Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, sotiriadisc είπε

Ποιο αμάξι είναι;

 

13 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Opel astra το πιο καινουριο?

Το τελευταίο opel Astra 1,2/145 τρικύλινδρο βενζίνη. Νομίζω ότι είναι το τελευταίο που έβγαλε η Όπελ. Του χρόνου βγαίνει νέο βασισμένο στο κοινό πάτωμα του psa group (η Όπελ έχει εξαγοραστεί από τη PSA, pegeuot/Citroen). Ήταν βιτρίνας και έτρεχε προσφορά "δώρο ο ΦΠΑ".

Επεξ/σία από aposporis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, aposporis είπε

Το τελευταίο opel Astra 1,2/145 τρικύλινδρο βενζίνη. Νομίζω ότι είναι το τελευταίο που έβγαλε η Όπελ. Του χρόνου βγαίνει νέο βασισμένο στο κοινό πάτωμα του psa group (η Όπελ έχει εξαγοραστεί από τη PSA, pegeuot/Citroen). Ήταν βιτρίνας και έτρεχε προσφορά "δώρο ο ΦΠΑ".

Opelαρα!Πανεμορφο και το χρωμα,αυτο το κοκκινο του κρασιου ειναι το κατι αλλο. Καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα.

Νομιζω ειναι ο τριτος 3κιλυνδρος τουρμπο που βαζει η Opel.

Εναν ειχε στο Corsaκι με τους 90 και 110 της Fiat, εναν τον 1.2 Puretech 100 και 130 της Peugeot και τωρα αυτον με τους 145 που ειναι δικος της εντελως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πεπεροτσίνο Ρεντ (πού τα βρίσκουν τα ονόματα;;).


Άνετο και ξεκούραστο στο ταξίδι. Τη καμπίνα θα ήθελα λίγο πιο ήσυχη. Ήσυχη είναι αλλά όχι απόλυτο μηδέν. Άνετοι χώροι μέσα. Πίσω κάθονται άνετα και ψηλοί. Είμαι 1.90 και πίσω μου έχει χώρο. Το πορτ παγκαζ είναι τυπικό. Η 2μετρη ομπρέλα μπαίνει διαγώνια στο πάτωμα, φορητό ψυγείο, τσάντα με πράματα θαλάσσης και 2 σακ βουαγιαζ.


Μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων θα ήθελα να είχε χώρο για κινητό και πορτοφόλι.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, GeorgeHellas είπε

Το 1.2 με τα 145 άλογα είναι;

Οικονομικό μου φαίνεται για 100χλμ μ.ο ταχύτητας.

Όλα τα σύγχρονα τουρμπακια εκεί καίνε σε αυτές τις ταχύτητες. Ατουρμπιστο λειτουργεί εκεί το αμάξι και ζήτημα να χρησιμοποιεί 40-50 άλογα. Μιλάμε για "χαμηλά" φυσικά γιατί τα Suvακια καίνε λίγο παραπάνω λόγω χειρότερης αεροδυναμικής. 

Κατά τα άλλα, πανέμορφο το αμάξι σε αυτό το χρωμα και πολύ πολύ value for money!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ όλους!! Είχα ξεκινήσει για αναζήτηση καινούργιας μοτοσυκλέτας αλλά τελικά άλλαξα γνώμη.

Από τη στιγμή που είπα ότι θα πάρω αυτοκίνητο σε 2 εβδομάδες το είχα. Τυχαίο μεντιον @tsofras

Επεξ/σία από aposporis
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, aposporis είπε

Σας ευχαριστώ όλους!! Είχα ξεκινήσει για αναζήτηση καινούργιας μοτοσυκλέτας αλλά τελικά άλλαξα γνώμη.

Από τη στιγμή που είπα ότι θα πάρω αυτοκίνητο σε 2 εβδομάδες το είχα. Τυχαίο μεντιον @tsofras


Και αν ανοιγες θεμα θα ειχε μονο 5-10 σελιδες 😛


Εγω παω σημερα στην ford και θα πληρωσω το focus active 1.0  125hp :) Μου ειπαν κατα τις 20/8 θα ειναι ετοιμο.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον για να ριξω λαδι στην φωτια σου φιλε tsofra, σημερα ειχα μια δουλεια χαμηλα στο Χαλανδρι και ηταν κοντα η SEAT. Οποτε αποφασισα να το παιξω tire kicker που λενε και στο χωριο μου και πηγα να δω εαν εχουν το νεο Leon. Εχουν ενα σε mystic blue (οπως λεει και ο φιλος πιο πανω που τα βρισκουν) και ακριβως μπροστα του ειχαν το παλιο σε ασπρο.

