντησα μετά απο 10 ημέρες.

Κατευθείαν σε κατάστημα απο εδώ και στο εξής για να μπορείς να βρείς ποιο εύκολα άκρη αν έχεις μία απορία , πρόβλημα κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβαζα τα ποστ σας αφου είχα παραγγείλει 4 πράγματα την Κυριακή το βράδυ (κατα τις 4 το πρωί) και τρόμαξα λίγο. Εν το μεταξύ γράφει και το skroutz για καθυστερήσεις πάνω απο 10 μέρες. Τα δύο μου ήρθαν ήδη σήμερα ουσιαστικά 1 μέρα μετά - και με διαφορετικές μεταφορικές 😛 Μπορεί να ήμουν τυχερός αλλά είπα να το γράψω μην ψάχνεται και κανας άλλος

Επεξ/σία από Luciddream
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δική μου εμπειρία από το καλάθι του Σκρούτζ είναι κακή (για να το πω ευγενικά). Ευτυχώς η παραγγελία ήταν μικρής αξίας. Αφορούσε σε προϊόντα με ένδειξη διαθεσιμότητας 1-3 ημέρες και ενώ πέρασαν 2 εβδομάδες, η σελίδα με την πορεία της παραγγελίας έχει μείνει στο "αναμονή παράδοσης από το κατάστημα". Πού να φτάσουμε δηλαδή και στην παράδοση με κούριερ. Καμία άλλη ενημέρωση, ούτε και κατόπιν επικοινωνίας με τη "βοήθεια" για το καλάθι κλπ. Όμως όταν έκανα αρνητική αξιολόγηση στο κατάστημα (αφού μόνο αυτό μπορούσα να αξιολογήσω), δούλεψε αμέσως το σύστημα και μου την απέρριψε γιατί "την ευθύνη για την παραγγελία την έχει το Σκρούτζ" όπως μου έγραψαν. Έχουν την ευθύνη μεν αλλά είναι προστατευμένοι όμως από αρνητική αξιολόγηση αφού δεν είναι κατάστημα (εκτός και υπάρχει κάπου αυτή η λειτουργία και δεν την βρίσκω). Την ίδια περίοδο έκανα άλλες 5 παραγγελίες από καταστήματα και σε όλες είχα γρήγορη παραλαβή (με κάθε πιθανό κούριερ και από κάθε μεριά της Ελλάδας). Άρα η αιτιολόγηση/προειδοποίηση για τις "δυσκολίες" των ημερών δεν πολυστέκουν, τουλάχιστον για το κομμάτι πριν την παράδοση από το κούριερ.

Η μόνη εικασία που μπορώ να κάνω είναι ότι ίσως τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, έχουν λανθασμένη ένδειξη στο κατάστημα και τα logistics του καταστήματος/Σκρούτζ έχουν χάσει την μπάλα με την ενδοεπικοινωνία. Το ρεζουμέ; Είναι καλύτερα να έχεις να κάνεις με ένα συγκεκριμένο κατάστημα, να μπορείς να πάρεις τηλέφωνο, να στείλεις email αν σου τύχει μια αναποδιά. Είναι και ο φόβος της αρνητικής αξιολόγησης που όσο να ναι λειτουργεί σαν κίνητρο βοήθειας. Το καλάθι του Σκρούτζ θυμίζει ΚΕΠ που αν σου στραβώσει μια δουλειά, δε βγάζεις άκρη με τους εμπλεκόμενους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακή εμπειρία και από εμένα μέχρι στιγμής!

Έχω βάλει παραγγελία από τις 19 του μήνα σε προϊόν που έλεγε παράδοση 1-3 ημέρες.

Μέχρι και σήμερα η παραγγελία έχει κολλήσει στο: (Το συνεργαζόμενο κατάστημα έχει αποδεχθεί την παραγγελία και την προετοιμάζει για αποστολή).

Έχω στείλει 2 φορές μήνυμα στο skroutz ρωτώντας τους για το πότε θα φύγει η παραγγελία από το κατάστημα και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.. Δεν με νοιάζει πότε θα παραλάβω εγώ από την κούριερ, αλλά το πότε θα φύγει η παραγγελία μου από το κατάστημα.

