Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, xgol είπε

Αυτο αναφερει και ολος ο ξενος τυπος, πως η νεα 1 ειναι καλυτερη των αντιπαλων της.

Βεβαια περι ορεξεως.. και αν δε μπω μεσα, δε τα οδηγησω, δε μπορω να εχω αποψη.

Αν και είμαι προκαταλήμενος, βρίσκω το εσωτερικό της a class απείρως πιο όμορφο από της BMW. Το εσωτερικό της τωρινής γενιάς BMW το βρίσκω απίστευτα βαρετο. Και εξωτερικά επίσης θεωρώ την a class πιο ολοκληρωμένη , με ωραιο συνδιασμό σπορ και luxury, σε σχέση με την full sport της 1 series, το οποίο με τίποτα δεν θα μπορούσα να πουλήσω στην κυρία του σπιτιού 😝

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Αν και είμαι προκαταλήμενος, βρίσκω το εσωτερικό της a class απείρως πιο όμορφο από της BMW. Το εσωτερικό της τωρινής γενιάς BMW το βρίσκω απίστευτα βαρετο. 

Και γω ειμαι πολυ υπερ της mec. Εχεις δε ομως το εσωτερικο της Α class με τις οθονες της βασικης εκδοσης ή κοιταξες μονο τις 10αρες που ανεβαζουν την τιμη του αμαξιου στα υψη?

Επίσης λεγονται και διαφορα για τη στιβαρότητα του εσωτερικου της Α εναντι της 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω και γω ότι προτιμώ τον παραπάνω εξοπλισμό και ας είναι μηχανικό!
Το μόνο που θα με έβαζε σε σκέψεις είναι το ότι χάνεις έτσι το mild hybrid, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο θα επηρεάσει μελλοντικά, με τα όσα ακούγονται για τους κινητήρες...
Μα καλά, το μοντέλο που παρήγγειλες δεν είχε κάποιο εξτρά πακέτο? Τύπου launch pack δλδ? Μου φαίνονται ότι λείπουν πολλά, εν αντιθέση με το πακέτο του Xcellence που ανέφερες το οποίο ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρον...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε εντάξει ρε παιδιά για άλλη μία φορά δείχνει ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές , στην τελική δεν τα λες και λίγα τα 23000€ για το Leon που θέλεις να πεις ότι είναι full πάει 26.000€

Μετά κάθεσαι και τα ψιριζεις

Το ένα έχει αισθητήρες φωτός βροχής το άλλο δεν έχει

Το ένα έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες τι άλλου δεν έχει

Το ένα έχει GPS, το άλλο διασύνδεση το άλλο τίποτα

Έχουν γίνει όλες οι εταιρείες από VW και κάτω ένας μεγάλος Κούβας που όλα έχουν περίπου ίδιο εξοπλισμό με μικρές διαφορές και κόστος 22.000 - 24.000 για μηχανικά και 24.000 - 26.000 για αυτόματα

Μόνο η ομορφιά σου μένει δλδ και η κατανάλωση ρύποι

Πάνε τα σκαλοπάτια στις τιμές ότι και αν αγοράσεις

23.500 έκανε το δικό μου με τα πάντα όλα , αυτόματο 180 , LED, ηλιοροφή κτλ.

Το ίδιο δλδ σε πιο αργό τώρα πάει 29.000€ είναι δυνατόν 5.500€ επάνω ? Να βράσω το ψηφιακό καντράν που δεν έχει ούτε GPS

Τα πήρα στο κρανίο 😎

5 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Θα συμφωνήσω και γω ότι προτιμώ τον παραπάνω εξοπλισμό και ας είναι μηχανικό!
Το μόνο που θα με έβαζε σε σκέψεις είναι το ότι χάνεις έτσι το mild hybrid, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο θα επηρεάσει μελλοντικά, με τα όσα ακούγονται για τους κινητήρες...
Μα καλά, το μοντέλο που παρήγγειλες δεν είχε κάποιο εξτρά πακέτο? Τύπου launch pack δλδ? Μου φαίνονται ότι λείπουν πολλά, εν αντιθέση με το πακέτο του Xcellence που ανέφερες το οποίο ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρον...

