Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, GoMaR είπε

Επειδη κοιταζω i30 fastback τα facelift μοντελα λενε οτι θα ερθουν προς Νοεμβριο.
Εχουν παρουσιαστει. Μπειτε στην hyundai europe και τα εχουν ανεβασει.
https://www.hyundai.com/eu/models/i30.html

@tsofras Πως και δε κοιτας alfa romeo giulieta ?

Τόσο αργά λες εε?? Και είχα μια ελπίδα για Σεπτέμβρη...
Χθες πάντως που το έψαχνα λίγο, είδα ότι Γερμανία, Πολωνία και σε μερικές χώρες ακόμα έχει ξεκινήσει η διάθεσή του κανονικά εδώ και καιρό, σχεδόν από τις αρχές του μήνα νμζ!!!
Υπάρχουν κανονικά τιμές, εξοπλισμοί, εξτρά πακέτα κλπ. για τα πάντα!!
Στη Γαλλία είδα ότι έχουν ανακοινώσει ακόμα και τιμή για το καινούργιο i20!!
Άλλη μια φορά τα ζώα μου αργά σε μας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Cenio είπε

Μην αγχώνεσαι, ούτε τα διυλιστήρια θα κλείσουν ούτε οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων. Πώς σου ήρθε το γνωστό τροπάρι ότι η τεχνολογία υποθάλπει την ανεργία; Αυτό πλέον δεν ισχύει, ειδικά εν έτει 2020. Έχουμε φύγει ανεπιστρεπτί από την εποχή του Λίθου...

Φιλε σε παρακολουθω να δω που το πας και η άποψη μου ειναι πως οσα λες δεν εχεις αδικο γιατι κι εγω λογο δουλειας εχω προχορημενες αποψεις ειδικα τεχνολογικα αλλα μετα λεω πως ειδικα στην Ελλάδα ολα πανε με ρυθμο χελωνας... Ειδικα σε αυτο το κομματι πηγαινε να πεις σε ατομα ανω των 55 για ηλεκτροκινηση και σταθμους φορτισης και ολα αυτα. Πχ οταν μιλαω με γνωστους που οι ανθρώποι εχουν αλλες δουλειες ειναι πολυ πισω σε απλα πολυ απλα πραγματα εξελιξης ποσο μαλλον για κατι που θα αλλαξει τα παντα στο τομεα της αυτοκινησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι πολλοί από μας εδώ μέσα ξέρουμε τι οικονομική πολιτική θα ακολουθήσει στις μεταφορές η Ελλάδα και όλος ο κόσμος, γιατί δεν τους συμφέρει να καταργήσουν ένα καύσιμο που έχει υψηλό φόρο, λες και δεν μπορούν να βρουν άλλους τρόπους να μας τα πάρουν.

Όπως και ναχει για κάποιο λόγο η ηλεκτροκίνηση υποστηρίζεται από τα μεγάλα lobby και την εκκίνηση την έκανε η Τεσλα και σιγά σιγά οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν και όχι ερασιτεχνικά.

Άλλο αν μας συμφέρει προσωπικά να διατηρηθεί η βενζίνη γιατί μόλις πέρυσι πήρα καινούριο αυτοκίνητο άλλο αν θέλω να πάρω τώρα καινούριο ηλεκτρικό η κάτι άλλο. Ακόμα και η αγορά τώρα καινούριου θερμικού αυτοκινήτου είναι αποτέλεσμα κάποιων πολιτικών που προώθησαν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης πριν πολλά χρόνια, άρα πάλι θύματα αποφάσεων είμαστε.

