Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν διαφωνώ , προφανώς είναι λόγω μαλακής ανάρτησης

Το Ceed απο την άλλη είναι χαμηλότερο με διαφορετική ανάρτηση και πολλαπλούς πίσω

Προφανέστατα..Και δε θέλει και ιδιαίτερη ανάλυση.

Απλά ο φίλος μας λέει ότι λέμε αστειότητες επειδή το αμάξι είναι 4 μέτρα...Λες και παίζουν ρόλο τα μέτρα μόνο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, xgol είπε

@tsofras Θα προτεινα να νοικιασεις για ΣΚ ενα C5..

120ε την ημέρα με ελάχιστο 7 ημέρες

Και δεν το αγοράζω να το πουλήσω ? Το ίδιο έρχεται απο ότι είδα (εντάξει για 2 εβδομάδες :D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Chuckie667 είπε

Α ρε φίλε tsofra, με συγκίνησες με το thread και με «βάζεις» να γράψω μετά από τόσα χρόνια σιωπής :-)

Πάρε το Leon. Τέλος.

Άνετη ανάρτηση, οθόνες, μπιχλιμπίδια... crap! Αστα, τα βρίσκεις και μετά αυτά, καντα retrofit. Αλλιώς είμασταν στα νιάτα μας όταν πίναμε το αίμα στα astra h 1.6t, στα opel club κτλ

Μην παρεκκλίνεις της καρδιάς σου, έλα αν θες να σου overboost-άρω μια 3η με τη Τσέχα, και θα ξεχάσεις 1.0lt και 100 άλογα και βλακείες.

Γιαυτο συνέχεια προς το Leon στραβοκοιτας, καίει μέσα σου , βρες λοιπόν την δικαιολογία για εσένα και την σύζυγο, πάρε το καλό το σβέλτο, το στριφτέρο, να γυρνάς με χαμόγελο σπίτι να σε χαίρεται η οικογένεια. Ξέρω, οι ανάγκες αλλάζουν, αλλά υπάρχει πάντα η μέση λύση .

Μετα το H ήθελα πορτμπαγκάζ, κούραζε η πίσω opel-ο-κούτσουρο ανάρτηση, έπεσα στην αγκαλιά και τα φαρδιά καπούλια της Τσεχίας (κλείνει 12 έτη, τώρα άρχισα να ξενοκοιταω). Δεν άκουσα κανέναν, είδα τότε και ένα audi, τα μισά άλογα, έσφιξα τα δόντια και προσπέρασα.

Φιλικά πάντα, ένας παλιός πρώην Opel ακιας από τα παλιά.

Υπάρχει μεν αυτή η "μέση λύση" αλλά ποιος θα δώσει μετά λύση στα προβλήματα μέσης του tsofras ;

Επειδή τα θέματα υγείας και ιδίως στην μέση τείνουν να επιδεινώνονται, καλύτερα ν αγινει επιλογή ανετου, ξεκουραστου αυτοκινήτου με 130+ άλογα κι ας μην έχει σπορ ανάρτηση. Ιδανικά να έχει προφίλ οδήγησης όπως η A class (exo, comfort, dynamic, sport κλπ).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

τα εχω γραψει μερικες σελιδες πριν αναλυτικα με εξοπλισμο

Στειλε μου ενα πμ αν θελεις τον εμπορο. Κανω σκεψεις για Q2 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/6/2020 στις 9:40 ΜΜ, XronisR είπε

Δεν αναφερες και το φυσικο αεριο.Προσωπικα περιμενω να ανοιξουν 1-2 πρατηρια κοντα μου(Χαλκιδα-Σχηματαρι) και το επομενο οχημα θσ ειναι ΄''fisikon''

Και πια η διαφορά  φυσικό και υγραέριο ;

Επεξ/σία από nkoumo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ακριβώς , το αυτόματο φτάνει 30αρι

Ε η τελική απόφαση θα παρθεί μου φένεται ανάμεσα σε αυτόματο C3 η χειροκίνητο C5 , το manual είχα κάνει test drive και μου άρεσε το κιβώτιο

