Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, Haldol είπε

Γιατί ; Το έχεις οδηγήσει;

1.0 lt μηχανή τρικύλινδρο με τόυρμπο του vw group με δυο χρόνια εγγύηση σε τουλάχιστον 1100 kg αμάξι ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω.
Οχι δεν το έχω οδηγήσει. Μου φτάνουν αυτά που διαβάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ts Το αδερφάκι του σκοντα το arona το έχεις δει; Έχουμε ένα εδώ κ κάνα χρόνο περίπου έχει κάνει 17000 χλμ μέχρι ώρας κανένα θέμα. Το μόνο - που αναγνωρίζω προσωπικα σε αυτά τα χιλιαρια τρικύλινδρα είναι ο κάπως αυξημένος θόρυβος (υφίσταται και στο troc που είναι θεωρητικά πιο προσεγμένο κατασκευαστικά).
Μεταξύ των 3 αδερφιών το arona Νομίζω βγαίνει κατατι φθηνότερο μάλιστα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Φυσικα και έχω μπει μέσα αφού το 19  σουιφτ αγόρασα.Εγω κρίνω το αμάξι συνολικά και στα 19000 δεν έχει αντίπαλο. Αν βάλεις παραπάνω χρήματα φυσικα παίρνεις πιο ποιοτικό. Ετσι είναι.Να ξέρουμε τι λέμε δλδ.

Εγώ το ignis 2019 και πιο πριν είχα το jimny μια δεκαετία 😉 Ο Ιάπωνας είναι φοβερά αξιόπιστος μηχανικά, κάνοντας ωστόσο εκπτώσεις σε άλλα πράγματα (πλαστικά φερ' ειπείν). Εξαρτάται πάντα, ποιό είναι το ζητούμενο καθενός. Εμένα παραδείγματος χάρη, παίζει κύριο ρόλο η αξιοπιστία (ήτοι μηχανική, που μεταφράζεται σε συχνές βλάβες). Στον τομέα αυτό, το jimny ήταν σκυλί μαύρο. Σε άλλους όμως, κυρίαρχο ρόλο παίζει η εμφάνιση, στην οποία υστερεί ελαφρώς και παραδοσιακά κατά τη γνώμη μου, η suzuki.

Παρόλα αυτά, έτυχε να οδηγήσω και SKODA πρόσφατα (το scala συγκεκριμένα), ως αυτοκίνητο αντικατάστασης για το opel insignia που είχαμε στο συνεργείο. Αδιαμφισβήτητα άλλο το επίπεδο ποιότητας (VW group) εμφανισιακά. Μηχανικά δεν πρόλαβα να κρίνω, σε βάθος χρόνου αλλά σίγουρα το όλο στυλ, παραπέμπει στο γερμανικό look και (εικάζω και) ποιότητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, mp123 είπε

1.0 lt μηχανή τρικύλινδρο με τόυρμπο του vw group με δυο χρόνια εγγύηση σε τουλάχιστον 1100 kg αμάξι ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω.
Οχι δεν το έχω οδηγήσει. Μου φτάνουν αυτά που διαβάζω.

Εντάξει. Καλά κάνεις. Αλλά κακώς δίνεις συμβουλές σε άλλους. 

Κρίμα να μην επιλέξει ένα άριστο αμάξι με μοτέρ διαμάντι που του αρέσει επειδή "ούτε να το σκεφτείς δε θέλεις".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εντάξει. Καλά κάνεις. Αλλά κακώς δίνεις συμβουλές σε άλλους. 

Κρίμα να μην επιλέξει ένα άριστο αμάξι με μοτέρ διαμάντι που του αρέσει επειδή "ούτε να το σκεφτείς δε θέλεις".

Φορτωμένα για ταξίδι με κλιματισμό , τι κάνουν αυτά τα 1000αρια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά τα 80 100 καίνε σα 2λιτρα....

Είναι καλά για πόλη, για εκτός όχι ότι δεν πάνε, απλά καίνε πολύ 

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Φορτωμένα για ταξίδι με κλιματισμό , τι κάνουν αυτά τα 1000αρια?

 

Επεξ/σία από zourman1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zourman1981 είπε

Μετά τα 80 100 καίνε σα 2λιτρα....

Καλά αυτό δεν με απασχολεί τόσο , το θέμα είναι αν τραβάνε , γιατί εγώ πριν απο το leon fr που έχω τώρα είχα το Opel Astra J 1400 με 140 άλογα.

