Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Τσέκαρε φιατ.εχει άτοκο με 40% μπροστά.Αν φυσικα σου αρέσει το retro look.

Από c5  vs Puma. Αβλεπη το Puma χωρίς συζητηση . Πιο ωραίο πιο οικονομικό .

Μπήκα fca bank για να το δώ

Καλά μουφα το site και της τράπεζας και της fiat τα μισά δουλεύουν τεσπά το 0% είναι μούφα , έχει ελάχιστο 2.26 στο tipo και σε κάποιες χαμηλές εκδόσεις panda και 500x

Ας πούμε σε αυτό που κοιτάγα εγώ έχει 7.75% επιτόκιο οπότε δεν το λες και λίγο

Και για να πιάσω και τις λεπτομέρειες το pumaw έχει start button , mirror link , full led φώτα που το C5 δεν έχει

Βασικά από εξοπλισμό δεν νομίζω ότι έχει το C5 κάτι περισσότερο σε σχέση με το πούμα

Και επειδή σήμερα μόνο μπήκα και βγήκα 3 φορές από το γκαράζ μπορεί το μικρότερο μέγεθος να είναι καλύτερο

Θα πάω αύριο την γυναίκα να δει και τα 2 να δούμε τι θα πει ( ξέρει τα γούστα μου 20 χρόνια που είμαστε μαζί)

Τέλος συγχαρητήρια σε όλους που έχουμε φτάσει τις 17 σελίδες και δεν έχουμε πλακωθεί. Κρατηθείτε σε λίγο καιρό θα αποφασίσω και μπείτε να γίνει χαμός 🤣 ( πλάκα κάνω)

Στις 9/5/2020 στις 3:37 ΠΜ, soter79 είπε

Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να αποκλείσουμε το group vag λόγω των γνωστών θεμάτων που έχουν με τους κινητήρες και το λάδι που καίνε βάσει προδιαγραφών... 

Ford προσωπικά δεν μου αρέσουν

Η Toyota και Honda είναι πολύ αξιόλογες αν σηκώνει η τσέπη

Από κει και πέρα

Hyundai i30 N 250 άλογα γύρω στα 26.000 ευρώ νομίζω δεν έχει ανταγωνισμό σε αυτή την τιμή.

Το απλό i30 έχει κάπου 16-18 χιλιάρικα

Προσωπικά και το ΚΟΝΑ θα έβλεπα με τα 120 άλογα κινητήρα 1.0 τουμπο

Και η ΚΙΑ έχει το Ceed αντίστοιχα το οποίο το έχει βγάλει και λίγο πιο ψηλό δλδ ψευτο suv με όνομα xceed  1.4 μοτέρ 140ps μέγιστη ροπή 252nm στις 1500 στροφές αλλά πάει γύρω στα 26-27 χιλιάρικα

Όλα υποκειμενικά είναι , εγώ προσωπικά είμαι φαν του Ιάπωνα και του Κορεάτη και για αυτό έχω Nissan X trail (80.000) και Toyota Corolla 1998 (190.000) και ένα μικρό Hyundai i10 (20.000)το οποίο για 10 χιλιάδες ευρώ είναι μια χαρά αμαξάκι για μέσ την πόλη. 

Αυτά τα αμάξια τα θυμάσαι κάθε αλλαγή λαδιών και μετά τα ξεχνάς μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών. Με στρωτή οδήγηση απλά δεν θα βγάλουν πρόβλημα ποτέ .

Ότι και να αγορασεις φίλε καλοταξιδο να είναι και να έχεις τα χέρια στο τιμόνι και το μυαλό στον δρόμο.

Το κονα πήγα και το είδα , 350 λίτρα πορτ μπαγκαζ και η χειρότερη πλαστικούρα από ότι αυτοκίνητο είδα 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαζί με την γυναίκα, θα αποφασίσετε.!!!!
 

Εγώ το ίδιο έκανα..Πήγαμε για Puma και Renegade, (και επειδή όπως και εσύ ξέρει τα γούστα σου, αλλά και ε΄συ τα δικά της), θα πάρετε την σωστή απόφαση!!!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα πάλι η γυναίκα μου δεν έχει ποτέ άποψη στο θέμα του αυτοκινήτου (μου)... μάλλον ξέρει ότι αν προτείνει κάτι δε βγει καλό θα τη σταυρώσω μέχρι να το πουλήσω... 😂

η πλάκα είναι ότι τώρα που είμαι στο παρά 5 για αγορά της ζητάω γνώμη επειδή όντως θέλω γνώμη και δε λέει κουβέντα ! 😂

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Και το εσωτερικο του c5 που φαινεται αηδία.  Any way γούστα είναι, αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα αμάξι το οποίο εμφανισιακά δεν θα μου άρεσε,  όσο καλό και να ήταν. 

