Προς το περιεχόμενο

Τα αυτοκίνητα Tesla θα σταματούν πλέον αυτόματα σε πινακίδες Stop και κόκκινα φανάρια


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω για τα φανάρια,αλλα στα STOP με τόσα δέντρα απεριποίητα κοντά σε πινακίδες,με τα κλαδιά να κρύβουν όλη την πινακίδα σε πολλές περιπτώσεις,είναι πρόβλημα.
Σίγουρα θα απενεργοποιείται.

Μόνο καμιά γκομενίτσα αν το χρησιμοποιήσει στην Ελλάδα,κι αυτή θα ακούει ουκ ολίγα στις διασταυρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, DanielRGr είπε

Το deep learning δεν μαθαινει μονο το σχημα/χρωμα/γραμματα, αλλα μαθαινει και τις θεσεις που υπαρχει συνηθως, το υψος που θα τις βρει συνηθως και σε τι στεκεται η πινακιδα, αν υπαρχουν φαναρια και διασταυρωσεις.

Ενα νευρωνικο δικτυο και ειδικα της Tesla, μπορει να μαθει εκατομμυρια πραγματα ενω η γνωση περνα μεσα απο καθε layer. 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα tesla αποκλείεται να έχουν απλά έναν multiclass classifier π.χ ενα Le-Net (που και αυτό να είχαν δε μαθαίνουν το ύψος). Κατά πάσα πιθανότητα κάνουν semantic segmentation (βλέπε SegNet) για να μπορεί να καταλαβαίνει το όχημα τι βρίσκεται γύρω του. Δύσκολα θα ξεγελαστεί αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικά ώριμα και ουσιώδη σχόλια ως επί το πλείστον (not)!

Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται η χρήση του αυτόματου πιλότου για την ώρα. Υπάρχει, είναι ενεργός , αλλά είναι πολύ περιορισμένες οι δυνατότητες του. Και θα μείνει έτσι εως ότου πάρει έγκριση η Tesla (αν πάρει, όταν πάρει). Ο αυτόματος πιλότος όμως είναι μόνο ένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι απίθανα στην οδήγηση. Στην Ελλάδα πάντως θα ήταν όντως επικίνδυνα λόγω της απερισκεψίας και της ανώριμης οδήγησης πολλών. Η επιτάγχυνσή τους και μόνο θα τα καθιστούσε επικίνδυνα για τέτοιους οδηγούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρήσιμα συστήματα, αρκεί να λειτουργούν τέλεια. Πριν μερικά χρόνια είχα ένα Golf VII με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (προστασία πεζών κλπ). 2 φορές κοκκάλωσε τα φρένα χωρίς λόγο, χωρίς κανένα εμπόδιο μπροστά. Ευτυχώς βρισκόμουν σε μικρό αστικό δρόμο. Τρέμω στην ιδέα αυτό να συνέβαινε σε κεντρικό δρόμο με κίνηση. Δεν μου εγγυάται κανείς ότι το ίδιο δεν θα συμβεί και με αυτό το σύστημα που είναι και πιο πολύπλοκο.

 

17 ώρες πριν, judgevag είπε

Tιμη tesla: 30000$
Τιμη iphone 11pro: 1000$

Τζιρος iphone>>>>> Tζιρος Tesla
Τεχνολογία tesla>>>Τεχνολογια iphone

Average Insomniac: MpR0 EiNAi MeCa KAi Ta R&D coSTs mHn kRazEIs AppLE
Οπου apple βαλε καθε εταιρεία-κολοσσο.

Ισως οχι τοσο σχετικο με το αρθρο απλα μια υπενηθυμιση/κρητικη για αυτα που βλεπουμε καθε μερα εδω μεσα απο πρεζοκινητακιδες και δε θα ασχολιομουν αν δεν ειχει αντικτυπο και σε μενα. 

 

Ό,τι να 'ναι! Την κακία σου να πεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billxl είπε

Χρήσιμα συστήματα, αρκεί να λειτουργούν τέλεια. Πριν μερικά χρόνια είχα ένα Golf VII με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (προστασία πεζών κλπ). 2 φορές κοκκάλωσε τα φρένα χωρίς λόγο, χωρίς κανένα εμπόδιο μπροστά. Ευτυχώς βρισκόμουν σε μικρό αστικό δρόμο. Τρέμω στην ιδέα αυτό να συνέβαινε σε κεντρικό δρόμο με κίνηση. Δεν μου εγγυάται κανείς ότι το ίδιο δεν θα συμβεί και με αυτό το σύστημα που είναι και πιο πολύπλοκο.

 

 

Ό,τι να 'ναι! Την κακία σου να πεις!

