Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Αυτό ναι, τον κοστολογουν περίπου 200€...δε ξέρω δε με πολύ ενδιαφέρει είναι η αλήθεια, ειδικά με τέτοια τιμή, ίσως μόνο αν μπορώ να προβάλω βίντεο κλιπ τραγουδιών και ταινίες από usb ώστε να αξιοποιώ την 8αρα οθόνη, η αλήθεια είναι δεν το έχω δοκιμάσει ώς έχει το αμάξι 2 χρόνια τώρα 

Το θέμα δεν είναι τα 200€ είναι ότι αν μπεις στην λίστα με την συμβατότητα και δεν έχει το κινητό σου δεν ξέρεις τελικά αν το υποστηρίζει ή όχι.

Εγώ εχωυτο Redmi note 8 pro και στην λίστα έχει το 7, οπότε να πληρώσω και να μην παίζει θα είναι βλακεία γιατί μετά θα ψάχνω και τηλέφωνο συμβατό , και επειδή έχω εταιρικό τηλέφωνο δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να ζητάω τηλέφωνα που είναι συμβατά και για iPhone που τα υποστηρίζει όλα δεν θέλω να πληρώσω για την χρήση που κάνω στο τηλέφωνο.

Τώρα για τα χρώματα θεωρητικά υποστηρίζει και τα άλλα , εμένα έχει κόκκινο και άσπρο αλλά για κάποιο λόγο δεν βρίσκω στο μενού επιλογή για το άσπρο. Θα πάρω να ρωτήσω από βδομάδα, όχι ότι καίγομαι γιατί θέλω να έχει ίδια απόχρωση με το καντράν που είναι κόκκινο οπότε θα το αφήσω έτσι μάλλον.

Στα άλλα τώρα ήρθα βόλτα Ανάβυσσο σήμερα, το αμαξάκι είναι πολύ τίμιο.

Αν το συγκρίνω με το προηγούμενο Leon είναι σε όλα κατώτερο αλλά δεν είναι δικαιαυη σύγκριση λόγω τιμής.

Αν το συγκρίνω με το 2008 τότε

Το Ibiza έχει πολύ ωραία θέση οδήγησης, κλιμάκωση στο κιβώτιο , άνετα καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη , σπορ ανάρτηση που δεν κοπαναει σε λακούβες αλλά σε συνεχόμενα bumps είναι λίγο εκνευριστικη

Το 2008 είναι πιο ποιοτικό με καλύτερη ποιότητα κύλισης και άνεση στην ανάρτηση

Επίσης καλός ο κινητήρας αλλά κάτω από τις 2000 στροφές είναι ψοφιος, θεωρώ ότι του PSA που αποδίδει την ροπή από τις 1750 είναι ένα τακ καλύτερος.

Επίσης το ότι είναι μικρότερο αμάξι φαίνεται σε όλα σε σχέση με το Leon από την άνεση του αμαξώματος μέχρι την αίσθηση οδήγησης

Για την τιμή του θεωρώ ότι ήταν πολύ καλή αγορά.

Για τα δικά μου θέλω αν εξαιρέσουμε ομορφιά , μπλι μπλικια κτλ

Μου λείπει σίγουρα το γκάζι, το αυτόματο κιβώτιο και η αίσθηση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου

Μετά από τόσα χρόνια με μεγαλύτερα αυτοκίνητα διακρίνεις γρήγορα τις διαφορές στην μικρότερη κατηγορία.

Εν κατακλείδι είμαι χαρούμενος για την επιλογή που έκανα λόγω χρημάτων , αλλά θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι σε μία διετία που θα είμαι πάλι άνετος οικονομικά ότι θα ξανακάνω την μετάβαση στην μεγάλη κατηγορία

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

..........................................................................................

Το Ibiza έχει πολύ ωραία θέση οδήγησης, κλιμάκωση στο κιβώτιο , άνετα καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη , σπορ ανάρτηση που δεν κοπαναει σε λακούβες αλλά σε συνεχόμενα bumps είναι λίγο εκνευριστικη

Το 2008 είναι πιο ποιοτικό με καλύτερη ποιότητα κύλισης και άνεση στην ανάρτηση

Επίσης καλός ο κινητήρας αλλά κάτω από τις 2000 στροφές είναι ψοφιος, θεωρώ ότι του PSA που αποδίδει την ροπή από τις 1750 είναι ένα τακ καλύτερος.

Επίσης το ότι είναι μικρότερο αμάξι φαίνεται σε όλα σε σχέση με το Leon από την άνεση του αμαξώματος μέχρι την αίσθηση οδήγησης

Για την τιμή του θεωρώ ότι ήταν πολύ καλή αγορά.

