Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, xgol είπε

Ρε παιδια νισαφι πια με τα πετρελαια. Υπαρχει και ενα περιβάλλον, υπαρχουν και συνανθρωποι. Καλο είναι να μη κοιταμε μονο την παρτυ μας (γενικο ειναι το σχολιο, βαζω κ μενα μεσα).

Μην ψαρώνεις με το πετρέλαιο . Ναι είναι ανθυγιεινά όταν βγάζουν τα φίλτρα και είναι κακοσυντηρημένα . Τα σημερινά είναι πιο οικολογικά και από πολλά βενζινοκίνητα . Δεν δίνουν το euro6 τζάμπα . Δεν συνεχίζω μιας και βγαίνουμε οφτοπικ :)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Masma είπε

Ε λογικο πηγες 2 σκαλιά πανω εσυ! Να σου πω το T roc πιο πολυ μπυ αρεσει απλα το σκεφτηκα για τον κινητήρα γιατι στο t- roc ο 1.5 ξεφεύγει σε τιμη. 
 

ΥΓ. Πως φευγει καποιος απο γκρουπ wag οταν εχει ξαναπάρει αληθεια δεν ξερω....

Καμία σχέση τα πλαστικά τους. Το t-roc έχει χειριστή ποιότητα μέσα. Σκληρά πλαστικά παντού. Τα έχει κράξει όλος ο ειδικος τυπος και το γιουτιουμπ. Το καροκ είναι μια κλάση επάνω ποιοτικά. Βέβαια πιο συντηρητικο εσωτερικό το καροκ. Εκεί είναι θέμα γούστου. 
 

Επίσης τα δυο αμάξια είναι διαφορετική κατηγορία. Το t-roc είναι στην κατηγορία του kamiq. Αυτό συνεπάγεται αλλά μεγέθη, απείρως πιο ευρύχωρο κτλ. Όσον αφορά τον κινητήρα θα στα πουν και άλλοι. Τα 25 κιλά ροπής δεν κολλάνε πουθενά. Καταναλώσεις πολύ χαμηλές αν τις θες χαμηλές. Και γενικα ο κινητήρας σε αυτές τις κατηγορίες γενικότερα κυριαρχεί.  

Βασικά σε χαρακτηριστικά και ποιότητα είναι σίγουρα ανώτερο και είναι από τους λόγους που κατέληξα εκεί και εγώ. Μιας και τα είδα όλα της κατηγορίας μαζί και το t-roc. 
 
it all comes down to αν έχεις κόλλημα με το σηματάκι ή ποιο σαρεσει εμφανισιακά. Υποκειμενικά και τα δυο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Noobios είπε

Καμία σχέση τα πλαστικά τους. Το t-roc έχει χειριστή ποιότητα μέσα. Σκληρά πλαστικά παντού. Τα έχει κράξει όλος ο ειδικος τυπος και το γιουτιουμπ. Το καροκ είναι μια κλάση επάνω ποιοτικά. Βέβαια πιο συντηρητικο εσωτερικό το καροκ. Εκεί είναι θέμα γούστου. 
 

Επίσης τα δυο αμάξια είναι διαφορετική κατηγορία. Το t-roc είναι στην κατηγορία του kamiq. Αυτό συνεπάγεται αλλά μεγέθη, απείρως πιο ευρύχωρο κτλ. Όσον αφορά τον κινητήρα θα στα πουν και άλλοι. Τα 25 κιλά ροπής δεν κολλάνε πουθενά. Καταναλώσεις πολύ χαμηλές αν τις θες χαμηλές. Και γενικα ο κινητήρας σε αυτές τις κατηγορίες γενικότερα κυριαρχεί.  

Βασικά σε χαρακτηριστικά και ποιότητα είναι σίγουρα ανώτερο και είναι από τους λόγους που κατέληξα εκεί και εγώ. Μιας και τα είδα όλα της κατηγορίας μαζί και το t-roc. 
 
it all comes down to αν έχεις κόλλημα με το σηματάκι ή ποιο σαρεσει εμφανισιακά. Υποκειμενικά και τα δυο. 

