Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Cenio είπε

Προσωπικά είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η ηλεκτροκίνηση θα έχει λαμπρό μέλλον ΚΑΙ στην Ελλάδα και ότι οι σταθμοί φόρτισης θα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, από την εθνική οδό μέχρι και το τελευταίο κουτσοχώρι σε χρόνο dt. Ειδικά αν πέσουν και επιδοτήσεις... πού θα επενδυθούν τόσα δις ευρωπαϊκού μποναμά; Θυμάμαι προ 10ετίας περίπου όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα smartphones, οι περισσότεροι τα αντιμετώπιζαν με επιφύλαξη και σκεπτικισμό, ωστόσο η τεχνολογία και το μάρκετινγκ γνωρίζουν όλα τα μυστικά και τις τεχνικές για να καθιερώσουν τα νέα προϊόντα.

Οι Κινέζοι πάντως είναι ήδη πανέτοιμοι για να μπουν δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση... Ασία και Ευρώπας σίγουρα, δεν ξέρω για Αμερική... ελέω Τράμπα...

Xpeng P7

spacer.png

Αν η χώρα με διαλυμένη οικονομία, κανα 10% ύφεση και 20-25% ανεργία απο φθινόπωρο, δώσει προτεραιότητα να φτιαξει σταθμους φόρτισης, τότε δεν αξίζει να υπάρχει σαν χώρα καθόλου, ας εξαφανιστεί απο το χάρτη. Είναι failed state.

Δε μπορώ πραγματικά να επιχειρηματολογήσω σοβαρά όταν συγκρίνεις τα smartphones με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν εργάζεσαι σε πάροχο ρεύματος (λεγε με ΔΕΗ) και θέλετε να μασουλήσετε επιδοτήσεις και να σωθείτε με ευρωπαϊκό πακέτο, τότε καταλαβαίνω την πρεμούρα σου. Λογικό είναι. Απλά πες το μας να μη τα παιρνουμε στα σοβαρά αυτά που γράφεις...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 λεπτά πριν, Shyn είπε

Οταν το mainstream καυσιμο εχει ~ 70% φορο μου ακουγεται παραλαγο η κυβερνηση να το "καταργησει" εντελως. 

Το "ο θάνατός σου η ζωή μου" δεν ισχύει για την ηλεκτροκίνηση. Αντιθέτως, σε μεγάλο ποσοστό θα συμβιώσει με τα ορυκτά καύσιμα τουλάχιστον ως το 2050.

Επεξ/σία από Cenio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Burgos είπε

Και ο μέσος Έλληνας που ζει σε πολυκατοικία και παρκάρει στον δρόμο θα πετάει μπαλαντέζα από τον 5ο για να φορτίσει το 208e ξέρω ‘γώ που έχει τιμή καταλόγου 30 χιλιάρικα +. Εκτός αν πιστεύεις ότι σε 8 μήνες κάθε γειτονιά θα έχει θέσεις σταθμεύσεις για ηλεκτρικά με φορτιστές και οι επιδοτήσεις θα είναι τόσο large που θα μπορείς να αγοράσεις οικογενειακό με αξιοπρεπείς χώρους στα 20 χιλιάρικα αντί για 45 που κοστίζουν σήμερα και φυσικά πως το ταξίδι θα γίνει εύκολο γιατί θα φορτίζουν σε 10-15 λεπτά και θα έχει ταχυφορτιστές σε κάθε βενζινάδικο στην εθνική 

Μου έρχεται τώρα εικόνα σε πολησύχναστη λεωφόρο όπου ο Δήμος έχει βάλει θέσεις στάθμευσης μόνο για ηλεκτροκίνητα και πάει ο Ελληνάρας και παρκάρει με το βενζινοκίνητό του με την δικαιολογία "5 λεπτά θα κάνω" και ο ηλεκτροκίνητος φίλος μας να κορνάρει 😂:)

Sorry για το off topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όσοι έχετε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, γνωρίζετε αν υποστηρίζει πίσω 3 παιδικά καθίσματα ή μόνο 2?

