Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πονταρω τα ρεστα μου οτι θα καταληξεις στο focus.Το πιο οικονονικο απ οσα εχεις καταληξει,φουλ εξοπλισμο συν χωρους κ μπονους τον σπορ χαρακτηρα του αμαξιου που σ αρεσει.Νομιζω οτι ηταν ραμμενο απ την αρχη για σενα με τις αναγκες που εχεις.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 12,7k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιτέλους , ήγγικεν η ώρα !!!! Κυρίες και κύριοι Ford Focus StLineX 1.0T 155ps σε magnetic grey.......  Κάναμε την πρώτη βόλτα και βγάλαμε και τις πρώτες φωτό !!!

Δεν έχεις άδικο μαν και ξέρω πως σας φαίνεται όλη αυτή η διαδικασία και η τρέλα που με έχει πιάσει . Μία γρήγορη εξήγηση απλά για να μπαίνετε στο νόημα αν και δεν ήθελα να αναφερθώ και δεν το λέω

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφου ξανακανουμε γυρους, σου ξαναπροτεινω το αυτοκινητο που πιανει ολα τα τσεκ σου. Δεν ξερω γιατι το απερριψες

Χωροι (πορτ μπαγκαζ 514), ψηλο, επιβλητικο, ασφαλες, ποιοτικο, ρεζερβα,5 χρονια εγγυηση, μοτερ δυνατο και πολιτισμενο, εσωτερικος φωτισμος, οθονη με android auto και καλο μαμα ηχοσυστημα με 21500 - LOL σαν πωλητης ακουγομαι

παρε οτι θες δεν ξερω αλλα για την χρηση/χρονο που το θες, δεν θα επρεπε να πας πανω απο 22-23κ (κι αυτα πολλα ειναι)

 

Opel Grandland X: Το μεγάλο SUV της ζωής μας (pics & vid ...

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, imr είπε

Στη θεωρία πολύ ωραίο το 500χ και εγώ το είδα αλλά ειναι πολύ μικρό. Δες το αλλά δεν νομίζω ότι θα σου κάνουν οι χώροι.

Αν σου κάνει από χώρους πολύ αξιολογο

Όχι το καμιγκ. Το καμιγκ.Φυσικα ούτε σκάλα.

Παρε το καρογκ αν δεν πας για το 500χ.. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κολλάς με την ρεζέρβα. Με το κιτ αφρού που έχει είσαι κομπλέ.ουτε καν να σκεφτεσε ότι μπορεί να σε αποτρέψει η αγορά λόγο ρεζέρβας.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 30/4/2020 στις 11:06 ΜΜ, tsofras είπε

Προσοχή : Ακολουθεί μεγάλο ποστ

Καλησπέρα και πάλι στην παρέα,

Λοιπόν αφού πήρα απόφαση ότι θα πουλήσω το αμάξι μου (Seat leon fr '13 1.8 dsg ) ψάχνομαι για καινούριο .

Είχα ανοίξει ένα ποστ για όσους συμμετείχαν για αγορά αυτόματου , μετά απο ώριμη σκέψη και επειδή δεν θέλω να έχω πάλι το άγχος να μην ξεμείνω σε κανα κατσάβραχο αποφάσισα να πάω σε μηχανικό.

Οπότε έχουμε και λέμε :

Κόστος : Θα προτιμούσα κάτω απο 21.000ε

Κατηγορία : Τα SUV τα σιχαίνομαι αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ είναι η αλήθεια. Πάντα μου άρεσε η χαμηλή θέση οδήγησης και έχω έναν φόβο ότι με ψηλότερο αυτοκίνητο που να παθαίνω εγώ ή  η οικογένεια ναυτία. Οπότε κοιτάω για hatchback με 5 πόρτες.

Χώροι : Έχω οικογένεια με 2 παιδιά 6-8 χρονών . Τα καρότσια και τα πολλά συμπράγκαλα τα έχουμε γλυτώσει. Μέχρι πριν 2 χρόνια ήμουν με 380λίτρα πορτ μπαγκαζ και 380 λίτρα μπαγκαζιέρα . Πέρσι πήγα μόνο με το αυτοκίνητο και ήμουν μία χαρά. Οπότε θα με καλύψει οτιδήποτε απο 380λίτρα και επάνω . Σκέφτομαι και μετάβαση σε μικρότερο που να παίρνει όμως εργοστασιακά μπαγκαζίερα (να έχει ράγες δηλαδή) για να μην γίνονται σημάδια στον ουρανό (την έχω πατήσει ήδη)

Ασφάλεια : 5 αστέρια δεν το συζητάμε

Ανάγκες : 10 χλμ την ημέρα κάνω για τη δουλειά ( πήγαινε - έλα ) , και τα υπόλοιπα 4-5 ταξίδια τον χρόνο σε αποστάσεις όχι μεγαλύτερες απο 250χλμ .

Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει με την σειρά προτεραιότητας :

1) Ασφάλεια

2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια ( έχω θέμα με μέση και αυχένα οπότε με κουράζει η οδήγηση γενικά)

3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)

4) Να μην είναι ψόφιο. Τώρα είμαι με 180 άλογα αλλά το αμάξι να το τρέχω μία φορά τον χρόνο αν είμαι μόνος. Ταξίδια στην εθνική με οικογένεια πάω πάντα με το όριο , οπότε απλά αν είναι φορτωμένο , με κλίμα και πάω σε καμία ανηφόρα να μην κάνω κομπολόι τον λεβιέ :D . Οπότε έστω 1.2Τ με 130 άλογα  θα είναι εντάξει

5) Ποιότητα

6) Ομορφιά είναι υποκειμενικό το ξέρω , απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο , να γουστάρεις να το οδηγείς , στην τελική περισσότερο το βλέπεις εσωτερικά το αμάξι

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω επειδή έκανα το μάθημα μου πριν έρθω κοίταξα επειδή μου αρέσουν τα παρακάτω :

Renault Clio : 390 λίτρα πορτ μπαγκαζ (τεράστιο για το μέγεθος) αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.0 100hp , ο 1.3 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω)

Opel Corsa : 315 λίτρα πορτ μπαγκάζ αν θυμάμαι , αν παίρνει μπαγκαζιέρα μου αρέσει αρκετά αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.2 100hp , ο 1.2 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω)

Ford focus : Η έκδοση ST line φτάνει τα 21.000 , μου αρέσει εξωτερικά , εσωτερικά και σε χώρους αλλά σε βενζίνη με μηχανικό 1.0 125hp , ο 1.5 ξεφεύγει πολύ σε τιμή

Honda civic : Δεν μου αρέσει καθόλου πίσω είναι σαν διαστημόπλοιο και κινητήρα 1.0 120hp αλλά με μεγάλη κατανάλωση απο ότι διάβασα

Toyota Corrola : Μου αρέσει αρκετά αλλά ξεφεύγει και αυτό με τον 1.8 122hp

Όταν αναφέρω ότι ξεφεύγουν εννοώ σε εκδόσεις που να έχουν έναν άλφα εξοπλισμό , τις βασικές δεν τις κοιτάω καν.

Τον επόμενο μήνα έρχεται και το νέο Seat Leon το οποίο μου αρέσει απο ότι είδα σε φωτό αλλά δεν ξέρω σε τι τιμές και με τι κινητήρα θα έρθει

Αν και δεν έχω κάτι με τις μάρκες kia , hyundai , ξέρω ότι είναι αρκετά καλές οι τιμές , 5-7 χρόνια εγγύηση , δεν έχω κόμπλεξ με την μάρκα αλλά σε κάποια που μπήκα πριν κάτι μήνες μου φάνηκε πολύ ψεύτικο το εσωτερικό τους.

Έχω δώσει αρκετά λεφτά για αυτοκίνητα στη ζωή μου, τα χιλιόμετρα που κάνω πλέον δεν δικαιολογούν το να δώσω πάλι 24.000+ για ένα αυτοκίνητο που θα κάνω το πολύ 5.000χλμ τον χρόνο.

Επίσης έχουν αλλάξει και οι ανάγκες και προτιμώ να τα δίνω σε άλλες χαρές

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις?

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση

Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και θα παρακαλούσα να μην πλακωθούμε για τις μάρκες και τα μοντέλα :D

καλημέρα 

δεν έχω ιδέα εαν ο φίλος πήρε αυτοκινητο μιας και το αρχικο είναι μερικούς μηνες πίσω και το νήμα ειναι μεγάλο για να το διαβασω όλο, το μόνο που έχω να πω είναι είναι ότι σαν το τιμόνι leon δεν έχω ξανασυναντήσει παρά μονο σε αυτοκινητα των 60Κ+

Τετοια ακρίβεια στους χειρισμούς μου σε ταχύτητες 80-160  και πληροφορία που μου "επέστρεφε" χαιρόμουν πραγματικά να το οδηγώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@tsofras διαβάζω καιρό το θέμα. Το μόνο που δεν έχω καταλάβει είναι η ρεζερβα. Λες και κάνεις τα άπειρα χλμ ή ταξίδια. Οδίκη βοήθεια θα έχεις έτσι και αλλιως. οκ καταλαβαίνω ότι έχεις παιδιά και δε θες να περιμένουν για ένα λάστιχο αλλα οκ πόσο συχνό μπορεί να είναι? 