Και εγω το βρισκω ασχημο, παντου οβαλ, εξω μεσα δεξια αριστερα. Και πολυ πλαστικο ρε παιδι μου. Δεν λεω καλης ποιοτητας αλλα πολυ πλαστικο.

Γενικα νομιζω παντως οι τιμες εχουν παρει την ανηφορα.

25k για ενα Σιτροεν? 22-23k για ενα υπερυψωμενο Φιεστα (Πουμα)? Πολλα λεφτα. Πριν 6 χρονια αγοραζες Κορσακι με 12.5k τωρα βλεπω το νεο Κορσακι ξεκινα απο τα 14k. Οπα καπου δλδ

Νομιζω οτι τα προηγουμενα χρονια το soft spot ηταν στα 18-20 για νεο αμαξι, πλεον εχει παει στα 21-23

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Νομιζω οτι τα προηγουμενα χρονια το soft spot ηταν στα 18-20 για νεο αμαξι, πλεον εχει παει στα 21-23

Ακριβώς αυτό

Βέβαια έχουν μπει ένα κάρο τεχνολογίες ασφαλείας και οι περισσότεροι κινητήρες είναι πλέον τούρμπο

Λοιπόν πάω για το πούμα τέλος.

Είναι πιο σπορ , έχει λίγο την καγκουρια που έχω θάψει μέσα μου , καλύτερο εξοπλισμό και κλιματισμό με κουμπιά.

Αυτές τις ημέρες που παίρνω της γυναίκας μου είναι πολύ εκνευριστικο να το βάζεις από την οθόνη

Και αφού θα το κρατήσω για χρόνια λέω μήπως κάνω την υπέρβαση και βάλω ηλιοροφή

Χρώμα μάλλον ανθρακι, ωραίο και το μπλέ αλλά σε μία 8ετια που θα είμαι 45 δεν ξέρω πως θα δείχνει είναι πιο νεανικό , επίσης το άσπρο

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ακριβώς αυτό

Βέβαια έχουν μπει ένα κάρο τεχνολογίες ασφαλείας και οι περισσότεροι κινητήρες είναι πλέον τούρμπο

Λοιπόν πάω για το πούμα τέλος.

Είναι πιο σπορ , έχει λίγο την καγκουρια που έχω θάψει μέσα μου , καλύτερο εξοπλισμό και κλιματισμό με κουμπιά.

Αυτές τις ημέρες που παίρνω της γυναίκας μου είναι πολύ εκνευριστικο να το βάζεις από την οθόνη

Και αφού θα το κρατήσω για χρόνια λέω μήπως κάνω την υπέρβαση και βάλω ηλιοροφή

Χρώμα μάλλον ανθρακι, ωραίο και το μπλέ αλλά σε μία 8ετια που θα είμαι 45 δεν ξέρω πως θα δείχνει είναι πιο νεανικό , επίσης το άσπρο

Μεγάλο πράγμα φίλε μου. Συμφωνώ όσο δεν πάει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μόδα είναι αυτή που τα βάζουν στην οθόνη, δηλαδή ρε psa σοβαρέψου. 

Γούστα είναι, αλλά κι εγώ ανάμεσα σε αυτά τα δύο στο πούμα θα πήγαινα. Πολύ καλή επιλογή και αξιόπιστο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού θα κανείς την υπέρβαση για ηλιοροφή που λογικά θα πας λογικά στα 23 γιατί δεν παίρνας από μερσεντές ; Πιστευω με κάποια προσφορά θα βρεις την απλή α  στα ίδια χρήματα.οκ θα έχει πιο λίγα έξτρα αλλά θα είναι μερσεντές .πηγαινε ετσι για να δεις .

Καλοταξιδο ότι πάρεις.( το πούμα )

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αφού θα κανείς την υπέρβαση για ηλιοροφή που λογικά θα πας λογικά στα 23 γιατί δεν παίρνας από μερσεντές ; Πιστευω με κάποια προσφορά θα βρεις την απλή α  στα ίδια χρήματα.οκ θα έχει πιο λίγα έξτρα αλλά θα είναι μερσεντές .πηγαινε ετσι για να δεις .

Καλοταξιδο ότι πάρεις.( το πούμα )

Του την ανέφερα πιο πάνω. Α hatchback με πακέτο style που είναι υπερπλήρες από εξοπλισμό κ μεταλλικό χρωμα βγαίνει με το κλειδί στο χερί 22600 με βάση προσφορά που είχα πάρει προ ολίγων μηνών. Από ότι κατάλαβα τη θεωρεί premium κ φοβάται αν και προσωπικα πιο ακριβά σέρβις έχω δει στη Ford παρά στην bmw...(δε μιλάω για βλάβη αλλά για συντήρηση)

 

παντως θεωρω ότι είναι όντως καλή επιλογή και πολύ ενδιαφέρον σαν Αμαξι για το 2020 με τη εξαιρετικη τεχνολογία που κουβαλάει.  