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν 2 θέσεις isofix πίσω. Από κει και πέρα, υπάρχουν κάποια που έχουν θέση isofix και στο κάθισμα του συνοδηγού ενώ υπάρχουν και κάποια (λίγα) που έχουν 3 θέσεις isofix πίσω.

Μπορείς βέβαια να βάλεις τα παιδικά καθισματάκια με τις ζώνες του αυτοκινήτου (άρα 3 καθισματάκια πίσω σε όλα τα αυτοκίνητα) και όχι με isofix, ή μπορείς να βάλεις τα 2 με isofix και το ένα με ζώνη. Προυπόθεση σε όλα αυτά είναι να τα χωράει σε πλάτος το πίσω κάθισμα. Αυτό το τελυταίο εξαρτάται από τα καθισματάκια που έχεις επιλέξει αν και στη συντριπτική πλειονότητα τους, τα αυτοκίνητα δε χωρούν 3 καθισματάκια πίσω (σε πλάτος).

Η συμβουλή μου είναι να τσεκάρεις τα καθισματάκια σου στο κάθε υποψήφιο αμάξι σου ώστε να ξέρεις τι γίνεται.

Αν δε χωράνε με τίποτα, τότε η λύση είναι 7θέσιο!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sargus είπε

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν 2 θέσεις isofix πίσω. Από κει και πέρα, υπάρχουν κάποια που έχουν θέση isofix και στο κάθισμα του συνοδηγού ενώ υπάρχουν και κάποια (λίγα) που έχουν 3 θέσεις isofix πίσω.

Μπορείς βέβαια να βάλεις τα παιδικά καθισματάκια με τις ζώνες του αυτοκινήτου (άρα 3 καθισματάκια πίσω σε όλα τα αυτοκίνητα) και όχι με isofix, ή μπορείς να βάλεις τα 2 με isofix και το ένα με ζώνη. Προυπόθεση σε όλα αυτά είναι να τα χωράει σε πλάτος το πίσω κάθισμα. Αυτό το τελυταίο εξαρτάται από τα καθισματάκια που έχεις επιλέξει αν και στη συντριπτική πλειονότητα τους, τα αυτοκίνητα δε χωρούν 3 καθισματάκια πίσω (σε πλάτος).

Η συμβουλή μου είναι να τσεκάρεις τα καθισματάκια σου στο κάθε υποψήφιο αμάξι σου ώστε να ξέρεις τι γίνεται.

Αν δε χωράνε με τίποτα, τότε η λύση είναι 7θέσιο!

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό με το πλάτος είναι θέμα.

Γιατί στο 7θεσιο μπορείς να βάλεις πίσω παιδικό κάθισμα? (Ούτε αυτό το γνωρίζω 😁 )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα σοβαρά μιλάμε για φορτίσεις στα νησιά που πήγα Σύρο πριν 2 χρόνια και είχε 4Mbps internet το νησί ή πάω στο Κιάτο που είναι 100χλμ απο την Αθήνα και έχει 24Mbps που όποιον έχω ρωτήσει αν πιάνει 7 ή 8 πετάει απο την χαρά του ?

Το συζητάμε , τεσπα ο καθένας κάνει ότι θέλει στη ζωή του εγώ για τουλάχιστον μία 5ετία ούτε καν κοιτάω τα ηλεκτρικά @Cenio

Μπορεί όταν έρθει η στιγμή να αλλάξουμε το μικρό , αν έχουν ξεφυτρώσει φορτιστές στο σπίτι και στην δουλειά

Εδώ ακόμη και τα parking στις πολυκατοικίες είναι γεμάτα , να δώ που θα μπούν όλοι αυτοί οι φορτιστές και αν θα πλακώνεσαι με τον γείτονα που σου κλέβει το ρεύμα

Μα υποτίθεται πως η πρόθεσή σου ήταν η αγορά νέου αυτοκινήτου για να το κρατήσεις τουλάχιστον δεκαετία. ΑΝ λοιπόν σε 3-4 χρόνια καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση, αυτή θα είναι η κατεύθυνση πανευρωπαϊκά, δεν θα ήταν έξυπνη κίνηση η αγορά σήμερα ενός υβριδικού plugin τουλάχιστον; Αυτό ήταν το αρχικό σκεπτικό της παρέμβασής μου στο θέμα σου...

