Προς το περιεχόμενο

Εξυπνο Καλαθι Skroutz


Filippos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, ardi21 είπε

Οσον αφορα την τιμη των ακουστικων, απ'οτι ειδα, η εταιρεια τα κοστολογει στα 40 ευρω και ολα τα καταστηματα την εχουν σε αυτην τιμη. Καποια αρκετα παραπανω. Προσωπικα δεν θα εμπιστευομουν σε καμια περιπτωση ενα καταστημα που τα εχει στο 1/4 της τιμης.

Για να διευκρινίσω λίγο γιατί ισως δεν το είπα καλά. Τα ακουστικά αγοράστηκαν στην τιμή των 40 € από Σκρουτζ. Απλα τυχαίνει αυτά που παραλαβαμε να μην είναι αυθεντικά και η πραγματική τους τιμή είναι 10 €. Με λίγα λόγια πληρωσαμε 40 € για 10 € ακουστικά τα οποία ειναι παραεισαγωγη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, muga είπε

Για να διευκρινίσω λίγο γιατί ισως δεν το είπα καλά. Τα ακουστικά αγοράστηκαν στην τιμή των 40 € από Σκρουτζ. Απλα τυχαίνει αυτά που παραλαβαμε να μην είναι αυθεντικά και η πραγματική τους τιμή είναι 10 €. Με λίγα λόγια πληρωσαμε 40 € για 10 € ακουστικά τα οποία ειναι παραεισαγωγη. 

Α οκ, αλλο καταλαβα. Το αν ειναι αυθεντικα η οχι δεν το ξερω. Ισως παντως να ειναι απλα προβληματικα και οχι μαιμου. Σε καθε περιπτωση ελπιζω να βρεις την ακρη.

 

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ardi21 είπε

Το αν ηταν αυθεντικα η οχι δεν το ξερω. Ισως ειναι προβληματικα. Η τιμη τους ομως ειναι 40 ευρω και οχι 10. Δες στο site της εταιρειας -> https://www.realme.com/eu/realme-buds-air-neo

Εκτος αν δεν εχω καταλαβει κατι καλα.

Δεν έχεις καταλάβει καλά. 😂 Για να στο εξηγησω οσο απλά μπορώ μπαίνεις σκρουτζ, ψαχνεις τα συγκεκριμένα ακουστικά κανεις αγορά μεσω σκρουτζ, πληρώνεις 40€. Έρχονται ακουστικά, ανοίγεις κουτί, κοιτάς το προϊόν βλέπεις ότι δεν ειναι realme buds air neo είναι κινεζια. Το ψαχνεις το προϊόν που εχεις παραλάβει ( το τονιζω αυτό, όχι αυτό που παρήγγειλες) και το βρισκεις στο shopee να το πουλανε 10€ και να λένε ότι είναι απομίμηση. Αυτό που παρέλαβες λοιπόν ειναι απομίμηση αυτού που παρήγγειλες οχι αυθεντικό και το εχεις πληρώσει με τιμή αυθεντικού. Δε μπορώ να το εξηγήσω πιο απλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, muga είπε

Δεν έχεις καταλάβει καλά. 😂 Για να στο εξηγησω οσο απλά μπορώ μπαίνεις σκρουτζ, ψαχνεις τα συγκεκριμένα ακουστικά κανεις αγορά μεσω σκρουτζ, πληρώνεις 40€. Έρχονται ακουστικά, ανοίγεις κουτί, κοιτάς το προϊόν βλέπεις ότι δεν ειναι realme buds air neo είναι κινεζια. Το ψαχνεις το προϊόν που εχεις παραλάβει ( το τονιζω αυτό, όχι αυτό που παρήγγειλες) και το βρισκεις στο shopee να το πουλανε 10€ και να λένε ότι είναι απομίμηση. Αυτό που παρέλαβες λοιπόν ειναι απομίμηση αυτού που παρήγγειλες οχι αυθεντικό και το εχεις πληρώσει με τιμή αυθεντικού. Δε μπορώ να το εξηγήσω πιο απλα!

