Προς το περιεχόμενο

προβλημα με βυθισμα στροφών με AC σε POLO


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εμπειρία μου λέει ότι ο έλεγχος θα είναι ένας τυπικός έλεγχος, διαγνωστικό, σήκωμα αυτοκινήτου για έλεγχο από κάτω και εποπτικός έλεγχος μηχανής. Και μετά αν σου πουν δε βρήκαμε κάτι, θα ζητήσουν την άδεια σου (και τα λεφτά σου) για επιπλέον έλεγχο.

Για software update κανονικά η αντιπροσωπεία (ή ο εξουσιοδοτημένος) το κάνει "υποχρεωτικά" (και δωρεάν) εφόσον το αμαξι συνδεθεί στο διαγνωστικό του. Μπορείς να τους κάνεις μια ερώτηση επ'αυτού.

Τα παραπάνω είναι τουλάχιστον από την εμπειρία μου σε επίσημο VW dealer στην Αγγλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μπαρμπαγιωργο ελπιζω να βρεις λυση συντομα στο προβλημα. Εντωμεταξυ διαβασα πολυ ενδιαφεροντα πραγματα και πολυ χρησιμα απο τα παιδια που εγραψαν παραπανω και ακομη και αν δεν βρεθει τελικα λυση τουλαχιστον εγω εγινα λιγο σοφοτερος σχετικα με το τι προβλημα μπορει να σου βγαλει ενα αυτοκινητο και τι μπορει να κανεις γι' αυτο 👍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρόμοιο πρόβλημα που είχα σε xara κουπέ πριν από 20 χρονια , όταν έβαζα aircondition γονάτιζε το αμάξι , αρχικά το είχα παρατήσει εντελώς το aircondition , αλλα αργότερα βρέθηκε το πρόβλημα τυχαία σε άλλο service , επειδή έκανε γενικά κάποιες αρρυθμίες στο γκάζι ,  τελικά ήτανε ρεύματα , και είχε σχέση με ένα ποντεσιομετρο  αν θυμάμαι καλά , ξόδευε το αυτοκίνητο περισσότερο ρεύμα από αυτό που αναπλήρωνε απότι κατάλαβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ο αισθητήρας MAF που μετράει μάζα αέρα / χρόνο  και άλλο ο MAP που μετράει πίεση στην εισαγωγή και τη συγκρίνει με την ατμοσφαιρική με συγκεκριμένο τρόπο. Μη μπερδεύστε . Πλεον  υπάρχουν και οι 2 και συνεργάζονται ωστε η ecu να δώσει το ανάλογο καύσιμο με ανατροφοδότηση απο τον/τους αισθητήρες λάμδα.  Επίσης η πεταλούδα οταν συνδεθεί μετα απο καθαρισμό προγραμματίζεται αυτόματα εντος ορισμένου χρόνου απο το pcm -ecu δεν χρειάζετια να κάνεις κατι εσυ απλα για λίγο θα δουλεύει πιο ψηλα σε στροφές.

ΤΟ θέμα αυτό χρίζει αρκετού ψαξίματος , ίσως δεν διάβασα καλά τις πληροφορίες που μας δίνεις . Πέρα από την χρήση με AC το κάνει υπο άλλες συνθήκες? 
Υ.Γ το αέριο δεν μπορεί να νοθευτεί παρά μόνο αλλάζει η αναλογία βουτανίου - προπανίου λόγω χαμηλότερου Κόστους του ενός . Επίσης είναι πιο Καθαρό  καύσιμο και λόγω περισσότερων οκτανίων θέλει υψηλότερη τάση για την ανάφλεξη του άρα απαιτεί μεγαλύτερο έργο από το σύστημα ανάφλεξης. Το μόνο που χρειάζεται το lpg ειναι αλλαγή φίλτρου καθε χρονο , έλεγχος βαλβιδών ( και με τη βενζίνη καλο ειναι να γίνεται ) και φυσικά ΣΩΣΤΗ ρυθμιση σε ρελαντί και φορτία. Μη το φοβάστε 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Άλλο ο αισθητήρας MAF που μετράει μάζα αέρα / χρόνο  και άλλο ο MAP που μετράει πίεση στην εισαγωγή και τη συγκρίνει με την ατμοσφαιρική με συγκεκριμένο τρόπο. Μη μπερδεύστε . Πλεον  υπάρχουν και οι 2 και συνεργάζονται ωστε η ecu να δώσει το ανάλογο καύσιμο με ανατροφοδότηση απο τον/τους αισθητήρες λάμδα.  Επίσης η πεταλούδα οταν συνδεθεί μετα απο καθαρισμό προγραμματίζεται αυτόματα εντος ορισμένου χρόνου απο το pcm -ecu δεν χρειάζετια να κάνεις κατι εσυ απλα για λίγο θα δουλεύει πιο ψηλα σε στροφές.