Ενταξει, παρολο που δεν την εχω σε καμια ιδιαιτερη συμπαθεια την Seat, οφειλω να ομολογησω οτι ειναι αμαξαρα. Με εντυπωσιασε ιδιαιτερα η θεση οδηγησης, που σε συνδυασμο με την κεντρικη κονσολα σε αγκαλιαζει,σε βαζει μεσα στο αυτοκινητο. Αλλη τετοια αισθηση εχω συναντησει μονο στο Civic. Ειχε και αυτην την λεπτομερεια-παπαρια το ξυλο, το οποιο ομως ειναι καλαισθητο, δεν ειναι φωνακλαδικο. Πισω ειναι υπερανετο και τα πλαστικα που περιεργαστηκα ηταν αρκετα καλα. Η μουρη του ειναι DB9. 🙂

Λιγο με ψιλοχαλασε η οθονη που ειναι προεξεχει σαν την... βουρτσα μεσα στο οπτικο σου πεδιο, αλλα φανταζομαι ειναι θεμα συνηθειας. Ο ποπός πισω ειναι μουρλια και επειδη εβλεπα μπροστα που ειχε το παλιο, ακομη και το καλλιγραφικο Leon ειναι υπεροχο.

Υπεροχη βεβαια δεν ηταν η τιμη του, 24 κατι αν θυμαμαι καλα. Αλλα πολυ ομορφο αμαξι οντως

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Λοιπον για να ριξω λαδι στην φωτια σου φιλε tsofra, σημερα ειχα μια δουλεια χαμηλα στο Χαλανδρι και ηταν κοντα η SEAT. Οποτε αποφασισα να το παιξω tire kicker που λενε και στο χωριο μου και πηγα να δω εαν εχουν το νεο Leon. Εχουν ενα σε mystic blue (οπως λεει και ο φιλος πιο πανω που τα βρισκουν) και ακριβως μπροστα του ειχαν το παλιο σε ασπρο.

Ενταξει, παρολο που δεν την εχω σε καμια ιδιαιτερη συμπαθεια την Seat, οφειλω να ομολογησω οτι ειναι αμαξαρα. Με εντυπωσιασε ιδιαιτερα η θεση οδηγησης, που σε συνδυασμο με την κεντρικη κονσολα σε αγκαλιαζει,σε βαζει μεσα στο αυτοκινητο. Αλλη τετοια αισθηση εχω συναντησει μονο στο Civic. Ειχε και αυτην την λεπτομερεια-παπαρια το ξυλο, το οποιο ομως ειναι καλαισθητο, δεν ειναι φωνακλαδικο. Πισω ειναι υπερανετο και τα πλαστικα που περιεργαστηκα ηταν αρκετα καλα. Η μουρη του ειναι DB9. 🙂

Λιγο με ψιλοχαλασε η οθονη που ειναι προεξεχει σαν την... βουρτσα μεσα στο οπτικο σου πεδιο, αλλα φανταζομαι ειναι θεμα συνηθειας. Ο ποπός πισω ειναι μουρλια και επειδη εβλεπα μπροστα που ειχε το παλιο, ακομη και το καλλιγραφικο Leon ειναι υπεροχο.

Υπεροχη βεβαια δεν ηταν η τιμη του, 24 κατι αν θυμαμαι καλα. Αλλα πολυ ομορφο αμαξι οντως

Και το FR θεωρητικά είναι ακόμη ομορφότερο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, να προσθέσω ότι μου απάντησαν για την διαφορά τιμής ανάμεσα στην προσφορά που μου έδωσαν και τον τιμοκατάλογο.
Η εξήγηση είναι ότι η Ford χρεώνει 450 (λτπφ) για τα Full LED ξεχωριστά , συν το χρώμα φτάνουμε στην τιμή της προσφοράς (19119 ΛΤΠΦ).
Επομένως με εκπτώσεις κτλ η διαφορά του απλού St-line με του St-lineX φτάνει στα 3100 € (με το νέο τέλος ταξινόμησης)

Οι τιμές για Ford Focus (τελικές)

St-line (mhev 125 ps) : 21.100 €

St-lineX (mhev 155 ps) 24.200 €

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά τα πρώτα 500 χλμ. εντός πόλης με κατανάλωση στο 8.5 (κλιματισμός φουλ) και πολύ σταμάτα ξεκίνα (>350 χλμ.) μεταφέρω πρώτες εντυπώσεις για Mini Countryman 1.5 Petrol Executive έκδοση (με αυτόματο κιβώτιο).

  • Θέση οδήγησης: Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι πως τα πάντα βρίσκονται στη θέση τους. Η θέση είναι ψηλά και επειδή βλέπεις το καπώ έχεις την αίσθηση ότι μπαίνεις σε πολύ ψηλό αμάξι. Βλέπεις όλα τα όργανα, όσο ψηλά/χαμηλά κάτσεις, καθώς με το ύψος του τιμονιού μετακινούνται και τα όργανα, ενώ το τιμόνι τραβιέται μπρος-πίσω άρα μπορείς να φτιάξεις τη γωνία. Αποθηκευτικοί χώροι παντού στις πόρτες, στις ποτηροθήκες μέσα και κάτω από τον τεμπέλη. Περιφερειακή όραση εξαιρετική (βλέπεις τέλεια από παντού). Πρόσβαση στους διακόπτες άμεση, χωρίς να απαιτείται να κοιτάξεις. Εγώ τα αναλογικά όργανα τα προτιμώ. 
  • Κάθισμα οδηγού: Πολύ καλή πλευρική στήριξη, μέτρια στήριξη στη μέση (βλ. παρακάτω, ανάρτηση). Το ρυθμίζεις όπως θες και σίγουρα θα βρεις τη σωστή θέση για σένα. Άπλα για το αριστερό πόδι σε μαλακά πλαστικά στις πόρτες και το ίδιο για το χέρι (αν και το ύψος του παραθύρου είναι λίγο ψηλά ακόμα και στην πιο ψηλή θέση).
  • Τιμόνι: Για μένα το καλύτερο τιμόνι που έχω οδηγήσει (μετά την Alfa Romeo) - στρίβει, δεν χάνεις αίσθηση ποτέ, δεν κοπανάει όταν κοπανάει το αυτοκίνητο και γενικά έχεις πλήρη έλεγχο. Έχει progressive steering που το χαρακτηρίζει, οπότε όσο στρίβεις...στρίβει όμορφα! (δεδομένου του ότι είναι crossover πάντα) 
  • Χώροι για πίσω επιβάτες: εγώ (ύψος 1.85) κάθομαι πολύ άνετα, βλέπω άριστα, όπως και ο μικρός στο baby seat (βλέπει ξεκάθαρα πάνω από το ύψος του παραθύρου). Το εντυπωσιακό, σε σχέση με το Χ1 που είχα πριν, είναι ότι ακόμη και με το baby seat ο μπροστινός επιβάτης δε χρειάζεται να κάθεται λες και κάνει μπαλέτο (με πλάτη όρθια), ή να μεταφέρει το κάθισμα λίγο μπροστά. UV κρύσταλλα (όχι φιμέ) που ακόμα και με ντάλα ήλιο δεν σε καίνε.  
  • Τεμπέλης: οκ, τίποτα το ιδιαίτερο, ανεβαίνει σε ύψος (αν και παραμένει χαμηλά όταν έχεις το κάθισμα τέρμα πάνω) και δεν μεταφέρεται μπρος-πίσω. μικρός σχετικά χώρος στη θήκη, ικανοποιητικός χώρος από κάτω. Γενικά δεν προβληματίζει, δεδομένου ότι το κιβώτιο είναι αυτόματο (αλλιώς νομίζω θα ήταν μπέρδεμα).
  • Κιβώτιο: μπόμπα! για το βάρος του αυτοκινήτου και τη γεωμετρία του, σε σχέση πάντα με τον κινητήρα του, τα πάει περίφημα. Άμεσο kickdown (ακόμα και >1 ταχύτητες) που με τις ροπές του κινητήρα σου δίνει καλή αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και δύναμη. 
  • Ηχοσύστημα-Infotainment: Το carplay κάνει τα πάντα πιο εύκολα. Δεν ξέρω αν έχει android auto η έκδοση. Το δικό του σύστημα navigation είναι πολυ καλό, αλλά δεν το προτιμώ λόγω συνήθειας. Το ηχοσύστημα είναι μια χαρά, ισορροπημένος ήχος. Παιχνιδιάρικος ο φωτισμός όταν ανεβάζεις/κατεβάζεις ένταση (όπως και τον κλιματισμό ή όταν χρησιμοποιούνται οι αισθητήτες παρκαρίσματος. Το βράδυ το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι πολύ όμορφο.  
  • Ανάρτηση: πάμε στα σημαντικά (που ενδιαφέρουν και τον @tsofras ). Το αυτοκίνητο είναι σφιχτό: δεν νοιώθεις το δρόμο χαλί. Τις λακούβες τις περνάει χαλαρά, δεν ακούγονται χτυπήματα αλλά τις καταλαβαίνεις: τις μικρές λίγο, τις μεγαλύτερες λίγο περισσότερο. Δεν λες, αμάν ή να συχτηρίζεις από το θόρυβο, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να νοιώσεις ότι οδηγείς στην.. Ελβετία. Στις μικρές ταχύτητες είναι πιο ενοχλητικό σε σχέση με τις πιο μεγάλες ταχύτητες. Το γεγονός ότι η θέση οδήγησης είναι ψηλά, σου φέρνει μια ενόχληση και στη...μέση. Δεν υποφέρεις, αλλά το καταλαβαίνεις. Επειδή η στήριξη στη μέση δεν είναι και range rover, θέλει εξαντλητικό test drive για όποιον έχει υποψία μυοσκελετικού. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης μαζί με την ανάρτηση κάνουν πολύ σταθερή την οδήγηση. Δεν είναι καρτ, δεν είναι...λεωφορείο, αλλά είναι ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο που όταν δεν έχεις την οικογένεια μπορεί να σου δώσει μια μικρή οδηγική συγκίνηση: έχει χαρακτήρα!  
  • Συναρμογή: δεν τρίζει τίποτα - κιχ! Ούτε τα 5 κέρματα που έχω το ένα πάνω στο άλλο στην ποτηροθήκη. Απόλυτη ηχομόνωση του εξωτερικού περιβάλλοντος (όχι του δρόμου όπως είπα παραπάνω). Θόρυβο φέρνει ελάχιστο μέσα στην καμπίνα.