Άσχετο αν ο Τσοφρας έχει ανάγκη αυτοκίνητο τώρα η λογική αυτή τη στιγμή λέει περίμενε ακόμα και στην Ελλάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα! 
να κανω μια ερωτηση θελω.
Εχει παρει κανεις τιμη για το Vitata σε τετρακίνητο με εναν καλο εξοπλισμό;; 

Μόλις τώρα, seloner είπε

Παιδιά για το Renault Clio του 2020 τι γνώμη έχετε ;  Σκέφτομαι σαν άλλη λύση το i20 της hyundai

Μεταξυ των δυο θεωρω πιο ομορφο το Clio το οποιο παι σε χώρους ειναι παρα πολυ καλο για τη κατηγορία του. Ειδικα η έκδοση με τα 130 αλογα αυτόματο ειναι τρομερη επιλογη αλλα δεν ξερω αν ξεφεύγει σε τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Masma είπε

Καλησπερα στην παρεα! 
να κανω μια ερωτηση θελω.
Εχει παρει κανεις τιμη για το Vitata σε τετρακίνητο με εναν καλο εξοπλισμό;; 

Μεταξυ των δυο θεωρω πιο ομορφο το Clio το οποιο παι σε χώρους ειναι παρα πολυ καλο για τη κατηγορία του. Ειδικα η έκδοση με τα 130 αλογα αυτόματο ειναι τρομερη επιλογη αλλα δεν ξερω αν ξεφεύγει σε τιμη.

Έχω σαν όριο 15.000-16.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηλεκτροκίνηση θα έρθει πιο γρήγορα από ότι περιμένουμε / υπολογίζουμε.

Σε 3-4 χρόνια θα υπάρχουν οι υποδομές, μια χαρά να κινείσαι στα μεγάλα αστικά κέντρα και σίγουρα να ταξιδεψεις στα εθνικά δίκτυα.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι την επομένη, όλοι μας θα έχουμε και ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οι θερμικοί κινητήρες θα συνεχίζουν μια χαρά να υπάρχουν.

Σημασία δεν έχει αν η Ελλάδα είναι γρήγορη ή αργή να υιοθετεί νέες τεχνολογίες, έτσι γενικά...

Σημασία έχει ο μέσος Έλληνας, πόσο γρήγορα ή αργά αλλάζει αυτοκίνητο, και νομίζω ότι εδώ υστερούμε σημαντικά, τα κρατάμε για 15-20 χρόνια.

 

Στο προκείμενο του φίλου @tsofras, σήμερα, όπως είναι τα πράγματα ούτε εγώ θα κοίταζα τα ηλεκτρικά, κυρίως λόγω κόστους και μη απόσβεσης, λόγω λίγων (σχετικά) χιλιομέτρων.

Επίσης, νομίζω ότι το καινούργιο leon έχει mild-hybrid σύστημα, οπότε και τυχόν μεταπώληση δεν θα υστερεί.

Να σου πω.. σε 5-10 χρόνια θα ψάχνουμε τους 1.500cc κινητήρες με το κυάλι... όλα 1000αρια και υβριδικά θα είναι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/

Μη λέτε ότι θέλετε βρε παιδιά, ψάξτε το λίγο

Σε πληροφορώ πως είμαι άνθρωπος που γενικά ψάχνομαι , πριν ανοίξουμε καν συζήτηση εδω μέσα είχα ψάξει που έχει κοντά στο σπίτι μου , στο εξοχικό και στα πεθερικά μου.

Μόνο κοντά στο σπίτι μου έχει σε απόσταση 6 χιλιομέτρων και δεν είναι γρήγορης φόρτισης ....

7 λεπτά πριν, Masma είπε

Καλησπερα στην παρεα! 
να κανω μια ερωτηση θελω.
Εχει παρει κανεις τιμη για το Vitata σε τετρακίνητο με εναν καλο εξοπλισμό;; 

Μεταξυ των δυο θεωρω πιο ομορφο το Clio το οποιο παι σε χώρους ειναι παρα πολυ καλο για τη κατηγορία του. Ειδικα η έκδοση με τα 130 αλογα αυτόματο ειναι τρομερη επιλογη αλλα δεν ξερω αν ξεφεύγει σε τιμη.

Πολλά λεφτά για το 130αρι , δεν τα αξίζει κατα τη γνώμη μου και οι χώροι δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτοί που αναφέρουν ειδικά του πορτ μπαγκαζ.