Άλλο καραγκιοζιλικι και αυτό launch pack μόνο σε μηχανικό Xcellence με τα 150

Και τέλος αν είναι να το πάρω μηχανικό και χωρίς ηλιοροφή γιατί να μην πάρω το προηγούμενο που έχουν μείνει κάποια black edition με Αλκαντάρα στα 19.000€ και να μου μείνουν και 6000€ στη τσέπη?

Αρχίζει να με χαλάει λίγο γιατί είχα βάλει στο μυαλό μου ότι θα δώσω 26.000€ χωρίς συμβιβασμούς και ήδη μπαίνω στο τρυπακι πάλι να κόβω από αυτά που θέλω

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Αν και είμαι προκαταλήμενος, βρίσκω το εσωτερικό της a class απείρως πιο όμορφο από της BMW. Το εσωτερικό της τωρινής γενιάς BMW το βρίσκω απίστευτα βαρετο. Και εξωτερικά επίσης θεωρώ την a class πιο ολοκληρωμένη , με ωραιο συνδιασμό σπορ και luxury, σε σχέση με την full sport της 1 series, το οποίο με τίποτα δεν θα μπορούσα να πουλήσω στην κυρία του σπιτιού 😝

Ποιο εσωτερικο? Με τις premium 10,25" οθονες, ή με τις 7αρες? Γιατι το δευτερο που ανηκει και στη βασικη εκδοση ειναι και δυσλειτουργικο απονεει και μια μιζερια, του τυπου εκανα το σκ@τ μου παξιμαδι για να παρω merc και δε μου φτασαν να το εξοπλισω στοιχειωδως σωστα! Maybe it's just me, αλλα οταν βλεπω αμαξια premium με τετοιες τσιπιες, ή π.χ. bmw 316, x2 16d ε δεν μπορω να το προσπερασω χωρις να με ενοχλησει.

Επίσης ποιο πακετο σου αρεσει εξωτερικα? Το απλο ειναι ενα αδιαφορο τελειως αμαξι, με απαισιο κωλο και απαραδεκτες ζαντες. Σε amg line βελτιωνεται πολυ, αν κ εγω δε μπορω μα χωνεψω με τιποτα τα πισω φωτα (στην gla ειναι απειρως πιο ομορφα).

Η κεντρικη κονσολα και ο κλιματισμος εχουν θεματα στιβαροτητας σε σχεση με τον ανταγωνισμό. 

Στη bmw με χαλαει πολυ η εμφανιση των καθισμάτων και οντως το εσωτερικο ειναι αρκετα συντηρητικό..

Το γκολφ εχει παρα πολυ ομορφο πισω μερος και μπροστα ειναι οτι πιο generic.

Το leon π.χ. δε μπορω να βλεπω το "φρυδι" που κανουν στο πιο μερος τα φωτα.

Για το Α3, αστο καλυτερα! 😅

Αλλα η εμφανιση ειναι θεμα υποκειμενικο οπότε...

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε εντάξει ρε παιδιά για άλλη μία φορά δείχνει ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές , στην τελική δεν τα λες και λίγα τα 23000€ για το Leon που θέλεις να πεις ότι είναι full πάει 26.000€

Μετά κάθεσαι και τα ψιριζεις

Το ένα έχει αισθητήρες φωτός βροχής το άλλο δεν έχει

Το ένα έχει αναδιπλούμενους καθρέφτες τι άλλου δεν έχει

Το ένα έχει GPS, το άλλο διασύνδεση το άλλο τίποτα

Έχουν γίνει όλες οι εταιρείες από VW και κάτω ένας μεγάλος Κούβας που όλα έχουν περίπου ίδιο εξοπλισμό με μικρές διαφορές και κόστος 22.000 - 24.000 για μηχανικά και 24.000 - 26.000 για αυτόματα

Μόνο η ομορφιά σου μένει δλδ και η κατανάλωση ρύποι

Πάνε τα σκαλοπάτια στις τιμές ότι και αν αγοράσεις

23.500 έκανε το δικό μου με τα πάντα όλα , αυτόματο 180 , LED, ηλιοροφή κτλ.

Το ίδιο δλδ σε πιο αργό τώρα πάει 29.000€ είναι δυνατόν 5.500€ επάνω ? Να βράσω το ψηφιακό καντράν που δεν έχει ούτε GPS

Τα πήρα στο κρανίο 😎

Άλλο καραγκιοζιλικι και αυτό launch pack μόνο σε μηχανικό Xcellence με τα 150

Και τέλος αν είναι να το πάρω μηχανικό και χωρίς ηλιοροφή γιατί να μην πάρω το προηγούμενο που έχουν μείνει κάποια black edition με Αλκαντάρα στα 19.000€ και να μου μείνουν και 6000€ στη τσέπη?

