Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Noobios είπε

Παντως το lane assist εσεις το θεωρειτε εξτρα και εγω εψαχνα αμαξι χωρις αυτο. Το kamiq το ειχε, το karoq ευτυχως οχι και ηταν ενας απο τους λογους που το πηρα. Το συστημα εκτος απο τραγικο ειναι και επικινδυνο. Τα αυτοματα φρενα κτλ ειναι οκ να υπαρχουν προσφερουν μια ασφαλεια αλλα το lane assist παιδες εκτος αυτοκινητοδρομου ειδικα να σου τραβαει τα τιμονια ειναι απαραδεκτο. Δεν ξερω αν αλλαζει απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη αλλα το vag που δοκιμασα σε kamiq και Q3 ειναι πολυ επεμβατικο. Ατομο που δεν το εχει το τιμονι πολυ, μπορει να τρομαξει και να εχουμε αλλα. Προσοχη.

Η αλήθεια είναι οτι αν δεν γνωρίζει ο οδηγός την λειτουργία όντως μπορεί να τρομάξει, γιαυτό θεωρώ οτι είναι λάθος οτι δεν γίνεται συστηματικότερη ενημέρωση από πωλητές ή επισήμανση στο manual, τουλάχιστον στη Skoda. 

Μετά από 1500+ χιλιόμετρα με το kamiq,  το συνήθισα και μπορώ να πω οτι προτιμώ να το έχω παρά να μην το έχω - δεν θα το κυνηγούσα βέβαια αν έλειπε από τον εξοπλισμό. Στο επαρχιακό δίκτυο όντως μπερδεύεται, αλλά αν σκόπιμα πατάς τη γραμμή (πχ. σε στροφή, όπου υπάρχει έντονη στρέψη στο τιμόνι) δεν παρενέβει ποτέ. ακόμα και σε ευθείες, αν ήμουν συνεχως πάνω στη γραμμή εμφάνιζε μόνο την προτοκαλί ένδειξη. ίσως επειδή δεν ανίχνευε την δεξιά γραμμη (αφού δεν υπήρχε)? Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω καν ψάξει αν μπορείς να το απενεργοποιήσεις, θα το δω και θα ενημερώσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι ακριβως παιζει με το lane assist; Διαβαζει την διαγραμμιση και διορθωνει το τιμονι; Με την ανυπαρτη και ξεθωριασμενη διαγραμμιση που υπαρχει στους περισσοτερους δρομους τι γινεται; Υπαρχει περιπτωση να μπερδευτει το συστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Vitara που το έχω δεν μπερδεύεται. Αν δεν ανιχνεύσει και τις 2 γραμμές εκατέρωθεν της λωρίδας δε ενεργοποιείται. Σε καμία περίπτωση δεν φοβίζει τον οδηγό γιατί δεν τραβάει το τιμόνι απότομα αλλά κάνει μικροδιορθώσεις για να σε κρατάει στο κέντρο της λωρίδας. Εγώ το θεωρώ πολύ χρήσιμη προσθήκη μαζί με το Blind spot monitor, το adaptive cruise control και το αυτόνομο φρενάρισμα. Κάνεις απίστευτα ξεκούραστα ταξίδια. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Τι ακριβως παιζει με το lane assist; Διαβαζει την διαγραμμιση και διορθωνει το τιμονι; Με την ανυπαρτη και ξεθωριασμενη διαγραμμιση που υπαρχει στους περισσοτερους δρομους τι γινεται; Υπαρχει περιπτωση να μπερδευτει το συστημα;

η αρχή λειτουργίας λεει οτι διαβάζει τη λωρίδα (και τις δύο γραμμές) και ενημερώνει με ένδειξη και δόνηση και, αν το ρυθμίσεις, παρεμβαίνει διορθωτικά όταν πατάς γραμμή. Στο kamiq όταν διαβάσει λωρίδα έχει φωτεινή ένδειξη πράσινη, αν πατήσεις λίγο γίνεται προτοκαλί, αν πατήσεις πολύ έχει δόνηση και διόρθωση, αν ξαναγυρίσεις σωστά ξαναγίνεται πράσινη. Αν κάνεις ζικ-ζακ ενεργοποιεί δόνηση και ηχητική λειτουργία και μύνημα take over driving! όλα αυτά σε ταχύτητες κίνησης λεωφόρου, όχι αργά.

