vamvakoolas Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 μη ξεχναμε το θεμα μιζας: αν εχεις αυτοματο απλα περιμενεις γερανο. Αν εχεις συμβατικο ψαχνεις απλως για κατηφορα ή φιλο να σπρωξει και εισαι....ετοιμος (παθων) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Στις 24/4/2020 στις 4:48 ΜΜ, Anagnwstis είπε Ένας κινητήρας όμως 1,4L με σωστή συντήρηση θα βγάλει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα ή είναι προς το τέλος της ζωής του? Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο! Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anagnwstis Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, gia_nnis είπε Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο! Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..! Τα καίρια σημεία είναι gearbox και κινητήρας αν φας ζημιά εκεί είναι 1000+ τα υπόλοιπα ίσως λογίζονται και ως φυσιολογικη φθορά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω) π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει. Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά . Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ + Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anagnwstis Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, tsofras είπε Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω) π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει. Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά . Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ + Ιδανικά άλογα για εμένα είναι 14 16 τώρα δε ξέρω αν έχει διαφορά η δύναμη που βγάζει σε αυτόματο η χειροκίνητο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα