Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, kalmik είπε

Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ κακό με όλα αυτά τα "βοηθήματα" ειναι ότι δεν απενεργοποιούνται μόνιμα (για το καλό μας). Αντί να ρίξουν χρήματα στην εκπαίδευση των οδηγών και την συνεχή αξιολόγησή τους (βγάζοντας από το δρόμο τους αρκετούς ως πολλούς άχρηστους), επέβαλε η Commission (το άντρο των γραφειοκρατών) μια δαπανηρή και άχρηστη αυτοματοποίηση και όλα εντάξει. Ηδη μαζεύω λεφτά να προλάβω όσο υπάρχει καιρός κανένα καινούργιο αμάξι ΧΩΡΙΣ brake assist, adaptive CC lane assist και παπαριές για άσχετους και απρόσεκτους. Yπάρχουν βέβαια και θετικά συστήματα όπως το ESP,  το αυτόματο παρκάρισμα για όποιον βαριέται κλπ. αλλά αυτά δεν ΑΠΕΙΛΟΥΝ την πραγματική ασφάλειά μας.

Μια ακόμη παρενέργεια που δεν έχουν σκεφθεί οι ηλίθιοι γραφειοκράτες που σχεδιάζουν συστήματα ασφαλείας από το κλιματιζόμενο αποστειρωμένο γραφειάκι τους είναι το εξής οριακό μεν, λίαν υπαρκτό στην Ελλάδα δε, σενάριο:

Είσαι σε κεντρική λεωφόρο Αθήνας με πυκνή αλλά σταθερή κίνηση. Στη μεσαία λωρίδα. Σου έρχεται φορτσάτος και με χιλιόμετρα ο μοτόβιος που θεωρεί ότι πρέπει να του κάνεις χώρο ανάμεσα στις λωριδες. Τον βλέπεις έντρομος από τον καθρέφτη, κάνεις λίγο δεξιά να περάσει ο τυπάς. Αμ δε. Επαναφέρει το αμάξι βιαίως το lane κάτι και τον στέλνει χαλκομανία. Σε βρίζει από το έδαφος που βρίσκεται τραυματισμένος και εσύ τον στέλνειςνα τα βρει με την Commission. ΟΥΦ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΕΘΥΜΑΝΑ. (....εννοείται ότι στο βάθος υπάρχουν πολλά άλλα αντίστοιχα σενάρια τρόμου)

Το brake assist αν σου πεταχτεί κανένα πιτσιρίκι ανάμεσα από αυτοκίνητα είναι μεγάλο βοήθημα.

Γενικά, όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι χρήσιμα, απλά δεν είναι για όλες τις περιπτώσεις, γιαυτό και μπορούν να απενεργοποιηθούν.

Το μέλλον είναι η αυτόνομη οδήγηση και όλα τα συστήματα προς τα εκεί μας οδηγούν.

Απλά κάποιες είναι ώριμες και δοκιμασμένες τεχνολογιες (π.χ. esp), κάποιες σε μεταβατικό στάδιο με πολλά περιθώρια βελτίωσης (π.χ. αυτόματα κιβώτια) και κάποιες σε νηπιακή φάση (π.χ. lìne assist)

Προσωπικά δεν απορρίπτω κανένα ηλεκτρικό βοήθημα, απλα κρατώ αυτά που με βολεύουν και επειδή είμαι και technology freak, ανυπομονώ για νέες ιδέες, νέες υλοποιήσεις....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Το μέλλον είναι η αυτόνομη οδήγηση και όλα τα συστήματα προς τα εκεί μας οδηγούν.

