Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 12,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιτέλους , ήγγικεν η ώρα !!!! Κυρίες και κύριοι Ford Focus StLineX 1.0T 155ps σε magnetic grey.......  Κάναμε την πρώτη βόλτα και βγάλαμε και τις πρώτες φωτό !!!

Δεν έχεις άδικο μαν και ξέρω πως σας φαίνεται όλη αυτή η διαδικασία και η τρέλα που με έχει πιάσει . Μία γρήγορη εξήγηση απλά για να μπαίνετε στο νόημα αν και δεν ήθελα να αναφερθώ και δεν το λέω

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οχι βρε συ.. εχεις μπερδευτει μαλλον.
Το 23κ με το υβριδικο ειναι τιμη για το active η οποια νομιζα οτι ειχε ψηφιακο καντραν αλλα τελικα αφορα μαλλον το active -x
Δεν εχω προσφορα για active -x 
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινετε/ενδεικνυται κινητηρας diesel για καθημερινη χρηση περιπου 50 χλμ (επι 25 με 27 εργασιμες) σε δρομο κερατσινι Περιστέρι μεσω κηφισου πρωι (χωρις κινηση φουλ επομενως πιανει μια σταθερη ταχυτητα*) επιστροφη παλι χωρις τρελη κινηση , κανα δυο ταξιδια το χρονο, για μπανιο το καλοκαιρι προς Σαρωνιδα , και τα ψιλα μεσα στη πολη σουπερ μαρκετ καμια εξοδο σαββατοβραδο χειμώνα κλπ? 

* ως προς την αναγεννηση του dfp το λεω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσέκαρε την προσφορά σου , δες τις τιμές καταλόγου στον τιμοκατάλογο για την ActiveX (είναι χωρίς χρώμα).

Οι τιμές είναι ΛΤΠΦ 18.494 € και η τελική με φόρους 24.338 €  (χωρίς πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας και χρώμα).

Επίσης δες και την έκπτωση που σου κάνει. Δεν πιστεύω ότι με  23500 (23000 με τα νέα τ. ταξιν.)  δίνει την ActiveX. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Προτεινετε/ενδεικνυται κινητηρας diesel για καθημερινη χρηση περιπου 50 χλμ (επι 25 με 27 εργασιμες) σε δρομο κερατσινι Περιστέρι μεσω κηφισου πρωι (χωρις κινηση φουλ επομενως πιανει μια σταθερη ταχυτητα*) επιστροφη παλι χωρις τρελη κινηση , κανα δυο ταξιδια το χρονο, για μπανιο το καλοκαιρι προς Σαρωνιδα , και τα ψιλα μεσα στη πολη σουπερ μαρκετ καμια εξοδο σαββατοβραδο χειμώνα κλπ? 

* ως προς την αναγεννηση του dfp το λεω

Προσωπικά θα κοιτούσα φυσικό αέριο 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Προτεινετε/ενδεικνυται κινητηρας diesel για καθημερινη χρηση περιπου 50 χλμ (επι 25 με 27 εργασιμες) σε δρομο κερατσινι Περιστέρι μεσω κηφισου πρωι (χωρις κινηση φουλ επομενως πιανει μια σταθερη ταχυτητα*) επιστροφη παλι χωρις τρελη κινηση , κανα δυο ταξιδια το χρονο, για μπανιο το καλοκαιρι προς Σαρωνιδα , και τα ψιλα μεσα στη πολη σουπερ μαρκετ καμια εξοδο σαββατοβραδο χειμώνα κλπ? 

* ως προς την αναγεννηση του dfp το λεω

Με σχεδόν τα ίδια δεδομένα, τώρα που κοιτάμε για τη γυναίκα, καταλήξαμε ότι είναι καλύτερη ιδέα το cng. Τα χλμ που λες είναι οριακα οκ για πετρέλαιο (της γυναίκας μου βγαίνουν 15 το χρόνο μαζί με κάποια λογική προσαύξηση επιπλέον διαδρομών με το πιο οικονομικό σε καύσιμα Αμαξι). Άρα κ από εμένα cng - δυστυχώς οι επιλογές ωστόσο δεν είναι πολλες...

τι περίπου χρειάζεσαι και σε τι budget?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με σχεδόν τα ίδια δεδομένα, τώρα που κοιτάμε για τη γυναίκα, καταλήξαμε ότι είναι καλύτερη ιδέα το cng. Τα χλμ που λες είναι οριακα οκ για πετρέλαιο (της γυναίκας μου βγαίνουν 15 το χρόνο μαζί με κάποια λογική προσαύξηση επιπλέον διαδρομών με το πιο οικονομικό σε καύσιμα Αμαξι). Άρα κ από εμένα cng - δυστυχώς οι επιλογές ωστόσο δεν είναι πολλες...

τι περίπου χρειάζεσαι και σε τι budget?

To cng αυτοματα σου βαζει περιορισμους στην μετακινηση. Ειναι κριμα να παρεις αυτοκινητο που δεν θα μπορεις να το κυκλοφορησεις στα 2/3 της Ελλαδας, και να εισαι αναγκασμενος για να βαλεις καυσιμο να κανεις πολλα χλμ. Ειχα αυτοκινητο με υγραεριο που ειχε πολυ ποιο καλο δικτυο (100 φορες καλυτερο) και παλι μου τυχαιναν καποιο περιορισμοι στο γεμισμα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Μια που πιάσαμε την συζήτηση για τα ρετσινια είναι το ίδιο να έχεις το ρετσίνι στον ουρανό πχ και το ίδιο να το έχεις στον προφυλακτήρα;

Λαμαρίνα το ενα, πλαστικό το άλλο, η αντιμετώπιση (οινοπνεύμα η αντισηπτικό) είναι ίδια;

Καλύτερα να αποφύγεις τη χρήση οινοπνεύματος στα πλαστικά. Πιο ενδεδειγμένη θα ήταν η χρήση σπρέι WD40

Επεξ/σία από Rock3ros
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Ηταν για testdrive αλλα δεν εγινε ποτε. 0 χιλιομετρα εχει.
Απλα σκεφτομαι πως αξιζει να δωσω 2 χιλιαρικα παραπανω για το τελευτραιο μοντελο με το ψηφιακο καντραν, υβριδικο και 30 αλογα παραπανω.
Απλα δεν θα εχει auto park assist ( αληθεια θα το αφησουμε να παρκαρει μονο του το αμαξι ;; ) + (νομιζω) τα προστατευτικα στις πορτες που ανοιγουν αυτοματα.

 

Αξιζει να το σκεφτεις για το εκθεσιακο, ειδικα αν στο δινουν με ατοκο διακανονισμο, σε αυτην την περιπτωση ανοιγει σημαντικα το κοστος. Ειναι και με μεταλλικο πολυ ομορφο χρωμα.

Επεξ/σία από c-max
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με σχεδόν τα ίδια δεδομένα, τώρα που κοιτάμε για τη γυναίκα, καταλήξαμε ότι είναι καλύτερη ιδέα το cng. Τα χλμ που λες είναι οριακα οκ για πετρέλαιο (της γυναίκας μου βγαίνουν 15 το χρόνο μαζί με κάποια λογική προσαύξηση επιπλέον διαδρομών με το πιο οικονομικό σε καύσιμα Αμαξι). Άρα κ από εμένα cng - δυστυχώς οι επιλογές ωστόσο δεν είναι πολλες...

τι περίπου χρειάζεσαι και σε τι budget?

Γυρω στα 20 καποιο μικρομεσαίο,  τωρα εχω κορσα D αλλα σε κανα δυο τρια χρονια θα... γινουμε 3 οποτε θελω χωρο και 5πορτο! Μ αρεσει το πουμα το φοκους και το κροσλαντ ! (Λεω να μεινω σε 4.2κατι μηκος λογω παρκαρισματος , δεν εχω -ακομα εστω- παρκιν ή γκαραζ!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, c-max είπε

To cng αυτοματα σου βαζει περιορισμους στην μετακινηση. Ειναι κριμα να παρεις αυτοκινητο που δεν θα μπορεις να το κυκλοφορησεις στα 2/3 της Ελλαδας, και να εισαι αναγκασμενος για να βαλεις καυσιμο να κανεις πολλα χλμ. Ειχα αυτοκινητο με υγραεριο που ειχε πολυ ποιο καλο δικτυο (100 φορες καλυτερο) και παλι μου τυχαιναν καποιο περιορισμοι στο γεμισμα.

