Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1.0 ecoboost focus του 13 με 2 ενηλίκους+2 παιδιά (δηλαδή καρότσια κλπ...όσοι έχουν παιδιά καταλαβαίνουν) + μπαγκαζιέρα

στην ανηφόρα στο Αρτεμίσιο ανέβαινε με 6η και 130 χωρίς να χάνει ταχύτητα και χωρίς το γκάζι στο πάτωμα (οκ λίγο πριν το πάτωμα.....)

μια χαρά τραβάνε αυτοί οι κινητήρες μέχρι τέτοια αμαξώματα 1200-1300 κιλά...χωρίς να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο όπως είπε ένας φίλος ήδη.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 304
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Πάμε άλλη μία φορά: Η αξιοπιστία έχει να κάνει με την σωστή χρήση και συντήρηση. ΌΧΙ με τις πωλήσεις ή την μάρκα. Φέρε μου Ιαπωνικό/VAG/ό,τι θες να στο διαλύσω σε μία ώρα. Εν έτει 2020 είναι

Καλό!

Αυτές οι συζητήσεις δεν τελειώνουν ποτέ. Στο τέλος βγαίνεις πιο μπερδεμένος απ' ότι όταν ξεκίνησες... Ειδικά όταν ξεκινάνε οι  ειρωνείες και οι εξυπνάδες και το επίπεδο εκτοξεύεται τότε βρίσκεται

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποφάσισε σύσσωμη μια μέρα να γυρίσει στα 3κύλιδρα μοτέρ και συννεπώς το τελικό προϊόν να βγει σκάρτο. Υπάρχουν χρόνια εξέλιξης και δοκιμών πίσω από αυτά τα μοτέρ. Για παράδειγμα, ο 1.0 Ecoboost της Ford είναι στην παραγωγή από το 2012. Ακόμα και παραδοσιακοί Ιάπωνες κατασκευαστές κλείνουν το μάτι στα 3κύλινδρα, βλ. νέο Yaris της Toyota.
Προσωπικά με χαλάει κάπως ο ήχος τους, αλλά δεν νομίζω να χαλάνε κανέναν τα 17-20 κιλά ροπής από τις 1700-2000 στροφές. Δεν λέω ότι τα μοτέρ αυτά είναι η επιτομή των ΜΕΚ, αλλά είναι μια λύση για τον αστικό ιστό και ενίοτε τον αυτοκινητόδρομο με χαμηλούς ρύπους και δύναμη. Η φιλοσοφία που ακολουθείται στην Ευρώπη από πάντα ήταν μικρά αποδοτικά μοτέρ. Όποιος γουστάρει κυβικά και άλογα, υπάρχουν οι αμερικάνοι κατασκευαστές, με την ανάλογη κατανάλωση και ρύπους. Μοναδική εξαίρεση η Mazda, η οποία ανέκαθεν κόντρα στο κατεστημένο εξελίσει ακόμα μεγάλα ατμοσφαιρικά μοτέρ με χαμηλή κατανάλωση και καλές επιδόσεις.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Noobios είπε

Χαίρομαι που υπάρχουν αντιπαραθέσεις και διαφορετικές απόψεις γιατί έτσι γίνεται διάλογος και μόνο να κερδίσουμε έχουμε από αυτό. Και εγώ που άνοιξα το θέμα και όσοι συμμετέχουν. 

Παντως 15 χρόνια δεν τα θεωρώ υπερβολικό χρονικό διάστημα για να έχεις ένα αυτοκίνητο. 

Εννοείται δεν είναι υπερβολικά. Δηλαδή ένα αμάξι του '05 είναι για απόσυρση; Δε νομίζω, μια χαρά είναι αν είναι σωστά συντηρημένο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, paylidis είπε

Υπάρχουν δυστυχώς αναφορές για εργοστασιακό/κατασκευαστικό ελάττωμα (Kangarooing το ονοματίσαν) σε αυτό το συνδυασμό σε όλα τα αδερφάκια της vag. 

Εντάξει αναμενόμενο άλλο ένα ελάττωμα από αυτούς, αλλά πάει καιρός που παρατηρήθηκε. Δεν κατάφεραν ακόμη να το εξαλείψουν?