Σε εθνική και μεγάλες λεωφόρους δουλεύει μια χαρά, στο επαρχιακό δίκτυο όπου οι γραμμές είναι α) ξεθωριασμένες, β)ανύπαρκτες ως προς το έξω μέρος του δρόμου, και γ) υπάρχει διαγράμιση στη μέση, σε δρόμο που το συνολικό πλάτος είναι μονής λωρίδας (αρα την βάζεις στη μέση τη γραμμή και πας!) το σύστημα στο kamiq συνήθως δεν ενεργοποιήθηκε, σπάνια κάποιες φορές που σε τμήμα του δρόμου είδε και τις δυο λωρίδες φλάσαρε πράσινο κ πορτοκαλί αν πατούσα, αλλά δεν διόρθωνε. Γενικά, όπου δεν υπάρχει σωστή διαγράμιση απλά δεν ενεργοποιείται. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, sambouar είπε

Στο Vitara που το έχω δεν μπερδεύεται. Αν δεν ανιχνεύσει και τις 2 γραμμές εκατέρωθεν της λωρίδας δε ενεργοποιείται. Σε καμία περίπτωση δεν φοβίζει τον οδηγό γιατί δεν τραβάει το τιμόνι απότομα αλλά κάνει μικροδιορθώσεις για να σε κρατάει στο κέντρο της λωρίδας. Εγώ το θεωρώ πολύ χρήσιμη προσθήκη μαζί με το Blind spot monitor, το adaptive cruise control και το αυτόνομο φρενάρισμα. Κάνεις απίστευτα ξεκούραστα ταξίδια. 

Συμφωνώ απολύτως.

Και για να δώσουμε σε όλους τους συμμετέχοντες να καταλάβουν, πρόκειται περί δόνησης στο τιμόνι, παρόμοια με αυτή των χειριστηρίων playstation/xbox. Στο Vitara τουλάχιστον.

Επεξ/σία από Bomber-21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

Τότε δεν υπάρχει άλλο μικρό εκτός από το panda αλλά επειδή το έχω δε νομίζω να σε καλύψουν οι χώροι . 
Μετά πας σε Ibiza ,ανεβαίνεις σε Scala κτλ 

 

I see what you did there!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Συμφωνώ απολύτως.

Και για να δώσουμε σε όλους τους συμμετέχοντες να καταλάβουν, πρόκειται περί δόνησης στο τιμόνι, παρόμοια με αυτή των χειριστηρίων playstation/xbox. Στο Vitara τουλάχιστον.

Στο Kamiq ειναι τραβηγμα παντως. Δεν ειναι δονηση.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Noobios είπε

Στο Kamiq ειναι τραβηγμα παντως. Δεν ειναι δονηση.

Και στο 2008 το ίδιο , την πρώτη φορά φοβήθηκα γιατί νόμιζα ότι ήταν μόνο ηχητική ένδειξη , δεν ήξερα ότι προσπαθεί να σε επαναφέρει στην λωρίδα.

Ευτυχώς που έχει κουμπί μόνιμης απενεργοποίησης και δεν χρειάζεται να το βγάζεις συνέχια (στο 2008)

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και στο 2008 το ίδιο , την πρώτη φορά φοβήθηκα γιατί νόμιζα ότι ήταν μόνο ηχητική ένδειξη , δεν ήξερα ότι προσπαθεί να σε επαναφέρει στην λωρίδα.

Ευτυχώς που έχει κουμπί μόνιμης απενεργοποίησης και δεν χρειάζεται να το βγάζεις συνέχια (στο 2008)

Διάβασα σε forum τις peugeot πως ενεργοποιείτε ξανά μόλις κλείσεις την μηχανή. Δεν ισχύει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mangeo είπε

Διάβασα σε forum τις peugeot πως ενεργοποιείτε ξανά μόλις κλείσεις την μηχανή. Δεν ισχύει ?

Όχι , τουλάχιστον στο 2008 αλλά και στο c3 της γυναίκας μου , έχει κουμπί αριστερά απο το τιμόνι που το απενεργοποιεί μόνιμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bomber-21 είπε

Συμφωνώ απολύτως.

Και για να δώσουμε σε όλους τους συμμετέχοντες να καταλάβουν, πρόκειται περί δόνησης στο τιμόνι, παρόμοια με αυτή των χειριστηρίων playstation/xbox. Στο Vitara τουλάχιστον.

Στο Vitara λειτουργούν σαν 2 διαφορετικά συστήματα με ξεχωριστή ενεργοποίηση - απενεργοποίηση

 

Καταγραφή.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Noobios είπε

Στο Kamiq ειναι τραβηγμα παντως. Δεν ειναι δονηση.

Ετσι και σε TCross. Εντονη δονηση και προσπαθεια επαναφορας του τιμονιου. 
Το ιδιο το κανει ακομη κ αν εχεις αναψει φλας για αλλαγη λωριδας πχ Α.Οδο. 

στην αρχη μου αρεσε σαν feature, μετα το απανεργοποιησα.
Ειδικα εαν εισαι πχ στην παραλιακη στο υψος του Νιαρχου με τις κιτρινες κ ασπρες λωριδες.. βαραει trance ο αισθητηρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Noobios είπε

Στο Kamiq ειναι τραβηγμα παντως. Δεν ειναι δονηση.

Και στο C5 Aircross με το οποίο έκανα 2.500 χλμ ήταν σαν να σου τραβούσε κάποιος το μανίκι (ή σαν σπρώξιμο).