Συμφωνώ αλλά για την ώρα αυτό το σύστημα του lane assist είναι επικίνδυνο! Το παράδειγμα που αναφέρει ο @kalmikείναι πολύ σωστό. Εγώ μένω επαρχία και δεν εχω λεωφόρους αλλά σε σχετικά στενούς δρόμους έχουμε το θέμα του παρκαρίσματος οπότε αν πρέπει να βγεις στο αντίθετο για να αποφύγεις ενα εμπόδιο το lane assist θα σε σπρώξει πίσω κι πανω στο εμπόδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομιζω οτι καποιος - απο αυτούς που το έχουμε- το χαρακτήρισε επικινδυνο ουτε οτι θα σε πετάξει με το ζορι οπουδηποτε, εαν το ξερεις μπορεις κάλλιστα να το χειριστεις. και το οτι δεν ενεργοποιειται οταν οι λωριδες δεν υπαρχουν σωστα ειναι και αυτο θετικο.

επιβεβαιωνω οτι στο kamiq μπορεις να το απενεργοποιησεις - όχι μονιμα ομως, αλλα καθε φορα που βαζεις μπροστα, οπως το start-stop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pp6210 είπε

δεν νομιζω οτι καποιος - απο αυτούς που το έχουμε- το χαρακτήρισε επικινδυνο ουτε οτι θα σε πετάξει με το ζορι οπουδηποτε, εαν το ξερεις μπορεις κάλλιστα να το χειριστεις. και το οτι δεν ενεργοποιειται οταν οι λωριδες δεν υπαρχουν σωστα ειναι και αυτο θετικο.

επιβεβαιωνω οτι στο kamiq μπορεις να το απενεργοποιησεις - όχι μονιμα ομως, αλλα καθε φορα που βαζεις μπροστα, οπως το start-stop

. Πιο πανω αναφέρω πωε οδήγησα ςπι 2.500 το Citroën C5 Aircross που το είχε και ενώ οδηγώ 25 χρόνια χωρίς πρακτικά ατύχημα, ένιωσα πως το lane assist δεν εχει καμια χρησιμότητα. ΟΚ, για ιδεατές συνθήκες τηλεοπτικής οδήγησης σε ιδανικούς δρόμους ουσιαστικά σε υποχρεώνει να ανάψεις φλας σε κάθε αλλαγή λωρίδας.

Σκέψου μια ορεινή διαδρομή όπου το να παίρνεις κοφτα τις κλειστές στροφές, κάνει πιο άνετη και γρήγορη την οδήγηση. 

Σκέψου ότι πρέπει να αποφύγεις ξαφνικά ενα εμπόδιο (μηχανάκι, πεζο, σταματημένο αμάξι , ταξί..... κοκ) και βα μην σε αφήνει το lane assist.

Δε λέω ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις αλλά θα προτιμούσα να μην ενεργοποιείται μόνο του. 

Μπορεί το lane assist του C5 να ήταν προβληματικό (κάπως απότομο, ενώ ο διακόπτης που το απενεργοποιεί είναι σε θέση λοθ το ψάχνεις...). Δυστυχώς και το Proceed έχει και μάλλον δεν απενεργοποιείται by default.

Μπορεί να πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί του αλλά στην παρούσα φάση είναι προβληματικό. Αν πρόκειται για την ασφαλειά μας, θα προτιμούσα να συνδυάζεται με αυτόματο σταματηματος δεξιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, xx1100 είπε

. Πιο πανω αναφέρω πωε οδήγησα ςπι 2.500 το Citroën C5 Aircross που το είχε και ενώ οδηγώ 25 χρόνια χωρίς πρακτικά ατύχημα, ένιωσα πως το lane assist δεν εχει καμια χρησιμότητα. ΟΚ, για ιδεατές συνθήκες τηλεοπτικής οδήγησης σε ιδανικούς δρόμους ουσιαστικά σε υποχρεώνει να ανάψεις φλας σε κάθε αλλαγή λωρίδας.

Σκέψου μια ορεινή διαδρομή όπου το να παίρνεις κοφτα τις κλειστές στροφές, κάνει πιο άνετη και γρήγορη την οδήγηση. 