Σύμφωνα με τα τώρα δεδομένα είναι γύρω από τας Αθήνας, όταν κι εάν πάει ταξίδι εκτός δικτύου φ. α. θα βάζει βενζίνη, ναι ανά 100χλμ αλλά θα έχει παντού, τα 15-20Κ / έτος θα τα πληρώνει 500-600€ , κι όταν με το καλό γίνουν 3 δύσκολα θα πάει ταξίδι εκτός.... ίσως όταν με το καλό το μπεμπέ γίνει 3-4... οπότε τότε, με τα σημερινά δεδομένα τα πρατήρια θα γίνουν περισσότερα. 

Ειδικά με ένα leon (leon st) με 10€ θα βγάζει μιας εβδομάδας μετακίνηση. 

Είχα από τους πρώτους υγραέριο, έκανα 300.000χλμ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το δίκτυο πρατηρίων, άλλο το τι μας αρέσει, άλλο το αν θέλουμε να κινούμαστε οικονομικά, ο καθείς έχει τις προτεραιότητες του, το έχω ξαναγράψει..  προσωπικά επένδυσα στο φ. α. με τα δεδομένα του 2018.. Έμενα Βέροια και δούλευα Θεσσαλονίκη (140χλμ καθημερινά*20 ημέρες/μήνα τουλάχιστον) 1ος στόχος ήταν η οικονομία! πέτυχα και νεανικό ωραίο αμαξάκι (ibiza) σε καλή τιμή... πλέον δουλεύω Β. Εβρο εδώ και 1 χρόνο, πάω για 2ο ίσως και 3ο! και δεν έχω πρατήριο, ανεβαίνω με 10€ φ. α. γεμίζοντας Θεσσαλονίκη και κατεβαίνω με 23€ βενζίνη... (καθημερινά πλέον κάνω 10χλμ) δε το μετανιώνω και δε το πουλάω για να πάρω πετρέλαιο.! εάν έμενα Αθήνα 1η και μόνη επιλογή φ. α...  με τα δικά μου οικονομικά και προσωπικά δεδομένα πάντα, χωρίς παρεξήγηση. 😉

32 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Γυρω στα 20 καποιο μικρομεσαίο,  τωρα εχω κορσα D αλλα σε κανα δυο τρια χρονια θα... γινουμε 3 οποτε θελω χωρο και 5πορτο! Μ αρεσει το πουμα το φοκους και το κροσλαντ ! (Λεω να μεινω σε 4.2κατι μηκος λογω παρκαρισματος , δεν εχω -ακομα εστω- παρκιν ή γκαραζ!

Seat Leon  (+Leon st) 

Škoda octavia 

Skoda Kamiq 

Škoda Scala 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, panosno1com είπε

Γυρω στα 20 καποιο μικρομεσαίο,  τωρα εχω κορσα D αλλα σε κανα δυο τρια χρονια θα... γινουμε 3 οποτε θελω χωρο και 5πορτο! Μ αρεσει το πουμα το φοκους και το κροσλαντ ! (Λεω να μεινω σε 4.2κατι μηκος λογω παρκαρισματος , δεν εχω -ακομα εστω- παρκιν ή γκαραζ!

Στο 4.3 περίπου υπάρχει εξαιρετική επιλογή το karoq αν σου αρέσει το στυλ suv. Ομοίως βλέπεις κ το kamiq για πιο all around κ ίσως scala. Εναλλακτικα υπάρχουν τα ίδια αδερφάκια από Vw. Καλή επιλογή επισης το focus αλλά κ το νέο άστρα εφόσον είσαι ήδη όπελ κ ικανοποιημένος από οτι νιώθω.  

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα σε ολους,

 

ΕΙμαι τριτεκνος και κοιταω για αμαξι μεταχειρισμενο γιατι το παλιο δεν μας χωραει πλεον.