Στο δεύτερο μήνυμα τους ζητάω να μου δώσουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με το κατάστημα μπας και βγάλω άκρη, αλλά δυστυχώς μέχρι και τώρα δεν έχω καμία ενημέρωση.


Το συμπέρασμα: Όπως πολύ σωστά αναφέρει και ο φίλος από πάνω.. καλύτερα κατευθείαν παραγγελία από κατάστημα, παρά να μπλέκεις με το καλάθι του σκρουτζ..
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/1/2021 στις 1:21 ΜΜ, joysteeq είπε

Η δική μου εμπειρία από το καλάθι του Σκρούτζ είναι κακή (για να το πω ευγενικά). Ευτυχώς η παραγγελία ήταν μικρής αξίας. Αφορούσε σε προϊόντα με ένδειξη διαθεσιμότητας 1-3 ημέρες και ενώ πέρασαν 2 εβδομάδες, η σελίδα με την πορεία της παραγγελίας έχει μείνει στο "αναμονή παράδοσης από το κατάστημα". Πού να φτάσουμε δηλαδή και στην παράδοση με κούριερ. Καμία άλλη ενημέρωση, ούτε και κατόπιν επικοινωνίας με τη "βοήθεια" για το καλάθι κλπ. Όμως όταν έκανα αρνητική αξιολόγηση στο κατάστημα (αφού μόνο αυτό μπορούσα να αξιολογήσω), δούλεψε αμέσως το σύστημα και μου την απέρριψε γιατί "την ευθύνη για την παραγγελία την έχει το Σκρούτζ" όπως μου έγραψαν. Έχουν την ευθύνη μεν αλλά είναι προστατευμένοι όμως από αρνητική αξιολόγηση αφού δεν είναι κατάστημα (εκτός και υπάρχει κάπου αυτή η λειτουργία και δεν την βρίσκω). Την ίδια περίοδο έκανα άλλες 5 παραγγελίες από καταστήματα και σε όλες είχα γρήγορη παραλαβή (με κάθε πιθανό κούριερ και από κάθε μεριά της Ελλάδας). Άρα η αιτιολόγηση/προειδοποίηση για τις "δυσκολίες" των ημερών δεν πολυστέκουν, τουλάχιστον για το κομμάτι πριν την παράδοση από το κούριερ.

Η μόνη εικασία που μπορώ να κάνω είναι ότι ίσως τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, έχουν λανθασμένη ένδειξη στο κατάστημα και τα logistics του καταστήματος/Σκρούτζ έχουν χάσει την μπάλα με την ενδοεπικοινωνία. Το ρεζουμέ; Είναι καλύτερα να έχεις να κάνεις με ένα συγκεκριμένο κατάστημα, να μπορείς να πάρεις τηλέφωνο, να στείλεις email αν σου τύχει μια αναποδιά. Είναι και ο φόβος της αρνητικής αξιολόγησης που όσο να ναι λειτουργεί σαν κίνητρο βοήθειας. Το καλάθι του Σκρούτζ θυμίζει ΚΕΠ που αν σου στραβώσει μια δουλειά, δε βγάζεις άκρη με τους εμπλεκόμενους.

Τα προΪόντα ειναι διαθέσιμα αλλα το skroutz επίτηδες καθυστερεί τις παραγγελίες για να μην έχει μεγάλο φόρτο η εταιρία κουριερ(acs) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καταστήματα που συνεργάζονται με το skroutz (μέσω του έξυπνου καλαθιού) το γνωρίζουν αυτό;
Κατάφερα μέσω του αριθμού ΓΕΜΗ να βρω τα στοιχεία επικοινωνίας του καταστήματος και τους έστειλα μήνυμα. Περιμένω τώρα να δω τι θα μου απαντήσουν και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια φορά παρήγγειλα από το καλάθι (μπαταρίες νικελίου ετοιμοπαράδοτες), και έκανε νομίζω 5 μέρες. Ήταν στις αρχές Οκτωβρίου πριν την καραντίνα.