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, zio10 είπε

Εννοείται δεν είναι υπερβολικά. Δηλαδή ένα αμάξι του '05 είναι για απόσυρση; Δε νομίζω, μια χαρά είναι αν είναι σωστά συντηρημένο.

Σαφώς και είναι μια χαρά, όπως και κάποια παλαιότερα αυτοκίνητα. Προσωπικά, η ένσταση που έχω εγώ για τα αρκετά παλιά αυτοκίνητα είναι στην ασφάλεια. Εν έτει 2020 τα αυτοκίνητα διαθέτουν βοηθήματα ασφαλείας που προφανώς λείπουν από μοντέλα προηγούμενων χρονολογιών. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως μέχρι τα τέλη του 2014 το ESP δεν ήταν καν στον standard εξοπλισμό των αυτοκινήτων που πωλούνταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση (νομίζω το 2014-2015 έγινε υποχρεωτικό). Και ας μην σταθούμε μόνο σε αυτό, είναι πολλά άλλα βοηθήματα που θα έπρεπε να κυκλοφορούν στους δρόμους σε μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό που κυκλοφορούν σήμερα (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Φυσικά και δεν λέω πως κάθε 10 χρόνια πρέπει να αλλάζεις αυτοκίνητο, αλλά όταν έχουν επέλθει τόσες αλλαγές και έχει αυξηθεί τόσο η παθητική αλλά και ενεργητική ασφάλεια, πρέπει σε κάποια φάση να αλλάξει ο στόλος της χώρας σε κάτι πιο σύγχρονο.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Φάσεις και αντιφασκεις στην ίδια πρόταση.

Ναι το κίνητρο για downsizing ήταν οι ρύποι. Αυτό ώθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίξουν τους βενζινοκινητήρες και να τους κάνουν πιο αποδοτικούς,οικονομικούς και πράσινους

Έρχεται λοιπόν η τεχνολογία, σου δίνει κινητήρες αλουμινένιους 80 κιλών, με μεγαλύτερα πιστόνια,με διπλα συστήματα ψύξης, με άμεσο ψεκασμό, ρυθμισμένους με αρκετά κιλά ροπής από χαμηλά και εσύ επικεντρωνεσαι σε ένα χαρακτηριστικό (τα κυβικά) για να τους βγάλεις αναξιοπιστους;

Ασχέτως εάν η ροπή είναι αυτή που ενδιαφέρει. Μοτέρ με 20 κιλά ροπής και ο άλλος αναρωτιέται εάν ζοριζεται.

Σαν να λέμε δλδ γιατί να πιο βαριά η Sony black Trinitron, τι να κλάσει η LG HDR 4K αφού ζυγίζει μόνο 12 κιλά

Έχω λοιπόν 3κιλυνδρο τούρμπο από τα '14 με 80.000 και μάλιστα ιταλικής προέλευσης που λειτουργεί αψογα. Στα πόσα θέτεις την αξιοπιστία;

Πώς κρίνεις το γεγονός ότι η Peugeot βάζει τον ίδιο κινητήρα σε όλα τα μοντέλα της; Τι λες δεν τον θεωρεί αξιόπιστο και μαζικής παραγωγής;

Μάλλον μαλακές είναι εκεί στην Toyota και στην BMW και εξελίσσουν τους 3κιλυνδρους μικρούς, δεν κάνουν για μεγάλα αμάξια πότε θα το καταλάβουν;

Φίλε μου μάλλον εσύ φάσκεις και αντιφάσκεις. Ενώ γνωρίζεις ότι το downsizing έγινε λόγω ρύπων, αναφέρεις ότι οι εταιρίες επιλέγουν τρικύλινδρους κινητήρες επειδή είναι οι ''καλύτεροι'' ?  Το μαρκετινγκ κάνει καλή δουλειά...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Δεν διαφωνώ. Για τον μέσο όρο μίλησα όμως, δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά στο vw group.

Edit Μάλλον διαφωνώ @zourman1981. Άλλα λέει εδώ.