Τέλος, κάποια ενοχλητικά-παράξενα πράγματα (όπως οφείλει κάθε σοβαρός reviewer):

  • Δεν υπάρχει πλήκτρο που να ενοποιεί τον διζωνικό κλιματισμό: θα πρέπει να γυρίσεις και τα 2 μπουτόν
  • Το πορτ-μπαγκάζ δεν έχει διπλό πάτωμα: ανοίγεις και βλέπεις έναν πολυ μεγάλο χώρο αλλά ξεκάθαρα του λείπει το....πάτωμα - είναι σαν να βάζεις πράγματα σε ένα...κουτί (ο χώρος φόρτωσης βρίσκεται κάτω από το επίπεδο της 5ης πόρτας αν μπορώ να το περιγράψω καλά). Τσιπιά από τις λίγες, ειδικά όταν ρωτάς και σου λένε 300κάτι+ΦΠΑ για να βάλεις ένα..πάτωμα. Ρεζέρβα εννοείται πως όχι, κιτ επισκευής. 
  • Ο καθρέπτης (design icon και καλά) επιτρέπει τον αεροδυναμικό θόρυβο. Τον ακούς, δεν ενοχλεί (οκ μέχρι 110 που πήγα Κηφισό-Αττική), αλλά δεν ξέρω πόσο κουραστικός μπορεί να γίνει στο ταξίδι των διακοπών τις επόμενες ημέρες (λογικά θα γίνει).
  • Η στάθμη βενζίνης είναι με φώτα led (....).

Σε σχέση με το t-roc και το karoq που απέρριψα (το mini είναι εταιρικό), τα συν είναι πολύ περισσότερα από τα πλην.

Τα τόσο σκληρά πλαστικά του troc δεν με βόλευαν καθόλου (χτυπούσαν χέρια πόδια παντού, ενώ η πλευρική στήριξη του καθίσματος είναι πραγματικά αστεία). Το karoq από την άλλη, έχει οδηγική συμπεριφορά...μαούνας και παντελώς αδιάφορο εσωτερικό (χώρια που έβγαινε πιο ακριβό στο leasing).

ότι άλλο θέλετε ρωτήστε

 

Επεξ/σία από koeltzakoatl
  • Like 11
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...