Προς το περιεχόμενο

προβλημα με βυθισμα στροφών με AC σε POLO


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, dkstopo είπε

Η πεταλούδα σου είναι μηχανική η ηλεκτρική; Επικεντρώσου εκεί όχι στο μηχανικό μέρος αλλά στο ηλεκτρικό. Αν βγάλεις το φις που κουμπώνει κανονικά δεν θα κρατάει ρελαντί και θα σβήνει αλλά όλα τα αλλά θα τα κάνει σωστά σε όλη την κλίμακα των στροφών.

δεν ειναι με ντιζα αν αυτο εννοεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Λύση δεν έχω βρει και δεν πρόκειται να το πάω σε εξουσιοδοτημένο να βρω.

Χαίρομαι πάντως πραγματικά γιατί είναι από τις ελάχιστες φορές όπου το θέμα δεν ξέφυγε. Δεν άρχισε κάνεις να κάνει ανούσιο αντίλογο και να τσακώνεται για τον μαπ, μαφ, εγρ, κτλ.

Και να λέει ο ένας ναι, γιατί η γιαγιά του είχε ροδοπέταλα στην εξατμιση οπότε είχε θέμα ο αισθ λ, και ο αλλος όχι επειδή ο παππούς του είχε πατάτες στο ντουλαπάκι και είχε θέμα το βεντιλατερ.

Ευχαριστώ όλους.

Αν πας σε εξουσιοδοτημένα ή εξειδικευμένα έτσι θα αρχίσουν και θα αλλάζουν , μία αισθητήρα λ, μία αισθητήρα στροφών, την άλλη map , maf και δεν ξέρω γώ. Δυστυχώς δεν υπάρχουν εγκέφαλοι να σου λένε φταίει αυτό για κανένα αυτοκίνητο.όλοι ψάχνοντας πάνε άσε που μερικοί μαστόροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Άκου τώρα να δεις εγώ έχω χρόνια το εξής πρόβλημα.Το χειμώνα όλα  μια χαρά.Μόλις πιάσουν οι ζέστες στο ξεκίνημα πολλές φορές οι στροφές ακόμη και νεκρό εν κινήσει πάνε στις 2000 στροφές.Μόλις σταματήσω με νεκρά πάνε κανονικά 700.Μόλις κάνω 1-2 χιλιόμετρα στρώνει και όλα μια χαρά.Δεν το κάνει πάντα αλλά ξέρω γω 2 στις 10 φορές στο ξεκίνημα.

Έχω πάει καθάρισα πεταλούδα ρύθμισα τίποτε.Με άρχισαν με αισθητήρες να αλλάξουμε αυτό να αλλάξουμε εκείνο τους έγραψα κανονικά και το έχω έτσι.Σιγά το πράγμα το έχω συνηθίσει. Βέβαια εσένα το να σβήνει στο φανάρι  είναι άσχημο.Εύχομαι να το βρεις χωρίς να ταλαιπωρηθείς και να πληρώσεις τζάμπα αισθητήρες ή άλλα εξαρτήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/5/2020 στις 6:02 ΜΜ, papoys1 είπε

Αν πας σε εξουσιοδοτημένα ή εξειδικευμένα έτσι θα αρχίσουν και θα αλλάζουν , μία αισθητήρα λ, μία αισθητήρα στροφών, την άλλη map , maf και δεν ξέρω γώ. Δυστυχώς δεν υπάρχουν εγκέφαλοι να σου λένε φταίει αυτό για κανένα αυτοκίνητο.όλοι ψάχνοντας πάνε άσε που μερικοί μαστόροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Άκου τώρα να δεις εγώ έχω χρόνια το εξής πρόβλημα.Το χειμώνα όλα  μια χαρά.Μόλις πιάσουν οι ζέστες στο ξεκίνημα πολλές φορές οι στροφές ακόμη και νεκρό εν κινήσει πάνε στις 2000 στροφές.Μόλις σταματήσω με νεκρά πάνε κανονικά 700.Μόλις κάνω 1-2 χιλιόμετρα στρώνει και όλα μια χαρά.Δεν το κάνει πάντα αλλά ξέρω γω 2 στις 10 φορές στο ξεκίνημα.

Έχω πάει καθάρισα πεταλούδα ρύθμισα τίποτε.Με άρχισαν με αισθητήρες να αλλάξουμε αυτό να αλλάξουμε εκείνο τους έγραψα κανονικά και το έχω έτσι.Σιγά το πράγμα το έχω συνηθίσει. Βέβαια εσένα το να σβήνει στο φανάρι  είναι άσχημο.Εύχομαι να το βρεις χωρίς να ταλαιπωρηθείς και να πληρώσεις τζάμπα αισθητήρες ή άλλα εξαρτήματα.