4 χρόνια. Άρα; 

μιλαει για αγορα εξτρα εγγυησης... και ειναι μια random πολιτικη της karenta οχι του ομιλου

και ισχυει μεχρι 30/4

αρα μαλλον δεν ειναι τοσο σιγουροι για την αξιοπιστια τους

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά lol

Μάλλον έχεις πρόβλημα αντίληψης.

Μάρκετινγκ η εξέλιξη του βενζινοκινητήρα;

Μάρκετινγκ το ότι μειώθηκε το βάρος του και αυξήθηκε η δύναμη του;

Μάρκετινγκ ότι μειώθηκαν οι ρύποι;

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Εντάξει αναμενόμενο άλλο ένα ελάττωμα από αυτούς, αλλά πάει καιρός που παρατηρήθηκε. Δεν κατάφεραν ακόμη να το εξαλείψουν?

Μέχρι πριν λίγους μήνες που έψαχνα κάτι άκυρο για το Navi του arona σε ξένα φόρουμ έβλεπα πτι έπαιζε το θέμα με μη λύση στο πρόβλημα. Προφανως το έχουν όλα τα 1.5 dsg.. ;)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

μιλαει για αγορα εξτρα εγγυησης... και ειναι μια random πολιτικη της karenta οχι του ομιλου

και ισχυει μεχρι 30/4

αρα μαλλον δεν ειναι τοσο σιγουροι για την αξιοπιστια τους

 

Και η Suzuki αν δεν κάνω λάθος, δίνει κατά βάση 3, ενώ ο εισαγωγέας 5. Τι θα πει αυτό; Ότι ο εισαγωγέας (Σφακιανάκης) πιστεύει πιο πολύ στην αξιοπιστία από ο,τι η ίδια η εταιρία; Cult λογική.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Απλά lol

Μάλλον έχεις πρόβλημα αντίληψης.

Μάρκετινγκ η εξέλιξη του βενζινοκινητήρα;

Μάρκετινγκ το ότι μειώθηκε το βάρος του και αυξήθηκε η δύναμη του;

Οδηγείς;

Δεν αρνήθηκα την εξέλιξη του βενζινοκινητήρα. Ανέφερα ότι οι εταιρίες όπως οι Toyota και οι BMW βάζουν τρικύλινδρους κινητήρες λόγω νομοθεσίας και ΟΧΙ από επιλογή. Εάν μπορούσαν, θα επέλεγαν 4κίλυνδρους και 6κίλυνδρους κινητήρες για τα μεγάλα αμαξώματα. Αλλά το μαρκετινγκ σε έχει πείσει ότι είναι οι καταλληλότεροι λόγω εξέλιξής τους.  Το να γίνεσαι προσβλητικός  δείχνει απλά το χαμηλό σου επίπεδο. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Και η Suzuki αν δεν κάνω λάθος, δίνει κατά βάση 3, ενώ ο εισαγωγέας 5. Τι θα πει αυτό; Ότι ο εισαγωγέας (Σφακιανάκης) πιστεύει πιο πολύ στην αξιοπιστία από ο,τι η ίδια η εταιρία; Cult λογική.

Ο Σφακιανάκης το δίνει εσαεί ? Η προσφορά για κάποιες μέρες ?

Ίσως ο εισαγωγέας να πιστεύει ότι στην Ελλάδα δεν είναι μεγάλο ρίσκο τα 5 χρόνια έναντι 3...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ifes είπε

Δεν αρνήθηκα την εξέλιξη του βενζινοκινητήρα. Ανέφερα ότι οι εταιρίες όπως οι Toyota και οι BMW βάζουν τρικύλινδρους κινητήρες λόγω νομοθεσίας και ΟΧΙ από επιλογή. Εάν μπορούσαν, θα επέλεγαν 4κίλυνδρους και 6κίλυνδρους κινητήρες για τα μεγάλα αμαξώματα. Αλλά το μαρκετινγκ σε έχει πείσει ότι είναι οι καταλληλότεροι λόγω εξέλιξής τους.  Το να γίνεσαι προσβλητικός  δείχνει απλά το χαμηλό σου επίπεδο. 