ΤΟ θέμα αυτό χρίζει αρκετού ψαξίματος , ίσως δεν διάβασα καλά τις πληροφορίες που μας δίνεις . Πέρα από την χρήση με AC το κάνει υπο άλλες συνθήκες? 
Υ.Γ το αέριο δεν μπορεί να νοθευτεί παρά μόνο αλλάζει η αναλογία βουτανίου - προπανίου λόγω χαμηλότερου Κόστους του ενός . Επίσης είναι πιο Καθαρό  καύσιμο και λόγω περισσότερων οκτανίων θέλει υψηλότερη τάση για την ανάφλεξη του άρα απαιτεί μεγαλύτερο έργο από το σύστημα ανάφλεξης. Το μόνο που χρειάζεται το lpg ειναι αλλαγή φίλτρου καθε χρονο , έλεγχος βαλβιδών ( και με τη βενζίνη καλο ειναι να γίνεται ) και φυσικά ΣΩΣΤΗ ρυθμιση σε ρελαντί και φορτία. Μη το φοβάστε 

δεν το κανει χωρις ac. ΠΟΛΥ σπανια μπορει να σβησει οταν βαζω νεκρα προσεγγιζοντας φαναρι,στοπ κτλ

το κανει και με βενιζνη και με αεριο. το αεριο δεν το φοβαμαι.

σωστα αυτα που λες.

οσο για τους σενσορες δεν εχω βρει που ειναι η τοποθεσια τους στην μηχανη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

δεν το κανει χωρις ac. ΠΟΛΥ σπανια μπορει να σβησει οταν βαζω νεκρα προσεγγιζοντας φαναρι,στοπ κτλ

το κανει και με βενιζνη και με αεριο. το αεριο δεν το φοβαμαι.

σωστα αυτα που λες.

οσο για τους σενσορες δεν εχω βρει που ειναι η τοποθεσια τους στην μηχανη μου.

Οι μηχανικοι τσεκάρανε τον ιμαντα του ac + το δυναμο φιλε μου ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

Οι μηχανικοι τσεκάρανε τον ιμαντα του ac + το δυναμο φιλε μου ; 

οχι.

 

30 λεπτά πριν, dkstopo είπε

αισθητήρας γκαζιού, συνήθως bosh. δίπλα στην πεταλούδα, 2 βιδες ένα φις. όταν το κάνεις μου λες και στελνεις την αμοιβή μου ;) 

αισθητηρα γκαζιου η map εννοεις;

αν εννοεις map που ταιριαζει στην περιγραφη σου,δεν τον βρισκω......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ribopaido είπε

To tps εννοει φαντάζομαι ο dks . Ειναι ο αισθητηρας θεσης της πεταλουδας γκαζιού

Αυτό, και η διάγνωση είναι εύκολη, δεν χρειάζεται να πας συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αμάξι με πρώτη και χωρίς γκάζι σου σβήνει Εύκολα ;  

επίσης αν ήταν αυτό TPS δηλαδή θα σου είχε ανάψει check engine εκτός και αν στο σβήσανε
μπορείς να βάλεις βγάλεις την μπαταρία για να δεις τι ανάβει τελικά  ειδικά αν είναι μαμά υγραέριο σίγουρα δεν χάνει την μνήμη

εγω νομίζω είναι πολλαπλασιαστής μπουζί 100% αν δεν ανάβει κάτι άλλο 

 

Επεξ/σία από xphobus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, xphobus είπε

Το αμάξι με πρώτη και χωρίς γκάζι σου σβήνει Εύκολα ;  

επίσης αν ήταν αυτό TPS δηλαδή θα σου είχε ανάψει check engine εκτός και αν στο σβήσανε
μπορείς να βάλεις βγάλεις την μπαταρία για να δεις τι ανάβει τελικά  ειδικά αν είναι μαμά υγραέριο σίγουρα δεν χάνει την μνήμη

εγω νομίζω είναι πολλαπλασιαστής μπουζί 100% αν δεν ανάβει κάτι άλλο 

Με πρώτη και χωρίς γκάζι δλδ; Να αφήνω σιγά σιγά συμπλέκτη να ξεκινήσει; 

Μαμά είναι το υγραέριο. Αλλά όχι από τη vw. Είχε μια συνεργασία τότε με landirenzo . Κανονική απλή εγκατάσταση είναι. Απλά έχει πιο κλειδωμένο εγκεφαλο.

Μπουζί έχω αλλάξει.

Πολλαπλασιαστής δεν έχω ιδέα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λύση δεν έχω βρει και δεν πρόκειται να το πάω σε εξουσιοδοτημένο να βρω.

Χαίρομαι πάντως πραγματικά γιατί είναι από τις ελάχιστες φορές όπου το θέμα δεν ξέφυγε. Δεν άρχισε κάνεις να κάνει ανούσιο αντίλογο και να τσακώνεται για τον μαπ, μαφ, εγρ, κτλ.

Και να λέει ο ένας ναι, γιατί η γιαγιά του είχε ροδοπέταλα στην εξατμιση οπότε είχε θέμα ο αισθ λ, και ο αλλος όχι επειδή ο παππούς του είχε πατάτες στο ντουλαπάκι και είχε θέμα το βεντιλατερ.

Ευχαριστώ όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πεταλούδα σου είναι μηχανική η ηλεκτρική; Επικεντρώσου εκεί όχι στο μηχανικό μέρος αλλά στο ηλεκτρικό. Αν βγάλεις το φις που κουμπώνει κανονικά δεν θα κρατάει ρελαντί και θα σβήνει αλλά όλα τα αλλά θα τα κάνει σωστά σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...