Αλλά με το βάρος που είχε σαν αμάξι , όταν πήγαινα ταξίδι φορτωμένος και με κλίμα το αμάξι σερνότανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ts Το αδερφάκι του σκοντα το arona το έχεις δει; Έχουμε ένα εδώ κ κάνα χρόνο περίπου έχει κάνει 17000 χλμ μέχρι ώρας κανένα θέμα. Το μόνο - που αναγνωρίζω προσωπικα σε αυτά τα χιλιαρια τρικύλινδρα είναι ο κάπως αυξημένος θόρυβος (υφίσταται και στο troc που είναι θεωρητικά πιο προσεγμένο κατασκευαστικά).
Μεταξύ των 3 αδερφιών το arona Νομίζω βγαίνει κατατι φθηνότερο μάλιστα. 

Το εχω δει αλλα γενικα δεν μου αρεσει καθολου αισθητικα και γενικα εχω μια αρνητικη εντυπωση για τα SEAΤ χωρις καποιον λογο ιδιαιτερα. Ετσι απλα που λενε μου εχουν κατσει στραβα απο παντα. Αλλα ναι ιδιο πατωμα εχουν με το Skoda κτλ νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Φορτωμένα για ταξίδι με κλιματισμό , τι κάνουν αυτά τα 1000αρια?

Ότι έκαναν κάποτε τα οικογενειακά 1.6 με ροπή αντίστοιχη με 1.8 - 2.0. Δηλαδή "απλά πάνε", απλώς με λίγο μικρότερη κατανάλωση.

Δεν είπε κανείς ότι βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ts Το αδερφάκι του σκοντα το arona το έχεις δει; Έχουμε ένα εδώ κ κάνα χρόνο περίπου έχει κάνει 17000 χλμ μέχρι ώρας κανένα θέμα. Το μόνο - που αναγνωρίζω προσωπικα σε αυτά τα χιλιαρια τρικύλινδρα είναι ο κάπως αυξημένος θόρυβος (υφίσταται και στο troc που είναι θεωρητικά πιο προσεγμένο κατασκευαστικά).
Μεταξύ των 3 αδερφιών το arona Νομίζω βγαίνει κατατι φθηνότερο μάλιστα. 

Ισχυει, ο TSI εχει λιγο παραπανω θορυβο απο τον 1.0 Ecoboost η τον 1.2 Puretech αλλα σε καμια περιπτωση ενοχλητικο

43 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Μετά τα 80 100 καίνε σα 2λιτρα....

Καμια σχεση

Με 120-130, το βαρυτερο απο το kamiq 3008, φορτωμενο και με clima σου καταγραφει καταναλωσεις 6-6.5 και 7-7-5 σε ανηφορες.

40 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά αυτό δεν με απασχολεί τόσο , το θέμα είναι αν τραβάνε , γιατί εγώ πριν απο το leon fr που έχω τώρα είχα το Opel Astra J 1400 με 140 άλογα.

Αλλά με το βάρος που είχε σαν αμάξι , όταν πήγαινα ταξίδι φορτωμένος και με κλίμα το αμάξι σερνότανε

Kamiq ΡΟΠΗ (Kgm/rpm) 17,8-20,4/2.000-3.500 

20 κιλα ροπης για αυτο το αμαξωμα (1200-1300 κιλα) ειναι νομιζω πολυ καλα

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά αυτό δεν με απασχολεί τόσο , το θέμα είναι αν τραβάνε , γιατί εγώ πριν απο το leon fr που έχω τώρα είχα το Opel Astra J 1400 με 140 άλογα.

Αλλά με το βάρος που είχε σαν αμάξι , όταν πήγαινα ταξίδι φορτωμένος και με κλίμα το αμάξι σερνότανε

Το Astra J δυστυχώς δεν "δείχνει" τη δύναμή του. Το έχει η κοπέλα του κολλητού μου, κι ενώ δεν το λες κακό, σίγουρα δε δίνει την αίσθηση που περιμένεις για 140 άλογα. Το FR λογικά θα τραβάει αρκετά παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, tsofras είπε

Φορτωμένα για ταξίδι με κλιματισμό , τι κάνουν αυτά τα 1000αρια?

Ότι κάνει ένα 1400 ατμοσφαιρικό... Ζορίζονται

56 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Μετά τα 80 100 καίνε σα 2λιτρα....