Αστείο αλλά απλά με απασχολεί ότι εκεί που έχει τις ποτηροθήκες επειδή είναι ξεκάθαρα σχεδιασμός για αυτόματο , αν βάλεις κάτι θα σε ενοχλεί με τον λεβιέ

Οι διαφορές Feel με Inspire είναι οι παρακάτω

Εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης
Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
Pack City Camera
Σύστημα Mirror Screen
Pack Safety Plus
Ζάντες αλουμινίου 18" diamantee bi-ton Swirl

Αν εξαιρέσεις τις ζάντες όλα τα παραπάνω βασικά θα τα ήθελα 😩

Θα συμφωνήσω στο ότι μπορεί να μην έχουν την κλασική ομορφιά που έχουν κάποια αυτοκίνητα όπως π.χ. προσωπικά θα έλεγα το Peugeot  2008 ή το Ford Puma ( δυσκολεύομαι να βρώ και πολλά όμορφα κάτω απο 30.000ε) , αλλά σίγουρα είναι πολύ προσεγμένα όπως π.χ. αυτό το Rip Curl που βάλατε , με τις ράγες , τις διχρωμίες κτλ. και σίγουρα δεν είναι μονότονα αλλά αρκετά ιδιαίτερα

Λίγο συνήθεια στο μάτι θέλει  , του VW group (ας αφήσουμε στην άκρη ποιότητες κτλ. και ας κρατήσουμε μόνο εμφάνιση εξωτερικά - εσωτερικά ) είναι αρκετά κλασικά και πλέον είναι και σχεδόν όλα ίδια .

Μπήκα στο golf , πήγα στα scala , kamiq και βλέπω και το Leon στα βιντεάκια και είναι όλα σχεδόν ίδια στο εσωτερικό .

Αφού πήγα εχθές και μπήκα στο Kamiq , πολύ ωραίο και ποιοτικό  , αλλά γύρισα τόσα seat , skoda αυτές τις ημέρες που δεν μου έκανε καμία εντύπωση.

Και ο PSA μοιράζεται πλατφόρμες , κινητήρες κτλ. αλλά βλέπεις εσωτερικά και εξωτερικά δεν έχουν καμία σχέση Peugeot , Citroen , Opel

Αν εξαιρέσεις τον λεβιέ στο αυτόματο , και τον τεμπέλη που φοράει το C5 και έχει τον ίδιο νομίζω και το 3008 δεν βρήκα κάτι άλλο ίδιο

Τεσπα , είπαμε γούστα είναι αυτά , απλά πιστεύω οι Γάλλοι έχουν ξεφύγει στο design και το VW group έχει μείνει λίγο κλασικούρα στην σχεδίαση (δεν είναι κακό απαραίτητα , ο καθένας όπως το βλέπει)

Δεν με ακούς. Παρε το 500x με 22000 ολα μαζί φουλ και αυτόματο να τελειώνεις..Αντε και πήρες το c3aircross. Και τι με αυτό. Αφού έχεις και το c3 το απλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sargus είπε

Τι σχέση έχει ρε φίλε η ομορφιά; Εσύ είπες ότι είναι ακριβό το αμάξι και "κατούρα λίγο ρε Σιτροεν". Και σου λέω εγώ ότι το αμάξι τα κάνει τα λεφτά του. Που κολλάει η ομορφιά σε οτιδήποτε. Πες ότι εσένα δε σου αρέσει και δε θα το έπαιρνες. Όχι "κατούρα και λίγο".