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αφού θα κανείς την υπέρβαση για ηλιοροφή που λογικά θα πας λογικά στα 23 γιατί δεν παίρνας από μερσεντές ; Πιστευω με κάποια προσφορά θα βρεις την απλή α  στα ίδια χρήματα.οκ θα έχει πιο λίγα έξτρα αλλά θα είναι μερσεντές .πηγαινε ετσι για να δεις .

Καλοταξιδο ότι πάρεις.( το πούμα )

Δεν είναι μόνο η τελική τιμή , είναι πώς διαμορφώνεται η τιμή στο τέλος σύμφωνα με το επιτόκιο

Άλλο το 3.6 , άλλο το 7.9 . Στην πενταετία βγαίνει διπλάσια διαφορά σε τόκους

Η mercedes είναι πολύ ωραία , αλλά θέλω κάτι διαφορετικό απο ένα κλασικό hatchback

Το Puma μου φένεται πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά απο την mercedes , και επειδή δεν έχω και κόλλημα με την μάρκα δεν με χαλάει αν είναι ford ή mercedes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν είναι μόνο η τελική τιμή , είναι πώς διαμορφώνεται η τιμή στο τέλος σύμφωνα με το επιτόκιο

Άλλο το 3.6 , άλλο το 7.9 . Στην πενταετία βγαίνει διπλάσια διαφορά σε τόκους

Η mercedes είναι πολύ ωραία , αλλά θέλω κάτι διαφορετικό απο ένα κλασικό hatchback

Το Puma μου φένεται πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά απο την mercedes , και επειδή δεν έχω και κόλλημα με την μάρκα δεν με χαλάει αν είναι ford ή mercedes

Αφού το πας στα 23 τωρα για 700 ευρώ θα κολλήσεις. Πηγαινε ρωτά και παρε την μερσεντές .μην κολάς στο χιλιάρικο..πηγαινε για πλάκα στο κάτω κάτω.Εγω αυτό θα εκανα.

Εδώ είσαι έτοιμος για 26 να δώσεις στο σιντροεν . Τουλάχιστον με το μερσεντές θα βγάζεις αλλά γούστα.

Υ.γ δεν πά να ναι και μονοκυλινδο. Μερσεντα ειναι

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό το καινούριο αλλά μήπως για 5000χλμ τον χρόνο δεν αξίζει;

Όπως και το μέγεθος που κοιτάς είναι μεγάλο για τα 4/5 της χρήσης του (πόλη);

Μήπως να κοιτούσες την κατηγορία c3, ι20 ... Με μια μπαγκαζιέρα οροφής και μια βάση για τα ποδήλατα έχεις +360λίτρα επιπλέον. Κι όλα αυτά με 4 μέτρα περίπου.

Επειδή έχω το punto και τα έχω όλα αυτά, για 4 άτομα είναι πολύ άνετο και με την μπαγκαζιέρα έχεις και μεγαλύτερους χώρους από τα περισσότερα (300+360..) με μόνο περιορισμό ότι δεν μπορείς να τρέχεις πάνω από 110 (η δικιά μου μου λέει 90 και δεν πάω παραπάνω και έχω πάει Δράμα έτσι). 

Επιπλέον υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα σε χαμηλές τιμές σε αυτή την κατηγορία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, hountalas είπε

Η a 160 έχει λίγο τσιμπημένη κατανάλωση γύρω στα 8 αν δεν κάνω λάθος σε μικτή χρήση. Προσωπικά την έχω δει και εγώ και θεωρώ δεν αξίζει σαν αγορά η a 160 style. Πρώτον που πας με την μικρή οθόνη που δείνει μόνο το κοντερ? Ενα audi 80 που είχα είχε ενα κοντερ και ένα ρολόι.

Η συγκεκριμένη έκδοση είναι περισσότερο για να λες ότι έχει merc. Αν θες merc τότε το σηκώνει και η τσέπη σου παίρνεις ένα καλύτερο εξοπλισμένο αυτοκίνητο από την γκάμα της.

Το puma αν το οδηγήσεις θα δεις είναι παιχνίδι. Για χρήση πόλης το mild hybrid βοηθάει με μείωση περίπου στο ένα λίτρο από ότι χωρίς.