Επεξ/σία από Cenio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Cenio είπε

Μα υποτίθεται πως η πρόθεσή σου ήταν η αγορά νέου αυτοκινήτου για να το κρατήσεις τουλάχιστον δεκαετία. ΑΝ λοιπόν σε 3-4 χρόνια καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση, αυτή θα είναι η κατεύθυνση πανευρωπαϊκά, δεν θα ήταν έξυπνη κίνηση η αγορά σήμερα ενός υβριδικού τουλάχιστον; Αυτό ήταν το αρχικό σκεπτικό της παρέμβασής μου στο θέμα σου...

Αυτό λέω και εγώ , ενδιαφέρομαι άμεσα για αμάξι και δεν με καλύπτουν οι τεχνολογίες αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά , οπότε πάω σε βενζίνη και στο επόμενο βλέπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό με το πλάτος είναι θέμα.

Γιατί στο 7θεσιο μπορείς να βάλεις πίσω παιδικό κάθισμα? (Ούτε αυτό το γνωρίζω 😁 )

Στο επταθέσιο μπορείς να βάλεις το ένα καθισματάκι (με ζώνη όμως και όχι isofix) στην τρίτη σειρά καθισμάτων και τα άλλα 2 κανονικά στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Έτσι λοιπόν, θα σε παίρνει σε πλάτος.

Άσε που στα περισσότερα 7θέσια, η 2η σειρά καθισμάτων συνήθως έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα (και συχνά με 3 isofix) οπότε είναι πιο πιθανό να χωρέσουν 3 καθισματάκια σε πλάτος από ότι στα κανονικά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Cenio είπε

 ΑΝ λοιπόν σε 3-4 χρόνια καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση, αυτή θα είναι η κατεύθυνση πανευρωπαϊκά, δεν θα ήταν έξυπνη κίνηση η αγορά σήμερα ενός υβριδικού τουλάχιστον; Αυτό ήταν το αρχικό σκεπτικό της παρέμβασής μου στο θέμα σου...

Σε αυτή την σκέψη έχω έρθει αρκετές φορές μπορώ να πω.

Σε αυτό που καταλήγω για τις δικές μου ανάγκες είναι ότι όχι δεν με συμφέρει η αγορά υβριδικού σε τιμές αγοράς αντίστοιχες με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όταν κάνω μεικτά πάνω από 25-30.000 χλμ το χρόνο και το υβριδικό (CHR) έχει μία μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ με επιδόσεις πολύ χαμηλές, όχι δεν με συμφέρει η αγορά του. Για αυτόν που κάνει 10.000- 15.000 ίσως και με προϋποθέσεις να τον συμφέρει

4 λεπτά πριν, sargus είπε

Στο επταθέσιο μπορείς να βάλεις το ένα καθισματάκι (με ζώνη όμως και όχι isofix) στην τρίτη σειρά καθισμάτων και τα άλλα 2 κανονικά στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Έτσι λοιπόν, θα σε παίρνει σε πλάτος.

Άσε που στα περισσότερα 7θέσια, η 2η σειρά καθισμάτων συνήθως έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα (και συχνά με 3 isofix) οπότε είναι πιο πιθανό να χωρέσουν 3 καθισματάκια σε πλάτος από ότι στα κανονικά αυτοκίνητα.

Είσαι ωραίος!

 Ναι με ζώνη θα είναι τα καθισματάκια.

