Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Κάνε έστω ένα test drive μωρέ.

Btw η Honda γιατί δεν έχει configurator;

Γιατί σύμφωνα με τον Σ δεν μπορεί να παραγγείλεις τίποτα έξτρα πέρα από χρώμα. Οτιδήποτε έξτρα (βλ. ζάντες άλλης διάστασης) θα το παραλάβεις από εκείνους σαν έξτρα αγορά.

Πραγματικά δεν την καταλαβαίνω την λογική, αλλά οκ.

Επεξ/σία από Kapws
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το A3 υστερεί απέναντι στο Leon σε τομείς όπως χώροι, ασφάλεια, οδηγική συμπεριφορά
και ποιοτικά η απόσταση έχει κλείσει όσο ποτέ άλλοτε

θα διαφωνήσω σε κάποια απο τα σημεία ενω σε κάποια αλλα δεν εχω αποψη οποτε δε θα εικασω (όπως πχ η οδηγική συμπεριφορά), αυτό όμως που θελω να πώ κατα βάση είναι ότι ποιοτικά η αποσταση παραμένει μεγάλη... Το leon το είδα όταν ειχα παει να δω το αρονα και όσο και αν ειναι συγγενης με το Α3 δε παυει να ειναι και να φαινεται ο φτωχός συγγενης.

Ουτε τα σκοντα* ουτε τα σεατ αγγιζουν τα πουλεν του γκρουπ, οκ εκλεισε η ψαλιδα αλλα μη τα εξισωνουμε κιολας, ακομα και αενα παιδι καταλαβαινει τη διαφορα στην ποιοτητα ιδιως στο εσωτερικό.

 

*ειδικότερα τα σκόντα θεωρω ότι είναι πολυ πιο κοντα ποιοτικά στα VW - εαν μπεις στα νεα μοντέλα τους θα εκπλαγεις (σε αντίθεση με τη σέατ που ειναι λιγο απογοήτευση - ακομα και η γυναικα μου που τη νοιαζει το αμαξι να εχει τιμονι φρενα και ροδες οταν μετα το καμικ μπηκε στο αρονα fr και σε ένα ibiza styleκατι, αντιλήφθηκε τη πολυ κατωτερη ποιοτητα τους σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

.

 

*ειδικότερα τα σκόντα θεωρω ότι είναι πολυ πιο κοντα ποιοτικά στα VW - εαν μπεις στα νεα μοντέλα τους θα εκπλαγεις (σε αντίθεση με τη σέατ που ειναι λιγο απογοήτευση - ακομα και η γυναικα μου που τη νοιαζει το αμαξι να εχει τιμονι φρενα και ροδες οταν μετα το καμικ μπηκε στο αρονα fr και σε ένα ibiza styleκατι, αντιλήφθηκε τη πολυ κατωτερη ποιοτητα τους σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ)

Το καμικ οταν  βγηκε πηρε τον τιτλο στην κατηγορια του best vfm μεχρι 25k.

σαφως και τα αλλα ειναι υποδεεστερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Το καμικ οταν  βγηκε πηρε τον τιτλο στην κατηγορια του best vfm μεχρι 25k.

σαφως και τα αλλα ειναι υποδεεστερα.

Κ απο εμενα τον ιδιο τιτλο παιρνει για αυτο το πηρα για 2ο προ 20 ημερων ;) 

Η τι να πει κανεις για τη νεα οκταβια; εξαιρετικη, ισως ανωτερη του πασσατ για εμενα σε πολλα σημεία.

Και παλι ομως υπαρχει διαφορα μεταξυ των "παιδιών"...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

Εχουμε τιποτα νεοτερο για το νεο q2?

παρεθεσα τις προαλλες (μερικες σελιδες πισω) ένα αρθρο με τιμες κλπ. Δε ξερω εαν εχει έρθει σε εκθεσεις, εαν δεν υπαρχει βιασύνη την άλλη παρασκευη εχω να παω αντιπροσωπεία για άλλη δουλειά οποτε θα του κανω ενα mini review

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο λίγο αλλά και στο Leon και στο Α3 το infotainment δένει πολύ αρμονικά με το σύνολο και μπράβο τους για αυτό 

Προσωπικά με χαλάει απίστευτα να πετάγεται ένα τάμπλετ στην μέση λες και πήρα και το κόλλησα εγώ (βλέπε Α4)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, paylidis said:

θα διαφωνήσω σε κάποια απο τα σημεία ενω σε κάποια αλλα δεν εχω αποψη οποτε δε θα εικασω (όπως πχ η οδηγική συμπεριφορά), αυτό όμως που θελω να πώ κατα βάση είναι ότι ποιοτικά η αποσταση παραμένει μεγάλη... Το leon το είδα όταν ειχα παει να δω το αρονα και όσο και αν ειναι συγγενης με το Α3 δε παυει να ειναι και να φαινεται ο φτωχός συγγενης.

