Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Aπόψεις παίδες περι καθολικής απαγόρευσης ντίζελ σε Θεσ/νίκη-Αθήνα;

Ακουγονται πολλά. Ως συνήθως παμε βιαστικα να αντιγράψουμε χωρες εξωτερικου και κανουμε μαλακιες. Ή απο την άλλη δίνουμε παράταση στη παράταση...

Σκέφτομαι να προβω στην αγορά ενός ντίζελ του 2016, ήτοι Εuro 6 ή (υπο συνθήκες καινουργιο).

Με τη λογικη να το κρατήσω τουλάχιστο 10 έτη.

 

 

Εφοσον ειναι euro6 θα σου ελεγα να μην φοβασαι, θεωρητικα αν γινει κατι θα κοψουν πρωτα τα euro5. Αυτα βεβαια ειναι εικασιες, κανεις δεν ξερει τι θα γινει. 

Σιγουρα παντως με euro6 εχεις μια καποια ασφαλεια. 

Εγω γνωριζοντας το ρισκο αγορασα euro5 diesel πριν λιγο καιρο καθως ηταν ευκαιρια. Πιο πολυ φοβαμαι μηπως αυξησουν τα τελη

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά πριν τα euro 5 ας σταματήσουν να κυκλοφορούν τα euro 4 που γίνεται χαμός και πωλούνται κανονικά εντός Αττικής και βλέπουμε.

Το δικό μου πετρέλαιο euro 5 δεν το αλλάζω με τίποτα.

Καινούρια πετρέλαια euro 5 πωλούνταν μέχρι και το '18 δεν υπάρχει περίπτωση να τα κόψουν για αρκετά χρόνια ακόμα. 

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι έλεγχος και αποκλεισμός για τα euro 4 και για τα επαγγελματικά και κανονικό κτεο που ελέγχει για τα φίλτρα (dpf, καταλύτες και τέτοια...).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να απαγορέψουν την χρησιμοποίηση ήδη πωλημένων αυτοκινήτων diesel Euro5. Θα ήταν παράλογο να κυκλοφορούν Euro1 βενζίνης και να απαγορέυονται αυτοκίνητα του 2012 Αύξηση των τελών είναι πιο λογικό

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Πιο πολυ φοβαμαι μηπως αυξησουν τα τελη

Αυτό είναι το πιο πιθανό σενάριο: μια σταδιακή αύξηση των τελών ώστε να γίνει προοδευτικά ασύμφορη η χρήση. Ίσως μαζί με μια επιβάρυνση στις πωλήσεις.... Από την στιγμή που επιτρέπεται η παραγωγή και πώληση δεν μπορεί να απαγορευτεί η αγορά & χρήση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Αυτό είναι το πιο πιθανό σενάριο: μια σταδιακή αύξηση των τελών ώστε να γίνει προοδευτικά ασύμφορη η χρήση. Ίσως μαζί με μια επιβάρυνση στις πωλήσεις.... Από την στιγμή που επιτρέπεται η παραγωγή και πώληση δεν μπορεί να απαγορευτεί η αγορά & χρήση. 

Ετσι ακριβως, και δεν ειναι δυσκολο να πουν ολα τα diesel x2 τελη

Ειδικα αν καταργηθει ο φορος πολυτελειας θα πρεπει να παρουν απο καπου τα λεφτα. 

 

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Καλά πριν τα euro 5 ας σταματήσουν να κυκλοφορούν τα euro 4 που γίνεται χαμός και πωλούνται κανονικά εντός Αττικής και βλέπουμε.

Το δικό μου πετρέλαιο euro 5 δεν το αλλάζω με τίποτα.

Καινούρια πετρέλαια euro 5 πωλούνταν μέχρι και το '18 δεν υπάρχει περίπτωση να τα κόψουν για αρκετά χρόνια ακόμα. 

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι έλεγχος και αποκλεισμός για τα euro 4 και για τα επαγγελματικά και κανονικό κτεο που ελέγχει για τα φίλτρα (dpf, καταλύτες και τέτοια...).

Καλα αυτο ειναι τραγικο, οσο εψαχνα για αυτοκινητο ειδα αρκετα euro 4, το ωραιο ειναι η απαντηση των εμπορων "σιγα μωρε κανενας δεν ελεγχει, θα κανεις μια υπευθηνη δηλωση οτι μενεις επαρχια".