κοιτάω και εγώ να αλλάξω αυτοκίνητο και διάβασα όλο το thread και φυσικά επιβεβαιώθηκα. Ότι για να πάρω κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχω πρέπει να βάλω το χέρι βαθιά στη τσέπη.

Έχω ένα c200 sports coupe του 2006 αυτόματο. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι 163 άλογα είναι αυτόματο, διζωνικό κλιματισμό, κλιματισμό και για τους πίσω έχει δέρμα παντού ακόμα και στις πόρτες, αυτούς τους καθρέπτες που σκουραίνουν αυτόματα κλπ! Το πάτημα του δε το βρίσκεις εύκολα σε άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα. Λέω λοιπόν ότι εάν πάω για καινούργιο με τα ίδια plus πρέπει να δώσω αυτό και άλλα 30.000 οπότε το έχω ξεχάσει.  

Επεξ/σία από squib
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, squib είπε

Έχω ένα c200 sports coupe του 2006 αυτόματο. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι 163 άλογα είναι αυτόματο, διζωνικό κλιματισμό, κλιματισμό και για τους πίσω έχει δέρμα παντού ακόμα και στις πόρτες, αυτούς τους καθρέπτες που σκουραίνουν αυτόματα κλπ! Το πάτημα του δε το βρίσκεις εύκολα σε άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα. Λέω λοιπόν ότι εάν πάω για καινούργιο με τα ίδια plus πρέπει να δώσω αυτό και άλλα 30.000 οπότε το έχω ξεχάσει.  

Κρατησε το, ουτε με 40 χιλιαρικα δε παιρνεις τα ιδια (ποσο μάλλον κατι παραπάνω)...

 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, paylidis είπε

Κρατησε το, ουτε με 40 χιλιαρικα δε παιρνεις τα ιδια (ποσο μάλλον κατι παραπάνω)...

εκεί καταλήγω και καθώς το αυτοκίνητο έχει 103.000χλμ καθώς είχα πάντα δεύτερο νομίζω ότι θα αντέξει ακόμα. Πάμε για μικρή βελτιώση να πάει 210 άλογα και μια oem οθόνη για κάμερες οπισθοποριάς και android auto κλπ και τα λέμε σε 5 χρόνια πάλι. 

Αγάπη πάντως το Α5 coupe ή το Α45 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, squib είπε

εκεί καταλήγω και καθώς το αυτοκίνητο έχει 103.000χλμ καθώς είχα πάντα δεύτερο νομίζω ότι θα αντέξει ακόμα. Πάμε για μικρή βελτιώση να πάει 210 άλογα και μια oem οθόνη για κάμερες οπισθοποριάς και android auto κλπ και τα λέμε σε 5 χρόνια πάλι. 

Αγάπη πάντως το Α5 coupe ή το Α45 

συμφωνω απόλυτα με τις κινήσεις σου... βαλε μια ΟΕΜ με καμερα να το γουσταρεις, ριξε κ το προγραμμα που λες βαλε κ καμια μεμβρανη φιμε αν δεν εχεις και κρατα το. το αμαξι ειναι μια χαρά, και εγω λόγω χώρων άλλαξα αμαξι καθως αυτο που είχα ήταν στην πένα αλλα πλεον ζοριζόμουν να μπω/βγω και θέλαμε παραπανω 'ανεση γενικότερα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

συμφωνω απόλυτα με τις κινήσεις σου... βαλε μια ΟΕΜ με καμερα να το γουσταρεις, ριξε κ το προγραμμα που λες βαλε κ καμια μεμβρανη φιμε αν δεν εχεις και κρατα το. το αμαξι ειναι μια χαρά, και εγω λόγω χώρων άλλαξα αμαξι καθως αυτο που είχα ήταν στην πένα αλλα πλεον ζοριζόμουν να μπω/βγω και θέλαμε παραπανω 'ανεση γενικότερα

εργένης είμαι οπότε όπως καταλαβαίνεις και μεγάλο μου πέφτει. είναι 4,34m. Απο την άλλη η πίσω κίνηση με 200 άλογα έχει πλάκα αν και με 245 πίσω δε γυρναει έυκολα. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, squib είπε

εργένης είμαι οπότε όπως καταλαβαίνεις και μεγάλο μου πέφτει. είναι 4,34m. Απο την άλλη η πίσω κίνηση με 200 άλογα έχει πλάκα αν και με 245 πίσω δε γυρναει έυκολα. 

δώσε του να καταλάβει τότε... 

 

γιατι μετα οταν θα ανοιγεις/ανοιξεις οικογενεια θα τα χασεις όλα αυτα και θα προσπαθεις να βρεις λυτρωση μεσα απο κανενα λεον σα τον αγαπητο τσοφρας...!