Το t roc είναι ίδια κατήγορια με το karoq

Ομοίως kamiq = t cross

 

To troc χάνει πολύ σε ποιοτητα αλλά το θεωρω από τα πιο όμορφα μικρά suv  που κυκλοφορούν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Noobios είπε

Καμία σχέση τα πλαστικά τους. Το t-roc έχει χειριστή ποιότητα μέσα. Σκληρά πλαστικά παντού. Τα έχει κράξει όλος ο ειδικος τυπος και το γιουτιουμπ. Το καροκ είναι μια κλάση επάνω ποιοτικά. Βέβαια πιο συντηρητικο εσωτερικό το καροκ. Εκεί είναι θέμα γούστου. 
 

Επίσης τα δυο αμάξια είναι διαφορετική κατηγορία. Το t-roc είναι στην κατηγορία του kamiq. Αυτό συνεπάγεται αλλά μεγέθη, απείρως πιο ευρύχωρο κτλ. Όσον αφορά τον κινητήρα θα στα πουν και άλλοι. Τα 25 κιλά ροπής δεν κολλάνε πουθενά. Καταναλώσεις πολύ χαμηλές αν τις θες χαμηλές. Και γενικα ο κινητήρας σε αυτές τις κατηγορίες γενικότερα κυριαρχεί.  

Βασικά σε χαρακτηριστικά και ποιότητα είναι σίγουρα ανώτερο και είναι από τους λόγους που κατέληξα εκεί και εγώ. Μιας και τα είδα όλα της κατηγορίας μαζί και το t-roc. 
 
it all comes down to αν έχεις κόλλημα με το σηματάκι ή ποιο σαρεσει εμφανισιακά. Υποκειμενικά και τα δυο. 

Συμφωνώ , αν εξαιρέσεις το σήμα και την ομορφιά (για εμένα το Troc είναι ομορφότερο) σε όλα τα άλλα υπερτερεί το Karoq

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Noobios είπε

Καμία σχέση τα πλαστικά τους. Το t-roc έχει χειριστή ποιότητα μέσα. Σκληρά πλαστικά παντού. Τα έχει κράξει όλος ο ειδικος τυπος και το γιουτιουμπ. Το καροκ είναι μια κλάση επάνω ποιοτικά. Βέβαια πιο συντηρητικο εσωτερικό το καροκ. Εκεί είναι θέμα γούστου. 
 

Επίσης τα δυο αμάξια είναι διαφορετική κατηγορία. Το t-roc είναι στην κατηγορία του kamiq. Αυτό συνεπάγεται αλλά μεγέθη, απείρως πιο ευρύχωρο κτλ. Όσον αφορά τον κινητήρα θα στα πουν και άλλοι. Τα 25 κιλά ροπής δεν κολλάνε πουθενά. Καταναλώσεις πολύ χαμηλές αν τις θες χαμηλές. Και γενικα ο κινητήρας σε αυτές τις κατηγορίες γενικότερα κυριαρχεί.  

Βασικά σε χαρακτηριστικά και ποιότητα είναι σίγουρα ανώτερο και είναι από τους λόγους που κατέληξα εκεί και εγώ. Μιας και τα είδα όλα της κατηγορίας μαζί και το t-roc. 
 
it all comes down to αν έχεις κόλλημα με το σηματάκι ή ποιο σαρεσει εμφανισιακά. Υποκειμενικά και τα δυο. 

Καλα προφανως ο 1.5 ο tsi με τα 150 ειναι καταπληκτικός κινητήρας! Η αληθεια ειναι το Karoq απο κοντα δεν το εχω δει.  Κοιτα αν συζηταγαμε γι τον ιδιο κινητήρα θα πηγαινα t roc καθως μου αρεσει περισσοτερο αλλα οπως ειπα και πιο πανω ο κινητήρας αυτος στο T roc ξεφεύγει. 
γενικα καιεγω ειδα σχεδον τα παντα και για αυτο επέλεξα t roc. Τωρα ομως με βαλατε σε σκεψεις καθως ειχε δει το Kamiq αλλα οχι το karoq και εφοσον σε αυτα τα χρηματα παιρνω τον 1.5 θα το κοιταξω σαν εναλακτικη. 
επισης νομιζω το t-cross ειναι στου Kamiq και το troc στου karoq