ειναι θεμα ψυξης αυτο. ενα συνεργειο για το δικο μου το προβλημα ειχε πει οτι ειναι "αυτο και αυτο¨" το θεμα και οτι το χειμωνα δεν θα το κανει επειδη ψυχεται καλυτερα. δεν θυμαμαι τι μου ειχε πει. αλλα sounds familiar

 

3 ώρες πριν, xphobus είπε

Πάντως προληπτικά μπορείς να αλλάξεις πολλαπλασιαστή 

δηλαδη; κοστος  περιπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ειναι θεμα ψυξης αυτο. ενα συνεργειο για το δικο μου το προβλημα ειχε πει οτι ειναι "αυτο και αυτο¨" το θεμα και οτι το χειμωνα δεν θα το κανει επειδη ψυχεται καλυτερα. δεν θυμαμαι τι μου ειχε πει. αλλα sounds familiar

δηλαδη; κοστος  περιπου;

έχει πολλαπλασιαστή που ενωνεται με διανομεα - μπουζοκαλωδια ; 

Ανέβασε μια φωτογραφία . Άλλωστε μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές έχουν όριο ζωής - αναλώσιμα είναι , εγω που άλλαξα στο Mazda 6 Μπουζοκαλωδια o κατασκευαστής δίνει όριο 2 χρόνια ή ~100.000 χιλιόμετρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

έχει πολλαπλασιαστή που ενωνεται με διανομεα - μπουζοκαλωδια ; 

Ανέβασε μια φωτογραφία . Άλλωστε μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές έχουν όριο ζωής - αναλώσιμα είναι , εγω που άλλαξα στο Mazda 6 Μπουζοκαλωδια o κατασκευαστής δίνει όριο 2 χρόνια ή ~100.000 χιλιόμετρα 

2 χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

2 χρόνια;

Ταμπουζοκαλώδια που πήρα εγω έτσι έγραφε το κουτί του κατασκευαστή τουλάχιστον 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Ταμπουζοκαλώδια που πήρα εγω έτσι έγραφε το κουτί του κατασκευαστή τουλάχιστον 

Μελέτη το vectra που έχω εγώ δεν έχει μπουζοκαλώδια. Έχει ενιαίο πολλαπλασιαστή για το 4 μπουζί και  ένα απλό καλώδιο που έρχεται το ρεύμα στον πολλαπλασιαστή.Ρώτησα για αυτό το καλωδιάκι αλλά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται γιατί δεν παίζει κάποιο βασικό ρόλο αυτό αλλά ο πολλαπλασιαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μελέτη το vectra που έχω εγώ δεν έχει μπουζοκαλώδια. Έχει ενιαίο πολλαπλασιαστή για το 4 μπουζί και  ένα απλό καλώδιο που έρχεται το ρεύμα στον πολλαπλασιαστή.Ρώτησα για αυτό το καλωδιάκι αλλά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται γιατί δεν παίζει κάποιο βασικό ρόλο αυτό αλλά ο πολλαπλασιαστής.

Ακριβως έτσι ηταν το Corsa C που είχαμε ως 2ο. Πολλαπλασιαστή είχα αλλάξει και εγω , είχα βάλει Delphi εαν θυμαμαι εχουν περασει χρονια 90-100€ . Απλως τυλιξε λιγο με υφασματινη ταινια το καλώδιο να ακουμπάει κάπου , γιατι με τα χρόνια λιωνει απο τη θερμοκρασια ο σωλήνας. 

Επίσης στα συγκεκιρμένα μοτέρ το είχα αλλάξει ,πρόσεξε μη σταζει η βαλβιδα πίεσης λαδιού βάλε μόνο γνήσια . Εαν δεις ιχνη λαδιου αλλαξε την αμέσως . Πολλοι κάτοχοι Opel εχουν επισκευασει εγκεφαλους ή αλλάξει απο αυτήν αιτία , προχωράει τολάδι στην πλεξούδα . 20€ κάνει γνήσια 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Επανέρχομαι με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τον @μπαρμπαγιωργος .
Σε seat ibiza 6j μοντέλο 2009 κινητήρας της VAG BXW 1.4 ατμόσφαιρα , εδώ και πολύ καιρό (χρόνια) και μόνο κατά την χρήση του Aircondition (όχι clima) , όταν πατάω φρένο και συμπλέκτη για να σταματήσω σε φανάρι, το αυτοκίνητο ρίχνει ραγδαία τις στροφές και πολλές φορές σβήνει.
Επίσης , πιο σπάνια , πάλι κατά την χρήση AC , όταν είμαι σταματημένος μπορεί μετά από 1-2 λεπτά να ρίξει τις στροφές και να σβήσει.

Να επισημάνω πως όσο δεν δουλεύει το aircondition το αυτοκίνητο είναι πολύ σταθερό στις στροφές του , χωρίς να ρετάρει στο ελάχιστο. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο άλλο πρόβλημα. Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδα , αλλά δεν ξέρω αν αυτός ήταν σχολαστικός.

