Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

ε ναι αν το ψάξεις
και το προηγούμενο Leon ο tsofras δε θα το είχε αγοράσει ποτέ αν περίμενε από το Matt... :lol:

κάπως πρέπει να υποστηρίξει το μικρότερο κ ακριβότερο Golf

Σωστό και αυτό

Κοίτα , η εμπειρία των τελευταίων μηνών δείχνει ότι ξεψειρίζεις κάτι όταν δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα και κάνεις λίστες όπως εγώ με τα συν και τα πλήν.

Το προηγούμενο Leon μου άρεσε πολύ εξωτερικά , ο κινητήρας που ήταν 1.8 180 , το DSG και η ηλιοροφή.

Και φελιζόλ να είχε στην πόρτα θα το αγόραζα

Τα άλλα είναι για να τα λέμε τώρα επειδή ψαχνόμαστε

2 λεπτά πριν, imr είπε

Εχεις υπολογιζει με τα επιτοκια ποσο σου βγαινει τελικη σε καθε περιπτωση?

Δεν λεω αρκετα λεφτα αλλα εφοσον εεις φτασει εκει ισως αξιζει το κατι παραπανω

Δεν έφτασα ακόμη εκεί , απλά μου έστειλαν την προσφορά

Δεν νομίζω να καταλήξω να ξεφύγω τόσο είναι πολλά τα 26.000 / 29.000 με τόκους

Θα περιμένω Δευτέρα / Τρίτη να μου πεί για τα 2 που είναι Γαλλία στο λιμάνι , αν θα έρθουν

Αλλιώς παίζουν και κανα 2 Inspire στο car.gr

Ωραία η Feel έκδοση , αλλά πολλά τα λεφτά

Α παίζει και το άσπρο που είπαμε έκδοση Feel με 190χλμ στα 24500

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ήταν η εξάτμιση αλλά το ΑΙ καταλαβαίνει ότι το μοντέλο ειναι ετοιμοπόλεμο :P 

Καταλαβαίνω το σκεπτικό να αποφύγεις το παλιό αλλά από την άλλη είναι (προσωπικά) ευκαιρία. 

Είναι πιο φθηνή από 208 Clio κλπ. Να γελάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, majnun είπε

Ήταν η εξάτμιση αλλά το ΑΙ καταλαβαίνει ότι το μοντέλο ειναι ετοιμοπόλεμο :P 

Καταλαβαίνω το σκεπτικό να αποφύγεις το παλιό αλλά από την άλλη είναι (προσωπικά) ευκαιρία. 

Είναι πιο φθηνή από 208 Clio κλπ. Να γελάς.

Ναι καταλαβαίνω , αλλά αν ήταν να πάω σε παλιό μοντέλο πήγαινα στο προηγούμενο Leon πάλι με LED , ηλιοροφή , 18αρες , κάμερα , 1.5 150 άλογα κτλ κτλ στα 20300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, eMike είπε

Χωρίς να θέλω να είμαι ο σπασοκλαμπάνιας της παρέας..

Δηλαδή τώρα, βλέπετε το C5 και το C3, και πραγματικά λέτε..."Α ένα ωραίο αυτοκίνητο?"..ΟΚ γούστα είναι αυτά...

Τυχαίνει να έχουμε αυτές τις μέρες ένα C3 τελευταίο του 20 και ένα C4 Cactus στην εταιρεία για pool cars και..ρε παιδιά..οδηγικά είναι βάρκα γυαλό τα αυτοκίνητα, γέρνουν εκνευριστικά και τα καθίσματα που λέτε θεϊκά δεν προσφέρουν την παραμικρη στήριξη και κάνουν εντελώς εκνευριστικές ακόμα και τις ελαφρές καμπές που έχει η Αττική Οδός..

Δε ξέρω τι ζητάει ο καθένας από ένα αυτοκίνητο, αλλά πραγματικά δε βλέπω τι σας αρέσει από τα συγκεκριμένα.