Είναι καλά για πόλη, για εκτός όχι ότι δεν πάνε, απλά καίνε πολύ 

Αυτό δεν ισχύει 100%. Από προσωπική πείρα αυτό που είχα είναι ότι η κατανάλωση μέχρι τα 120-130 με 3 άτομα κ κλιματιστικό στο auto είναι οκ ( χονδρικά στα 7). Εάν το πλακώσεις προς 160-170 αντίο ζωή εκεί καίει όπως είπες σαν δίλιτρο 

52 λεπτά πριν, Noobios είπε

Το εχω δει αλλα γενικα δεν μου αρεσει καθολου αισθητικα και γενικα εχω μια αρνητικη εντυπωση για τα SEAΤ χωρις καποιον λογο ιδιαιτερα. Ετσι απλα που λενε μου εχουν κατσει στραβα απο παντα. Αλλα ναι ιδιο πατωμα εχουν με το Skoda κτλ νομιζω.

Πρακτικά είναι το ίδιο ακριβώς Αμαξι με τις ίδιες εγγυήσεις της skoda. Η μόνη διαφορά που έκανε η seat είναι οτι το Εχει ψηλώσει μερικούς πόντους.

28 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ισχυει, ο TSI εχει λιγο παραπανω θορυβο απο τον 1.0 Ecoboost η τον 1.2 Puretech αλλα σε καμια περιπτωση ενοχλητικο

Κοιτά αυτό είναι και κάτι υποκειμενικό. Εγώ που έχω bmw 1.6 όταν Αραιά και που οδηγάω το arona (ισχύει και για το troc καθως είχαμε κάνει και σε αυτό year druve) με ενοχλεί ο θόρυβος του κινητήρα. Ομοίως με ενοχλούσε ο θόρυβος και του ecoboost μοτέρ. 
 

 

all in all είναι καλή επιλογή γενικά αυτά τα μοντέλα σαν αμαξια πόλης κ κοντινών αποστάσεων αλλά εάν τα θέλετε για πολλά ταξίδια καλύτερα να δειτε κάτι άλλο. 

το vitara αν και έχω φίλο αντιπρόσωπο δε το έχω δει/οδηγήσει καθως τα Suzuki αν και τα θεωρω καλά σαν αμαξια μου βγάζουν πολύ φθηνιαρικη κατασκευή ειδικά στο εσωτερικό τους όποτε δε θα έπαιρνα ποτε

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα πήγαινα για το vitara ,αν και όπως λέει ο μηχανικός μου,  στην ερώτηση "ποιό είναι το καλύτερο αμάξι μάστορα ?" ..."τα ίδια σκ.....α είναι όλα".Και επειδή είναι μάστορας πάνω απο 30 χρόνια μάλλον έχει δίκιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, evkar είπε

Προσωπικά θα πήγαινα για το vitara ,αν και όπως λέει ο μηχανικός μου,  στην ερώτηση "ποιό είναι το καλύτερο αμάξι μάστορα ?" ..."τα ίδια σκ.....α είναι όλα".Και επειδή είναι μάστορας πάνω απο 30 χρόνια μάλλον έχει δίκιο.

Μήπως επειδή είναι σκ....τα μάστορας όπως όλοι....

Δηλαδή ένα Mercedes με ένα ford η ένα toyota είναι τ ίδια σκ..τα ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια ακόμη φορά ας κάνουμε τη διάκριση ανάμεσα στην απτή - άμεσα αντιληπτή ποιότητα (φινίρισμα, συναρμολόγηση, καλά υλικά στην καμπίνα κλπ.) με την μηχανική και ηλεκτρολογική αξιοπιστία καθώς επίσης και στον άλλο επίμαχο παράγοντσ, την οδική συμπεριφορά. Δυστυχώς δεν συνυπάρχουν σε ένα όχημα. Κάποτε υποτίθεται ότι κυριαρχούσαν ως βέλτιστος συνυδασμός των παραπάνω τα premium γερμανικά, αλλά δυστυχώς η αξιοπιστία ακόμη και των ιερών τεράτων Mercedes, BMW, Αudi έχει υποστεί μεγάλες εκπτώσεις. Στα παραπάνω που αναφέρθηκαν σίγουρα το Vitara υπερέχει σε αξιοπιστία (γι αυτό και το εργοστάσιο δίνει τέτοια εγγύηση άφοβα) αλλά είναι μάλλον φτωχό σε απτή ποιότητα. To Group VAG αν προτιμήσει κανείς θα έχει προβληματάκια αξιοπιστίας και μεγαλύτερο ως πολύ μεγαλύτερο κόστος συντήρησης ειδικά μετά την 5ετία. Το Arona στα λεφτά του είναι πολύ τίμιο και καίει λίγο (το έχει φίλος) αλλά δεν κόβω το χέρι μου τι θα βγάλει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...