Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

45 λεπτά πριν, aligato1000 είπε
Στις 21/7/2020 στις 11:36 ΜΜ, Niphrendil είπε

Αποστολή μέσω της αγγελίας: https://www.insomnia.gr/classifieds/item/1611845-lenovo-thinkpad-%CE%B5%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1/

καλησπερα ενδιαφερομαι αλλα εχω μια ερωτηση, ποσα χρονια ηταν εκθεσιακο? ρωταω επειδη βλεπω 4ης γενιας i5 που ειναι 5ετιας...

Τι εννοεί ο ποιητής ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Έχω βάλει και αγγελία για ένα laptop και κάπως έφτασε σε αυτό το ποστ μάλλον ο φίλος 🤣

Δε κατάλαβα εάν κάνει promotion τη αγγελία του, μιας και το θέμα σου έχει πολλά hits ή θέλει να δείξει την απορία κάποιου μέλους που ενδιαφέρθηκε γιατί το προϊόν του, αλλά του έθεσε ένα ερώτημα ως προς τον χαρακτηρισμό που είχε ως "εκθεσιακό" και ήθελε να μας πει κάτι για τα εκθεσιακά αυτοκίνητα ή όπως λες;;; να ήθελε να δεις την αγγελία του;;; 😃😉

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, sb01053 είπε

Τα 30ετιας καταλυτικά βενζίνης δε μας ενοχλούν; Τα σύγχρονα ντίζελ είναι το πρόβλημα; Δες τι βγάζουν τα μεν και τι τα δε. Τα CO2 που βγάζουν είναι λιγότερα από τα βενζίνης.  Μη τα δαιμονοποιούμε όλα.

Δε μιλαμε για CO2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, hountalas είπε

Έχω την εντύπωση πως ο 1.2 puretech 100 είναι πιο δυνατός ή να το πω πιο σβέλτος από τα υπόλοιπα 1.0 3κύλινδρα. Μάλλον λόγω ροπής 205νμ.

Το τ ροκ και εγώ το είχα υποψήφιο αλλά στην vw με χαλάει το πολύ κλασσικό σχέδιο τους. Θα το πάρεις και πριν φτάσεις σπίτι θα το συνηθίσεις.

Σωστή η εντύπωση σου ισχύει ότι δεν έχει καμία σχέση τουλάχιστον με τον 1.0 115 το vag που οδήγησα και εγώ. Σίγουρα τα 3 κιλά κάνουν διαφορά αλλά είναι και το εύρος που τα δίνει , γιατί στους 1.0 115 τα δίνει μετά τις 2000 στροφές οπότε καταλαβαίνεις ότι κρεμάει στις αλλαγές όταν πέφτει κάτω απο τις 2.000

Αν θυμάμαι καλά ο 1.2 100 του PSA ξεκινάει απο τις 1750 οπότε δεν προλαβαίνει να κρεμάσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Noobios είπε

Το έκανα και εγώ td το troc και εννοείται ότι μου αρέσει σαν αμάξι αφού το είχα στα υποψήφια. Οδηγικά είναι μια χαρά ο 1.0 όπως είναι και στο καμικ κτλ. Εγώ αβανταρω τα μικρα τουρμπακια και προτρέπω τον κόσμο να τα οδηγήσει πριν αρχίσει τα κραξιματα ειναι χιλιάρικο μωρε που πας με τον τρικιλυνδρο κτλ. Είναι πολύ καλός κινητήρας και επαρκης. Και το troc εμφανισιακά είναι πολύ όμορφο. Αλλά στην κατηγορία του troc πχ εμφανισιακά μου αρέσει πολύ περισσότερο το 2008 που το οδηγείς και γυρνάνε κεφάλια. 
 

Οσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφω πήγαινε δες το καροκ αν βρεις και κανενα για td καντο και θα δεις μόνος σου τις διάφορες που είδα και εγώ. 
 

Edit: αυτό με τα νήπια ισχύει για εμένα μόνο που οι διαστάσεις μου δεν συνάδουν με αυτές ενός νορμαλ ατόμου  😜

Τι εννοείς επαρκής και "μια χαρά"?

Μια χαρά για να το πάρεις από την έκθεση και να κάνεις δύο τετράγωνα? Και σε τι (πραγματικά, όχι στα χαρτιά) επίπεδα κατανάλωσης θα παίζει αυτός ο κινητήρας για να σε μετακινεί με επάρκεια σε ένα ταξίδι με την οικογένειά σου ή -αντίθετα- για να σέρνει το βάρος της καρότσας στο σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση της πόλης?