Επισης με τα επαγγελματικα (ποσα ταξι χρεπια βγαζουν ντουμανια)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, πραγματικά δε μπορεί να βρεθεί ακρη. Κι αυτό οπως προείπα, επειδη ΔΕ ξέρουμε τι θα τους καπνίσει.

Σημερα θεωρητικα τα ευρο4 απαγορεύονται να μπαίνουν πολη. Αφηστε που κυκλοφορουν σωρηδόν, αλλου παπα ευαγγέλιο. 

Το κουφό ειναι πως σε θεμα ρύπων (ας αφησουμε τις μοντες της VW εκτος κουβέντας) το ευρο 5, ειναι ελάχιστα ρυπογόνο, σε σχεση με τον στόλο βενζινοκίνητων που διαθετουμε. Θεωρητικα μιλώντας, πως δεν εχεις ξηλώσει dpf και συναφή...

ΑΛΛΑ το θεμα ειναι πως η οποια αποφαση παρουν, θα ναι στο πόδι...Τοσα χρόνια το ζούμε. Βλέπουμε το 90% των εισαγώμενων να ειναι ευρο 5. Τετοιο πχ εχω κι εγω, του 2011. Θα μυρίσουμε τα δαχτυλα μας, οτι για 10 χρονια θα μαστε ησυχοι; 8; 5; ή σου λεει, οπως αναφερε καποιος, πληρώστε ενα προστιμο ρύπων και κρατηστε το...

Να πληρωσω δηλ σα μαλακας 15.000ε, να παρω μτχ ευρο 6 με κατω απο 100,95, ρυπους-ποσο ειναι το οριο- για να μην πληρώνω τελη και ξαφνικα να φαω μια καμπανα στο κεφαλια 100-200-300ε-τυχαίο το ποσο.

Δηλ για να ειμαι future proof να αναγκαστώ να παω σε βενζίνη...με το στανιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας!! Αρχικά, συγχαρητήρια για το επίπεδο του θρεντ, έχει σίγουρα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο. 

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης με το ford focus του 2005 ήρθε η ώρα να προστεθεί στην οικογένεια ένα ακόμα αυτοκίνητο. Ουσιαστικά ψάχνουμε είτε στην κατηγορία των b-suv τα οποία ίσως είναι λίγο μικρά για τις ανάγκες μετακίνησης μιας πενταμελούς οικογένειας, είτε στα c-hatch που είναι πιο οικογενειακά αυτοκίνητα. Το μπάτζετ είναι μέχρι τα 21000 ευρώ με την έκπτωση πολύτεκνου (δεν επιβαρύνομαι τα τέλη ταξινόμησης). Προς το παρόν έχουμε περάσει από μερικές αντιπροσωπείες και έχουμε απορρίψει κάποια αυτοκίνητα και έχουμε καταλήξει είτε στο Kia xceed, με τον 1.0 Τ-GDI στην έκδοση premium, είτε στο Suzuki Vitara, με τον 1.4 hybrid στην έκδοση GL+ με τετρακίνηση.

Πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα μιας και το xceed έχει πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και σίγουρα ανώτερο εσωτερικό, όμως το vitara -στα χαρτιά τουλάχιστον- φαίνεται ένα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο όσον αφορά τον κινητήρα του.

Να σημειωθεί ότι μιας και βρίσκομαι στην επαρχεία δεν έχω κάνει ακόμη test drive σε κάποιο από αυτά καθώς δεν υπήρχαν διαθέσιμα προσωρινά. Επίσης η αγορά θα γίνει με μια καλή προκαταβολή και δόσεις οπότε το χρηματοδοτικό πρόγραμμα παίζει και αυτό ένα ρόλο. 

Οποιαδήποτε σκέψη-πρόταση δεκτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, ASTOU είπε

Καλησπέρα σας!! Αρχικά, συγχαρητήρια για το επίπεδο του θρεντ, έχει σίγουρα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο. 

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης με το ford focus του 2005 ήρθε η ώρα να προστεθεί στην οικογένεια ένα ακόμα αυτοκίνητο. Ουσιαστικά ψάχνουμε είτε στην κατηγορία των b-suv τα οποία ίσως είναι λίγο μικρά για τις ανάγκες μετακίνησης μιας πενταμελούς οικογένειας, είτε στα c-hatch που είναι πιο οικογενειακά αυτοκίνητα. Το μπάτζετ είναι μέχρι τα 21000 ευρώ με την έκπτωση πολύτεκνου (δεν επιβαρύνομαι τα τέλη ταξινόμησης). Προς το παρόν έχουμε περάσει από μερικές αντιπροσωπείες και έχουμε απορρίψει κάποια αυτοκίνητα και έχουμε καταλήξει είτε στο Kia xceed, με τον 1.0 Τ-GDI στην έκδοση premium, είτε στο Suzuki Vitara, με τον 1.4 hybrid στην έκδοση GL+ με τετρακίνηση.

Πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα μιας και το xceed έχει πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και σίγουρα ανώτερο εσωτερικό, όμως το vitara -στα χαρτιά τουλάχιστον- φαίνεται ένα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο όσον αφορά τον κινητήρα του.

Να σημειωθεί ότι μιας και βρίσκομαι στην επαρχεία δεν έχω κάνει ακόμη test drive σε κάποιο από αυτά καθώς δεν υπήρχαν διαθέσιμα προσωρινά. Επίσης η αγορά θα γίνει με μια καλή προκαταβολή και δόσεις οπότε το χρηματοδοτικό πρόγραμμα παίζει και αυτό ένα ρόλο. 

Οποιαδήποτε σκέψη-πρόταση δεκτή.

Καλό ψάξιμο φίλε κατ' αρχήν. 

Από μένα, XCEED δαγκωτό (εμφάνιση, χώροι, ποιοτητα κύλισης, θόρυβος) + χρόνια εγγύηση + 5 δωρεάν σέρβις = ~1.000 € bonus... 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

XCeed 1.0T να το ξανασκεφθείς - ανεπαρκής κινητήρας για τόσο βαρύ αμάξι. Τον δοκίμασα σε Kona και δεν λέει και πολλά ενώ αν το πατήσεις (που μπορεί) καίει αρκετά. Σε επαρχία θα πήγαινα και σήμερα σε ντήζελ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ASTOU είπε

Καλησπέρα σας!! Αρχικά, συγχαρητήρια για το επίπεδο του θρεντ, έχει σίγουρα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο. 

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης με το ford focus του 2005 ήρθε η ώρα να προστεθεί στην οικογένεια ένα ακόμα αυτοκίνητο. Ουσιαστικά ψάχνουμε είτε στην κατηγορία των b-suv τα οποία ίσως είναι λίγο μικρά για τις ανάγκες μετακίνησης μιας πενταμελούς οικογένειας, είτε στα c-hatch που είναι πιο οικογενειακά αυτοκίνητα. Το μπάτζετ είναι μέχρι τα 21000 ευρώ με την έκπτωση πολύτεκνου (δεν επιβαρύνομαι τα τέλη ταξινόμησης). Προς το παρόν έχουμε περάσει από μερικές αντιπροσωπείες και έχουμε απορρίψει κάποια αυτοκίνητα και έχουμε καταλήξει είτε στο Kia xceed, με τον 1.0 Τ-GDI στην έκδοση premium, είτε στο Suzuki Vitara, με τον 1.4 hybrid στην έκδοση GL+ με τετρακίνηση.

Πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα μιας και το xceed έχει πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και σίγουρα ανώτερο εσωτερικό, όμως το vitara -στα χαρτιά τουλάχιστον- φαίνεται ένα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο όσον αφορά τον κινητήρα του.

Να σημειωθεί ότι μιας και βρίσκομαι στην επαρχεία δεν έχω κάνει ακόμη test drive σε κάποιο από αυτά καθώς δεν υπήρχαν διαθέσιμα προσωρινά. Επίσης η αγορά θα γίνει με μια καλή προκαταβολή και δόσεις οπότε το χρηματοδοτικό πρόγραμμα παίζει και αυτό ένα ρόλο. 

Οποιαδήποτε σκέψη-πρόταση δεκτή.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, για πενταμελή οικογένεια δεν θα σε καλύψει τίποτα από αυτά που κοιτάς, από θέμα χώρων πρωτίστως..

5 άτομα είναι πολύς λαός, είναι άλλη φάση και πρέπει να πας σε ανώτερο level , c SUV τουλάχιστον.

Έχετε προσπαθήσει να δείτε αν χωράτε 5 άτομα (με λίγα μπαγκάζια) σε Vitara ?? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ASTOU είπε

Καλησπέρα σας!! Αρχικά, συγχαρητήρια για το επίπεδο του θρεντ, έχει σίγουρα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο. 