Για τα δικά μου θέλω αν εξαιρέσουμε ομορφιά , μπλι μπλικια κτλ

Μου λείπει σίγουρα το γκάζι, το αυτόματο κιβώτιο και η αίσθηση του μεγαλύτερου αυτοκινήτου

Μετά από τόσα χρόνια με μεγαλύτερα αυτοκίνητα διακρίνεις γρήγορα τις διαφορές στην μικρότερη κατηγορία.

Εν κατακλείδι είμαι χαρούμενος για την επιλογή που έκανα λόγω χρημάτων , αλλά θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι σε μία διετία που θα είμαι πάλι άνετος οικονομικά ότι θα ξανακάνω την μετάβαση στην μεγάλη κατηγορία

Όντως είναι εκνευριστικό αυτό (υπογραμμισμένο). Στο δρόμο δεν το έχω πολύ θέμα αλλά στην κίνηση μέσα στην πόλη, ειδικά σε μικρότερους δρόμους με στενά, είναι λίγο ενοχλητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Όντως είναι εκνευριστικό αυτό (υπογραμμισμένο). Στο δρόμο δεν το έχω πολύ θέμα αλλά στην κίνηση μέσα στην πόλη, ειδικά σε μικρότερους δρόμους με στενά, είναι λίγο ενοχλητικό.

άρα σε μεγαλύτερο σκάφος πχ scala,ateca,octavia,leon κλπ δεν θα είναι και ότι καλύτερο αυτός ο κινητήρας...γαμώτο θα πρέπει να ξανά μετρήσω τα λεφτά μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το θέμα δεν είναι τα 200€ είναι ότι αν μπεις στην λίστα με την συμβατότητα και δεν έχει το κινητό σου δεν ξέρεις τελικά αν το υποστηρίζει ή όχι.

Εγώ εχωυτο Redmi note 8 pro και στην λίστα έχει το 7, οπότε να πληρώσω και να μην παίζει θα είναι βλακεία γιατί μετά θα ψάχνω και τηλέφωνο συμβατό , και επειδή έχω εταιρικό τηλέφωνο δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να ζητάω τηλέφωνα που είναι συμβατά και για iPhone που τα υποστηρίζει όλα δεν θέλω να πληρώσω για την χρήση που κάνω στο τηλέφωνο.

Δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας με το Android Auto όλες οι συσκευές το υποστηρίζουν απλώς άμα έχεις έκδοση Android κάτω από 10 χρειάζεται να εγκαταστήσεις την εφαρμογή η οποία δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και πρέπει να την κατεβάσεις εκτός play store από εδώ: Android Auto

Η βασική του χρήση είναι για να έχεις τους χάρτες στην οθόνη του αυτοκινήτου.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, theoilia είπε

άρα σε μεγαλύτερο σκάφος πχ scala,ateca,octavia,leon κλπ δεν θα είναι και ότι καλύτερο αυτός ο κινητήρας...γαμώτο θα πρέπει να ξανά μετρήσω τα λεφτά μου

Νομίζω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι test drive.

Οκ, οι γνώμες των άλλων (η δική μου, του δίπλα, του παραδίπλα) δίνουν μία εικόνα αλλά πάντα υπάρχει και το υποκειμενικό στοιχείο. Πως οδηγώ εγώ, που κινούμαι, τι απαιτήσεις έχω, κλπ. Αυτό που μπορεί να ενοχλεί εμένα να σου είναι οκ και αυτό που εγώ το δέχομαι εσένα να σου είναι "κόκκινη γραμμή".

Γι' αυτό μαζεύεις πληροφορίες κι εμπειρίες από εδώ (και αλλού βέβαια) και μετά πας για το σχετικό test drive. Κι εκεί βέβαια, με βάση τα στοιχεία που μάζεψες, μπορείς να κοιτάξεις αν σε καλύπτουν ή όχι πολύ συγκεκριμένα πράγματα κατά τη διάρκεια της "βόλτας"

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dkat είπε

Δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας με το Android Auto όλες οι συσκευές το υποστηρίζουν απλώς άμα έχεις έκδοση Android κάτω από 10 χρειάζεται να εγκαταστήσεις την εφαρμογή η οποία δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και πρέπει να την κατεβάσεις εκτός play store από εδώ: Android Auto

Η βασική του χρήση είναι για να έχεις τους χάρτες στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Και γιατί έχουν λίστα συμβατότητας? Για αυτά που έχω έχουν παλαιότερη έκδοση Android auto ? Εγώ πήγα και το update πριν μία εβδομάδα που το έχει ενσωματωμένο πλέον, θα δοκιμάσω να δώ στο c3 γιατί δεν έπαιζε πριν το update

1 λεπτό πριν, haris_216 είπε

Νομίζω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι test drive.