Γιατί ρωτάω τώρα φίλο με 7θέσιο και ψάχνει να βρει στο manual του αυτοκινήτου τι γίνεται με τα καθισματάκια :)

Επεξ/σία από plasTOST
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Αυτό λέω και εγώ , ενδιαφέρομαι άμεσα για αμάξι και δεν με καλύπτουν οι τεχνολογίες αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά , οπότε πάω σε βενζίνη και στο επόμενο βλέπουμε

Εντάξει αν έχεις την πολυτέλεια να αλλάζεις τα αμάξια σαν πουκάμισα, τότε πάσο... Μπορεί να πούλησες στο άψε-σβήσε το PG2008, αλλά μετά 5 χρόνια η μεταπωλητική αξία ενός ρυπογόνου συμβατικού δεν είναι και τόσο εγγυημένη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όσοι έχετε αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, γνωρίζετε αν υποστηρίζει πίσω 3 παιδικά καθίσματα ή μόνο 2?

skoda kodiaq, skoda superd, peugeot 3008, citroen grand c4 space tourer, vw touran και αν θέλεις ηλεκτικό tesla model s....

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Σε αυτή την σκέψη έχω έρθει αρκετές φορές μπορώ να πω.

Σε αυτό που καταλήγω για τις δικές μου είναι ότι όχι δεν με συμφέρει η αγορά υβριδικού σε τιμές αγοράς αντίστοιχες με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όταν κάνω μεικτά πάνω από 25-30.000 χλμ το χρόνο και το υβριδικό (CHR) έχει μία μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ με επιδόσεις πολύ χαμηλές, όχι δεν με συμφέρει η αγορά του. Για αυτόν που κάνει 10.000- 15.000 ίσως και με προϋποθέσεις να τον συμφέρει

Συμφωνώ! Γι' αυτό μίλησα για υπομονή ως τον Απρίλιο... ειδικά αν υπάρχει και 2ο αυτοκίνητο στην οικογένεια, για ποιο λόγο να βιάζεται κανείς;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φόροι αυτή τη στιγμή στα καύσιμα είναι μια τεράστια πηγή εσόδων για τα κράτη και ειδικά για την Ελλάδα. Τα χρήματα που θα χαθούν από τη μη χρήση καυσίμων, πως νομίζετε θα τα αναπληρώσουν τα δημόσια ταμεία;

Αν είναι να πληρώνει όλος ο κόσμος 1€/kwh για να λέμε οτι έχουμε"πράσινα" αυτοκίνητα να το βράσω.

 

@tsofras παρε διθέσιο και κανε την ανατροπή! Έχεις οικογενειακό οπότε πάρε ενα σπορ να βγάζεις γούστα μαζί με τη σύζυγο! Η ζωή είναι μικρή για να οδηγάμε βαρετά αυτοκίνητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν η χώρα με διαλυμένη οικονομία, κανα 10% ύφεση και 20-25% ανεργία απο φθινόπωρο, δώσει προτεραιότητα να φτιαξει σταθμους φόρτισης, τότε δεν αξίζει να υπάρχει σαν χώρα καθόλου, ας εξαφανιστεί απο το χάρτη. Είναι failed state.

Δε μπορώ πραγματικά να επιχειρηματολογήσω σοβαρά όταν συγκρίνεις τα smartphones με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν εργάζεσαι σε πάροχο ρεύματος (λεγε με ΔΕΗ) και θέλετε να μασουλήσετε επιδοτήσεις και να σωθείτε με ευρωπαϊκό πακέτο, τότε καταλαβαίνω την πρεμούρα σου. Λογικό είναι. Απλά πες το μας να μη τα παιρνουμε στα σοβαρά αυτά που γράφεις...

Μην αγχώνεσαι, ούτε τα διυλιστήρια θα κλείσουν ούτε οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων. Πώς σου ήρθε το γνωστό τροπάρι ότι η τεχνολογία υποθάλπει την ανεργία; Αυτό πλέον δεν ισχύει, ειδικά εν έτει 2020. Έχουμε φύγει ανεπιστρεπτί από την εποχή του Λίθου...