Nαι εκανα edit το μηνυμα μου. Aν εισαι σιγουρη οτι δεν ειναι αυθεντικα τοτε θα προτεινα να κανεις και μια καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη. Αλλα θε πρεπει να εισαι σιγουρη με καποιον τροπο.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρουμε πόσες μέρες κάνουν να επιστρέψουν τα χρήματα για ακυρωμένη παραγγελία  ;;; ακυρώθηκε από μέρους τους , προφανώς λόγω μη διαθεσιμότητας αλλα δεν ενημερώθηκα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Mipavli είπε

Ξέρουμε πόσες μέρες κάνουν να επιστρέψουν τα χρήματα για ακυρωμένη παραγγελία  ;;; ακυρώθηκε από μέρους τους , προφανώς λόγω μη διαθεσιμότητας αλλα δεν ενημερώθηκα 

Οταν γινει ακυρωση παραγγελιας σου στελνουν mail για να σε ενημερωσουν για την επιστροφη των χρηματων. Απο κει και περα η επιστροφη παιρνει μερικες μερες, αναλογα την τραπεζα. Αν δεν εχεις λαβει το mail απο το skroutz καλυτερα να  επικοινωνησεις εσυ μαζι τους: [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως παθών, έχω βρει τη λύση στα προβλήματα όσων έκαναν το λάθος να παραγγείλουν από το "πανέξυπνο" καλάθι.
Πάρα το γεγονός ότι το σκρουτζ προσπαθεί να αποκρύψει το τηλεφωνώ επικοινωνίας του, είναι υποχρεωμένο να έχει ένα τηλ επικοινωνίας, το οποίο και βρήκα. 

Τηλεφωνο Σκρουτ: 2152154242 

Πάρτε τους λοιπόν τηλέφωνο, δώστε λίγο πόνο...και δείτε για πότε στρώνουν χαρακτήρα και δρομολογούν την υπόθεση σας!
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/2/2021 στις 6:43 ΜΜ, Mipavli είπε

Ξέρουμε πόσες μέρες κάνουν να επιστρέψουν τα χρήματα για ακυρωμένη παραγγελία  ;;; ακυρώθηκε από μέρους τους , προφανώς λόγω μη διαθεσιμότητας αλλα δεν ενημερώθηκα 

Μεσω τραπεζης επισημα επιστροφη γινεται σε τρεις (3) εργασιμες ημερες εφοσον αυτοι δωσουν την εντολη (την εγκρινουν) επιστροφης χρηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δεν ήξερα + δεν ρώτησα =  την πάτησα! Παραγγέλνω Τρίτη βράδυ δύο αντικείμενα ένα πληκτρολόγιο (45€) και ένα φορητό ραδιοκασετόφωνο (140€). Τα πληρώνω επί τόπου (έτσι ξέρει μόνο το σκρουτζ να λειτουργεί). Μετά από 30 λεπτά ξαναείδα την σελίδα και δεν έγραφε καθαρά αν είναι ελληνικοί ή όχι οι χαρακτήρες του πληκτρολογίου. Στέλνω μήνυμα (ο αφελής) σε 35 λεπτά μετά την παραγγελία και τους γράφω ότι ενδιαφέρομαι ΜΟΝΟ για ελληνικό πληκτρολόγιο, αλλιώς ας ακυρώσουν την παραγγελία. Απάντηση καμία. Το πρωί τους στέλνω μήνυμα από την φόρμα έχουν απάντηση ΚΑΜΙΑ.  10:30 (λες και με έβλεπαν στον ύπνο τους)  στέλνουν το δέμα με το πληκτρολόγιο στην acs (οπότε ξεκινώ και παρακολουθώ το δέμα).  Βρίσκω με κόπους και βάσανα το τηλ του μαγαζιού και τους ρωτάω τι στείλατε; Απάντηση με λατινικούς χαρακτήρες! Του λέω πήγαινε στην acs και άλλαξε το δέμα (1 ώρα πριν το είχε αφήσει) , απάντηση: "δεν μπορώ τώρα", του λέω δεν θα το παραλάβω , απάντηση: "κάνε ότι θες", λέω θέλω να ακυρώσω την παραγγελία , απάντηση: "συνεννοήσου με το σκρουτζ "!  Πάω να ακυρώσω την παραγγελία από το σκρουτζ , απάντηση του  συστήματος δεν γίνεται γιατί η παραγγελία στάλθηκε.  Παίρνω την acs και τους λέω δεν θέλω να ξεκινήσει η παραγγελία (ακόμη ήταν την πόλη του πωλητή), απάντηση: αυτό έχει δικαίωμα να το κάνει μόνο ο πωλητής.  Στέλνω  άλλα δύο m;ail στο σκρουτζ , καμία απάντηση. Σε μία μέρα το δέμα ήρθε (από Δράμα στην Θεσσαλονίκη). Μου στέλνει του σκρουτζ αυτόματο μήνυμα ότι η παραγγελία μου φτάνει. Έρχεται ο ταχυμεταφορέας, δεν το παραλαμβάνω. Μου στέλνει μήνυμα το  σκρουτζ αυτόματα,  μίλα με την acs πως θα παραλάβεις το δέμα! 