Αυτό που με πείραξε είναι πως όταν μου έστειλαν email για να ρωτήσουν την εμπειρία μου για το καλάθι, τους είπα να ενεργοποιήσουν το paypal ώστε να μη χρειάζεται να βάζουμε παντού τα στοιχεία της κάρτας. Μου διαβεβαίωσε μία Βαρβάρα ( βάζω τυχαίο όνομα) και χωρίς να αναφέρει το επίθετό της,  πως πληρούν τις διατραπεζικές ασφάλειες.., δεν ανέφερε καν τη λέξη paypal... αλλά ότι στο μέλλον θα ενεργοποιήσουν και την αντικαταβολή!

Δεν θεώρησα σοβαρό το μήνυμα, δεν απάντησα και δεν θα το ξανά χρησιμοποιήσω.

Επεξ/σία από hercoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, hercoulis είπε

Μια φορά παρήγγειλα από το καλάθι (μπαταρίες νικελίου ετοιμοπαράδοτες), και έκανε νομίζω 5 μέρες. Ήταν στις αρχές Οκτωβρίου πριν την καραντίνα.

Αυτό που με πείραξε είναι πως όταν μου έστειλαν email για να ρωτήσουν την εμπειρία μου για το καλάθι, τους είπα να ενεργοποιήσουν το paypal ώστε να μη χρειάζεται να βάζουμε παντού τα στοιχεία της κάρτας. Μου διαβεβαίωσε μία Βαρβάρα ( βάζω τυχαίο όνομα) και χωρίς να αναφέρει το επίθετό της,  πως πληρούν τις διατραπεζικές ασφάλειες.., δεν ανέφερε καν τη λέξη paypal... αλλά ότι στο μέλλον θα ενεργοποιήσουν και την αντικαταβολή!

Δεν θεώρησα σοβαρό το μήνυμα, δεν απάντησα και δεν θα το ξανά χρησιμοποιήσω.

Και εγώ πήγα να κάνω παραγγελία πριν από λίγο από το έξυπνο καλάθι. Μόλις είδα πως δεν έχουν ούτε paypal, ούτε αντικαταβολή και το χειρότερο η φόρμα που συμπληρώνεις τα στοιχεία σου είναι του ίδιου του Σκρούτζ και όχι της τράπεζας, το ακύρωσα κατευθείαν. Τι δουλεία έχει το Σκρουτζ με τα στοιχεία της κάρτας μου;;;
Δεν φημίζεται και για την διαφάνεια της η συγκεκριμένη εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2020 στις 7:37 ΜΜ, DrLo είπε

οπως το βλέπει κανείς.

έχει κάποιες φορές ιδιαίτερες προσφορες σε χαμηλότερες τιμές από τις απ' ευθείας αγορές. 

Λόγω οτι ψάχνω κάτι τον τελευταίο μήνα, είχα την "ευκαιρία" να δω και το "έξυπνο καλάθι" .

Αυτό που έχω να πω με σιγουρά είναι πως πολλές προσφορές (ακόμα και σε προϊόντα "ετοιμοπαράδοτα") είναι Ψεύτικες ! με την έννοια πως πληρώνεις κανονικά και μετά από 3 - 5 ήμερες το μαγαζί δεν αποδέχεται την συναλλαγή και σου επιστρέφουν τα χρήματα σε άλλες 3-4 ημέρες ...

 

Στις 21/4/2020 στις 5:29 ΜΜ, DrLo είπε

Δε ξέρω τι σημαίνει πραγματικά αλλά

πρόσφατα είχα πρόβλημα με την παραλαβή αντικειμένου που είχε αγοράσει συγγενικό μου πρόσωπο από το έξυπνο καλάθι, αγώ νόμιζα ότι το είχε αγοράσει από το μαγαζί και όταν επικοινώνησα μαζί τους η απαντησή τους ήταν "δε το έχετε αγοράσει από εμάς αλλά από το έξυπνο καλάθι skroutz", ότι δηλαδή αυτοί δεν είναι οι πωλητές

βέβαια μπορεί να λέγανε βλακεία γιατί ο 1ος που μου απάντησε ήταν προφανως ο χειρότερος άνθρωπος για εξυπηρέτηση πωλήσεων, εντελώς γκαζμας ... στο 2ο μήνυμα απάντησε κάποιος εμφανώς πιο επαγγελματικά πυο είπε ότι "προωθούμε το αίτημά σας στο skroutz που είναι υπέθυνο μπλα μπλα μπλα"

μετά άρχισα τα παράπονα στο skroutz που φάνηκαν ότι όντως έτσι ήταν, ότι δηλαδή είναι δική τους ευθύνη και ανέλαβαν να πιέσουν την ACS για να το φέρει (και όχι να λένε ότι τάχα δε μας βρήκαν)

άλλο δηλαδή "ψάχνω και βρίσκω μέσω skroutz" και άλλο "από το καλάθι skroutz"

.