Οκ, οι γνώμες των άλλων (η δική μου, του δίπλα, του παραδίπλα) δίνουν μία εικόνα αλλά πάντα υπάρχει και το υποκειμενικό στοιχείο. Πως οδηγώ εγώ, που κινούμαι, τι απαιτήσεις έχω, κλπ. Αυτό που μπορεί να ενοχλεί εμένα να σου είναι οκ και αυτό που εγώ το δέχομαι εσένα να σου είναι "κόκκινη γραμμή".

Γι' αυτό μαζεύεις πληροφορίες κι εμπειρίες από εδώ (και αλλού βέβαια) και μετά πας για το σχετικό test drive. Κι εκεί βέβαια, με βάση τα στοιχεία που μάζεψες, μπορείς να κοιτάξεις αν σε καλύπτουν ή όχι πολύ συγκεκριμένα πράγματα κατά τη διάρκεια της "βόλτας"

Σωστά και εμένα με ενοχλεί κάπως στο Ibiza , στο tcross όμως μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση όταν ψοφαγε κάτω από τις 2000 στροφές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γνωστό το θέμα εδώ και μια δεκαετία. 

Και στο δικό μου ibiza 1,2  Tsi 105hhp , ο κινητήρας κατω από 2000 στρ  ψιλοψοφάει. Μερικές φορές αναγκάζομαι να βάλω πρώτη.  Κατά τα άλλα είναι πολύ καλός. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, xx1100 είπε

ωραίο! Το δικό μου έχει μάλλον μακρύτερο μεταξόνιο - δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει. Με το 45/17 είναι "όχι μαλακό - προς μέτριο" ... στο 40/18 το πέλμα θα είναι 11.25% λεπτότερο ... όχι και λίγο .... ΟΚ, κι εγώ προσωπικά το αντέχω - ίσως να διαμαρτυρηθεί λίγο η σύζυγος αλλά σε αυτοκινητόδρομο φαντάζομαι ότι η διαφορά είναι μικρή. 

Από την άλλη, το 235 (κι όχι 225 όπως εσφαλμένα πιο πάνω) σημαίνει επίσης 4% πλατύτερο πέλμα (λίγο αυξημένη κατανάλωση αλλά και καλύτερο κράτημα που το τελευταίο είναι σίγουρα το βασικό ζητούμενο - πέραν της εμφάνισης). Η καθημερινή μου διαδρομή δεν έχει ιδιαίτερα κακό δρόμο ενώ στα ταξίδια μου κινούμαι κατά 90% σε καλή άσφαλτο ....

235 φορουσα στο Α4 που είχα πριν. Από αισθητικής πλευράς το αμάξι φαίνεται κτήνος σε σχέση με στοκ. Βέβαια πιο "δύσκολη" λίγο διάσταση από το στάνταρ 225.

Η ζάντα που διάλεξες ειναι πανεμορφη απλά οι JR έχουν όλες μια περίεργη καμπυλότητα/βυθιση - δε ξέρω πως να την πω - προς το κέντρο του τροχού που δε μου αρέσει καθόλου. Αυτή φαίνεται πιο flat η σχεδίαση και πιστεύω θα ταιριάξει με το αμαξι σου. Αυτό που πρέπει να δεις είναι και το offset να κάτσει στην ευθεία με το θόλο οσο γίνεται. Θα αλλάξει ολο το αμάξι. 

Αν βάλεις ζάντες και κάνεις ζυγοσταθμιση, μη χάσεις την ευκαιρία και κανε μια ευθυγράμμιση, και κοίτα και λίγο τους τζόγους στα άκρα. Θα καταλάβεις πολλά για τη χρήση που έχει γίνει εως τώρα στο αμάξι αν είναι σωστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι diesel γιατί σας νοιάζει για τις 2000 στροφές.

Δεν κάνει καθόλου καλό, ειδικά για τους τούρμπο κινητήρες. Χαμηλές στροφές μόνο για εθνική, κρίμα ειναι

 

https://www.motorauthority.com/news/1105621_heres-why-you-should-never-lug-your-engine

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως ο 999αρης είναι "ψόφιος" στα χαμηλα, έως ότου μπει το turbo... θέλει συνήθεια και το γκάζι, μιας και χρειάζεται να δώσεις περισσότερες στροφές 

Όντως ο 999αρης είναι "ψόφιος" στα χαμηλα, έως ότου μπει το turbo... θέλει συνήθεια και το γκάζι, μιας και χρειάζεται να δώσεις περισσότερες στροφές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν είναι diesel γιατί σας νοιάζει για τις 2000 στροφές.