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης με το ford focus του 2005 ήρθε η ώρα να προστεθεί στην οικογένεια ένα ακόμα αυτοκίνητο. Ουσιαστικά ψάχνουμε είτε στην κατηγορία των b-suv τα οποία ίσως είναι λίγο μικρά για τις ανάγκες μετακίνησης μιας πενταμελούς οικογένειας, είτε στα c-hatch που είναι πιο οικογενειακά αυτοκίνητα. Το μπάτζετ είναι μέχρι τα 21000 ευρώ με την έκπτωση πολύτεκνου (δεν επιβαρύνομαι τα τέλη ταξινόμησης). Προς το παρόν έχουμε περάσει από μερικές αντιπροσωπείες και έχουμε απορρίψει κάποια αυτοκίνητα και έχουμε καταλήξει είτε στο Kia xceed, με τον 1.0 Τ-GDI στην έκδοση premium, είτε στο Suzuki Vitara, με τον 1.4 hybrid στην έκδοση GL+ με τετρακίνηση.

Πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα μιας και το xceed έχει πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και σίγουρα ανώτερο εσωτερικό, όμως το vitara -στα χαρτιά τουλάχιστον- φαίνεται ένα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο όσον αφορά τον κινητήρα του.

Να σημειωθεί ότι μιας και βρίσκομαι στην επαρχεία δεν έχω κάνει ακόμη test drive σε κάποιο από αυτά καθώς δεν υπήρχαν διαθέσιμα προσωρινά. Επίσης η αγορά θα γίνει με μια καλή προκαταβολή και δόσεις οπότε το χρηματοδοτικό πρόγραμμα παίζει και αυτό ένα ρόλο. 

Οποιαδήποτε σκέψη-πρόταση δεκτή.

Μερικές σελίδες νωρίτερα αναφέρθηκε το A1 citycarver 1,5 Τ 150 αλογα, λογικά ειναι μεσα στο budget σου εφόσον εχεις εκπτωση τελων ταξινόμησης. Το θεωρω τιμια επιλογή αυτη τη στιγμή. Εναλλακτικά μπορεις να δεις για να χωρατε κιολας καποιο c suv Πχ karoq & το νεο tiguan που λογικά ερχεται το προσεχες διαστημα.

 

Αυτο που προτεινες θεωρω οτι θα ειναι χειρότερο απο το φοκους που εχεις για 5 ατομα...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα. Ξεκινησα να διαβαζω με πολυ ενδιαφερον το θεμα. Περασα 5 περασα 10 περασα 20 σελιδες και μετα ειδα οτι ειναι 389 σελιδες. Τελικα σε πιο αμαξι καταληξατε; Ακολουθησατε την καρδια ή την λογικη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους

Αν και δεν εχω σχολιασει καθολου, παρακολουθω το thread απο την αρχη και ειμαι εντυπωσιασμενος απο την πολιτισμενη συζητηση που εχει γινει μεχρι τωρα.

Μιας και εχω αρχισει να κανω μια ψιλοερευνα, να ενημερωσω για οποιον ενδιαφερεται οτι τρεχει συγκεκριμενη προωθητικη ενεργεια για το Tiguan 1.5 130 στην εκδοση Advance με 24000ε το οποιο προσωπικα το βρηκα αρκετα καλη τιμη.

Οποιος κοιταει σε αυτη την κατηγορια/budget ας κανει μια βολτα στις αντιπροσωπειες.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kaklikos είπε

Καλησπερα στην παρεα. Ξεκινησα να διαβαζω με πολυ ενδιαφερον το θεμα. Περασα 5 περασα 10 περασα 20 σελιδες και μετα ειδα οτι ειναι 389 σελιδες. Τελικα σε πιο αμαξι καταληξατε; Ακολουθησατε την καρδια ή την λογικη;

Αν υπήρχε απάντηση, θα ήταν η εξής (για τους περισσότερους): Τη καρδιά, όταν εισαι νεος, τη λογική όταν μεγαλώσεις. 

Κρίνοντας απο εμένα και πολυπολυπολυ κόσμο. ΟΧΙ πως αποτελεί, πανάκεια...Μακάρι να μπορουσα σ'αυτη τη φαση της ζωής μου, να ειχα τελειωσει το αγωνιστικο που ετοιμαζα, μακάρι να ειχα ενα εργαλείο για να βγάζω τα γούστα μου στο βουνό...αλλά αντ'αυτου...ντιζελ για οικονομία, χαχαχα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...