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Αφου ξανακανουμε γυρους, σου ξαναπροτεινω το αυτοκινητο που πιανει ολα τα τσεκ σου. Δεν ξερω γιατι το απερριψες

Χωροι (πορτ μπαγκαζ 514), ψηλο, επιβλητικο, ασφαλες, ποιοτικο, ρεζερβα,5 χρονια εγγυηση, μοτερ δυνατο και πολιτισμενο, εσωτερικος φωτισμος, οθονη με android auto και καλο μαμα ηχοσυστημα με 21500 - LOL σαν πωλητης ακουγομαι

παρε οτι θες δεν ξερω αλλα για την χρηση/χρονο που το θες, δεν θα επρεπε να πας πανω απο 22-23κ (κι αυτα πολλα ειναι)

Opel Grandland X: Το μεγάλο SUV της ζωής μας (pics & vid ...

Η αλήθεια είναι ότι το grandland είναι στολίδι, πολύ όμορφο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, squib είπε

@tsofras διαβάζω καιρό το θέμα. Το μόνο που δεν έχω καταλάβει είναι η ρεζερβα. Λες και κάνεις τα άπειρα χλμ ή ταξίδια. Οδίκη βοήθεια θα έχεις έτσι και αλλιως. οκ καταλαβαίνω ότι έχεις παιδιά και δε θες να περιμένουν για ένα λάστιχο αλλα οκ πόσο συχνό μπορεί να είναι? 

κοιτάω και εγώ να αλλάξω αυτοκίνητο και διάβασα όλο το thread και φυσικά επιβεβαιώθηκα. Ότι για να πάρω κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχω πρέπει να βάλω το χέρι βαθιά στη τσέπη.

Έχω ένα c200 sports coupe του 2006 αυτόματο. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι 163 άλογα είναι αυτόματο, διζωνικό κλιματισμό, κλιματισμό και για τους πίσω έχει δέρμα παντού ακόμα και στις πόρτες, αυτούς τους καθρέπτες που σκουραίνουν αυτόματα κλπ! Το πάτημα του δε το βρίσκεις εύκολα σε άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα. Λέω λοιπόν ότι εάν πάω για καινούργιο με τα ίδια plus πρέπει να δώσω αυτό και άλλα 30.000 οπότε το έχω ξεχάσει.  

Κοιταξε να δεις ο 1.5tsi με τα 150hp και τα 250nm ροπη του vag εχει λιγο παραπανω πατημα και τον βρισκεις σε διαφορα μοντελα για διαφορες τσεπες. Οποτε σιγουρα με 20-25κ απο πλευρας πατηματος κατι θα βρεις. Απο την αλλη μια χαρα ειναι το αμαξακι και εγω δεν ειμαι του σκεπτικου οταν κατι με καλυπτει να ψαχνομαι για αλλαγες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα αλλάζουν όσο μεγαλώνεις.

Όταν τα χρόνια περνάνε, αυτό που έχει σημασία είναι το πόσες φορές πηγαίνεις στο συνεργείο.

Και μην το σκέφτεστε τόσο. Γενικά στη ζωή. Η υπερανάλυση οδηγεί στην παράλυση.Απλά πράξτε.

ΥΓ: Έχω ένα Vitara 2wd GL+ hybrid εδώ και τρεις μέρες. Αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε, ευχαρίστως να βοηθήσω.

 

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Noobios είπε

Κοιταξε να δεις ο 1.5tsi με τα 150hp και τα 250nm ροπη του vag εχει λιγο παραπανω πατημα και τον βρισκεις σε διαφορα μοντελα για διαφορες τσεπες. Οποτε σιγουρα με 20-25κ απο πλευρας πατηματος κατι θα βρεις. Απο την αλλη μια χαρα ειναι το αμαξακι και εγω δεν ειμαι του σκεπτικου οταν κατι με καλυπτει να ψαχνομαι για αλλαγες.

όταν λέω πάτημα δεν εννοώ την δύναμη στο δρόμο όσο την αίσθηση κύλισης . Προφανώς υπάρχουν πολύ καλύτερα μοτέρ και μηχανικά σύνολα, αλλά αυτή την αίσθηση δε στη βγάζουν

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Τα πράγματα αλλάζουν όσο μεγαλώνεις.

Όταν τα χρόνια περνάνε, αυτό που έχει σημασία είναι το πόσες φορές πηγαίνεις στο συνεργείο.

Και μην το σκέφτεστε τόσο. Γενικά στη ζωή. Η υπερανάλυση οδηγεί στην παράλυση.Απλά πράξτε.

ΥΓ: Έχω ένα Vitara 2wd GL+ hybrid εδώ και τρεις μέρες. Αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε, ευχαρίστως να βοηθήσω.

καλοτάξιδο!

 

μεγαλη αληθεια αυτό που λες...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.