Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Shyn είπε

Πολλα τα λεφτα για το Λεον τελικα. Δεν ξερω τι μεταπωλητικη αξια εχει, αλλα φανταζομαι δεν ειναι σε επιπεδο Mercedes, Toyota κτλ. 

Ε προφανώς μην τρελαθουμε Σεατ είναι , από κάποια τιμή σταματάει να ειναι vfm , θα δω επιλογές σε μηχανικό και εξοπλισμό

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

29 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λοιπόν μόλις με πήρε ο πωλητής ο οποίος έχει όλη την διάθεση επειδή και αυτός τώρα τα μαθαίνει να μου λύσει κάθε απορία γιατί είναι και πράγματα που δεν είχε σκεφτεί ο ίδιος.

Λοιπόν αρχίζω να σκέφτομαι μήπως πάω σε μηχανικό για να πάρω περισσότερο εξοπλισμό γιατί μετά τις ερωτήσεις που του έκανα

1) Έχει ημιαακαμπτο πίσω ( δεν με ενοχλεί αλλά επειδή το ανέφερα εχθές λόγω του εντύπου. Πολλαπλών είναι από > 150 άλογα

2) Δεν έχει GPS

3) Δεν έχει Android auto / car play ( fail δλδ γιατί δεν έχεις τρόπο για GPS έλεος ρε Seat)

4) Τα φώτα είναι όντως τα ecoLed της πρώτης φωτογραφίας ( ευχαριστώ παίδες που την βάλατε θα την παταγα)

5) Σε DSG θα έρθει μόνο η έκδοση FR με τον 1.0 115 ή 1.5 150 , όχι η 1.5 130

Οπότε σκέφτομαι μήπως πάω σε μηχανικό με full LED , ηλιοροφή , convinience pack και βάλω και Android auto / car play να τα έχω όλα από εξοπλισμό.

Από την μία θέλω το DSG , από την άλλη τον εξοπλισμό την ηλιοροφή και δεν κρύβω ότι μία μικρή φοβία για το DSG ακόμη την έχω

Υ.γ. μην ανησυχείτε το Leon θα το πάρω σίγουρα , το πώς ακόμη το ψάχνω

Οταν θα εχεις μια ξεκαθαρη εικονα τοτε παρε την αποφαση! Τοσα λεφτα θα δωσεις μην μετανιωσεις για κατι που δεν ηξερες..! Εγω θα επαιρνα με μηχανικο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofrasΝομίζω ότι αφορά ξεκάθαρα στις δικές σου ανάγκες και πώς τις ιεραρχείς. Για εμένα, που δεν έχω οδηγήσει αυτόματο ποτέ και συνεπώς δεν έχω καμία εμπειρία από την ευκολία και την άνεση που προσφέρει, η επιλογή του μηχανικού με τα έξτρα θα ήταν μονόδρομος. Εσύ όμως που έχεις συνηθίσει στο αυτόματο πιθανόν (βασικά σίγουρα) θα σε ξενίσει η επιστροφή στο μηχανικό. Δεν βοηθάω, το ξέρω, αλλά είναι εντελώς δικό σου θέμα. 

Φίλος που έχει Ibiza 2012 dsg πάντως έχει ταλαιπωρηθεί κι αυτός με κάποιες ζημιές οι οποίες ήταν και αρκετά ακριβές. 

Τέλος, από τα έξτρα που αναφέρεις, για εμένα πλέον το Android auto είναι must. Θεωρώ λιγάκι λ@λ@κία με τόση τεχνολογία διαθέσιμη να κυκλοφορούμε με κινητά στο παρμπριζ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

...και μόνο ο ημιάκαμπτος, παντως, είναι ντροπή σε αυτά τα λεφτά. Και ας έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια

 

Αρκετα τραγικοι, επρεπε τουλαχιστον τα 150ρια να εχουν πολλαπλους 

 

 

Επεξ/σία από imr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

...και μόνο ο ημιάκαμπτος, παντως, είναι ντροπή σε αυτά τα λεφτά. Και ας έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια

που τα ειδες τα ηλεκτρονικα παιχνιδια;;
Εδω με 26κ δεν εχει gps , ουτε car play...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xgol είπε

Νομιζω ημιακαμπτο εχει και η 118 και η Α180..

Η Α180 σιγουρα, για τον άσσο δε ξερω...

αυτο εγραψα και παραπανω, κατα τα αλλα κατηγορουσαν την Α και πηγαν και τον εβαλαν σε "σπορ-στυλ" αμαξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η Α180 σιγουρα, για τον άσσο δε ξερω...

αυτο εγραψα και παραπανω, κατα τα αλλα κατηγορουσαν την Α και πηγαν και τον εβαλαν σε "σπορ-στυλ" αμαξι

Το ψαξα λιγο, η 118 εχει πολλαπλούς,  οπως και η Α200.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, xgol είπε

Το ψαξα λιγο, η 118 εχει πολλαπλούς,  οπως και η Α200.

Απο παραγωγη Ιουλιου νομιζω καταργουν τους πολλαπλους και σε Α200. 


Επειδη οδηγησα 118  / Α180 προσφατα, η 118 ηταν λιγο καλυτερη στο συνολο οσο αφορα την οδηγηση. Αλλα πολυ μικρη διαφορα με Α180. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Shyn είπε

Απο παραγωγη Ιουλιου νομιζω καταργουν τους πολλαπλους και σε Α200. 


Επειδη οδηγησα 118  / Α180 προσφατα, η 118 ηταν λιγο καλυτερη στο συνολο οσο αφορα την οδηγηση. Αλλα πολυ μικρη διαφορα με Α180. 

Η Α μου φάνηκε ελαφρώς καλύτερη σε κινητήρα ίσως λόγω 4 κυλίνδρων έναντι των 3 του 118... σε άλογα κατά τα αλλά είναι ίδια. 
 

Το νέο 1 παντως δεν είναι σε καμία περίπτωση όπως τα προηγούμενα, απογοήτευση σκέτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Shyn είπε

Απο παραγωγη Ιουλιου νομιζω καταργουν τους πολλαπλους και σε Α200. 


Επειδη οδηγησα 118  / Α180 προσφατα, η 118 ηταν λιγο καλυτερη στο συνολο οσο αφορα την οδηγηση. Αλλα πολυ μικρη διαφορα με Α180. 

Αυτο αναφερει και ολος ο ξενος τυπος, πως η νεα 1 ειναι καλυτερη των αντιπαλων της.

Βεβαια περι ορεξεως.. και αν δε μπω μεσα, δε τα οδηγησω, δε μπορω να εχω αποψη.

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Και για πειτε τι σημαινουν ολα αυτα που λετε; :P

Επιγραμματικά, για την ανάρτηση λένε. Των πολλαπλών συνδέσμων είναι πιο ακριβή σε κόστος. Μοιράζεται το βάρος με μεγαλυτερη ακρίβεια, άρα έχει και καλύτερη συμπεριφορά το αυτοκίνητο στο δρόμο.

@tsofras Θα προτιμούσα ηλιοροφή και μηχανικό παρά αυτόματο και χωρίς. Ηλιοροφή τα σπάει για μένα.

Επεξ/σία από djcat
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...