Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η λογική μου πάντως είναι να καταλήξω σε 2/3 αμάξια , να πάω να τα δω και να τελειώνω. Δεν μπορώ τα πολλά σουρτα φέρτα. 

Δυστυχώς η βάση μου είναι επαρχία όπου υπάρχει μια αντιπροσωπεία για κάθε μάρκα. 

Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα αναζήτησης και στην Αθήνα όπου βρίσκομαι αρκετά συχνά. 

Όλα εξαρτώνται από την πορεία του κορωνοιού το φθινόπωρο, χειμώνα.

Εναλλακτικά αναβαθμίσω τώρα το  ibiza και βλέπουμε από άνοιξη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsofras είπε

.... αδιάφορο οδηγικά... 

Λοιπόν - χωρίς να τελεσίδικίσω - σήμερα, ελέω νέου κάρου, ξεκίνησα με το ταίρι από Τρίπολη για μια διαδρομή Τρίπολη - Γύθειο - Μονεμβασιά 100 + 66 χλμ επαρχιακής εθνικής οδού. 

Αρκετές στροφές, μικρές ευθείες, κάποιες κλειστές, άσφαλτος από "αρκετά καλή" εως "σχεδόν κακή". Κίνηση λίγη εως μέτρια. Θερμοκρασία εξωτερική 32-37°. 

Δε θέλω να είμαι υπερβολικός διότι σαφώς απλώς εξοικειωνομαι με το αμάξι και δεν θέλω να πλησιάσω τα άκρα του. Επίσης, δεν είμαι κανένας super οδηγός, απλά νομίζω ότι οδηγώ σβέλτα αλλά με ασφάλεια. 

Αν θυμάται κανείς τον παλιό δρόμο Τρίπολης - Σπάρτης θα γνωρίζει πως έχει (περιοχή Βρέσθενα) κάμποσες στροφές των +90° με μερικές να εχουν αντίθετη κλίση. Το αμάξι... κόλλαγε. Περισσότερο με κρατούσε το γεγονός ότι είχα πράγματα στο πορτ μπαγκάζ που πήγαιναν πέρα δώθε επειδή είχαμε γεμίσει μόλις το 1/3 (μεταξύ αυτών και μια φωτογραφική μηχανή που δεν ήθελα να διακινδυνευσω να πάθει κάτι). 

Σε αυτό το κομμάτι χρησιμοποιούσα μόνο το normal και sport mode. 

Στο Γύθειο - Μονεμβασιά άρχισα να πειραματίζομαι με το manual + αλλαγές απο τα paddles (+sport mode). Εκεί λοιπόν άρχισε να έχει περισσότερη πλάκα! Θα περίμενε κάποιος ότι - αφού η ροπή δίνεται από χαμηλά - δεν χρειάζονται κατεβάσματα αλλά η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι έτσι ήταν ταχύτερες οι αλλαγές και οι επιταχύνσεις. Με φορτίο ~170 κιλά, ένιωθες μια (οκ: μικρή) κλωτσιά, και το 50-60 του προπορευόμενου οχήματος γινόταν άμεσα 100-120. Οι κλίσεις του αμαξώματος ελάχιστες (λιγότερες από το ds). Επειδή ακόμα δεν ξέρω τα όρια δε ήθελα να το ζορίσω. Μέχρι εκεί που πηγα δεν παρατήρησα υπερστροφή ή υποστροφή 

Το manual βοηθάει και στα κατηφορικά φρεναρισματα πριν από κάποια στροφή ώστε να πατάς λιγότερο φρένο. Εδώ είναι και μια σημαντική διαφορά απο το ds5 hybrid4, που εκμεταλλεύεται τέτοιες συνθήκες για να ξαναφορτωσει εκ νέου την μπαταρία... 

Φρένα καλά, χωρίς μετατοπίσεις ή μπλοκαρίσματα, χωρίς σημάδια κόπωσης παρά τις υψηλές θερμοκρασίες. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Λοιπόν - χωρίς να τελεσίδικίσω - σήμερα, ελέω νέου κάρου, ξεκίνησα με το ταίρι από Τρίπολη για μια διαδρομή Τρίπολη - Γύθειο - Μονεμβασιά 100 + 66 χλμ επαρχιακής εθνικής οδού. 

Αρκετές στροφές, μικρές ευθείες, κάποιες κλειστές, άσφαλτος από "αρκετά καλή" εως "σχεδόν κακή". Κίνηση λίγη εως μέτρια. Θερμοκρασία εξωτερική 32-37°. 

Δε θέλω να είμαι υπερβολικός διότι σαφώς απλώς εξοικειωνομαι με το αμάξι και δεν θέλω να πλησιάσω τα άκρα του. Επίσης, δεν είμαι κανένας super οδηγός, απλά νομίζω ότι οδηγώ σβέλτα αλλά με ασφάλεια. 