Φυσικα. 100%. Πανέμορφα είναι, ειδικά τα δίχρωμα. Όταν είδα κάτι Ford Fiesta και κατι παρομοια, πηγα να κοιμηθω απο την βαρεμαρα. Στο μυαλο μου τα εχω αρκετα ξεκαθαρα, 2ο αμαξι θελω να ειναι πιο τολμηρο σχεδιαστικα. Τα καθίσματα μια χαρά μου φανηκαν για την κατηγορία τους.

Το βάρκα στο γυάλο είναι αστείο να το λες για αμάξι 4 μέτρα, το καταλαβαίνεις έτσι; Στο τεστ ντραιβ μια χαρά μου φάνηκε, και δεν μου κακοφάνηκε καθόλου σε σχέση με το μεγάλο μου αμάξι. Τώρα άμα εσύ περιμένεις με αμάξι τέτοιας κατηγορίας και 110 ( η 130) ίππων συναρπαστική οδήγηση, τότε τι να πω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, tsofras said:

Σωστό και αυτό

Κοίτα , η εμπειρία των τελευταίων μηνών δείχνει ότι ξεψειρίζεις κάτι όταν δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα και κάνεις λίστες όπως εγώ με τα συν και τα πλήν.

και να ήταν να πεις ότι ξεψειρίζεις, άντε πάει κι έρχεται

εδώ ο τύπος σου λέει το γούστο του για την εμφάνιση (LOL κι αυτή σε σχέση με το Golf λχ), το γούστο του για τα γραφικά, το γούστο του για την ηχομόνωση... ρε φίλε τί είναι αυτά; σα fanboy μιλάς ή δημοσιογράφος ή κάνα payroll; έλεος :lol:

κι άντε να σου έλεγε και καμιά πληροφορία της προκοπής πχ σου κρύβει τεχνικά όπως με το μεταξόνιο που δεν το λέει ή την ανακρίβεια που αναφέρει για τον ημιάκαμπτο και τις εκδόσεις με πολλαπλούς,
σου λέει για άρες μάρες και σου βρίσκει προφάσεις όσο για να καταλήξει στο Golf
χαχα

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, zio10 είπε

Αν κατάλαβα καλά στο c5 πας σε χειροκίνητο; Μόνο αυτό φοβάμαι μη σε ξενερώσει.

Ακριβώς , το αυτόματο φτάνει 30αρι

Ε η τελική απόφαση θα παρθεί μου φένεται ανάμεσα σε αυτόματο C3 η χειροκίνητο C5 , το manual είχα κάνει test drive και μου άρεσε το κιβώτιο

Αστείο αλλά απλά με απασχολεί ότι εκεί που έχει τις ποτηροθήκες επειδή είναι ξεκάθαρα σχεδιασμός για αυτόματο , αν βάλεις κάτι θα σε ενοχλεί με τον λεβιέ

Οι διαφορές Feel με Inspire είναι οι παρακάτω

Εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης
Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
Pack City Camera
Σύστημα Mirror Screen
Pack Safety Plus
Ζάντες αλουμινίου 18" diamantee bi-ton Swirl

Αν εξαιρέσεις τις ζάντες όλα τα παραπάνω βασικά θα τα ήθελα 😩

57 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Φυσικα. 100%. Πανέμορφα είναι, ειδικά τα δίχρωμα. Όταν είδα κάτι Ford Fiesta και κατι παρομοια, πηγα να κοιμηθω απο την βαρεμαρα. Στο μυαλο μου τα εχω αρκετα ξεκαθαρα, 2ο αμαξι θελω να ειναι πιο τολμηρο σχεδιαστικα. Τα καθίσματα μια χαρά μου φανηκαν για την κατηγορία τους.

Το βάρκα στο γυάλο είναι αστείο να το λες για αμάξι 4 μέτρα, το καταλαβαίνεις έτσι; Στο τεστ ντραιβ μια χαρά μου φάνηκε, και δεν μου κακοφάνηκε καθόλου σε σχέση με το μεγάλο μου αμάξι. Τώρα άμα εσύ περιμένεις με αμάξι τέτοιας κατηγορίας και 110 ( η 130) ίππων συναρπαστική οδήγηση, τότε τι να πω... 