Επεξ/σία από Masma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το t roc είναι ίδια κατήγορια με το karoq

Ομοίως kamiq = t cross

To troc χάνει πολύ σε ποιοτητα αλλά το θεωρω από τα πιο όμορφα μικρά suv  που κυκλοφορούν 


Το Karoq σε χώρους είναι πιο ευρύχωρο και από Q3 MY2020. Δεν το συζητάμε για το Q3 το προηγούμενο διετίας που είναι τελείως στενάχωρο. Karoq σε χώρους είναι ένα κλικ πιο μαζεμένο από το τελευταίο Tiguan. Υπάρχει στην οικογένεια Q3 του 17 και Tiguan το προηγούμενο του 2009 και έχω άμεσες συγκρίσεις.
 

Σε καμία περίπτωση ίδια κατηγορία με T-Roc και στο λέω εγώ που είμαι 1,95. Πίσω μου στο t-roc χωράνε μόνο νήπια. 
 

Απλα η σκοντα δεν έχει βγάλει κάτι τόσο μικρό που να έχει απέναντι στην κατηγορία του t cross. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα λέει ο noobios! T-roc=kamiq.

Να πας για το Karoq. Μια σκάλα πάνω από t-roc σε όλα του! Ανώτερο αμάξι.

Πήγαινε να τα οδηγήσεις και τα δύο κ θα καταλάβεις. Το t-roc είναι σαν να οδηγείς παιχνίδι (ωραίο παιχνίδι όμως!) και το Karoq είναι αμάξι κανονικό, στιβαρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Noobios είπε


Το Karoq σε χώρους είναι πιο ευρύχωρο και από Q3 MY2020. Δεν το συζητάμε για το Q3 το προηγούμενο διετίας που είναι τελείως στενάχωρο. Karoq σε χώρους είναι ένα κλικ πιο μαζεμένο από το τελευταίο Tiguan. Υπάρχει στην οικογένεια Q3 του 17 και Tiguan το προηγούμενο του 2009 και έχω άμεσες συγκρίσεις.
 

Σε καμία περίπτωση ίδια κατηγορία με T-Roc και στο λέω εγώ που είμαι 1,95. Πίσω μου στο t-roc χωράνε μόνο νήπια. 
 

Απλα η σκοντα δεν έχει βγάλει κάτι τόσο μικρό που να έχει απέναντι στην κατηγορία του t cross. 

Εμένα μου φάνηκε ξεκάθαρα μεγαλύτερο το Q3 από το karoq παντως και τα είδα με διαφορά 15’...

το kamiq παραήταν μικρό...κ μου φάνηκε ίδιο με το tcross 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Noobios είπε


Το Karoq σε χώρους είναι πιο ευρύχωρο και από Q3 MY2020. Δεν το συζητάμε για το Q3 το προηγούμενο διετίας που είναι τελείως στενάχωρο. Karoq σε χώρους είναι ένα κλικ πιο μαζεμένο από το τελευταίο Tiguan. Υπάρχει στην οικογένεια Q3 του 17 και Tiguan το προηγούμενο του 2009 και έχω άμεσες συγκρίσεις.
 

Σε καμία περίπτωση ίδια κατηγορία με T-Roc και στο λέω εγώ που είμαι 1,95. Πίσω μου στο t-roc χωράνε μόνο νήπια. 
 

Απλα η σκοντα δεν έχει βγάλει κάτι τόσο μικρό που να έχει απέναντι στην κατηγορία του t cross. 

Μπορει οντως να ειναι Πολυ μεγαλύτερο και θα παω να το δω αλλα οχι και  νήπια πισω σουυ στο t roc. 
Εκτος αν οδηγάς σε ξαπλωμένη θεση. 
το t roc ειναι καταπληκτικο οδηγικά για suv και στο λεω γιατι το εχω οδηγήσει και το ξερω. 
 