Δεν έχω δει την απόδειξη τι ΑΦΜ γράφει για ποιος είναι τυπικά ο πωλητής. Μπορώ να ρωτήσω.

Η απόδειξη / τιμολόγιο κόβεται από το μαγαζί και οχι απο το σκρουτζ.

 

Στις 23/4/2020 στις 3:25 ΜΜ, Filippos12 είπε

Συμφωνω απολυτως αν και εντελως ρεαλιστικα η καλυτερη μεθοδος ειναι η απευθειας φυσικη επαφη με το μαγαζι . Να δεις και να αξιολογησεις το προιον κατευθειαν πρωτου το αγορασεις.

και αυτό σχετικό είναι παλιά ήσουν σίγουρος, τον τελευταίο χρόνο έχει σκαρτέψει πολύ. έχει πολλα "ότι να είναι μαγαζιά μέσα" .

Και σε αυτό που κοιτάζω εγώ υπάρχουν πολλά ίδια μαγαζιά με διαφορετικά ονόματα και sites.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, πρόσφατο, αγοράζω από κάποιο κατάστημα, σε κάποιο λάθος οι άνθρωποι θέλησαν να με βοηθήσουν και όλοι οι επικοινωνία μας έγινε με email και domain από άλλο κατάστημα...

Επιπλέον ίδια μαγαζιά είναι με άλλα ονόματα στο bestprice και με άλλα στο skroutz.

 

Στις 12/1/2021 στις 10:16 ΠΜ, tsofras είπε

Ναι οκ εγώ πρώτη φορά το χρησιμοποίησα και δεν πρόκειται ξανά.

Αγόρασα 3 διαφορετικά προϊόντα αρχές Δεκέμβρη (όλα ετοιμοπαράδοτα)  , τα 2 ήρθαν μία χαρά (ακόμη και με τις καθυστερήσεις , δεν είμαι υπερβολικός) , και το ένα προϊόν ένα μήνα μετά δεν είχε φύγει κάν απο το μαγαζί (ενώ συνέχιζε να το δείχνει ετοιμοπαράδοτο)

Έστειλα email μέσα απο το Σκρουτζ να μου το ακυρώσουν , 5 ημέρες μετά καμία απάντηση , μπήκα έθαψα το μαγαζί και το σκρουτζ (αν ανεβάσουν ποτέ την αξιολόγηση) , μην πολυλογώ μετά απο 1.5 μήνα μου ήρθε το προϊόν και ενώ είχα στείλει και 2ο email στο Σκρουτζ μου απάντησα μετά απο 10 ημέρες.

Κατευθείαν σε κατάστημα απο εδώ και στο εξής για να μπορείς να βρείς ποιο εύκολα άκρη αν έχεις μία απορία , πρόβλημα κτλ

Όπως τα λές ΑΝ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ...

Πλέον συμφωνώ κατευθείαν από κατάστημα ! άλλα είναι κρίμα κάποτε ήταν πολύ πιο αξιόπιστα τα πράγματα...

6 φορές αγόρασα από το καλάθι και τις 6 φορές είχα πρόβλημα (όχι πρόβλημα λόγω covid) και από όσες φορές πήρα τηλέφωνο κατευθείαν μόνο μια φορά την πάτησα...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου ήρθε και η απάντηση από το κατάστημα:

Quote

 

Καλησπέρα κ ****

Σε συνέχεια του email που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα παρακάτω :

Για τις αποστολές του Σκρουτζ και το έξυπνο καλάθι  η εταιρία Σκρουτζ μας ενημερώνει πότε θα στείλουμε την κάθε παραγγελία και δεν μας εκδίδει το voucher τις αποστολής τις παραγγελίας  την αμέσως επόμενη μέρα αλλά με τον  δικό τις  προγραμματισμό.