Θα συμφωνήσω στο ότι μπορεί να μην έχουν την κλασική ομορφιά που έχουν κάποια αυτοκίνητα όπως π.χ. προσωπικά θα έλεγα το Peugeot  2008 ή το Ford Puma ( δυσκολεύομαι να βρώ και πολλά όμορφα κάτω απο 30.000ε) , αλλά σίγουρα είναι πολύ προσεγμένα όπως π.χ. αυτό το Rip Curl που βάλατε , με τις ράγες , τις διχρωμίες κτλ. και σίγουρα δεν είναι μονότονα αλλά αρκετά ιδιαίτερα

Λίγο συνήθεια στο μάτι θέλει  , του VW group (ας αφήσουμε στην άκρη ποιότητες κτλ. και ας κρατήσουμε μόνο εμφάνιση εξωτερικά - εσωτερικά ) είναι αρκετά κλασικά και πλέον είναι και σχεδόν όλα ίδια .

Μπήκα στο golf , πήγα στα scala , kamiq και βλέπω και το Leon στα βιντεάκια και είναι όλα σχεδόν ίδια στο εσωτερικό .

Αφού πήγα εχθές και μπήκα στο Kamiq , πολύ ωραίο και ποιοτικό  , αλλά γύρισα τόσα seat , skoda αυτές τις ημέρες που δεν μου έκανε καμία εντύπωση.

Και ο PSA μοιράζεται πλατφόρμες , κινητήρες κτλ. αλλά βλέπεις εσωτερικά και εξωτερικά δεν έχουν καμία σχέση Peugeot , Citroen , Opel

Αν εξαιρέσεις τον λεβιέ στο αυτόματο , και τον τεμπέλη που φοράει το C5 και έχει τον ίδιο νομίζω και το 3008 δεν βρήκα κάτι άλλο ίδιο

Τεσπα , είπαμε γούστα είναι αυτά , απλά πιστεύω οι Γάλλοι έχουν ξεφύγει στο design και το VW group έχει μείνει λίγο κλασικούρα στην σχεδίαση (δεν είναι κακό απαραίτητα , ο καθένας όπως το βλέπει)

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ακριβώς , το αυτόματο φτάνει 30αρι

Ε η τελική απόφαση θα παρθεί μου φένεται ανάμεσα σε αυτόματο C3 η χειροκίνητο C5 , το manual είχα κάνει test drive και μου άρεσε το κιβώτιο

Αστείο αλλά απλά με απασχολεί ότι εκεί που έχει τις ποτηροθήκες επειδή είναι ξεκάθαρα σχεδιασμός για αυτόματο , αν βάλεις κάτι θα σε ενοχλεί με τον λεβιέ

Οι διαφορές Feel με Inspire είναι οι παρακάτω

Εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης
Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
Pack City Camera
Σύστημα Mirror Screen
Pack Safety Plus
Ζάντες αλουμινίου 18" diamantee bi-ton Swirl

Αν εξαιρέσεις τις ζάντες όλα τα παραπάνω βασικά θα τα ήθελα 😩

Θα συμφωνήσω στο ότι μπορεί να μην έχουν την κλασική ομορφιά που έχουν κάποια αυτοκίνητα όπως π.χ. προσωπικά θα έλεγα το Peugeot  2008 ή το Ford Puma ( δυσκολεύομαι να βρώ και πολλά όμορφα κάτω απο 30.000ε) , αλλά σίγουρα είναι πολύ προσεγμένα όπως π.χ. αυτό το Rip Curl που βάλατε , με τις ράγες , τις διχρωμίες κτλ. και σίγουρα δεν είναι μονότονα αλλά αρκετά ιδιαίτερα

Λίγο συνήθεια στο μάτι θέλει  , του VW group (ας αφήσουμε στην άκρη ποιότητες κτλ. και ας κρατήσουμε μόνο εμφάνιση εξωτερικά - εσωτερικά ) είναι αρκετά κλασικά και πλέον είναι και σχεδόν όλα ίδια .