Σκέψου ότι πρέπει να αποφύγεις ξαφνικά ενα εμπόδιο (μηχανάκι, πεζο, σταματημένο αμάξι , ταξί..... κοκ) και βα μην σε αφήνει το lane assist.

Δε λέω ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις αλλά θα προτιμούσα να μην ενεργοποιείται μόνο του. 

Μπορεί το lane assist του C5 να ήταν προβληματικό (κάπως απότομο, ενώ ο διακόπτης που το απενεργοποιεί είναι σε θέση λοθ το ψάχνεις...). Δυστυχώς και το Proceed έχει και μάλλον δεν απενεργοποιείται by default.

Μπορεί να πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί του αλλά στην παρούσα φάση είναι προβληματικό. Αν πρόκειται για την ασφαλειά μας, θα προτιμούσα να συνδυάζεται με αυτόματο σταματηματος δεξιά. 

Πάντως, να αναφέρουμε ότι ολα αυτά τα συστήματα δημιουργούνται, δοκιμάζονται και εξελίσσονται για τις ανάγκες των πολιτών κυρίως των εξελιγμένων χωρών.

Εκεί και δρόμους χαλί έχουν και διαχωριστικες γραμμες και και και, μα κυρίως οδηγική παιδεία.

Δεν λαμβάνουν υπόψιν τους το Μπάμπη το ντελιβερα που κάνει σφήνες και σου ζητάει και το λόγο αμα λάχει.

Γιαυτό λέω ότι όλα τα βοηθήματα καλά είναι, αλλά δεν κάνουν για ολες τις περιπτώσεις.

 

 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω πως το lane assist θα δημιουργήσει αν όχι περισσότερα, τότε τα ίδια προβλήματα με αυτά που υποτίθεται πως λύνει. Ευτυχώς στο 2008 απενεργοποιείται μόνιμα. Τώρα μένει να δούμε πως απενεργοποιείται μόνιμα και στο start stop. Αν στο μέλλον δούμε τις 2 τεχνολογίες σε βιβλίο με τίτλο του στυλ "χαζές εφευρέσεις του 21ου αιώνα" δε θα εκπλαγώ 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, xx1100 said:

. Πιο πανω αναφέρω πωε οδήγησα ςπι 2.500 το Citroën C5 Aircross που το είχε και ενώ οδηγώ 25 χρόνια χωρίς πρακτικά ατύχημα, ένιωσα πως το lane assist δεν εχει καμια χρησιμότητα. ΟΚ, για ιδεατές συνθήκες τηλεοπτικής οδήγησης σε ιδανικούς δρόμους ουσιαστικά σε υποχρεώνει να ανάψεις φλας σε κάθε αλλαγή λωρίδας.

Σκέψου μια ορεινή διαδρομή όπου το να παίρνεις κοφτα τις κλειστές στροφές, κάνει πιο άνετη και γρήγορη την οδήγηση. 

Σκέψου ότι πρέπει να αποφύγεις ξαφνικά ενα εμπόδιο (μηχανάκι, πεζο, σταματημένο αμάξι , ταξί..... κοκ) και βα μην σε αφήνει το lane assist.

Δε λέω ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις αλλά θα προτιμούσα να μην ενεργοποιείται μόνο του. 

Μπορεί το lane assist του C5 να ήταν προβληματικό (κάπως απότομο, ενώ ο διακόπτης που το απενεργοποιεί είναι σε θέση λοθ το ψάχνεις...). Δυστυχώς και το Proceed έχει και μάλλον δεν απενεργοποιείται by default.

Μπορεί να πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί του αλλά στην παρούσα φάση είναι προβληματικό. Αν πρόκειται για την ασφαλειά μας, θα προτιμούσα να συνδυάζεται με αυτόματο σταματηματος δεξιά. 