Αρχίζει να με χαλάει λίγο γιατί είχα βάλει στο μυαλό μου ότι θα δώσω 26.000€ χωρίς συμβιβασμούς και ήδη μπαίνω στο τρυπακι πάλι να κόβω από αυτά που θέλω

σε βλέπω να γυρνάς στο 2008 😄

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, korakios είπε

Εγώ ακόμα πιστεύω ότι θα πάει στο C3 με όλα τα έξτρα .....

Μπα , πέρασα και εχθές συνεργείο της γυναίκας που έβγαλε πρόβλημα ο αερόσακος στο τιμόνι στον 1.5 χρόνο  και τις 2 ώρες που έμεινα εκεί ερχόντουσαν c3 και c3 aircross με ηλεκτρονικά προβλήματα.

Μετά λένε ότι τσάμπα μένουν οι ρετσινιες με τα ηλεκτρονικά στα γαλλικά

Και μετά σκέφτομαι που θα ξαναπάω στο γκρουπ και ένα άγχος ομολογώ ότι το έχω

Αλλά μην ανοίξουμε τέτοια συζήτηση πάλι , απλά κάτι 6+ χρόνια εγγύηση σου δίνουν μία αίσθηση ασφάλειας, γιατί και εγώ πήγα συνεργείο εχθές αλλά έχει και 5 χρόνια εγγύηση το μικρό.

Μετά ελπίζω να μην κλαίμε

1 λεπτό πριν, li@m είπε

Δεν θα κρύψω πως για τον τσοφρα στεναχωριεμαι αλλά ενδόμυχα χαίρομαι που δεν θα τελειώσει το θρεντ γρήγορα. 

Δεν θα κρύψω και εγώ ότι ενώ το Leon μου αρέσει πάρα πολύ , είμαι προβληματισμένος για όσα έχω αναφέρει ήδη

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Παρε ένα φορντ τσοφρας να σωθείς... ούτε προβλήματα ούτε ελλείψεις 

Αν ήταν να πάρω 1.0 ρε μαν παίρνω και το νέο Leon όπως το θέλω που μου αρέσει περισσότερο από το focus

Δεν ξέρω μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση ότι για 140+ άλογα με τον εξοπλισμό που θέλω θες περίπου 30.000€

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Παίζει ρόλο η εγγύηση αν είναι εργοστασιακή ή (κλάφτα) αντιπροσωπείας 

Σωστό και αυτό δεν ξέρω του γκρούπ τι είναι τα +2 χρόνια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα και είδα στην Αργυρούπολη το Leon.Μου άρεσε πάρα πολύ με τη πρώτη ματιά ,οι φωτογραφίες το αδικούν.

Το αμάξι κάνει μπάμ ότι εχει μεγαλώσει σε διαστάσεις.Γραμμές που φέρνουν σε Alfa Romeo.Η πίσω γραμμή φωτισμού είναι  λίγο φουτουριστική.
Με τις 18άρες και τα χρώμια στα παράθυρα στο σύνολο φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό.Σχεδιαστικά πολύ καλύτερο απο το κουτί Golf.

Πάμε στο εσωτερικό τώρα.Η θέση οδήγησης  μου άρεσε πάρα πολυ.Οδηγοκεντρικό,φοβερή ορατότητα εμπρός αλλά και πλάι.Το περιμετρικό σχέδιο με το φωτισμό κάτω απο το παρμπρίζ και τις πόρτες νιώθεις οτι σε περιβάλει.Η ξύλινη απόχρωση δεν ήταν κακή,αλλά σίγουρα οχι νεανική.

Το εσωτερικό ακολουθεί το minimal σχεδιασμό του group αυτης της γενιάς όπως στo  νέο Golf-octavia.
Νιώθεις οτι είσαι σε next gen αυτόκινητο όπως ένιωσα και στο Golf.Περιμένω να δω και το  octavia που θά έρθει  τον άυγουστο.
Η οθόνη 10 ιντσών μεγάλη χορταστική.Για δείτε όμως την 8.25" μου την έδειξε ο πωλητής σε pdf και έφριξα.Αντί να κάνουν μια μικρή αντιγραφη οπως την 10αρα εχουν βάλει τεράστια bezels και είναι ένα έκτρωμα.Eχει και 2 τεράστια κουμπιά δεξιά και αριστερά.Συμφώνησε και ο πωλητής οτι είναι τρόμπες εκεί στην seat.Ψάχνω φώτο στο net και δεν την βρίσκω.