Μπήκα στο golf , πήγα στα scala , kamiq και βλέπω και το Leon στα βιντεάκια και είναι όλα σχεδόν ίδια στο εσωτερικό .

Αφού πήγα εχθές και μπήκα στο Kamiq , πολύ ωραίο και ποιοτικό  , αλλά γύρισα τόσα seat , skoda αυτές τις ημέρες που δεν μου έκανε καμία εντύπωση.

Και ο PSA μοιράζεται πλατφόρμες , κινητήρες κτλ. αλλά βλέπεις εσωτερικά και εξωτερικά δεν έχουν καμία σχέση Peugeot , Citroen , Opel

Αν εξαιρέσεις τον λεβιέ στο αυτόματο , και τον τεμπέλη που φοράει το C5 και έχει τον ίδιο νομίζω και το 3008 δεν βρήκα κάτι άλλο ίδιο

Τεσπα , είπαμε γούστα είναι αυτά , απλά πιστεύω οι Γάλλοι έχουν ξεφύγει στο design και το VW group έχει μείνει λίγο κλασικούρα στην σχεδίαση (δεν είναι κακό απαραίτητα , ο καθένας όπως το βλέπει)

Βέβαια τα νέα Polo και Golf μου αρεσουν αρκετα. Τα προηγουμενα μοντελα δεν θα τα επαιρνα ποτε. Το Ford Puma το βρισκω προσωπικα πολυ ασχημο, το 2008 ναι, ειναι ωραιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Φυσικα. 100%. Πανέμορφα είναι, ειδικά τα δίχρωμα. Όταν είδα κάτι Ford Fiesta και κατι παρομοια, πηγα να κοιμηθω απο την βαρεμαρα. Στο μυαλο μου τα εχω αρκετα ξεκαθαρα, 2ο αμαξι θελω να ειναι πιο τολμηρο σχεδιαστικα. Τα καθίσματα μια χαρά μου φανηκαν για την κατηγορία τους.

Το βάρκα στο γυάλο είναι αστείο να το λες για αμάξι 4 μέτρα, το καταλαβαίνεις έτσι; Στο τεστ ντραιβ μια χαρά μου φάνηκε, και δεν μου κακοφάνηκε καθόλου σε σχέση με το μεγάλο μου αμάξι. Τώρα άμα εσύ περιμένεις με αμάξι τέτοιας κατηγορίας και 110 ( η 130) ίππων συναρπαστική οδήγηση, τότε τι να πω... 

Όχι δε το καταλαβαίνω. Αν θες μου το εξηγείς εσύ που ξέρεις. Τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερα τα οδηγώ το τελευταίο δίμηνο σχεδόν καθημερινά εναλλάξ μαζί και με ένα επίσης καινούριο Kia Ceed Uptown, το οποίο ας πούμε είναι και αυτό 4 μέτρα αυτοκίνητο και στο δρόμο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από τα C3-C4, ενώ έχει και αξιοπρεπέστατη θέση οδήγησης.

Επίσης δε θυμάμαι να ανέφερα πουθενά τον όρο "συναρπαστική οδήγηση". Είπα ξεκάθαρα ότι τα αυτοκίνητα αυτά γέρνουν πολύ και εύκολα ακόμα και σε πολύ ανοιχτές καμπές. Τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι εγώ με την όποια αντίληψη έχω για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eMike είπε

Όχι δε το καταλαβαίνω. Αν θες μου το εξηγείς εσύ που ξέρεις. Τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερα τα οδηγώ το τελευταίο δίμηνο σχεδόν καθημερινά εναλλάξ μαζί και με ένα επίσης καινούριο Kia Ceed Uptown, το οποίο ας πούμε είναι και αυτό 4 μέτρα αυτοκίνητο και στο δρόμο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από τα C3-C4, ενώ έχει και αξιοπρεπέστατη θέση οδήγησης.

Επίσης δε θυμάμαι να ανέφερα πουθενά τον όρο "συναρπαστική οδήγηση". Είπα ξεκάθαρα ότι τα αυτοκίνητα αυτά γέρνουν πολύ και εύκολα ακόμα και σε πολύ ανοιχτές καμπές. Τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι εγώ με την όποια αντίληψη έχω για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο.