Επειδή μόλις έκλεισα το proceed 1.4 140ps , ο πωλητής μου είπε το lane assist μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνιμα, δεν ισχύει αυτό;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Brolly είπε

Επειδή μόλις έκλεισα το proceed 1.4 140ps , ο πωλητής μου είπε το lane assist μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνιμα, δεν ισχύει αυτό;

Προτείνω να τον βάλεις να στο βεβαιώσει εγγράφως. Έτσι αν δεν ισχύει, έχεις βάσιμο λόγο αναστροφής της πώλησης λόγω μη ύπαρξης συνομολογημένης ιδιότητας του πράγματος.

 

Επεξ/σία από kalmik
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

... δημιουργούνται, δοκιμάζονται και εξελίσσονται για τις ανάγκες των πολιτών κυρίως των εξελιγμένων χωρών... 

👍

 

6 ώρες πριν, Brolly είπε

Επειδή μόλις έκλεισα το proceed 1.4 140ps , ο πωλητής μου είπε το lane assist μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνιμα, δεν ισχύει αυτό;

Δεν το ξέρω. Πάντως το κουμπί απενεργoποίησής του είναι σε πιο βολικό σημείο απ' ότι στο C5 Aircross. 

Επεξ/σία από xx1100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ για το Lane assist στο Renegade. 

1ον. Μπορείς να το έχεις μόνιμα off. Έχει κουμπί στο ταμπλό. 

2ον.Οταν το έχεις στο on, λειτουργεί μετά τα 60χιλ, οπότε πρακτικά σε δρόμους εντός πόλης είναι εκτός. 

3ον. Έχει ρύθμιση για 3 επίπεδα ευαισθησίας. Στο μεσαίο που το δοκίμασα, έχει ένα ελαφρύ τράβηγμα όταν πλησιάζεις γραμμή. 

4ον. Όταν διαβάζει μια γραμμή, λειτουργεί κανονικά ως προς την πλευρά που είναι η γραμμή. 

5ον. Το εχω μόνιμα κλειστό. (Αν και σκέφτομαι σε δρόμους όπως Ιόνια Εγνατία που κινούμαι να το έχω ανοικτό) 

 

Το δοκίμασα στην Ιόνια όπου έκανε πολύ δουλειά. Νομίζω ότι για τέτοιους δρόμους και υπό συνθήκες κούρασης ή και βραδινής οδήγησης είναι ένα καλό βοήθημα 

Όπως όλα τα βοηθήματα, δεν μας κάνει καλύτερους οδηγούς απλά σε μια στιγμή μπορεί να μας προστατεύσει. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ετσι μπλεκεις. Αντε να μπεις στο αμαξι, αντε να περιμενεις να ζεσταθει το τουρμπο, αντε να κλεισεις το σταρτ στοπ, αντε να κλεισεις το lane assist αντε το ενα αντε το αλλο θα πρεπει να ξεκιναμε 20 λεπτα νωριτερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, xx1100 είπε

. Πιο πανω αναφέρω πωε οδήγησα ςπι 2.500 το Citroën C5 Aircross που το είχε και ενώ οδηγώ 25 χρόνια χωρίς πρακτικά ατύχημα, ένιωσα πως το lane assist δεν εχει καμια χρησιμότητα. ΟΚ, για ιδεατές συνθήκες τηλεοπτικής οδήγησης σε ιδανικούς δρόμους ουσιαστικά σε υποχρεώνει να ανάψεις φλας σε κάθε αλλαγή λωρίδας.

Σκέψου μια ορεινή διαδρομή όπου το να παίρνεις κοφτα τις κλειστές στροφές, κάνει πιο άνετη και γρήγορη την οδήγηση. 

Σκέψου ότι πρέπει να αποφύγεις ξαφνικά ενα εμπόδιο (μηχανάκι, πεζο, σταματημένο αμάξι , ταξί..... κοκ) και βα μην σε αφήνει το lane assist.

Δε λέω ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις αλλά θα προτιμούσα να μην ενεργοποιείται μόνο του. 