Ουτε τα σκοντα* ουτε τα σεατ αγγιζουν τα πουλεν του γκρουπ, οκ εκλεισε η ψαλιδα αλλα μη τα εξισωνουμε κιολας, ακομα και αενα παιδι καταλαβαινει τη διαφορα στην ποιοτητα ιδιως στο εσωτερικό.

 

*ειδικότερα τα σκόντα θεωρω ότι είναι πολυ πιο κοντα ποιοτικά στα VW - εαν μπεις στα νεα μοντέλα τους θα εκπλαγεις (σε αντίθεση με τη σέατ που ειναι λιγο απογοήτευση - ακομα και η γυναικα μου που τη νοιαζει το αμαξι να εχει τιμονι φρενα και ροδες οταν μετα το καμικ μπηκε στο αρονα fr και σε ένα ibiza styleκατι, αντιλήφθηκε τη πολυ κατωτερη ποιοτητα τους σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ)

 

4 minutes ago, paylidis said:

Κ απο εμενα τον ιδιο τιτλο παιρνει για αυτο το πηρα για 2ο προ 20 ημερων ;) 

Η τι να πει κανεις για τη νεα οκταβια; εξαιρετικη, ισως ανωτερη του πασσατ για εμενα

αν μου το επιτρέπεις, η γνώμη μου είναι ότι κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν πολλοί και συχνά
σχολιάζεις τη μάρκα και όχι το μοντέλο

καλώς ή κακώς όταν αγοράζεις το λεον δεν αγοράζεις το αρονα
όταν αγοράζεις το Α3 δεν αγοράζεις το Α7
όταν αγοράζεις το Πόλο δεν αγοράζεις το Τούαρεγκ
κι όταν αγοράζεις το Φάμπια ή το Ράπιντ δεν αγοράζεις το Σουπέρμπ

εγώ κρίνω τα μοντέλα που έχω μπροστά μου
και προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός χωρίς να παρασύρομαι από το υπόλοιπο της γκάμας ή το μάρκετινγκ

ούτε το Οκτάβια είναι "ποιοτικά" καλύτερο από το Πασάτ φυσικά (αν δεις πλαστικά κ διάκοσμο θα καταλάβεις)
ούτε το Αρόνα έχει "ποιοτικά" επαφή με το Λεον

τώρα για το Α3 και το Λεον,
επιμένω όπως τα είπα:
το Α3 έχει "ποιοτικά" πέσει οσο ποτέ άλλοτε
ενώ κ το Λεον έχει ανέβει όσο ποτέ άλλοτε
κοινώς έχει κλείσει σημαντικά η ψαλίδα

κι αν δεν υπήρχαν μετρήσιμα κάποια αντικειμενικά στοιχεία
όπως το euroncap για την ασφάλεια
ή το μεταξόνιο κι οι εσωτερικές διαστάσεις για την καμπίνα
(άντε τα moose test δεν τα βάζω γιατί είναι από μη αξιολογήσιμες πηγές)
εδώ θα ήμασταν και θα εικάζαμε ότι ο "φτωχός συγγενής" είναι "παράλογο" να υπερέχει

επαναλαμβάνω εγώ λαμβάνω υπόψη αντικειμενικά μεγέθη, ούτε το μάρκετινγκ ουτε την εικονική πραγματικότητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλός ή κακός η μεγάλη διαφορά σε αυτά τα δύο κατά την ταπεινή μου άποψη είναι η αξία μεταπώλησης....

Αυτό το σκέφτεται κάποιος μόνο όταν θα πάει να το πουλήσει και θα πει ότι και τα δυο π.χ. τα αγόρασα 28.000 αλλά τώρα το A3 το πουλάω 18.000 ενώ το Leon 14.000.