Εγώ με ύψος 1.83 πάντος που έβαλα το κάθισμα και πήγα πίσω να κάτσω απογοητεύτηκα ίσα ίσα που χώραγα

1 λεπτό πριν, sacredcrow είπε

Η ηλεκτροκίνηση θα έρθει πιο γρήγορα από ότι περιμένουμε / υπολογίζουμε.

Σε 3-4 χρόνια θα υπάρχουν οι υποδομές, μια χαρά να κινείσαι στα μεγάλα αστικά κέντρα και σίγουρα να ταξιδεψεις στα εθνικά δίκτυα.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι την επομένη, όλοι μας θα έχουμε και ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οι θερμικοί κινητήρες θα συνεχίζουν μια χαρά να υπάρχουν.

Σημασία δεν έχει αν η Ελλάδα είναι γρήγορη ή αργή να υιοθετεί νέες τεχνολογίες, έτσι γενικά...

Σημασία έχει ο μέσος Έλληνας, πόσο γρήγορα ή αργά αλλάζει αυτοκίνητο, και νομίζω ότι εδώ υστερούμε σημαντικά, τα κρατάμε για 15-20 χρόνια.

Στο προκείμενο του φίλου @tsofras, σήμερα, όπως είναι τα πράγματα ούτε εγώ θα κοίταζα τα ηλεκτρικά, κυρίως λόγω κόστους και μη απόσβεσης, λόγω λίγων (σχετικά) χιλιομέτρων.

Επίσης, νομίζω ότι το καινούργιο leon έχει mild-hybrid σύστημα, οπότε και τυχόν μεταπώληση δεν θα υστερεί.

Να σου πω.. σε 5-10 χρόνια θα ψάχνουμε τους 1.500cc κινητήρες με το κυάλι... όλα 1000αρια και υβριδικά θα είναι..

Δυστυχώς mild hybrid είναι μόνο το DSG που πάει πάνω απο 26.000ε , με το μηχανικό κιβώτιο βενζίνη είναι μόνο απλός.

Βέβαια το δυστυχώς είναι και σχετικό γιατί δεν τους έχουμε δεί και σε αξιοπιστία τι λένε , τι θέματα μπορεί να έχει η μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας και τι κόστη αν βγάλουν κάποιο θέμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σε πληροφορώ πως είμαι άνθρωπος που γενικά ψάχνομαι , πριν ανοίξουμε καν συζήτηση εδω μέσα είχα ψάξει που έχει κοντά στο σπίτι μου , στο εξοχικό και στα πεθερικά μου.

Δεν πήγαινε σε εσένα..

Το έγραψα για τα σχόλια περί 10ετίας, που θεωρώ ότι ήταν υπερβολικά και βιαστικά.

Συμφωνώ επίσης με πιθανά προβλήματα νέας τεχνολογίας.. και κόστος αυτών.

Χρειάζεται πιο εξειδικευμένους μηχανικούς (να μη σου πω Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς με PhD..), συγκεκριμένα εργαλεία και εξοπλισμο, διαγνωστικά και άλλα. Οπότε, η αντιπροσωπεία (που δαγκώνει) θα είναι μονόδρομος για πολλά χρόνια, για τα ηλεκτρικά.

 

Επεξ/σία από sacredcrow
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, seloner είπε

Έχω σαν όριο 15.000-16.000

Σε αυτό το χρηματικό όριο για μένα πας καρφωτός στο i20...
Το τωρινό i20 ειδικά το παίρνεις κιόλας στη φουλ έκδοση distinctive που έχει πολύ πράμα μέσα από εξοπλισμό και συστήματα ασφαλείας και έχει και δισκόφρενα και όχι ταμπουρα όπως το clio!!
Απλά να ξέρεις ότι το φθινόπωρο έρχεται το καινούργιο μοντέλο...
Βέβαια αυτό ίσως να είναι κ καλό γτ ίσως χτυπήσεις καλύτερη τιμή στο υπάρχον μοντέλο...
Το clio ενώ είναι πολύ όμορφο, σε αυτά τα λεφτά πιστεύω ότι θα είναι πολύ κουτσουρεμένο από εξοπλισμό, θες κοντά 20,000 για να το πάρεις αξιοπρεπώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Christos Vvs είπε