Επεξ/σία από Cenio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Cenio είπε

Συμφωνώ! Γι' αυτό μίλησα για υπομονή ως τον Απρίλιο... ειδικά αν υπάρχει και 2ο αυτοκίνητο στην οικογένεια, για ποιο λόγο να βιάζεται κανείς;

Επειδή το έχουν αναφέρει και άλλοι , έχετε οικογένεια με 2 παιδιά και 1 αυτοκίνητο και είσαστε εντάξει δλδ ?

Γιατί αν εξαιρέσουμε τώρα που είναι καλοκαίρι και τα παιδιά απλά είναι σπίτι , εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ , ενώ δουλεύουμε και οι 2 γονείς διαφορετικά ωράρια πως θα μπορούσα να πηγαίνω τα παιδιά σχολείο , φροντιστήρια και δραστηριότητες που δεν είναι σε απόσταση περπατήματος χωρίς αμάξι.

Ωραίες όλες οι θεωρητικές συζητήσεις αλλά υπομονή μέχρι τον Απρίλιο (άλλους 9 μήνες δλδ ) για να αγοράσω τι ?

1) Ηλεκτρικό με αυτονομία μέχρι 300 χλμ ? ή διάβασες κάπου ότι θα τριπλασιαστεί η αυτονομία σε 9 μήνες ?

2) Με τιμή κάτω απο 25.000ε σε οικογενειακό ?

3) Υβριδικό με καθόλου επιδόσεις σε κινητήρα (σε αυτά τα λεφτά που συζητάμε) για να γλιτώσω πόση βενζίνη με 4.000χλμ / χρόνο και να το κάνω απόσβεση ?

4) Ακόμη και οι mild hybrid για τα μάτια του κόσμου είναι , σιγά τις διαφορές στην κατανάλωση

Μπορεί να είμαι ότι να ναι στις σκέψεις που παραθέτω σε αυτό το ποστ , αλλά αντίστοιχα πιστεύω ότι είμαι και πρακτικός/αναλυτικός στις σκέψεις μου/

Καλές οι θεωρητικές συζητήσεις , μακάρι να βγώ λάθος για το καλό προς το περιβάλλον , αλλά όχι σε 9 μήνες , εγώ πιστεύω ούτε σε 5 χρόνια δεν θα γίνουν τα παραπάνω.

Και επειδή είμαι και λίγο γκαζάκιας , δεν με απασχολεί τι θα γίνει σε 10 χρόνια , γιατί έτσι όπως καταλήγει η αυτοκίνηση και εγώ τελικά αγοράζω αμάξι για να βγάλω το γούστο μου (απο ότι φαίνεται και απο το ποστ , γιατί πάω να δώσω 24.000ε για 4.000χλμ τον χρόνο) θα το κρατήσω για όσο υπάρχει βενζίνη και ας πληρώνω και 500ε τέλη τον χρόνο όταν το ξεχρεώσω.

Αυτά περί ηλεκτροκίνησης όσον αφορά εμένα , ηλεκτροκίνητο θα πάρω μόνο όταν αξίζει σε χιλιόμετρα , τιμή και αν η βενζίνη φτάσει να έχει 5ε το λίτρο.

Μέχρι τότε βρουμ βρουμ με θερμικό :D

26 λεπτά πριν, sb01053 είπε

Οι φόροι αυτή τη στιγμή στα καύσιμα είναι μια τεράστια πηγή εσόδων για τα κράτη και ειδικά για την Ελλάδα. Τα χρήματα που θα χαθούν από τη μη χρήση καυσίμων, πως νομίζετε θα τα αναπληρώσουν τα δημόσια ταμεία;

Αν είναι να πληρώνει όλος ο κόσμος 1€/kwh για να λέμε οτι έχουμε"πράσινα" αυτοκίνητα να το βράσω.

@tsofras παρε διθέσιο και κανε την ανατροπή! Έχεις οικογενειακό οπότε πάρε ενα σπορ να βγάζεις γούστα μαζί με τη σύζυγο! Η ζωή είναι μικρή για να οδηγάμε βαρετά αυτοκίνητα.

Επόμενη κίνηση (να είμαστε καλά) σε περίπου 12 χρόνια

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...