Το κατουρα  πήγαινε  φίλε μου στο  το αυτόματο  που θέλει  να πάρει ο άνθρωπος  νομίζω  πάει 30+ και μου φαίνονται  στα δικά μού  τα μάτια  πολλά  εκεί πήγαινε..Το υποκειμενικό  πήγαινε στην  ομορφιά.μεσα ωραίο είναι  έξω  μην σχολιάσω....Είναι ο καθένας όπως το βλέπει. Ο φίλος  δεν θα επερνε  chr γιατί δεν του αρέσει  τα πίσω  παράθυρα για τ παιδιά. ΕΓΩ θα το επερνα  δεν με ενοχλεί 

Επεξ/σία από s2000rr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν με ακούς. Παρε το 500x με 22000 ολα μαζί φουλ και αυτόματο να τελειώνεις..Αντε και πήρες το c3aircross. Και τι με αυτό. Αφού έχεις και το c3 το απλό.

το 500χ δεν χωραει ουτε βαλιτσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, djcat είπε

Άνοιξαν οι αποδόσεις για το νέο αυτοκίνητο του Τσόφρα.

1,15 το C5

1,30 το C3

1,40 το leon

1,55 και του χρόνου εδώ θα είμαστε...

Λάθος. 0,90 και του χρόνου εδώ θα είμαστε... Θα χάσεις και τα λεφτά σου. Σιγουράκι. Χαχαχα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nkoumo είπε

Και πια η διαφορά  φυσικό και υγραέριο ;

Υγραέριο μείγμα προπανιο-βουτανιο

Φυσικό αέριο το λέει το όνομα του... 

Φυσικό αέριο 300χλμ 10-12€ 

Υγραέριο 300χλμ 20€

Οι παραπάνω τιμές από προσωπική εμπειρία 

Το μειονέκτημα του φ. α. είναι το δίκτυο πρατηρίων στο ελλαδισταν

https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/

https://cnglive.gr/

http://cngeurope.com/

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Όχι δε το καταλαβαίνω. Αν θες μου το εξηγείς εσύ που ξέρεις. Τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερα τα οδηγώ το τελευταίο δίμηνο σχεδόν καθημερινά εναλλάξ μαζί και με ένα επίσης καινούριο Kia Ceed Uptown, το οποίο ας πούμε είναι και αυτό 4 μέτρα αυτοκίνητο και στο δρόμο συμπεριφέρεται απείρως καλύτερα από τα C3-C4, ενώ έχει και αξιοπρεπέστατη θέση οδήγησης.

Επίσης δε θυμάμαι να ανέφερα πουθενά τον όρο "συναρπαστική οδήγηση". Είπα ξεκάθαρα ότι τα αυτοκίνητα αυτά γέρνουν πολύ και εύκολα ακόμα και σε πολύ ανοιχτές καμπές. Τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι εγώ με την όποια αντίληψη έχω για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο.

 

 

ποιό "γέρνει" ?

ποιο περνάει με μεγαλύτερη ταχύτητα το moose test (και είναι και 9 πόντους ψηλότερο)

 

 

 

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Pameinos είπε

ποιό "γέρνει" ?

ποιο περνάει με μεγαλύτερη ταχύτητα το moose test (και είναι και 9 πόντους ψηλότερο)

Σαφως το C5 γερνει περισσοτερο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειναι και ποιο αργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, xgol είπε

@tsofras Θα προτεινα να νοικιασεις για ΣΚ ενα C5..

Συμφωνω η citroen Mακρης κανει και ενοικιασεις, οποτε θα ηταν μια εξαιρετικη ιδεα, καθως ο δις εξαμαρτείν τ' αυτόν ουκ ανδρός σοφού.

Οι κλισεις οπως βλεπουμε δεν αποκλειουν ενα καλο στριψιμο, το c5 τα παει περιφημα σε αυτην την δοκιμασια, και μπραβο γιατι αυτη η εξελιγμενη αναρτηση εκτος απο εξαιρετικα ανετη ειναι και ουσιαστικη στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου. 

Οσο για το ceed και αλλα παρομοια εχω παρατηρισει οτι αυτοκινητα με μεγαλη ζαντα και μικρο προφιλ τα κανουν μανταρα στο συγκεκριμενο τεστ, θυμαμαι και το golf gti...

 

 

Επεξ/σία από barimagas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...