Αν θυμάται κανείς τον παλιό δρόμο Τρίπολης - Σπάρτης θα γνωρίζει πως έχει (περιοχή Βρέσθενα) κάμποσες στροφές των +90° με μερικές να εχουν αντίθετη κλίση. Το αμάξι... κόλλαγε. Περισσότερο με κρατούσε το γεγονός ότι είχα πράγματα στο πορτ μπαγκάζ που πήγαιναν πέρα δώθε επειδή είχαμε γεμίσει μόλις το 1/3 (μεταξύ αυτών και μια φωτογραφική μηχανή που δεν ήθελα να διακινδυνευσω να πάθει κάτι). 

Σε αυτό το κομμάτι χρησιμοποιούσα μόνο το normal και sport mode. 

Στο Γύθειο - Μονεμβασιά άρχισα να πειραματίζομαι με το manual + αλλαγές απο τα paddles (+sport mode). Εκεί λοιπόν άρχισε να έχει περισσότερη πλάκα! Θα περίμενε κάποιος ότι - αφού η ροπή δίνεται από χαμηλά - δεν χρειάζονται κατεβάσματα αλλά η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι έτσι ήταν ταχύτερες οι αλλαγές και οι επιταχύνσεις. Με φορτίο ~170 κιλά, ένιωθες μια (οκ: μικρή) κλωτσιά, και το 50-60 του προπορευόμενου οχήματος γινόταν άμεσα 100-120. Οι κλίσεις του αμαξώματος ελάχιστες (λιγότερες από το ds). Επειδή ακόμα δεν ξέρω τα όρια δε ήθελα να το ζορίσω. Μέχρι εκεί που πηγα δεν παρατήρησα υπερστροφή ή υποστροφή 

Το manual βοηθάει και στα κατηφορικά φρεναρισματα πριν από κάποια στροφή ώστε να πατάς λιγότερο φρένο. Εδώ είναι και μια σημαντική διαφορά απο το ds5 hybrid4, που εκμεταλλεύεται τέτοιες συνθήκες για να ξαναφορτωσει εκ νέου την μπαταρία... 

Φρένα καλά, χωρίς μετατοπίσεις ή μπλοκαρίσματα, χωρίς σημάδια κόπωσης παρά τις υψηλές θερμοκρασίες. 

Δεν το έστρωσες ούτε λίγο; Τα φρένα πχ απόκλειεται να λειτουργούσαν στο capacity.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Noobios είπε

Δεν το έστρωσες ούτε λίγο; Τα φρένα πχ απόκλειεται να λειτουργούσαν στο capacity.

Στρωμένο είναι ήδη (ενός έτους 17.000 χλμ). Δεν ξέρω αν είναι.... μπουκωμένο 🤔). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xx1100 είπε

Λοιπόν - χωρίς να τελεσίδικίσω - σήμερα, ελέω νέου κάρου, ξεκίνησα με το ταίρι από Τρίπολη για μια διαδρομή Τρίπολη - Γύθειο - Μονεμβασιά 100 + 66 χλμ επαρχιακής εθνικής οδού. 

Αρκετές στροφές, μικρές ευθείες, κάποιες κλειστές, άσφαλτος από "αρκετά καλή" εως "σχεδόν κακή". Κίνηση λίγη εως μέτρια. Θερμοκρασία εξωτερική 32-37°. 

Δε θέλω να είμαι υπερβολικός διότι σαφώς απλώς εξοικειωνομαι με το αμάξι και δεν θέλω να πλησιάσω τα άκρα του. Επίσης, δεν είμαι κανένας super οδηγός, απλά νομίζω ότι οδηγώ σβέλτα αλλά με ασφάλεια. 

Αν θυμάται κανείς τον παλιό δρόμο Τρίπολης - Σπάρτης θα γνωρίζει πως έχει (περιοχή Βρέσθενα) κάμποσες στροφές των +90° με μερικές να εχουν αντίθετη κλίση. Το αμάξι... κόλλαγε. Περισσότερο με κρατούσε το γεγονός ότι είχα πράγματα στο πορτ μπαγκάζ που πήγαιναν πέρα δώθε επειδή είχαμε γεμίσει μόλις το 1/3 (μεταξύ αυτών και μια φωτογραφική μηχανή που δεν ήθελα να διακινδυνευσω να πάθει κάτι). 

Σε αυτό το κομμάτι χρησιμοποιούσα μόνο το normal και sport mode. 

Στο Γύθειο - Μονεμβασιά άρχισα να πειραματίζομαι με το manual + αλλαγές απο τα paddles (+sport mode). Εκεί λοιπόν άρχισε να έχει περισσότερη πλάκα! Θα περίμενε κάποιος ότι - αφού η ροπή δίνεται από χαμηλά - δεν χρειάζονται κατεβάσματα αλλά η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι έτσι ήταν ταχύτερες οι αλλαγές και οι επιταχύνσεις. Με φορτίο ~170 κιλά, ένιωθες μια (οκ: μικρή) κλωτσιά, και το 50-60 του προπορευόμενου οχήματος γινόταν άμεσα 100-120. Οι κλίσεις του αμαξώματος ελάχιστες (λιγότερες από το ds). Επειδή ακόμα δεν ξέρω τα όρια δε ήθελα να το ζορίσω. Μέχρι εκεί που πηγα δεν παρατήρησα υπερστροφή ή υποστροφή 

Το manual βοηθάει και στα κατηφορικά φρεναρισματα πριν από κάποια στροφή ώστε να πατάς λιγότερο φρένο. Εδώ είναι και μια σημαντική διαφορά απο το ds5 hybrid4, που εκμεταλλεύεται τέτοιες συνθήκες για να ξαναφορτωσει εκ νέου την μπαταρία... 

