Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Παραγγελία Amazon


Petalidas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 minutes ago, Selespeed said:

Γειά σας παιδιά.

Θα ήθελα τη γνώμη σας για μια "αγορά" από το Amazon.es

Παρήγγειλα γύρω στην Black Friday (τέλη Νοεμβρίου) από τρίτο πωλητή του Amazon και υποτίθεται ότι θα έφτανε 15 Δεκεμβρίου. Δε μου έστειλε tracking.

21/12 του έστειλα ερώτηση αλλά δεν απάντησε. 24/12 έστειλα για refund στο Amazon για να πιέσω. Τότε μου έστειλε ένα περίεργο tracking number, που ενώ ο πωλητής έδινε έδρα τη Νέα Υορκη (αμερικάνικο το προϊόν), αυτό ξεκίνησε από Κίνα. Στο tracking, στις 26/12 φάνηκε ότι στις 24/12 είχε παραδοθεί σε Ελληνικό κουριερ. Το έψαξα παντού και περίμενα πολλές μέρες αλλά δε βρήκα τίποτα. Παράλληλα κάνω αρνητική κριτική στον πωλητή.

Τελικά, 10/1 απαντώ στο Amazon (σε mail που μου έστειλε αν ικανοποιήθηκα από την αντίδραση του πωλητή) ότι δε λύθηκε το πρόβλημά μου (επισημαίνοντας ότι θεωρώ ύποπτο το γεγονός ότι αρχικά αρνήθηκε το tracking, ενώ μετά το αίτημά μου για επιστροφή έδωσα ένα με εκκίνηση από Κίνα), και αμέσως μου εγκρίνουν επιστροφή χρημάτων που λέει ότι θα πάρει μερικές μέρες να την δω.

Στις 14/1 στο tracking γράφει ότι "Greece, The carrier is limited employee availability due to the impacts of covid-19.The shipment may be delayed.We will continue to update the progress". Αυτός απαντά στην κριτική μου, λέγοντας ότι το tracking δείχνει ότι η παραγγελία είναι κοντά στην παράδοση.

Αν τελικά το παραλάβω (είτε έχουν επιστραφεί τα λεφτά είτε όχι ακόμα), τι κάνω;

 Το κρατάς και δεν ξαναγοράζεις από τον πωλητή αυτόν... 😋

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 43
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δε παίζει ιδιαίτερο ρόλο, πολλές φορές μπορείς να παραγγείλεις από το .co.uk και το προϊόν να φύγει από τις αποθήκες της Γερμανίας. Εκτός αν παραγγείλεις από τρίτον (market place) που μπορείς να καταλ

Χθες παράγγειλα από Amazon.de και παρέλαβα σήμερα. Εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Διάλεξα κάποια στα οποία έλεγε "get it by tomorrow"

Δεν παίζει ρόλο. Μπορεί να πάρεις από .de και να στείλουν πχ από Ισπανία ή Αγγλία. Δεν το ελέγχεις.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε Salespeed ,αφού παρήγγειλες από τρίτο πωλητή ,πλήρωσες στο amazon έξοδα δασμών?

 

Επεξ/σία από axvax
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, axvax είπε

Φίλε Salespeed ,αφού παρήγγειλες από τρίτο πωλητή ,πλήρωσες στο amazon έξοδα δασμών?

Φίλε Salespeed ,αφού παρήγγειλες από τρίτο πωλητή ,πλήρωσες στο amazon έξοδα δασμών?

Οχι, αν και χάθηκαν 11 μέρες στο τελωνείο σύμφωνα με το tracking (αν είναι αληθινό)...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ πολυ.Δηλαδη θα πληρώσεις τελωνείο? Ο καθένας με τον πόνο του..😕

Επεξ/σία από axvax
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, δεν πληρώνεις τίποτα. Είναι ευθύνη του πωλητή. Απλά, χάνεται πολύς χρόνο στα τελωνεία μας όταν τα φέρνουν εκτός ΕΕ. Και φαντάζομαι το Αμαζον θα σε υποστηρίξει σε περίπτωση επιπλέον φόρων...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια, εκανα μια παραγγελια την Δευτερα το πρωι με γρηγορα μεταφορικα (3-5 μερες) και μεχρι σημερα Τεταρτη μεσημερι δεν ειχε γινει dispatch. Μιλαω στο support και μου λενε οτι αργησε λογω covid επειδη εχει μειωθει το προσωπικο και να ακυρωσω την παραγγελια και να την ξανα κανω. Το κανω και μετα ξαναστελνω απο καποιες ωρες στο customer support που δεν ειχε γινει dispatch καιμου λενε οτι θα γινει dispatch μολις γινει authorized η παραγγελια απο την τραπεζα. Μιλαω με την τραπεζα και μου λενε οτι εχει γινει μια συναλλαγη των 0 ευρω (φανταζομαι αυτο γινεται για να δουν την εγκυροτητα της καρτας) και οτι δεν υπαρχει κατι αλλο που να μπορει να κανει η τραπεζα.