Αν σου αρέσουν και τα δύο το ίδιο, τα οδηγήσεις και τα δύο και έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάρεις το A3 που μετά θα το πουλήσεις και πιο ακριβά.

Αλλά από την άλλη το αυτοκίνητο είναι και έρωτας με την πρώτη ματιά, αν γουστάρεις το LEON μην το σκέφτεσαι καθόλου για το Α3..ελπίζω να σε (ξε)μπέρδεψα :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

 

αν μου το επιτρέπεις, η γνώμη μου είναι ότι κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν πολλοί και συχνά
σχολιάζεις τη μάρκα και όχι το μοντέλο

καλώς ή κακώς όταν αγοράζεις το λεον δεν αγοράζεις το αρονα
όταν αγοράζεις το Α3 δεν αγοράζεις το Α7
όταν αγοράζεις το Πόλο δεν αγοράζεις το Τούαρεγκ
κι όταν αγοράζεις το Φάμπια ή το Ράπιντ δεν αγοράζεις το Σουπέρμπ

εγώ κρίνω τα μοντέλα που έχω μπροστά μου
και προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός χωρίς να παρασύρομαι από το υπόλοιπο της γκάμας ή το μάρκετινγκ

ούτε το Οκτάβια είναι "ποιοτικά" καλύτερο από το Πασάτ φυσικά (αν δεις πλαστικά κ διάκοσμο θα καταλάβεις)
ούτε το Αρόνα έχει "ποιοτικά" επαφή με το Λεον

τώρα για το Α3 και το Λεον,
επιμένω όπως τα είπα:
το Α3 έχει "ποιοτικά" πέσει οσο ποτέ άλλοτε
ενώ κ το Λεον έχει ανέβει όσο ποτέ άλλοτε
κοινώς έχει κλείσει σημαντικά η ψαλίδα

κι αν δεν υπήρχαν μετρήσιμα κάποια αντικειμενικά στοιχεία
όπως το euroncap για την ασφάλεια
ή το μεταξόνιο κι οι εσωτερικές διαστάσεις για την καμπίνα
(άντε τα moose test δεν τα βάζω γιατί είναι από μη αξιολογήσιμες πηγές)
εδώ θα ήμασταν και θα εικάζαμε ότι ο "φτωχός συγγενής" είναι "παράλογο" να υπερέχει

επαναλαμβάνω εγώ λαμβάνω υπόψη αντικειμενικά μεγέθη, ούτε το μάρκετινγκ ουτε την εικονική πραγματικότητα

ΓΙα ότι μιλάω εχω μπει μέσα. Και σαφώς συγκρίνω το Α3 με το λεον, και το αρονα με το καμικ ή το t-roc ή το Q2... Ομοιως το πασσατ με το οκταβια (και το τελευταίο οκτάβια που πατησε πριν 1 μηνα στις αντιπροσωπείες κυριολεκτικα δεν υπάρχει. Εν κατακλέιδι  για ότι λεω εχω άποψη απο πρώτο χέρι, έκανα πολλες επισκεψεις σε αντιπροσωπείες και πολλα TD το τελευταίο οκτάμηνο, πχ δεν σου ανεφερα πουθενα το golf καθως παρόλο που το ειδα σε αντιπροσωπεία δεν ασχολήθηκα μαζι του ουτε 1' (ουδεποτε με συγκρινούσε ιδιαίτερα-αν και το τελευταίο το θεωρω ενδιαφέρον εμφανισιακα)... Φυσικα ακομα και στο ιδιο το brand θα αλλαζει η ποιοτητα (π.χ. το t-cross δεν εχει ουδεμία σχέση με το tiguan και το λεόν δεν εχει ιδιαίτερη σχέση με το ιμπιζα) .

Που θελω να καταλήξω; Δεν αξιζει τα 28-29Κ για το λεον εκτος εαν θες να πεις εβαλα όλα τα εξτρα που υπηρχαν (που δε τα πληρωνει ποτε σχεδόν κανενας στη μεταπώληση) και δε με νοιάζει η μεταπωλητική του αξία... Εαν θες μεταπωλητική αξια πας σε κάτι άλλο με λιγο πιο προσγειωμένο εξοπλισμό. Στο παρελθόν ημουν της λογικής παιρνω τη λιστα των εξτρα και βαζω οτι παραπάνω μπορώ στο Budget μου, πλέον βαζω μονο ότι χρειάζομαι και θέλω, γιατι; γιατι ότι πουλησα ήταν φουλ εξτρα (σε αμαξι που εδωσα το 2013 δεν υπηρχε τιποτα αλλο να μπει εξτρα) και ο κόσμος δεν ήθελε να δώσει τα λεφτα για τα εξτρα στη μεταπώληση (αλλα θα τα εδινε για "premium brand")