Γενικα ολοι νομίζουν Volswagen  ειναι χαζή που ειναι πιο ακριβη και οτι ειναι ιδια με Seat και scoda.  ακριβως οπως η σύγκριση Leon με γκολφ και ειδικα για το καινουριο και ειδικα για το εσωτερικό.Καμια επαφη και καμια σχεση  οι οθόνες που λενε ολοι. 
 Πολυ ανώτερο σε ολα το golf
 

ΥΓ. Εγω το karoq οντως θα το δω αλλα καθαρα για τον κινητήρα αλλιως πιο ομορφο το t roc

Επεξ/σία από Masma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Masma είπε

Μπορει οντως να ειναι Πολυ μεγαλύτερο και θα παω να το δω αλλα οχι και  νήπια ποσω σου. 
Εκτος αν οδηγάς σε ξαπλωμένη θεση. 
το t roc ειναι καταπληκτικο οδηγικά για suv και στο λεω γιατι το εχω οδηγήσει και το ξερω. 
 

Γενικα ολοι νομίζουν Volswagen  εινα χαζή πιυ ειναι πιο ακριβη και οτι ειναι ιδια με Seat και scoda.  ακριβως οπως η σύγκριση Leon με γκολφ και ειδικα για το καινουριο. 
ειδικα για το εσωτερικό.

Καμια επαφη και καμια σχεδη οι οθόνες που λενε ολοι. 
 

ΥΓ. Εγω το karoq οντως θα το δω αλλα καθαρα γιτι κινητά αλλιως πιο ομορφο το t roc

Το έκανα και εγώ td το troc και εννοείται ότι μου αρέσει σαν αμάξι αφού το είχα στα υποψήφια. Οδηγικά είναι μια χαρά ο 1.0 όπως είναι και στο καμικ κτλ. Εγώ αβανταρω τα μικρα τουρμπακια και προτρέπω τον κόσμο να τα οδηγήσει πριν αρχίσει τα κραξιματα ειναι χιλιάρικο μωρε που πας με τον τρικιλυνδρο κτλ. Είναι πολύ καλός κινητήρας και επαρκης. Και το troc εμφανισιακά είναι πολύ όμορφο. Αλλά στην κατηγορία του troc πχ εμφανισιακά μου αρέσει πολύ περισσότερο το 2008 που το οδηγείς και γυρνάνε κεφάλια. 
 

Οσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφω πήγαινε δες το καροκ αν βρεις και κανενα για td καντο και θα δεις μόνος σου τις διάφορες που είδα και εγώ. 
 

Edit: αυτό με τα νήπια ισχύει για εμένα μόνο που οι διαστάσεις μου δεν συνάδουν με αυτές ενός νορμαλ ατόμου  😜

Επεξ/σία από Noobios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οξειδιο του αζώτου. 

2 ώρες πριν, korakios είπε

Μην ψαρώνεις με το πετρέλαιο . Ναι είναι ανθυγιεινά όταν βγάζουν τα φίλτρα και είναι κακοσυντηρημένα . Τα σημερινά είναι πιο οικολογικά και από πολλά βενζινοκίνητα . Δεν δίνουν το euro6 τζάμπα . Δεν συνεχίζω μιας και βγαίνουμε οφτοπικ :)

ΝΟx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το  troc ειναι πολυ ευχαριστο οδηγικα,μου αφησες εξαιρετικες εντυπωσεις σε td.

Φρενα, αναρτηση, δυναμη κινητηρα. Φυσικα ειναι B-SUV οποτε μια κατηγορια κατω απο Karoq/3008/Grandland/Q3 κτλ

το μεγαλο μειον για εμενα ειναι οτι ειναι πανακριβο για αυτα που προσφερει. Αυτοκινητο 20-21κ χωρις μεταλλικο, cruise control, αισθητηρες παρκαρισματος και android auto ειναι αστειο

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το  troc ειναι πολυ ευχαριστο οδηγικα,μου αφησες εξαιρετικες εντυπωσεις σε td.

Φρενα, αναρτηση, δυναμη κινητηρα. Φυσικα ειναι B-SUV οποτε μια κατηγορια κατω απο Karoq/3008/Grandland/Q3 κτλ

το μεγαλο μειον για εμενα ειναι οτι ειναι πανακριβο για αυτα που προσφερει. Αυτοκινητο 20-21κ χωρις μεταλλικο, cruise control, αισθητηρες παρκαρισματος και android auto ειναι αστειο

Νομίζω στα 20-21 που αναφέρεις τα είχε όλα αυτά (με βάση τις προσφορές που πηρα προ διμήνου)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το  troc ειναι πολυ ευχαριστο οδηγικα,μου αφησες εξαιρετικες εντυπωσεις σε td.