Πάρα τηλέφωνο στο παραπάνω νούμερο και μίλησα αμέσως με κάποιον υπάλληλο, τους είπα θέλω ακύρωση όλων και επιστροφή των χρημάτων μου. Απάντηση θα το κάνουμε. Πότε και αν θα φανεί! 

Κάνω ιντερνετικές αγορές (και πωλήσεις) από όλο τον κόσμο εδώ και 15 χρόνια, τέτοια πλάκα (κακόγουστη) δεν έχω πάθει από κανένα μαγαζί-site. 

Πολύ κόπος κανένα όφελος από το σκρουτζ. 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραθέτω και γω την εμπειρία μου.

Πληρώνω για δύο τεμάχια ενός προϊόντος και εν τέλη παραλαμβάνω μόνο το ένα ενώ έχουν τιμολογηθεί δύο. Ξεκινώ με τηλέφωνο στο 2152154242 τζάμπα κόπος 10 + 10 λεπτά αναμονή. Στέλνω mail στο [email protected] πάλι τζάμπα κόπος οι άνθρωποι δεν ακούν και δεν βλέπουν. Την επόμενη ημέρα ξανά τηλέφωνο ξανά email ξανά με γράψαν στα %#&$%5 τους. Θα δεχόμουν ακόμη και την άρνησή τους στο αίτημά μου μιας και δεν έχω απόδειξη (λόγω εμπιστοσύνης) για την ποσότητα της παραγγελίας αλλά την στάση τους αυτή όχι.

Έξυπνο καλάθι για ηλίθιους, ποτέ ξανά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/3/2021 στις 5:29 ΜΜ, thomas12352 είπε

Δεν ήξερα + δεν ρώτησα =  την πάτησα! Παραγγέλνω Τρίτη βράδυ δύο αντικείμενα ένα πληκτρολόγιο (45€) και ένα φορητό ραδιοκασετόφωνο (140€). Τα πληρώνω επί τόπου (έτσι ξέρει μόνο το σκρουτζ να λειτουργεί). Μετά από 30 λεπτά ξαναείδα την σελίδα και δεν έγραφε καθαρά αν είναι ελληνικοί ή όχι οι χαρακτήρες του πληκτρολογίου. Στέλνω μήνυμα (ο αφελής) σε 35 λεπτά μετά την παραγγελία και τους γράφω ότι ενδιαφέρομαι ΜΟΝΟ για ελληνικό πληκτρολόγιο, αλλιώς ας ακυρώσουν την παραγγελία. Απάντηση καμία. Το πρωί τους στέλνω μήνυμα από την φόρμα έχουν απάντηση ΚΑΜΙΑ.  10:30 (λες και με έβλεπαν στον ύπνο τους)  στέλνουν το δέμα με το πληκτρολόγιο στην acs (οπότε ξεκινώ και παρακολουθώ το δέμα).  Βρίσκω με κόπους και βάσανα το τηλ του μαγαζιού και τους ρωτάω τι στείλατε; Απάντηση με λατινικούς χαρακτήρες! Του λέω πήγαινε στην acs και άλλαξε το δέμα (1 ώρα πριν το είχε αφήσει) , απάντηση: "δεν μπορώ τώρα", του λέω δεν θα το παραλάβω , απάντηση: "κάνε ότι θες", λέω θέλω να ακυρώσω την παραγγελία , απάντηση: "συνεννοήσου με το σκρουτζ "!  Πάω να ακυρώσω την παραγγελία από το σκρουτζ , απάντηση του  συστήματος δεν γίνεται γιατί η παραγγελία στάλθηκε.  Παίρνω την acs και τους λέω δεν θέλω να ξεκινήσει η παραγγελία (ακόμη ήταν την πόλη του πωλητή), απάντηση: αυτό έχει δικαίωμα να το κάνει μόνο ο πωλητής.  Στέλνω  άλλα δύο m;ail στο σκρουτζ , καμία απάντηση. Σε μία μέρα το δέμα ήρθε (από Δράμα στην Θεσσαλονίκη). Μου στέλνει του σκρουτζ αυτόματο μήνυμα ότι η παραγγελία μου φτάνει. Έρχεται ο ταχυμεταφορέας, δεν το παραλαμβάνω. Μου στέλνει μήνυμα το  σκρουτζ αυτόματα,  μίλα με την acs πως θα παραλάβεις το δέμα! 