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

ΓΙα ότι μιλάω εχω μπει μέσα. Και σαφώς συγκρίνω το Α3 με το λεον, και το αρονα με το καμικ ή το t-roc ή το Q2... Ομοιως το πασσατ με το οκταβια (και το τελευταίο οκτάβια που πατησε πριν 1 μηνα στις αντιπροσωπείες κυριολεκτικα δεν υπάρχει. Εν κατακλέιδι  για ότι λεω εχω άποψη απο πρώτο χέρι, έκανα πολλες επισκεψεις σε αντιπροσωπείες και πολλα TD το τελευταίο οκτάμηνο, πχ δεν σου ανεφερα πουθενα το golf καθως παρόλο που το ειδα σε αντιπροσωπεία δεν ασχολήθηκα μαζι του ουτε 1' (ουδεποτε με συγκρινούσε ιδιαίτερα-αν και το τελευταίο το θεωρω ενδιαφέρον εμφανισιακα)... Φυσικα ακομα και στο ιδιο το brand θα αλλαζει η ποιοτητα (π.χ. το t-cross δεν εχει ουδεμία σχέση με το tiguan και το λεόν δεν εχει ιδιαίτερη σχέση με το ιμπιζα) .

Που θελω να καταλήξω; Δεν αξιζει τα 28-29Κ για το λεον εκτος εαν θες να πεις εβαλα όλα τα εξτρα που υπηρχαν (που δε τα πληρωνει ποτε σχεδόν κανενας στη μεταπώληση) και δε με νοιάζει η μεταπωλητική του αξία... Εαν θες μεταπωλητική αξια πας σε κάτι άλλο με λιγο πιο προσγειωμένο εξοπλισμό. Στο παρελθόν ημουν της λογικής παιρνω τη λιστα των εξτρα και βαζω οτι παραπάνω μπορώ στο Budget μου, πλέον βαζω μονο ότι χρειάζομαι και θέλω, γιατι; γιατι ότι πουλησα ήταν φουλ εξτρα (σε αμαξι που εδωσα το 2013 δεν υπηρχε τιποτα αλλο να μπει εξτρα) και ο κόσμος δεν ήθελε να δώσει τα λεφτα για τα εξτρα στη μεταπώληση (αλλα θα τα εδινε για "premium brand")

Κοίτα να δείς , εγώ θα πάω να το δώ το Α3 μετά έτσι και απο περιέργεια .

Αυτά που έχω διαβάσει όμως είναι ότι ποιοτικά έχει πέσει σε σχέση με το προοηγούμενο και ότι οδηγικά είναι το ποιο αδιάφορο σε σχέση με Leon-Golf-A3 , μετά βάζουν τον golf και το Leon κερδίζει σε αυτόν τον τομέα.

Κάτι που μου φαίνεται εμένα παράξενο , γιατί όπως ξαναείπα ωραίο , άνετο , διαστημόπλοιο αλλά συγκίνηση δεν μου προκάλεσε ούτε καν το υβριδικό με τα 205 άλογα και 35 κιλά ροπής. Οπότε αν τα άλλα τα κατατάσουν χαμηλότερα ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο ανιαρά θα είναι.

Και όπως είπε και ο @KoreanW προσωπικά αν είχαν τα ίδια λεφτά εξοπλισμό , θα προτιμούσα το Α3 λόγω του ηχοσυστήματος με τους διακόπτες και λόγω μάρκας όπως είπαν και οι υπόλοιποι για μεταπώληση.

Όπως και να έχει πάμε για προέγκριση δανείου να την έχουμε πρόχειρη (τσάμπα είναι) και βλέπουμε που θα καταλήξουμε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, tsofras said:

Μπα δεν είναι του στυλ μου θέλω πιο σπορ γραμμή , thx man

OK, παντως επειδή  εχω για τη σύζυγο το 225xe σου λεγω μετα λογου γνωσης πως ειναι μια κλαση πάνω απο Α3, Leon κλπ

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...