το αμαξι λεω να το παρω απο εξω καμια Ιταλια να γλιτωσω και τελη ταξινομησης

 

Για πετρελαιο δεν το βλεπω γιατι πρωτα δεν κανω χλμ πολλα περιπου 10,000 το χρονο και φοβαμαι μην το παντρευτω το αμαξι.

 

Οποτε κοιταω βενζινη, (Επρεπε να ειχα παρει Kodiaq τοτε που το εδινε με τον παλιο τον κινητηρα στα 20.000) αλλα δεν ειχα τα λεφτα.

 

Κοιταω ειτε σε Renault Kadjar ειτε Qashqai με τον 1.3tce με τα 140 αλογα. Ιδια αμαξια σχεδον με μικρες διαφορες.

 

Καλυτερο το kadjar σε χωρους ενω qasqai παιζεις σε σιγουρο γηπεδο και ειναι δοκιμασμενο αμαξι. βρισκω και πολλα στην Ιταλια σε καλη τιμη

 

Αμα εχετε καμια αλλα γνωμη θα χαρω να την ακουσω

 

Α μου αρεσε πολυ και το Vitara με τον 1.4 boosterjet

 

Γενιακα θα παιχτει καμια επιδοτηση στα υβριδικα  η plugin να περιμενω η ειναι μονο για εταιριες ?

Budget 13.000 euro

 

 

 

Επεξ/σία από x-tra
τιμη
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Στο 4.3 περίπου υπάρχει εξαιρετική επιλογή το karoq αν σου αρέσει το στυλ suv. Ομοίως βλέπεις κ το kamiq για πιο all around κ ίσως scala. Εναλλακτικα υπάρχουν τα ίδια αδερφάκια από Vw. Καλή επιλογή επισης το focus αλλά κ το νέο άστρα εφόσον είσαι ήδη όπελ κ ικανοποιημένος από οτι νιώθω.  

Ωραιο το kamiq (απ οτι δειχνει το site) φυσικά πρεπει να το δω απο κοντα.. μ αρεσει που στην ambition εκδοση (λεει οτι) εχει καμερα οπισθοπορειας, θα βολεψει για πιο ανετο παρκάρισμα ειδικα στις αρχες! Θα δω το καροκ τωρα. Το φοκους mild hybrid μου φαινεται ενδιαφερον , το σκεφτηκα επειδή μολις ειχα δει το πουμα μ αρεσε πολυ! Ναι με το κορσα (αν κ το χαμε παρει κουτα) είμαι ικανοποιημένος,  τιμιο αμαξι που με παει απο το α στο β , σε λογικη καταναλωση ελαφρα τσιμπημενη , ειδικα αμα αναψεις κλιματισμο. Επρεπε ν παιρναμε το ντιζελ τοτε το 11 αλλα δεν ειχα εμπιστοσυνη σε αυτους οτι θα κανανε οντως την ντιζελοκινηση ελευθερη.. συν οτι δε θα χαμε οφελος αποσυρσης αμα αργουσαμε! Τεσπα, το άστρα με το φοκους σε γενικες γραμμες ειναι ιδιο επιπεδο ? (Πχ χωροι εξοπλισμος και τετοια) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, panosno1com είπε

Προτεινετε/ενδεικνυται κινητηρας diesel για καθημερινη χρηση περιπου 50 χλμ (επι 25 με 27 εργασιμες) σε δρομο κερατσινι Περιστέρι μεσω κηφισου πρωι (χωρις κινηση φουλ επομενως πιανει μια σταθερη ταχυτητα*) επιστροφη παλι χωρις τρελη κινηση , κανα δυο ταξιδια το χρονο, για μπανιο το καλοκαιρι προς Σαρωνιδα , και τα ψιλα μεσα στη πολη σουπερ μαρκετ καμια εξοδο σαββατοβραδο χειμώνα κλπ? 

* ως προς την αναγεννηση του dfp το λεω

Αν ειναι να το κρατησεις 10+ χρονια, αξιζει το ντιζελ απο αυτα που γραφεις

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.