Προς το περιεχόμενο

[Κουρευτική μηχανή] Enchen Hair Clipper @ Geekbuying 10€ [ΤΕΛΟΣ]


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Άνοιξα τικετ και μου απάντησαν τα παρακάτω:

We are sorry to hear that you haven't receive the package yet. we will try our best to help you .
1. We have contacted the shipping company to investigate. It will take a little long time to get results. Please wait patiently.
Once we get any information, we will keep you informed.
2. And you can contact your local post office and file a case to prove that you don’t receive your package.
(Please got it with the stamp of the post office)
Then you tell us your case number and send us the picture of the complaint case document. This is the fastest way to solve the problem.

We apologize for the inconvenience it may have caused you.
 
Το tracking number που μου έχουν δώσει:

RFxxxxxxxxSG

Not Found

 
SingaporeSingapore Post
 
Unknown

A web error has occurred.

Και η απάντησή τους είναι να ρωτήσω τα ΕΛΤΑ και να πάρω βεβαίωση με σφραγίδα ότι δεν το παρέλαβα. 
Χαιρετίσματα στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα ανοιξει ticket πριν 10 μέρες μέσω paypal.. Δεν έλαβα ποτέ απάντηση ακόμα απο εκει για refund.

Τώρα μόλις άνοιξα ticket στο geekbuying.

Ελπίζω το refund να ειναι άμεσο και όχι κάτι τετοιες αερολογίες

Στις 8/7/2020 στις 9:45 ΜΜ, TR-909 είπε

. And you can contact your local post office and file a case to prove that you don’t receive your package.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω επίσης ότι όταν βάζω το tracking number στο site που δίνουν το αντικείμενο δείχνει να μην έφυγε από Σιγκαπούρη ποτέ. :) 

Σημερινό μήνυμα από geek στο τικετ μου:

We apologize for the inconvenience it may have caused you.
Your parcel was sent on 2020/4/27.
As we known ,there are many customers received their parcels in 2-3 months after shipping out .
In this case ,kindly please wait until 2020/7/27,If the parcel is not delivered at that time ,you can contact us ,we will resend or refund for you first .
stay safe !

Best regards

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/7/2020 στις 4:02 ΜΜ, TR-909 είπε

Να πω επίσης ότι όταν βάζω το tracking number στο site που δίνουν το αντικείμενο δείχνει να μην έφυγε από Σιγκαπούρη ποτέ. :) 

Σημερινό μήνυμα από geek στο τικετ μου:

We apologize for the inconvenience it may have caused you.
Your parcel was sent on 2020/4/27.
As we known ,there are many customers received their parcels in 2-3 months after shipping out .
In this case ,kindly please wait until 2020/7/27,If the parcel is not delivered at that time ,you can contact us ,we will resend or refund for you first .
stay safe !

Best regards

Εγώ έλαβα διαφορετική απάντηση από την geek στο δικό μου ticket. Σιγκαπούρη βλέπω και εγώ  στο tracking.

 

Dear Customer,
A request for support has been created and assigned.
A representative will follow-up with your case in 48 hours.
If you do not receive our replies about your questions or problems, please kindly contact our live chat department.
Or call us directly by +86-(0)755-23943772 (Mon - Fri. 9:00-18:30, GMT+8).

Επεξ/σία από johnnys4u
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...