Η παραγγελία σας ειναι προγραμματισμένη απο το skroutz  για αναχωρήση απο εμάς στις 26.1.2021 .

Όλα μας τα προϊόντα είναι σε επάρκεια ,και σε δικη μας ερωτηση για την αργοπορία μας είπαν απο το  Σκρουτζ οτι εχει πρόβλημα με τον όγκο των αποστόλων τις ACS .

Αυτός είναι ο λόγος  τις αργοπορίας ,έχουμε αποστείλει μηνύματα στην εταιρία διότι ερχόμαστε και εμείς σε δύσκολη θέση και ειδικά για κάτι  που δεν ευθύνεται η εταιρία μας .

 

 

Όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο φίλος πιο πάνω.. το σκρουτζ από μόνο του καθυστερεί τις παραγγελίες για να μην έχει θέμα η ACS...

Η δική μου παραγγελία μπήκε στις 19 του μήνα για ετοιμοπαράδοτο προϊόν και το skroutz την έχει βάλει να αναχωρήσει στις 26!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.
Έχω χρησιμοποιήσει το "έξυπνο" καλάθι 3 φορές φέτος και το μετάνιωσα κάθε φορά. Δεν θα υπάρξει άλλη.
Προτού σας πω τις εντυπώσεις μου όμως, θέλω να  ξεκαθαρίσω τον λόγο για τον οποίο γράφω εδώ.

Ενώ κάθε κακός ή καλός πωλητής θα κριθεί και θα εκτεθεί με θετική ή αρνητική κριτική...το σκρουτζ βρίσκεται στο απυρόβλητο...δεν υπάρχει πουθενά δημόσια αξιολόγηση  της εμπειρίας αγοράς από το έξυπνο καλάθι. Εν ολίγοις δεν ιδρώνει το αυτί τους όσο χάλια εξυπηρέτηση και να προσφέρουν.
Για αυτό λοιπόν επέλεξα να μοιραστώ την εμπειρία μου εδώ...μπας και το διαβάσει κανένας και σωθεί.


Γενικά οι εμπειρίες μου είναι κακές, από αποστολές χωρίς όνομα παραλήπτη, από συνεργαζόμενες μεταφορικές που δεν σηκώνουν τηλ ούτε με Τάμα, σε αποστολή που έκανε 2 μήνες Αθήνα -Θεσσαλονίκη.

Χωρίς να επεκταθώ ιδιαίτερα στις παραγγελίες που είχα κάνει, θα αναφέρω τα συμπεράσματα μου για τους λόγους που κάνουν το έξυπνο καλάθι μια κακή επιλογή.

  • Χρόνος:
    Το σκρουτζ παραλαμβάνει τα προϊόντα από τα καταστήματα και τα στέλνει στον πελάτη. Το κάνει όμως όποτε βολεύει το σκρουτζ.
    Δηλαδή, ακομα κ αν το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο δεν θα σου το στείλουν αν δεν βολεύει το σκρουτζ. (Για μια παραγγελιά μου , μίλησα με το κατάστημα και μου είπε ότι ενώ το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, έχει προγραμματιστεί από το σκρουτζ παράδοση 1 βδομάδα μετά!!! Όποτε θα έπρεπε να μιλήσω με σκρουτζ για να βγάλω άκρη).
    Αν τύχει να θες να κάνεις επιστροφή -αντικατάσταση προϊόντος, υπολόγισε καθυστέρηση x3... (1 μήνας μετά τη παραγγελιά μου, κ ακομα περιμένω να μου στείλουν αντικατάσταση προϊόντος.)
     
  • Επικοινωνία:
    Δεν ξέρεις σε ποιον να απευθυνθείς. Αν ρωτήσεις το κατάστημα, σου λέει ότι η αγορά έχει γίνει μεσώ σκρουτζ και ουσιαστικά σε συνδέει με Κάιρο γιατί πολύ άπλα στο σκρουτζ δεν μπορείς να μιλήσεις με κανέναν. (όσα μειλ έχω στείλει για παραγγελίες μου, αν ποτέ μου απαντούσαν ήταν με αυτοματοποιημένο μήνυμα)
     
  • Μεσάζοντας:
    Το σκρουτζ κάνει τον μεσάζοντα. Αυτό προκαλεί το εξής πρόβλημα.
    Προσθέτει ένα επιπλέον βήμα στη διαδικασία, κατά το οποίο μπορεί να γίνουν λάθη (όπως μου συνέβη ...ενώ το κατάστημα είχε βάλει όλα τα στοιχειά μου, το σκρουτζ τελικά δεν έβαλε το όνομα μου στην αποστολή, δημιουργώντας σύγχυση στην μεταφορική και φυσικά καθυστέρηση στην αποστολή).
     