Για  τα φώτα Led ειναι στην βασική έκδοση τα eco  και στην μεγάλη τα FULL. Tα οποία απο ότι μου είπε ο πωλητής δεν είναι matrix όπως θα έχει το νέο octavia και το Golf.

Παντελής απουσία φυσικών διακοπτών που απο την μια μου αρέσει γιατί έχεις ενα πολυ ξεκούραστο στο μάτι εσωτερικό,απλότητα και ομορφιά.
Η δυσχρηστία και επικινδυνότητα εν κινήσει ανεβαίνει στα ύψη.Σίγουρα έχεις καποιες συντομεύσεις η φωνητικές εντολές η χειρηστήρια στο τιμόνι,αλλά δεν πάυει  πέρα απο τα 5000 μενού να 
εξαρτώνται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου  απο ένα τάμπλετ.Και οι φοβίες μου βγήκαν αληθινές.

Πήρε test drive 2μερο ένας το Golf  8 το άφησε στον ήλιο και οταν επέστρεψε,η κεντρική οθόνη είχε κολλήσει στο ράδιο και δεν άλλαζε.Μετά απο 10 λεπτά που οδήγησε με ανοιχτά παράθυρα ίσως κρύωσε και ξεκόλησε.Γερμανική ποιότητα απο τα Lidl.Ειδικά με την αξιοπιστία του group τι θα μπορεί να πάθει μετά απο 2-3 χρόνια...Ωποσδήποτε ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ και ανοιχτά παράθυρα ενα πόντο το καλοκαίρι.....

Aγορά μόνο με επέκταση εγγύησης και ειδικά οταν το αμάξι φοράρει Dsg.Tέλειο σασμάν,φοβερές αλλαγές θα το ήθελα στο επόμενο  αμάξι μου, ναι είναι βελτιωμένο σε σχέση με παλιά αλλά θα ξέρεις οτι άμα χαλάσει εκτός εγγύησης έχε λεφτά στην άκρη.Φίλος μου με  Audi A1 DSG  17"  ΕΥΤΥΧΩΣ με leasing του  κολησε η πρώτη σχέση στο κιβωτιο το αμάξι πήγε  kosmocar 3.500 ζημιά.
Η κλασσική ζημιά mechatronic 1000-1400 ευρώ.

Επίσης η άποψη μου ειδικά για αυτην την γενιά αυτοκινήτων η μικτή  ασφάλεια αποκτά νέο νόημα. Είναι τόσο φορτωμένα που αν κάνεις ενα μικρό τρακάρισμα και θες πχ προφυλακτήρα και φανάρι LED  πανε τα κοστιούμια στο θεό.Σε  ατύχημα καινουργιου Tiguan ο εμπρός προφυλακτήρας με τους αισθητήρες είχε κόστος 3.500..
Πέτυχα στο δρόμο παλικάρι με TGI leon ηλιοροφή φώτα Led και μου λέει, άστο μικτή απο την πρώτη μέρα δεν είναι να κάνεις ζημιά στο αμάξι κλαίς.

Επίσης τα ανταλακτικά είναι πολύ πιο ακριβά μετά απο όταν τα βάζεις παραγγελία.Πανόραμα στο kamiq εχει 650 ευρώ.Πες ότι έπεσε κάτι και έσπασε.Αγορά μόνο το ανταλλακτικο μετά  1000+ φπα χωρίς τοποθέτηση.

107794906_805100763357562_37595769356306107711749_966382050480974_51694024002697107799114_320863979049278_69821403487620

Επεξ/σία από fabiawrc
  • Like 12
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θα κάνεις έκπτωση στον κινητήρα, ή στον εξοπλισμό, ή στο κιβώτιο. Φαίνεται ότι με την γαμάτη τιμολογιακή πολιτική του γκρούπ δεν μπορείς να τα έχεις και τα 3 σε ένα λογικό πόσο. Αν δεχτούμε ότι τα 26κ είναι λογικό

 

Οπότε ξεχνάς το αυτόματο και εστιάζεις σε εξοπλισμό,στον 1.5 mild hybrid

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...