Σε άλλα θέματα με παρόμοιο πρόβλημα , αναφέρθηκε πως το πρόβλημα βρισκόταν στον αισθητήρα θέσης πεταλούδας γκαζιού γνωστό με τα αρχικα TPS. Έψαξα σε διάφορα site και για το όχημα μου δεν υπάρχει. Γίνεται να μην υπάρχει TPS ή να είναι εφαπτώμενος πάνω στο σώμα της πεταλούδας άρα να μην πωλείται ξεχωριστά;
Κάποια άλλη ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λουπο του '00 που του βάλαμε κλιματισμό Ντιαβια, το ίδιο. Ουτε η Ντιαβια, ούτε η Καρέντα (που αν και δεν ήταν από αυτούς ο κλιματισμός προσπάθησαν να βρουν το πρόβλημα μιας και είχαμε πολύ καλή σχέση με υπ. σερβις), δε βρέθηκε ποτέ το πρόβλημα. Ειχε πάει και σε 1-2 άλλους μάστορες εκτός επίσήμων δικτύων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου το έκανε από την αρχή ή το παρουσίασε μετά;
Εάν υπήρχε κατασκευαστικό λάθος , το πρόβλημα προφανώς θα υπήρχε εξαρχής.
Στην περίπτωση μου , δούλευε μια χαρά για 7-8 χρόνια και το ξεκίνησε ξαφνικά. Οπότε το λάθος προέρχεται από κάποιο εξάρτημα. Ωστόσο αν ξεκινήσω το άλλαξε αυτό-άλλαξε εκείνο στο τέλος θα πληρώσω ένα καινούργιο σύστημα κλιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, adirty είπε

Επανέρχομαι με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τον @μπαρμπαγιωργος .
Σε seat ibiza 6j μοντέλο 2009 κινητήρας της VAG BXW 1.4 ατμόσφαιρα , εδώ και πολύ καιρό (χρόνια) και μόνο κατά την χρήση του Aircondition (όχι clima) , όταν πατάω φρένο και συμπλέκτη για να σταματήσω σε φανάρι, το αυτοκίνητο ρίχνει ραγδαία τις στροφές και πολλές φορές σβήνει.
Επίσης , πιο σπάνια , πάλι κατά την χρήση AC , όταν είμαι σταματημένος μπορεί μετά από 1-2 λεπτά να ρίξει τις στροφές και να σβήσει.

Να επισημάνω πως όσο δεν δουλεύει το aircondition το αυτοκίνητο είναι πολύ σταθερό στις στροφές του , χωρίς να ρετάρει στο ελάχιστο. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο άλλο πρόβλημα. Έχει γίνει καθαρισμός πεταλούδα , αλλά δεν ξέρω αν αυτός ήταν σχολαστικός.

Σε άλλα θέματα με παρόμοιο πρόβλημα , αναφέρθηκε πως το πρόβλημα βρισκόταν στον αισθητήρα θέσης πεταλούδας γκαζιού γνωστό με τα αρχικα TPS. Έψαξα σε διάφορα site και για το όχημα μου δεν υπάρχει. Γίνεται να μην υπάρχει TPS ή να είναι εφαπτώμενος πάνω στο σώμα της πεταλούδας άρα να μην πωλείται ξεχωριστά;
Κάποια άλλη ιδέα;

Μήπως θέλει εκμάθηση η πεταλούδα γκαζιού με διαγνωστικό ; Δες όλα τα σωληνάκια μήπως τραβάει αέρα και καθάρισε σωστά τη πεταλούδα γκαζιού στο πάγκο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, meletis_m said:

Μήπως θέλει εκμάθηση η πεταλούδα γκαζιού με διαγνωστικό ; Δες όλα τα σωληνάκια μήπως τραβάει αέρα και καθάρισε σωστά τη πεταλούδα γκαζιού στο πάγκο . 

Εγώ τα εχω κάνει αυτά 

Ξανά λέω ότι οι στροφές δεν κουνιούνται καν όταν ανάβεις ερκοντισιον. Αν είχε θέμα η πεταλούδα, θα ανέβαιναν έστω κ λίγο ή το ανάποδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν , μόλις παρέλαβα το όχημα από το συνεργείο και στα 3-4 χλμ που έκανα με aircondition το πρόβλημα δείχνει να λύθηκε.
Έγινε κλασσικό σέρβις σε βαλβολίνες , λάδια κινητήρα, φίλτρα βενζίνης λαδιού, μπουζί.

Αλλά αυτό που πιστεύω πως έλυσε το πρόβλημα είναι:
Α) Ζήτησα να βγει η πεταλούδα και να καθαριστεί σχολαστικά.
                                                           Ή
Β) Άλλαξα την βαλβίδα εξαερισμού καυσίμων γνωστή και ως Ν80. Κλασσικό πρόβλημα σε VAG αυτοκίνητα  
    (Παραθέτω φωτογραφία) με 35 ευρώ αγορά ανταλλακτικού.
    Η οποία ήταν υπεύθυνη για αδυναμία να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο όταν το βαρούσε ο ήλιος με 30+ 
    βαθμούς κελσίου.

Στην συνέχεια θέλω να πάω σε αντιπροσωπεία να κάνω ένα update τον εγκέφαλο , γιατί νομίζω πως δεν έχει γίνει μετά το 2011 ποτέ.
Ελπίζω να βοήθησα.

69c248a7-a9e7-0aa8-2815-66a7cc3121bf-1000x1000.jpg

Επεξ/σία από adirty
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...