Τίποτα απολυτος....εφόσον τηρούνται οι αποσπάσεις όπως προβλέπει ο ΚΟΚ, αλλιώς σου πληρώνει την ζημιά ο πισω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, DaemonLord92 είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα tesla αποκλείεται να έχουν απλά έναν multiclass classifier π.χ ενα Le-Net (που και αυτό να είχαν δε μαθαίνουν το ύψος). Κατά πάσα πιθανότητα κάνουν semantic segmentation (βλέπε SegNet) για να μπορεί να καταλαβαίνει το όχημα τι βρίσκεται γύρω του. Δύσκολα θα ξεγελαστεί αυτό.

Θυμαμαι σε καποιο αρθρο που διαβασα πριν κανα 2-3 χρονακια οτι δουλευουν επανω σε multiclass classifier, για αυτο το εγραψα. Φυσικα και δεν ειναι μοναδικη τεχνικη-τεχνολογια αυτο.

Παντα ηλπιζα οτι θα βρισκαμε updated source code οταν τους πιεζανε να το ανεβασουν λογω χρησης open source

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, DanielRGr είπε

Θυμαμαι σε καποιο αρθρο που διαβασα πριν κανα 2-3 χρονακια οτι δουλευουν επανω σε multiclass classifier, για αυτο το εγραψα. Φυσικα και δεν ειναι μοναδικη τεχνικη-τεχνολογια αυτο.

Παντα ηλπιζα οτι θα βρισκαμε updated source code οταν τους πιεζανε να το ανεβασουν λογω χρησης open source

Σίγουρα θα έχουν κάποιον multiclass classifier (λογικά κάποια παραλλαγή του YOLO) αλλά επειδή βασικό μέλημα σου όταν βγάζεις ένα τέτοιο μηχάνημα στους δρόμους είναι η περιβαλλοντική αντίληψη θα πρέπει το αμάξι σε πρώτη φάση να είναι σε θέση να κάνει pixel-wise classification. Τώρα όσον αφορά τον source code και να τον είχαμε θα μας ήταν άχρηστος γιατί αυτοί παίζουν με σοβαρό sensor fusion, PID control και νευρωνικά που για να τα εκπαιδεύσεις θες κάμποσα ΤΒ δεδομένα. Υπάρχουν άπειρες υλοποιήσεις των πιο διαδεδομένων αρχιτεκτονικων (Le-Net, SegNet, VggNet, DeconvNet κ.ο.κ.) στο github για όποιον θέλει να παιξει λιγο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Paladin-}LoA{- said:

Εξαιρετικά ώριμα και ουσιώδη σχόλια ως επί το πλείστον (not)!

Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται η χρήση του αυτόματου πιλότου για την ώρα. Υπάρχει, είναι ενεργός , αλλά είναι πολύ περιορισμένες οι δυνατότητες του. Και θα μείνει έτσι εως ότου πάρει έγκριση η Tesla (αν πάρει, όταν πάρει). Ο αυτόματος πιλότος όμως είναι μόνο ένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι απίθανα στην οδήγηση. Στην Ελλάδα πάντως θα ήταν όντως επικίνδυνα λόγω της απερισκεψίας και της ανώριμης οδήγησης πολλών. Η επιτάγχυνσή τους και μόνο θα τα καθιστούσε επικίνδυνα για τέτοιους οδηγούς.

Συμφωνό, αλλά εγώ είχα πάθει ΣΟΚ και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είχα δει το STOP στο τέλος Αυτοκινητόδρομου (προς Καλαμάτα αν θυμάμαι καλά), και με μεγάλη επιφύλαξη έκοψα ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, lion2486 είπε

Συμφωνό, αλλά εγώ είχα πάθει ΣΟΚ και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είχα δει το STOP στο τέλος Αυτοκινητόδρομου (προς Καλαμάτα αν θυμάμαι καλά), και με μεγάλη επιφύλαξη έκοψα ταχύτητα.

Σίγουρα το οδικό δίκτυο της Ελλάδας θα ήταν ένας επιπρόσθετος λόγος που θα καθιστούσε εξαιρετικά δύσκολη (αν όχι απίθανη) την έγκριση του αυτόματου πιλότου της Tesla στη χώρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, johncorfas είπε

Στην Ελλάδα δεν έχει ΚΑΜΙΑ ελπίδα να πουλήσει. 

Εδώ με πορτοκαλί περνάνε στο "τσακ" 3 αυτοκίνητα, 5 μηχανάκια, 3 τριαξονικά, 4 εξωλέμβιοι, 2 τροχόσπιτα και 3 ερπιστριοφόρα του στρατού...

μάλλον τα παραλές λίγο αλλά δεν πειράζει, πάντως το πορτοκαλί είναι χρόνος κίνησης :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...