Επειδή την είχα μια εβδομάδα test drive πριν κανένα χρόνο λόγω γνωριμίας-παλιάς συνεργασίας με αντιπρόσωπο η πραγματική μέση κατανάλωση της Α180 (136 άλογα) είναι περίπου 6.4/100... Το 8 ίσως στην πόλη με σταματά ξεκινά. Γενικά μου φάνηκε πολύ οικονομικό αυτοκινητο (ειδικά σε σχέση με το δεκαετίας ατμοσφαιρικό 1600 που έχω κ ζυγίζει κ 1.5 τόνο). Η οθόνη είναι ρυθμιζόμενη από τα πλήκτρα στο τιμόνι - ότι θέλεις δείχνει...‭ Πραγματικά από πλευράς ηλεκτρονικών το θεωρω έργο τέχνης το νέο Α...

απο εκεί κ πέρα όπως είπα επειδή και εγώ αλλάζω Αμαξι σύντομα οκ κ εγώ πήγα σε μεγαλύτερου κυβισμού «πιο mercedes» μοντέλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Καλό το καινούριο αλλά μήπως για 5000χλμ τον χρόνο δεν αξίζει;

Όπως και το μέγεθος που κοιτάς είναι μεγάλο για τα 4/5 της χρήσης του (πόλη);

Μήπως να κοιτούσες την κατηγορία c3, ι20 ... Με μια μπαγκαζιέρα οροφής και μια βάση για τα ποδήλατα έχεις +360λίτρα επιπλέον. Κι όλα αυτά με 4 μέτρα περίπου.

Επειδή έχω το punto και τα έχω όλα αυτά, για 4 άτομα είναι πολύ άνετο και με την μπαγκαζιέρα έχεις και μεγαλύτερους χώρους από τα περισσότερα (300+360..) με μόνο περιορισμό ότι δεν μπορείς να τρέχεις πάνω από 110 (η δικιά μου μου λέει 90 και δεν πάω παραπάνω και έχω πάει Δράμα έτσι). 

Επιπλέον υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα σε χαμηλές τιμές σε αυτή την κατηγορία!

Και αυτό το σκέφτηκα και πήγα και είδα τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα όπως το νέο κορσα , peugeot 208 , renault clio , seat ibiza

Όλα έχουν κινητήτρα με 100 άλογα με μηχανικό κιβώτιο , με τα 130 άλογα και τα 3 είναι με αυτόματο που είπα ότι δεν θέλω γιατί κάηκα

Τα 2 πρώτα έχουν 310 λίτρα πορτ μπαγκάζ , το clio 390 (τούμπανο) και το ibiza 355

Επίσης και εγώ πάω με το όριο αλλά με 125 , ταξίδι με 90Km είναι λίγο αργά

Και καλή η μπαγκαζιέρα επειδή είχα όμως δεν είναι το ίδιο με το πορτμπαγκαζ. Και θόρυβο έχει στο ταξίδι , και η κατανάλωση ανεβαίνει , και εύκολα δεν την φορτώνεις και έχει και όριο στα κιλά που πρέπει να βάζεις. Τέλος αν δεν έχει ράγες το αυτοκίνητο , εμένα μου έκανα βαθουλώματα και στα 4 σημεία που έπιανε οπότε τέτοιου τύπου δεν ξαναβάζω. Για αυτό στο πρώτο ποστ είχα πεί δεκτό να κοιτάξω και μικρό/μεσαίο αλλά που να είναι έτοιμη για μπαγκαζιέρα απο το εργοστάσιο.

Το C3 πέραν του ότι μου σπάει τα νεύρα αυτό με τον κλιμαστιμό , αν και η γυναίκα μου έχει τον 1.2 με τα 80κάτι άλογα είναι ιδανικό εδω μέσα. Πολύ ευκολοδήγητο και πολύ καλή η αναρτησούλα του για μέσα στην πόλη

Φορτωμένο με κλίμα όμως ταξίδι δεν πας

Επίσης άλλη ασφάλεια προσφέρει στο ταξίδι ένα μεγαλύτερο αμάξι παρά ένα μικρό πόλης

Όλα τα παραπάνω σκέφτηκα και είπα να πάω σε κάποιο σαν το puma

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Αφού το πας στα 23 τωρα για 700 ευρώ θα κολλήσεις. Πηγαινε ρωτά και παρε την μερσεντές .μην κολάς στο χιλιάρικο..πηγαινε για πλάκα στο κάτω κάτω.Εγω αυτό θα εκανα.

Εδώ είσαι έτοιμος για 26 να δώσεις στο σιντροεν . Τουλάχιστον με το μερσεντές θα βγάζεις αλλά γούστα.

Υ.γ δεν πά να ναι και μονοκυλινδο. Μερσεντα ειναι

Μπήκα και είδα τον εξοπλισμό , δεν έχει καμία επαφή με το Puma , οπότε απλά για να πώ ότι έχω mercedes δεν νομίζω ότι θα έδινα τα παραπάνω χρήματα

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...