Δεν κάνει καθόλου καλό, ειδικά για τους τούρμπο κινητήρες. Χαμηλές στροφές μόνο για εθνική, κρίμα ειναι

https://www.motorauthority.com/news/1105621_heres-why-you-should-never-lug-your-engine

Γιατί τώρα που και εγώ είμαι στο υποτυπώδες στρώσιμο ( άσε στην άκρη την οικονομία που αν αλλάζεις εκεί που λέει είσαι σχεδόν πάντα κάτω από τις 2000 στροφές με 97χλμ και 6η ήμουν κάτω) αν κάνεις αλλαγές κοντά στις 3.000 - 3500 στροφές όλες οι επόμενες σχέσεις θα πέφτουν κάτω από τις 2.000 στροφές

Στο προηγούμενο αν δεν κάνω λάθος έδινε την ροπή από τις 1500 , ιδανικό νούμερο για εμένα

Αλλά ναι το γνωρίζω αυτό που αναφέρεις το είχα διαβάσει και εγώ

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε (αν και τα νούμερα τα ξέρω) διότι όσες φορές έχω οδηγήσει αυτόν τον κινητήρα δε μου άφησε κάποια άσχημη εντύπωση. Ακόμα και σε μεγαλύτερα σκάφη. 

Βέβαιο 1.2 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας (είναι κ πιο μεγάλος βέβαια)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Γιατί τώρα που και εγώ είμαι στο υποτυπώδες στρώσιμο ( άσε στην άκρη την οικονομία που αν αλλάζεις εκεί που λέει είσαι σχεδόν πάντα κάτω από τις 2000 στροφές με 97χλμ και 6η ήμουν κάτω) αν κάνεις αλλαγές κοντά στις 3.000 - 3500 στροφές όλες οι επόμενες σχέσεις θα πέφτουν κάτω από τις 2.000 στροφές

Στο προηγούμενο αν δεν κάνω λάθος έδινε την ροπή από τις 1500 , ιδανικό νούμερο για εμένα

Ναι το θέμα είναι να είσαι κάτω από 2 μόνο για πορεία και όχι να επιταχύνεις. Εάν θέλεις να επιταχύνεις κατεβάζεις να είσαι στις 3+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω ενα update ύστερα από ~1.000 χλμ με το ΚΙΑ Proceed. 

Να πω πρωτα για όλα τα καλά πράγματα. 

Ικανοποιητική κατανάλωση με 6.1/100.

Καλή θεση οδήγησης. 

Καλό κάθισμα (ακόμα και για 4 ώρες οδήγησης σερί). 

Καμπίνα χωρίς τριγμούς ακόμα και σε αρκετά ανώμαλα κομμάτια (μόνο το πλαστικό ροτ τεμπέλη ετριζε λίγο αλλά με ενα μικρό αυτοκόλλητο τσόχας έφτιαξε). 

Clima: 👍. Εξαιρετικότατο ακομα και στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες που είχαμε τελευταία (+35°).

Ανάρτηση: λίγο σκληρή αλλά όχι αποτομη. 

Επιτάχυνση: ειδικά στην ρύθμιση sport είναι όλα ΟΚ για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις εν κινήσει σε σχεδόν όλο το φάσμα ως τα 120 χλμ/ώρα (επαρχιακό δίκτυο). 

=============

Στροφές: γενικά καλό - σε τουριστική οδήγηση άριστο. Στις γρήγορες κατηφορικές χρειάζεται η δέουσα προσοχή λόγω εμπρόσθιας κίνησης και ελαφριάς ουράς. Ειδικά με άδειο πορτ μπαγκάζ η ουρά έχει μια τάση υπερστροφής (και όταν κινείσαι γρήγορα σε γλιστερή άσφαλτο) . Αφήνοντας το πεντάλ, η ουρά επανέρχεται γρήγορα (ίσως και "πολύ" γρήγορα) με αποτέλεσμα να προκαλεί μια ελαφρά ταλάντωση στο αμάξωμα που μπορεί να τρομάξει τον άπειρο οδηγό. Η κατάσταση διορθώνεται με το τιμόνι (και φυσικά "οχι φρένο").

ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ: Δεν πρέπει να παρασυρθεί κανείς! Το αυτοκίνητο στρίβει καλά αλλά μπορεί να γλιστρήσει. Πιθανώς με 235 λάστιχο (έναντι 225 που φοράω τώρα) στο ίδιο σημείο να μβν γλιστρούσα. Αναμένω να δοκιμάσω... Δεν ξερω αν επίσης θα είχε νόημα να σκεφτεί κάποιος εν καιρώ κάποια παρέμβαση στην ανάρτηση (ελατήριο + αμορτισέρ). 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eν τέλει αποφασίσαμε να πάμε σε ρενό κλιο estate ντιζελ μτχ. 2017 ευρο6

Μια μεσοβέζικη λύση, ουτε ακριβου, ουτε φθηνου, ουτε μικρού, ούτε μεγάλου. Και σε μερικά χρόνια βλέπουμε.

Αναμένουμε απο τον έμπορα, το αυτοκινητο απ'το εξωτερικο για να το δούμε απο κοντά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...