Προσωπικά δεν πείθομαι ότι αυτοί οι κινητήρες σε αυτές τις καρότσες είναι "μια χαρά"..Κάθε άλλο..Σίγουρα έχει να κάνει και σε τι έχει μάθει ο καθένας, και τι οδηγάει, και ποια είναι τα στάνταρντς του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σωστή η εντύπωση σου ισχύει ότι δεν έχει καμία σχέση τουλάχιστον με τον 1.0 115 το vag που οδήγησα και εγώ. Σίγουρα τα 3 κιλά κάνουν διαφορά αλλά είναι και το εύρος που τα δίνει , γιατί στους 1.0 115 τα δίνει μετά τις 2000 στροφές οπότε καταλαβαίνεις ότι κρεμάει στις αλλαγές όταν πέφτει κάτω απο τις 2.000

Αν θυμάμαι καλά ο 1.2 100 του PSA ξεκινάει απο τις 1750 οπότε δεν προλαβαίνει να κρεμάσει

Σωστα θυμασαι. Γενικα ο Puretech εχει καλυτερη κατανομη ισχυος και σε συνδυασμο με την καλη κλιμακωση των κιβωτιων της PSA, ειναι και πιο οικονομικος. Εαν βαλεις και την παραπανω ροπη και καλυτερο ηχο, νομιζω οτι κερδιζει στα σημεια τον ανταγωνισμο (TSI,Ecoboost)

 

 

wykres_gears.php

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Σωστα θυμασαι. Γενικα ο Puretech εχει καλυτερη κατανομη ισχυος και σε συνδυασμο με την καλη κλιμακωση των κιβωτιων της PSA, ειναι και πιο οικονομικος. Εαν βαλεις και την παραπανω ροπη και καλυτερο ηχο, νομιζω οτι κερδιζει στα σημεια τον ανταγωνισμο (TSI,Ecoboost)

wykres_gears.php

Δυστυχώς δεν κατάφερα να οδηγήσω της Ford για να έχω ολοκληρωμένη άποψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λενε καταναλωση τα αυτοκινητα απο τον κατασκευαστη 5 , 5.2 , 4.8 σε καταναλωση  , εμεις ποσο πρακτικα / πραγματικα βλεπουμε τουλαχιστον αθηνα με την κινηση ?

να υπολογιζω κοντα στο 6.5 ? για τον χιλιαρι κινητηρα ?

και κοντα στο 6 για τον 1200 ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sotiriadisc είπε

οταν λενε καταναλωση τα αυτοκινητα απο τον κατασκευαστη 5 , 5.2 , 4.8 σε καταναλωση  , εμεις ποσο πρακτικα / πραγματικα βλεπουμε τουλαχιστον αθηνα με την κινηση ?

να υπολογιζω κοντα στο 6.5 ? για τον χιλιαρι κινητηρα ?

και κοντα στο 6 για τον 1200 ?

Στην κινηση ο 1000αρης θα καψει λιγοτερο απο εναν μεγαλυτερου κυβισμου. Αντιστροφα, ο πιο δυνατς κινητηρας θα κινησει το αμαξι πιο οικονομικά οταν απαιτηθει περισσοτερη δύναμη/υπαρχει μεγαλυτερο φορτίο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sotiriadisc είπε

οταν λενε καταναλωση τα αυτοκινητα απο τον κατασκευαστη 5 , 5.2 , 4.8 σε καταναλωση  , εμεις ποσο πρακτικα / πραγματικα βλεπουμε τουλαχιστον αθηνα με την κινηση ?

να υπολογιζω κοντα στο 6.5 ? για τον χιλιαρι κινητηρα ?

και κοντα στο 6 για τον 1200 ?

Εγώ πάντως με focus 1.0cc 125hp ήμουν πολύ κοντά σε αυτά που έδινε ο κατασκευαστής. 

Με πολύ μικρή απόκλιση!!

Σε καθημερινή διαδρομή "Χαλάνδρι-Αγ.δημητριος " μέσω Αττικής. 

Και επαρχεία εθνική οδό Αθηνών Λαμίας με 140-150

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Τι εννοείς επαρκής και "μια χαρά"?

Μια χαρά για να το πάρεις από την έκθεση και να κάνεις δύο τετράγωνα? Και σε τι (πραγματικά, όχι στα χαρτιά) επίπεδα κατανάλωσης θα παίζει αυτός ο κινητήρας για να σε μετακινεί με επάρκεια σε ένα ταξίδι με την οικογένειά σου ή -αντίθετα- για να σέρνει το βάρος της καρότσας στο σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση της πόλης?

Προσωπικά δεν πείθομαι ότι αυτοί οι κινητήρες σε αυτές τις καρότσες είναι "μια χαρά"..Κάθε άλλο..Σίγουρα έχει να κάνει και σε τι έχει μάθει ο καθένας, και τι οδηγάει, και ποια είναι τα στάνταρντς του.

Εγώ έχω τον 1.5 182ps του Civic που θεωρώ (αλλά το λένε και οι μετρήσεις) ότι μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς κάτω από τα 2 λίτρα. 

Και σου λέω με βεβαιότητα ότι όλοι οι 3κύλινδροι 1.0-1.2 που έχω οδηγήσει (ecoboost, putetech, tsi, Honda) είναι καταπληκτικοί και απόλυτα επαρκείς για κάθε είδους χρήση. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ge-lyk είπε
Αναφορά σε κείμενο

ενώ και ο κινητήρας των 150 PS, αν και με τη χαρακτηριστική υστέρηση του συγκεκριμένου TSI κάτω από τις 2.500 rpm, αποτελεί ίσως τον καλύτερο συνδυασμό για να αναδειχθεί το αυτοκίνητο.

Αυτό δεν μου άρεσε που διάβασα , έχει όντως θέμα αυτός ο κινητήρας κάτω απο τις 2500 στροφές ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...