To Kia Ceed ειναι 4.3 μετρα, μια κατηγορια πανω απο το C3 - δεν την λες και μικρη διαφορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, paylidis είπε

Τα γραφει σε μια απο τις φωτο. Cruise control και αναδιπλουμενους θερμαινόμενους εχει. Navi και καμερα οπισθοπορείας δεν εχει, αλλα για πλοήγηση παιζει mirroring στην οθονη και το Virtual Cockpit (το τελευταιο feature μαμει κ δερνει) και η καμερα οπισθοπορείας μπαινει εργοστασιακή στην πορεια με περιπου 3-3.5 κατοστάρικα με την τοποθετηση-προγραμματισμό...

29400 με το κλειδι στο χέρι... το ασπρο πεφτει λιγο ακόμη κιολας......

δε βρισκω κατι που να χρειαζομαι και να του λείπει παντως... και Lane assist εχει κ auto brake εχει κ αυτοματο cc...

και με σημερινα δεδομενα οι ρυποι του ειναι 130 ή 139 που σημαινει 150-160€ τελη...

@tsofras

maxresdefault[1].jpg

maxresdefault[1].jpg

Μπραβο, εξαιρετική τιμή. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanos1921 είπε

Η προσφορά σου είναι για το AM31 οπότε μάλλον είναι το τελευταίο..

Χωρίς τίτλο.png

Και εδώ καταλαβαίνεις όλο το καραγκιοζιλίκι με τους φόρους για αυτό πάει 24.400 αυτό που είπα εγώ (23.900 με 500ε έκπτωση)

1,2 PureTech 130 S&S EAT Shine
Τιμή προ φόρων
16.988,64 €
Τέλος ταξινόμησης 8% επειδή είναι κάτω απο τα 17.000Ε
Τελική τιμή = 22.425 €

Το μεταλλικό χρώμα έχει 450ε νομίζω , οπότε αν κοιτάξεις το

1,5 BlueHDi 120 S&S EAT Shine που η τιμή του είναι περίπου ίδια με το χρώμα
Τιμή προ φόρων 17.628,57 €
Είσαι πάνω απο 17.000Ε οπότε τέλος ταξινμόμησης 16% , τελική τιμή = 24.680 €

Οπότε έχουμε
Αρχικές τιμές : 17628 - 16988 = 640ε διαφορά
Τελικές τιμές με φόρους : 24680 - 22425 = 2255ε

Για 640ε διαφορά (πές ότι ήταν το χρώμα δλδ) καταλήγεις να πληρώσεις +1615ε

Για αυτόν τον λόγο έχουμε πήξει στα άσπρα μη μεταλλικά χρώματα και για αυτό βλέπεις κοντά 2.000ε διαφορά απο το λευκό (μεταλλικό + φόροι)

8 λεπτά πριν, eMike είπε

Όχι δε το καταλαβαίνω. Αν θες μου το εξηγείς εσύ που ξέρεις. Τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερα τα οδηγώ το τελευταίο δίμηνο σχεδόν καθημερινά εναλλάξ μαζί και με ένα επίσης καινούριο Kia Ceed Uptown, το οποίο ας πούμε είναι και αυτό 4 μέτρα αυτοκίνητο και στο δρόμο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από τα C3-C4, ενώ έχει και αξιοπρεπέστατη θέση οδήγησης.

Επίσης δε θυμάμαι να ανέφερα πουθενά τον όρο "συναρπαστική οδήγηση". Είπα ξεκάθαρα ότι τα αυτοκίνητα αυτά γέρνουν πολύ και εύκολα ακόμα και σε πολύ ανοιχτές καμπές. Τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι εγώ με την όποια αντίληψη έχω για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο.

Δεν διαφωνώ , προφανώς είναι λόγω μαλακής ανάρτησης

Το Ceed απο την άλλη είναι χαμηλότερο με διαφορετική ανάρτηση και πολλαπλούς πίσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...