Φρενα, αναρτηση, δυναμη κινητηρα. Φυσικα ειναι B-SUV οποτε μια κατηγορια κατω απο Karoq/3008/Grandland/Q3 κτλ

το μεγαλο μειον για εμενα ειναι οτι ειναι πανακριβο για αυτα που προσφερει. Αυτοκινητο 20-21κ χωρις μεταλλικο, cruise control, αισθητηρες παρκαρισματος και android auto ειναι αστειο

Όχι ενταξυ συζηταμε για την έκδοση με ολα αυτα. Την Advance δηλαδη που με διχρωμία + κάμερα οπισθοπορείας πηρα προσφορα στα 21.500 περιπου 

1 ώρα πριν, Noobios είπε

Το έκανα και εγώ td το troc και εννοείται ότι μου αρέσει σαν αμάξι αφού το είχα στα υποψήφια. Οδηγικά είναι μια χαρά ο 1.0 όπως είναι και στο καμικ κτλ. Εγώ αβανταρω τα μικρα τουρμπακια και προτρέπω τον κόσμο να τα οδηγήσει πριν αρχίσει τα κραξιματα ειναι χιλιάρικο μωρε που πας με τον τρικιλυνδρο κτλ. Είναι πολύ καλός κινητήρας και επαρκης. Και το troc εμφανισιακά είναι πολύ όμορφο. Αλλά στην κατηγορία του troc πχ εμφανισιακά μου αρέσει πολύ περισσότερο το 2008 που το οδηγείς και γυρνάνε κεφάλια. 
 

Οσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφω πήγαινε δες το καροκ αν βρεις και κανενα για td καντο και θα δεις μόνος σου τις διάφορες που είδα και εγώ. 
 

Edit: αυτό με τα νήπια ισχύει για εμένα μόνο που οι διαστάσεις μου δεν συνάδουν με αυτές ενός νορμαλ ατόμου  😜

Ναι ετναξυ εχεις τα δικα σου δεν λεω. Η αληθεια ειναι ειδα οτι B suv υπαρχει και κατέληξα σε 2008 και t roc. Μολις τα οδήγησα η επιλογη ητνα ξεκαθαρα t roc. Αισθηση τιμονιου και ποιοτητα κύλισης πολυ καλυτερο.

Θα παω ομως να δω το t roc αφου παρόμοια λεφα βγαινει με τον 1.5 γιατι οπως ειπα στο t roc γαι τον  1000 με τα 116 ειμαι οικονομικα 

 

12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Νομίζω στα 20-21 που αναφέρεις τα είχε όλα αυτά (με βάση τις προσφορές που πηρα προ διμήνου)

Ισχυει δικιο εχεις τα εχει ολα αυτα

Επεξ/σία από Masma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Masma είπε

Όχι ενταξυ συζηταμε για την έκδοση με ολα αυτα. Την Advance δηλαδη που με διχρωμία + κάμερα οπισθοπορείας πηρα προσφορα στα 21.500 περιπου 

Ναι ετναξυ εχεις τα δικα σου δεν λεω. Η αληθεια ειναι ειδα οτι B suv υπαρχει και κατέληξα σε 2008 και t roc. Μολις τα οδήγησα η επιλογη ητνα ξεκαθαρα t roc. Αισθηση τιμονιου και ποιοτητα κύλισης πολυ καλυτερο.

Θα παω ομως να δω το t roc αφου παρόμοια λεφα βγαινει με τον 1.5 γιατι οπως ειπα στο t roc γαι τον  1000 με τα 116 ειμαι οικονομικα 

Ισχυει δικιο εχεις τα εχει ολα αυτα

Καλη τιμη. Νομιζω η θεση οδηγησης δεν συγκρινεται με του 2008.

Για δες μηπως τους καταφερεις να σου κανουν δωρο την επεκταση της εγγυησης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...