Πάρα τηλέφωνο στο παραπάνω νούμερο και μίλησα αμέσως με κάποιον υπάλληλο, τους είπα θέλω ακύρωση όλων και επιστροφή των χρημάτων μου. Απάντηση θα το κάνουμε. Πότε και αν θα φανεί! 

Κάνω ιντερνετικές αγορές (και πωλήσεις) από όλο τον κόσμο εδώ και 15 χρόνια, τέτοια πλάκα (κακόγουστη) δεν έχω πάθει από κανένα μαγαζί-site. 

Πολύ κόπος κανένα όφελος από το σκρουτζ. 

 

 

Επρεπε να ακυρωσεις την παραγγελια απο μονος σου, πριν την στειλουν, αφου ειδες οτι δεν απαντησαν αμεσα. Παντως αν παραλαβεις κατι και δεν σου κανει, εχει επιλογη για αιτημα επιστροφης. Δεν το εχω κανει ποτε βεβαια για να δω ποσο καλα λειτουργει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αγόρασα ένα usb hub από το έξυπνο καλάθι και λέει παραλαβή προιόντος από το courier Τρίτη, 23 Μαρτίου 2021.

Από Αμερική θα έρθει το hub;

WTF?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, G.U.S+ είπε

Παραθέτω και γω την εμπειρία μου.

Πληρώνω για δύο τεμάχια ενός προϊόντος και εν τέλη παραλαμβάνω μόνο το ένα ενώ έχουν τιμολογηθεί δύο. Ξεκινώ με τηλέφωνο στο 2152154242 τζάμπα κόπος 10 + 10 λεπτά αναμονή. Στέλνω mail στο [email protected] πάλι τζάμπα κόπος οι άνθρωποι δεν ακούν και δεν βλέπουν. Την επόμενη ημέρα ξανά τηλέφωνο ξανά email ξανά με γράψαν στα %#&$%5 τους. Θα δεχόμουν ακόμη και την άρνησή τους στο αίτημά μου μιας και δεν έχω απόδειξη (λόγω εμπιστοσύνης) για την ποσότητα της παραγγελίας αλλά την στάση τους αυτή όχι.

Έξυπνο καλάθι για ηλίθιους, ποτέ ξανά.

Ειναι αναξιοπιστοι δυστυχως κ κατωτεροι των περιστασεων ακομη κ για μικροποσά..... Εχει πεσει μαυρο σ αυτους εδω κ 1.5 χρονο αφου κ η πολυδιαφημισμενη σελιδα τους ειναι ελεγχομενη σε σχολια κλπ (δεν βαζουν τα αρνητικα) αρα δεν μπορει ο καταναλωτης/υποψηφιος αγοραστης να ξεχωρισει τα αξιοπιστα καταστηματα. Οσο αφορα το εξυπνο καλαθι απλα στο ονομα υπαρχει.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, skiabox είπε

Παιδιά αγόρασα ένα usb hub από το έξυπνο καλάθι και λέει παραλαβή προιόντος από το courier Τρίτη, 23 Μαρτίου 2021.

Από Αμερική θα έρθει το hub;

WTF?

Πιθανώς το προϊόν θα ήταν "4-10 ημέρες" και το μαγαζί που το αποδέχθηκε έβαλε αυτήν την ημερομηνία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα. Εξαρτάται κι από τον φόρτο εργασία της ACS στην περιοχή του πωλητή, γιατί αριθμό αποστολής εκδίδει το Σκρουτζ κι όχι ο πωλητής.

Ακύρωσα παραγγελία γιατί μου έδωσαν ημερομηνία αποστολής μετά από 10 μέρες και την επομένη με πήραν τηλέφωνο από το συνεργαζόμενο κατάστημα ότι αν το παραλάβω απευθείας από αυτούς θα το στείλουν άμεσα με άλλη courier 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...