Μπορεί το lane assist του C5 να ήταν προβληματικό (κάπως απότομο, ενώ ο διακόπτης που το απενεργοποιεί είναι σε θέση λοθ το ψάχνεις...). Δυστυχώς και το Proceed έχει και μάλλον δεν απενεργοποιείται by default.

Μπορεί να πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί του αλλά στην παρούσα φάση είναι προβληματικό. Αν πρόκειται για την ασφαλειά μας, θα προτιμούσα να συνδυάζεται με αυτόματο σταματηματος δεξιά. 

Υπερβαλεις  λεγοντας οτι δε θα σε αφησει να αλλαξεις πορεια. Δεν υπαρχει περιπτωση να σου δημιουργησει προβλημα, εκτος του να σε ενοχλει στην οδηγηση.Και αν θελεις να το αφησεις να οδηγησει το αυτοκινητο, οπου σε αυτη την περιπτωση παλι εσυ θα φταις.

Μην τα ισοπεδωνουμε επιδη κατι δεν μας αρεσει.

Επεξ/σία από c-max
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην αρχή ήμουν και εγώ σκεπτικός για την χρησιμότητα του lane assist. και το κατά πόσο θα δουλεύει σωστά.

στο 508(2020), δουλεύει άψογα με ομαλό πολύ ελαφρύ στρίψιμο και φυσικά αρπάζεις το τιμόνι όποτε θες. κουμπί για απενεργοποιηση.βοηθά πολύ θα έλεγα σε εθνικές, τόσες και τόσες φορές πας για προσπέραση και χαζεύει ο άλλος γέρνοντας αριστερά.. 

για επαρχιακούς μάλλον θέλει απενεργοποίηση για ευνόητους λόγους.χαλια διαγραμισεις κλπ. το auto start stop το κλείνω 90%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε τι διαβάζω εδώ μέσα .Δε σε αφήνει το lane assist να αλλάξεις λωρίδα Εμένα στο Volvo βγαίνει και ένα χέρι από το ταμπλό και μου ρίχνει μια σφαλιάρα αν πάω να αλλάξω λωρίδα χωρίς φλας .
Εγω που στο Καρπενήσι έκανα το καλοκαίρι πάνω από 500 χλμ μέσα στα χωριά και στα βουνά πως με άφηνε στις στροφές να πατάω τη γραμμή;

Τοσο δύσκολο είναι να καταλάβετε κάποιοι ότι απλώς νιώθεις ένα τράβηγμα στο τιμόνι αν πας να αλλάξεις λωρίδα και άνετα αλλάζεις λωρίδα ακόμα και αν δε βγάλεις φλας.Υπαρχει βέβαια και η πιθανότητα κάποιοι να πιστεύουν ότι το φλας είναι για τους φλωρους ή απλά βαριούνται να βγάζουν φλας κάθε φορά που αλλάζουν λωρίδα.

Πατε κάποιοι και βρίσκεται την 0,00001% πιθανότητα να συμβεί κάτι .Με αυτή τη λογική ούτε ζώνη πρέπει να φοράμε διότι άμα πάρει φωτιά το αυτοκίνητο μπορεί να εγκλωβιστούνε μέσα σε αυτό .Αλλα χωρίς ζώνη ο αερόσακος είναι επικίνδυνος άρα πρέπει να καταργήσουμε και αυτόν 

ΥΓ Το πρώτο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ που έβαλε ζώνες ασφαλείας πάτωσε στις πωλήσεις.Ξερετε γιατί ;Επειδή οι αγοραστές θεώρησαν ότι για να βάζει ζώνες δεν είναι ασφαλές.

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ερώτηση προς κατόχους και σε όσους έχουν οδηγήσει το Skoda Scala. Αξίζει η αγορά σε test drive με έκπτωση περίπου 3000€ και με 5000χλ: Είναι το 1,5 με αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση style

Επεξ/σία από theoilia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...