Φρένα καλά, χωρίς μετατοπίσεις ή μπλοκαρίσματα, χωρίς σημάδια κόπωσης παρά τις υψηλές θερμοκρασίες. 

Ωραίο review , εγώ απλά μίλησα για αίσθηση , όχι ότι το αμάξι δεν μπαίνει ή δεν είναι στιβαρό ( τα reviews βασικά όχι εγώ )

Οπότε λένε ότι είναι κάπως ανιαρή ηε αίσθηση οδήγησης, πληροφόρηση από τιμόνι και φρενα.

Βέβαια όλοι αυτοί που κάνουν reviews έχουν οδηγήσει και κάτι δεκάδες αυτοκίνητα και έχουν άλλη εμπειρία, στα δικά μας χέρια που να έχουμε οδηγήσει άντε 10 αμάξια μπορεί να μην καταλαβαίνουμε τίποτα από όλα αυτά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, tsofras είπε

A1 citycarver

Άνθρωπε μου το έβλεπα προχθές στην έκδοση edition one αυτόματο κάπου στα 26 κ πάει και έπαθα πλάκα . Μικρό μαζεμένο καλά αλογάκια 140 αν δεν κάνω λάθος .Μου πέρασε από το μυαλό στιγμιαία να δώσω το σουιφτ συν 7 κ που θα δώσω για μηχανή σε ένα μήνα και ότι μείνει να το συμπληρώσω αλλα θα το ρημάξει η γυναίκα. Που να πάω να μπλέξω. Καλύτερα να κάνω το κέφι μου με δυο μηχανεσ.Είπαμε ένα αμάξι θέλω στο σπίτι.   Μιλάμε και γαμω τα αυτοκινητάκια. Χαλάλι τα 25 κ. Τα έδινα ανετα. 18 άρα ζάντα  γκρι  χρωμα  τουμπανο είναι.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mp123 είπε

Άνθρωπε μου το έβλεπα προχθές στην έκδοση edition one αυτόματο κάπου στα 26 κ πάει και έπαθα πλάκα . Μικρό μαζεμένο καλά αλογάκια 140 αν δεν κάνω λάθος .Μου πέρασε από το μυαλό στιγμιαία να δώσω το σουιφτ συν 7 κ που θα δώσω για μηχανή σε ένα μήνα και ότι μείνει να το συμπληρώσω αλλα θα το ρημάξει η γυναίκα. Που να πάω να μπλέξω. Καλύτερα να κάνω το κέφι μου με δυο μηχανεσ.Είπαμε ένα αμάξι θέλω στο σπίτι.   Μιλάμε και γαμω τα αυτοκινητάκια. Χαλάλι τα 25 κ. Τα έδινα ανετα. 18 άρα ζάντα  γκρι  χρωμα  τουμπανο είναι.

Ναι ρε φίλε, μου έκανε αμέσως κλικ , αν και όντως είναι ακριβό . 150 είναι τα άλογα και 22 κιλά ροπή. Μέγεθος ιδανικό για μένα  που ταξιδεύω ή μόνος ή με άλλα δύο άτομα το πολύ. 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Ναι ρε φίλε, μου έκανε αμέσως κλικ , αν και όντως είναι ακριβό . 150 είναι τα άλογα και 22 κιλά ροπή. Μέγεθος ιδανικό για μένα  που ταξιδεύω ή μόνος ή με άλλα δύο άτομα το πολύ. 

Και εγώ πολλά τα θεωρώ αλλά είναι πανέμορφο το άτιμο και ότι πρέπει σε μέγεθος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, HALF EVIL είπε

Ναι ρε φίλε, μου έκανε αμέσως κλικ , αν και όντως είναι ακριβό . 150 είναι τα άλογα και 22 κιλά ροπή. Μέγεθος ιδανικό για μένα  που ταξιδεύω ή μόνος ή με άλλα δύο άτομα το πολύ. 

Αν και δεν είμαι φίλος του γκρουπ αυτό ανετότατα το έπαιρνα. Αν σε παίρνει οικονομικά παρτο μανουαλ παρε μια προσφορά  δεν χάνεις τίποτα.Η edition one είναι τουμπανο αυτη και μόνο αυτη τίποτε άλλο.Από ότι βλέπω κάπου στα 23κ μανουαλ θα μπορούσες να κανείς αντιπροσφορά. Σοβαρά τωρα τέτοια αμαξια μου αρέσουν. Τι να κάνω τις μαούνες. 1.5 αν δεν κάνω λάθος κινητήρα φοράει και όχι τον χιλιάρι.

 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...