Εχει κανεις εμπειρια με κατι αντιστοιχο απο αμαζον ή να ξερει κανεις γιατι αργει τοσο πολυ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια, σχετικά με το δικό μου ερώτημα πάντως,η παραγγελία μου από τρίτο πωλητή του amazon.com αναμενόταν σύμφωνα με την dhl express  αύριο το απόγευμα, ωστόσο σήμερα κιόλας με έψαχνε ο Κουριερ και με διαβεβαίωσε ότι δεν χρειάζεται να πληρώσω απολύτως τίποτα.

 

Screenshot_20210125_174755.jpg

Επεξ/σία από axvax
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/1/2021 στις 5:48 ΜΜ, axvax είπε

Γεια, σχετικά με το δικό μου ερώτημα πάντως,η παραγγελία μου από τρίτο πωλητή του amazon.com αναμενόταν σύμφωνα με την dhl express  αύριο το απόγευμα, ωστόσο σήμερα κιόλας με έψαχνε ο Κουριερ και με διαβεβαίωσε ότι δεν χρειάζεται να πληρώσω απολύτως τίποτα.

 

Screenshot_20210125_174755.jpg

Eιχες πληρωσει import fees μαλλον δεν εξηγειται αλλιως

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Περίμενα ενα δεμα απο amazon.de, στις αρεές του μηνα. Αφου πέρασε η διορία άφιξης θεωρησε το amazon το δεμα χαμενο και μου ειπε να κανει refund το ποσό ή αν θέλω να το ξαναστείλει. Ζητησα refund και μετα απο δυο μέρες με ενημέρωσαν οτι έκαναν την επιστροφή και το ποσο θα φανεί στην κάρτα μου εντός δεκα ημερών. Μου ζήτησαν αν μέχρι τοτε έρθει το δέμα, να μην παραλάβω ή να εκτυπωσω μια φορμα που θα μου δωσουν για το στείλω πίσω. Εχουνε περάσει 4 μερες και σημερα μου έφερε ειδοποιητήριο το ταχυδρομίο. Τα χρηματα δεν εχουν φανει ακομα στο λογαριασμό μου. 

Ποιες ειναι οι επιλογές μου???????????

Επεξ/σία από zxcv
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, zxcv είπε

Καλησπέρα.

Περίμενα ενα δεμα απο amazon.de, στις αρεές του μηνα. Αφου πέρασε η διορία άφιξης θεωρησε το amazon το δεμα χαμενο και μου ειπε να κανει refund το ποσό ή αν θέλω να το ξαναστείλει. Ζητησα refund και μετα απο δυο μέρες με ενημέρωσαν οτι έκαναν την επιστροφή και το ποσο θα φανεί στην κάρτα μου εντός δεκα ημερών. Μου ζήτησαν αν μέχρι τοτε έρθει το δέμα, να μην παραλάβω ή να εκτυπωσω μια φορμα που θα μου δωσουν για το στείλω πίσω. Εχουνε περάσει 4 μερες και σημερα μου έφερε ειδοποιητήριο το ταχυδρομίο. Τα χρηματα δεν εχουν φανει ακομα στο λογαριασμό μου. 

Ποιες ειναι οι επιλογές μου???????????

Αν τελικά θέλεις να το κρατήσεις, μπορείς να πας να παραλάβεις και μετά να επικοινωνήσεις με amazon, λέγοντάς τους να ακυρώσουν την επιστροφή χρημάτων ή να χρεώσουν ξανά το ποσό αν έγινε ήδη η επιστροφή.

Διαφορετικά κάνεις αυτό που σου είπαν, δεν παραλαμβάνεις και περιμένεις το refund.

Επεξ/σία από LaMereda
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, LaMereda είπε

Αν τελικά θέλεις να το κρατήσεις, μπορείς να πας να παραλάβεις και μετά να επικοινωνήσεις με amazon, λέγοντάς τους να ακυρώσουν την επιστροφή χρημάτων ή να χρεώσουν ξανά το ποσό αν έγινε ήδη η επιστροφή.

Διαφορετικά κάνεις αυτό που σου είπαν, δεν παραλαμβάνεις και περιμένεις το refund.

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ακριβώς το ίδιο με εσένα.   Ευχαριστώ. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.