Η εξέλιξη είναι ακριβώς αυτό, μια αλλαγή του συστήματος ώστε να αναιρέσει την επιφερομενη μεταβολή. Εδώ υπήρξε μια μεταβολή, τα όρια των ρύπων λόγω dieselgate οπότε οι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να εξελίξουν τους κινητήρες τους. Αυτό είναι απόλυτα θετικό, διότι εμφανίστηκαν τεχνολογίες και κράματα υλικών που αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να εξελιχθούν

Αλλιώς θα είχαμε ακόμη τον 1600αρη της Carinαρας

Άντε λοιπόν,εγώ σου ανέφερα τα καλά χαρακτηριστικά των 1000αρηδων τελευταία γενιας.

Γιατί ένας 4κιλυνδρος είναι καλύτερος από ένα 3κιλυνδρο;

 

Επεξ/σία από tutuyo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας σύγχρονος 3κυλινδρος δεν ξέρω από αξιοπιστία φαντάζομαι σαν τους 4κυλινδρους (θα δείξει η ιστορία) 

Σίγουρα είναι πιο θορυβοδης

Καιει πιο πολύ στην εθνική 

Και δεν καίει πολύ λιγότερο στην πολη από έναν συγχρονο 4κυλινδρο 1400 1600 (turbo και οι 2) ώστε να δικαιολογήσει έστω την αγορά του για αμάξι πόλης...

ΑΝ τον συγκρίνεις όμως με ένα απλό 4κύλινδρο 1400 70-100 αλογα  (όσοι βγάζουν ακόμα)

είναι μάλλον πιο οικονομικός και πιο  αποδοτικός, σίγουρα έχει πιο λίγα τέλη κυκλοφορίας και χαμηλότερους ρύπους 

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Εγώ το ignis 2019 και πιο πριν είχα το jimny μια δεκαετία 😉 Ο Ιάπωνας είναι φοβερά αξιόπιστος μηχανικά, κάνοντας ωστόσο εκπτώσεις σε άλλα πράγματα (πλαστικά φερ' ειπείν). Εξαρτάται πάντα, ποιό είναι το ζητούμενο καθενός. Εμένα παραδείγματος χάρη, παίζει κύριο ρόλο η αξιοπιστία (ήτοι μηχανική, που μεταφράζεται σε συχνές βλάβες). Στον τομέα αυτό, το jimny ήταν σκυλί μαύρο. Σε άλλους όμως, κυρίαρχο ρόλο παίζει η εμφάνιση, στην οποία υστερεί ελαφρώς και παραδοσιακά κατά τη γνώμη μου, η suzuki.

Παρόλα αυτά, έτυχε να οδηγήσω και SKODA πρόσφατα (το scala συγκεκριμένα), ως αυτοκίνητο αντικατάστασης για το opel insignia που είχαμε στο συνεργείο. Αδιαμφισβήτητα άλλο το επίπεδο ποιότητας (VW group) εμφανισιακά. Μηχανικά δεν πρόλαβα να κρίνω, σε βάθος χρόνου αλλά σίγουρα το όλο στυλ, παραπέμπει στο γερμανικό look και (εικάζω και) ποιότητα.

Ωραίο το Ingis αλλά δεν έβγαινε περσυ με ctv. Αν έβγαινε θα το έπαιρνα . Για αυτό πηρα σοιφτ που είχε αυτόματο ctv.( οκ το πηρα γιατί οποτε το οδηγάω παίρνω και καμία στροφή ετσι γρήγορα για να θυμαμε τις παλιές κακές εποχές ) Αν έπαιρνα το ignis δεν θα εκανα και καμμία καγκουρια στον δρόμο.με το σουιφτακι τσιμπάνε πολλά καγκουρακια .

Στο θέμα μας τωρα πάνω από ολα η αξιοπιστία και η εγγύηση. 7 χρόνια ο Ιάπωνας. Ας δώσει η vw  7 χρόνια και βλέπουμε.

by the way σήμερα είχα βγει βόλτα με την μηχανή και είδα το Kamiq. Τι αρχαιολογία γεροντιλα είναι αυτό ρε παιδιά .δλδ ένταξη για κανενα συνταξιούχο καλό είναι.

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.