Πολύ κακή επινόηση αφού αν είσαι τόσο χάχας που να μην μπορείς να κρατάς την λωρίδα σου στην ευθεία, καλύτερα να κάτσεις σπίτι ή να πάρεις λεωφορείο. Νομίζω πως το βάζουν φορσέ.... Ή, αν είσαι τόσο κουρασμένος που κοιμάσαι στο τιμόνι, αν δεν συνδυάζεται με αυτόματο σταμάτημα του αυτοκινήτου είναι σαφώς επικίνδυνο. Σκέψου κάποιον να κοιμηθεί στο τιμόνι, να έχει βάλει cruise control στα 120 πόσο όμορφα θα σκάσει στα πρώτα διόδια που θα συναντήσει.... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vastegial_74 είπε

Τι ακριβως παιζει με το lane assist; Διαβαζει την διαγραμμιση και διορθωνει το τιμονι; Με την ανυπαρτη και ξεθωριασμενη διαγραμμιση που υπαρχει στους περισσοτερους δρομους τι γινεται; Υπαρχει περιπτωση να μπερδευτει το συστημα;

Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ κακό με όλα αυτά τα "βοηθήματα" ειναι ότι δεν απενεργοποιούνται μόνιμα (για το καλό μας). Αντί να ρίξουν χρήματα στην εκπαίδευση των οδηγών και την συνεχή αξιολόγησή τους (βγάζοντας από το δρόμο τους αρκετούς ως πολλούς άχρηστους), επέβαλε η Commission (το άντρο των γραφειοκρατών) μια δαπανηρή και άχρηστη αυτοματοποίηση και όλα εντάξει. Ηδη μαζεύω λεφτά να προλάβω όσο υπάρχει καιρός κανένα καινούργιο αμάξι ΧΩΡΙΣ brake assist, adaptive CC lane assist και παπαριές για άσχετους και απρόσεκτους. Yπάρχουν βέβαια και θετικά συστήματα όπως το ESP,  το αυτόματο παρκάρισμα για όποιον βαριέται κλπ. αλλά αυτά δεν ΑΠΕΙΛΟΥΝ την πραγματική ασφάλειά μας.

Μια ακόμη παρενέργεια που δεν έχουν σκεφθεί οι ηλίθιοι γραφειοκράτες που σχεδιάζουν συστήματα ασφαλείας από το κλιματιζόμενο αποστειρωμένο γραφειάκι τους είναι το εξής οριακό μεν, λίαν υπαρκτό στην Ελλάδα δε, σενάριο:

Είσαι σε κεντρική λεωφόρο Αθήνας με πυκνή αλλά σταθερή κίνηση. Στη μεσαία λωρίδα. Σου έρχεται φορτσάτος και με χιλιόμετρα ο μοτόβιος που θεωρεί ότι πρέπει να του κάνεις χώρο ανάμεσα στις λωριδες. Τον βλέπεις έντρομος από τον καθρέφτη, κάνεις λίγο δεξιά να περάσει ο τυπάς. Αμ δε. Επαναφέρει το αμάξι βιαίως το lane κάτι και τον στέλνει χαλκομανία. Σε βρίζει από το έδαφος που βρίσκεται τραυματισμένος και εσύ τον στέλνειςνα τα βρει με την Commission. ΟΥΦ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΕΘΥΜΑΝΑ. (....εννοείται ότι στο βάθος υπάρχουν πολλά άλλα αντίστοιχα σενάρια τρόμου)

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kalmik είπε

Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ κακό με όλα αυτά τα "βοηθήματα" ειναι ότι δεν απενεργοποιούνται μόνιμα (για το καλό μας). Αντί να ρίξουν χρήματα στην εκπαίδευση των οδηγών και την συνεχή αξιολόγησή τους (βγάζοντας από το δρόμο τους αρκετούς ως πολλούς άχρηστους), επέβαλε η Commission (το άντρο των γραφειοκρατών) μια δαπανηρή και άχρηστη αυτοματοποίηση και όλα εντάξει. Ηδη μαζεύω λεφτά να προλάβω όσο υπάρχει καιρός κανένα καινούργιο αμάξι ΧΩΡΙΣ brake assist, adaptive CC lane assist και παπαριές για άσχετους και απρόσεκτους. Yπάρχουν βέβαια και θετικά συστήματα όπως το ESP,  το αυτόματο παρκάρισμα για όποιον βαριέται κλπ. αλλά αυτά δεν ΑΠΕΙΛΟΥΝ την πραγματική ασφάλειά μας.

Δεν είμαι εξοικειωμένος με τετοιες τεχνολογίες. Το πολύ κανένα cruise control. Ακόμα και το αυτόματο άναψε σβήσε που το είδα σε αυτοκίνητο που οδηγούσα για λίγο καιρό δεν το πολυσυμπαθώ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...