  • Συνεργαζόμενα courier.
    Υπάρχουν 2 εταιρίες courier που προσωπικά τις έχω βάλει black list από εποχές προ κορονοιού. Όταν λοιπών,  αγοράζω απευθείας από καταστήματα , τους ξεκαθαρίζω ότι δεν θέλω αποστολή με αυτές τις εταιρίες courier και μου τα στέλνουν με κάποια άλλη. Υπάρχει δηλαδή η ευελιξία να επιλέξεις άλλη εταιρεία, προς κοινό όφελος και των δυο.  Το σκρουτζ δυστυχώς συνεργάζεται αποκλειστικά με 2 συγκεκριμένες εταιρίες courier. οι όποιες είναι και οι χειρότερες. Τις όποιες πρέπει να ανεχτείς και να περάσεις ατέλειωτες ώρες στο τηλεφωνικό τους κέντρο για να δεις γιατί δεν σου στέλνουν την παραγγελία σου.
     
  • Επιλογή καταστήματος.
    Χωρίς το έξυπνο καλάθι, μπορείς να επιλέξεις όποιο κατάστημα θέλεις (π.χ. αυτό με τις καλύτερες κριτικές).
    Με το έξυπνο καλάθι από την άλλη, ακόμα κ αν έχει 5 καταστήματα που συνεργάζονται με το έξυπνο καλάθι, δεν μπορείς να επιλέξεις όποιο θέλεις...επιλέγει το σκρουτζ για σένα...με αποτέλεσμα να επιλέξει από έναν πιθανά "κακό" πωλητή...
     
  • Τιμές.
    Το έξυπνο καλάθι πολλές φορές δεν αποτελεί καν την φθηνότερη επιλογή, γιατί πολλά καταστήματα δεν συνεργάζονται με το έξυπνο καλάθι. Και συνήθως τη χαμηλότερη τιμή για ένα προϊόν τη βρίσκεις από καταστήματα χωρίς έξυπνο καλάθι..
       Επίσης ενώ μπορεί να σου βγάζει μία αρχική τιμή για το καλάθι, εάν έχεις βάλει και άλλα προϊόντα, αυτή η τιμή ενδέχεται να αλλάξει προς τα πάνω. (by li@m)
     
  • Διαθεσιμότητα
    Πολλά προϊόντα δεν είναι καν διαθέσιμα για αγορά με το έξυπνο καλάθι


Γενικά δεν βρίσκω κανένα απολύτως όφελος για να χρησιμοποιήσω το έξυπνο καλάθι...το μόνο που προσφέρει είναι πονοκέφαλος.
Όσον αφορά την ασφάλεια είναι ακριβώς το ίδιο με το να αγοράσεις απευθείας από το κατάστημα.

Ελπίζω να συμπεράσματα μου να βοηθήσουν κάποιους.

 



 

Επεξ/σία από seriousam
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς που είπες.. ενώ σε κάποιον πωλητή μπορείς να του αφήσεις μια αρνητική αξιολόγηση αν δεν είσαι ευχαριστημένος... το σκρουτζ βρίσκεται στο απυρόβλητο.. δυστυχώς ακόμα και με τα σχόλια μας εδώ και σε διάφορα γκρουπ δεν νομίζω να τους αγγίζει...

Ήλπιζα ότι θα μπορούσα να τους αφήσω αρνητική στο google που το εμφανίζει, αλλά δεν..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα και εγώ να αφήσω κριτική στο google, άλλα δεν υπάρχει πουθενά όπως είπες και εσύ.
Για αυτό έγραψα εδώ...από το τίποτα, κάτι είναι κ αυτό. Μπορεί ένας στους χίλιους να διαβάσει το συγκεκριμένο τόπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...