Σε αυτό το χρηματικό όριο για μένα πας καρφωτός στο i20...
Το τωρινό i20 ειδικά το παίρνεις κιόλας στη φουλ έκδοση distinctive που έχει πολύ πράμα μέσα από εξοπλισμό και συστήματα ασφαλείας και έχει και δισκόφρενα και όχι ταμπουρα όπως το clio!!
Απλά να ξέρεις ότι το φθινόπωρο έρχεται το καινούργιο μοντέλο...
Βέβαια αυτό ίσως να είναι κ καλό γτ ίσως χτυπήσεις καλύτερη τιμή στο υπάρχον μοντέλο...
Το clio ενώ είναι πολύ όμορφο, σε αυτά τα λεφτά πιστεύω ότι θα είναι πολύ κουτσουρεμένο από εξοπλισμό, θες κοντά 20,000 για να το πάρεις αξιοπρεπώς...

Μπα πήγα εχθές , δεν έχουν καμία διαφορά στις τιμές προς το παρών και ας περιμένουν τα καινούρια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Μπα πήγα εχθές , δεν έχουν καμία διαφορά στις τιμές προς το παρών και ας περιμένουν τα καινούρια

Αυτό το κόλλημα με αυτές τις 2 αντιπροσωπείες (hyundai-kia) να πρέπει να κάνεις τάμα για να παίξει έκπτωση δεν το καταλαβαίνω τι κόλλημα τραβάνε...
Όταν είχαμε πάει για την κοπέλα μου πάντως (τλκ πήρε το i10) το i20 αν θυμάμαι καλά την έκδοση distinctive την άφηνε κάπου στα 16500 με μεταλλικό χρώμα, χαρτιά κλπ...
Υπόψιν ότι μιλάω για τον 1000αρη κινητήρα με τα 100 ή 120 άλογα νμζ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Αυτό το κόλλημα με αυτές τις 2 αντιπροσωπείες (hyundai-kia) να πρέπει να κάνεις τάμα για να παίξει έκπτωση δεν το καταλαβαίνω τι κόλλημα τραβάνε...
Όταν είχαμε πάει για την κοπέλα μου πάντως (τλκ πήρε το i10) το i20 αν θυμάμαι καλά την έκδοση distinctive την άφηνε κάπου στα 16500 με μεταλλικό χρώμα, χαρτιά κλπ...
Υπόψιν ότι μιλάω για τον 1000αρη κινητήρα με τα 100 ή 120 άλογα νμζ...

Ναι δε ξέρω τι παιζει πιο αδιαφορία πεθαινεις. Ενδιαφερθηκα για kia και οπου πηγα ενα στυλακι αδιαφορο ουτε καν να σε εξυπηρετησουν. Λογω δουλειας απο βδομαδα θα παω κια λαρισα κ Θεσσαλονίκη να δω κι εκει τι στυλ εχουν... Παντως αθηνα σα να σου λενε τι ηρθε τωρα αυτος. Ελπιζω να βρω εναν σωστο Λάρισα η Θεσσαλονίκη να μιλησω σοβαρα για εκπτωση γιατι διαφορετικα σκέφτομαι ακυρο το kia ceed η xceed 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, stationwa είπε

Ναι δε ξέρω τι παιζει πιο αδιαφορία πεθαινεις. Ενδιαφερθηκα για kia και οπου πηγα ενα στυλακι αδιαφορο ουτε καν να σε εξυπηρετησουν. Λογω δουλειας απο βδομαδα θα παω κια λαρισα κ Θεσσαλονίκη να δω κι εκει τι στυλ εχουν... Παντως αθηνα σα να σου λενε τι ηρθε τωρα αυτος. Ελπιζω να βρω εναν σωστο Λάρισα η Θεσσαλονίκη να μιλησω σοβαρα για εκπτωση γιατι διαφορετικα σκέφτομαι ακυρο το kia ceed η xceed 

Στις 2 που πήγα προς γλυφάδα αντίο ζωή , στις 2 που είναι πάνω στη Συγγρού μου άφησαν πολύ καλή εντύπωση και οι 2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...