Προς το περιεχόμενο

Αυτόματο προβλήματα


Anagnwstis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μη ξεχναμε το θεμα μιζας: αν εχεις αυτοματο απλα περιμενεις γερανο. Αν εχεις συμβατικο ψαχνεις απλως για κατηφορα ή φιλο να σπρωξει και εισαι....ετοιμος

 

(παθων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Στις 24/4/2020 στις 4:48 ΜΜ, Anagnwstis είπε

Ένας κινητήρας όμως 1,4L με σωστή συντήρηση θα βγάλει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα ή είναι προς το τέλος της ζωής του? 

Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο!   Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο!   Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..!

Τα καίρια σημεία είναι gearbox και κινητήρας αν φας ζημιά εκεί είναι 1000+ τα υπόλοιπα ίσως λογίζονται και ως φυσιολογικη φθορά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων  και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω)

π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει.

Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά .

Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ +

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων  και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω)

π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει.

Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά .

Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ +

Ιδανικά άλογα για εμένα είναι 14 16 τώρα δε ξέρω αν έχει διαφορά η δύναμη που βγάζει σε αυτόματο η χειροκίνητο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...