Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, xx1100 είπε

130.000 χλμ σε 30 μήνες; 🤪

Ούτε ταξί να ήταν.... Πιθανώς ενοικιαζομενο οπότε... μαλλον αρκετά ταλαιπωρημενο

130.000 σε 30, δηλαδή 4.500 καθε μηνα, δηλαδή - με 5 εργάσιμες/εβδ σημαίνει 180 χλμ την ημέρα;;; Εκτός αν ειναι λάθος κατά ένα μηδενικό. 

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

140-150 km την ημέρα ειναι... δε νομιζω ότι ειναι νοικιαρικό... πιο πιθανό να εμενε νοτια προαστια και να δουλευε καμια χαλκιδα ξερω γω..

... Μπορεί... έτσι βγαίνουν και τα 180χλμ/ημερα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, seloner είπε

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31400692-ford-fiesta#bigger-photos

Παιδιά λέτε αξίζει σαν τιμή ή έχει πολλά χιλιόμετρα ;

130Κ χλμ σε λιγότερο από 3 χρόνια; 

Λιώσιμο. 

Επίσης πρώτη φορά βλέπω τρίπορτο φιέστα του '17.

Ήδη το αμάξι είναι μικρό, πως θα την παλέψουν οι επιβάτες πίσω;

20 λεπτά πριν, poihths είπε

ωραιο φαίνεται γενικώς τα diesel δεν έχουν θέμα με τοσα ΚΜ. Το θέμα είναι πότε πρόλαβε και τα έκανε- αυτό σημαίνει ότι τοχει λιώσει. 

Έχουν σημασία τα χλμ, ιδιαίτερα εάν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν τόσο συνεπής με τα σέρβις των παρελκόμενων του κινητήρα στα 100Κ χλμ (ή ώρες λειτουργίας για πιο ακριβή μέτρηση). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τουλάχιστον είναι αληθινά τα χιλιόμετρα, στην εταιρεία που είμαι τόσα κάνουν οι οδηγοί στα leasing, επιστρέψαμε 4 Hyundai i20 του 2014 το 2018 με 220χλμ, τα καινούργια είναι με συμφωνητικό 60.000 το χρόνο. Είχα άτομα που πηγαίνανε αυθημερόν Αταλάντη 150+150χλμ. 

Έχω ανθρώπους που έρχονται καθημερινά από Ζευγολατιό και επιστρέφουν το βράδυ, είναι περίπου μία ώρα οδήγησης αλλά στην εθνική είναι 100 κάτι χλμ Χ2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ειναι. Ειναι πολλες εταιριες που εχουν τετοια αμαξια που γραφουν χιλιομετρα. Συνεργατες μας με ανεμογεννητριες πηγαινουν οι μηχανικοι στα sites πανω στα βουνα καθημερινα με αποστασεις 100χλμ πηγαινε 100 ελα κτλ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να προσθέσω επίσης ότι προτιμούν οι οδηγοί να κάνουν αυτά τα χιλιόμετρα από το να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο πχ

7 λεπτά πριν, apapasman είπε

και να προσθέσω επίσης ότι προτιμούν οι οδηγοί να κάνουν αυτά τα χιλιόμετρα από το να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο πχ

μου είχε φανεί περίεργο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, apapasman είπε

και να προσθέσω επίσης ότι προτιμούν οι οδηγοί να κάνουν αυτά τα χιλιόμετρα από το να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο πχ

μου είχε φανεί περίεργο

Μην βλέπετε τα χλμ μόνο, δείτε και τον χρόνο μετακίνησης.

Εγώ αν παώ με τα ΜΜΜ κάνω 1μιση ώρα για την δουλειά μου και μένω εντός Αττικής, με το αυτοκίνητο κάνω μια ώρα για 30χλμ με εθνική οδό μέσα.

Έχω συνάδελφο που έρχεται από Κόρινθο κάθε μέρα ~80 χλμ μακριά και κάνει λιγότερο από ώρα (μένει κοντά στην εθνική οδό και παρκάρει σε μετρό).

Αν συγκρίνουμε τα δύο παραδείγματα στον ίδιο χρόνο 2 ώρες καθημερινά το δικό μου κάνει 60χλμ (τα 50χλμ εθνική οδό) και της συναδέλφου 160χλμ (τα 150χλμ εθνική οδό).

Το αστείο είανι ότι εγώ έχω ένα punto πετρέλαιο ~4λ/χλμ και αυτή ένα βενζίνης με υγραέριο που καίει σχεδόν τα διπλά από εμένα (λίγο το στιλ οδήγησης λίγο τα 300χιλχλμ). Οπότε προσπαθώ να την πείσω να παρει πετρέλαιο όταν θέλει χοντρές επισκευές το υγραέριο.

 

Το commuting είναι πολύ διαδεδομένο στην κεντρική Ευρώπη.

 

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, filarhos είπε

Μην βλέπετε τα χλμ μόνο, δείτε και τον χρόνο μετακίνησης.

Εγώ αν παώ με τα ΜΜΜ κάνω 1μιση ώρα για την δουλειά μου και μένω εντός Αττικής, με το αυτοκίνητο κάνω μια ώρα για 30χλμ με εθνική οδό μέσα.

Έχω συνάδελφο που έρχεται από Κόρινθο κάθε μέρα ~80 χλμ μακριά και κάνει λιγότερο από ώρα (μένει κοντά στην εθνική οδό και παρκάρει σε μετρό).

Αν συγκρίνουμε τα δύο παραδείγματα στον ίδιο χρόνο 2 ώρες καθημερινά το δικό μου κάνει 60χλμ (τα 50χλμ εθνική οδό) και της συναδέλφου 160χλμ (τα 150χλμ εθνική οδό).

Το αστείο είανι ότι εγώ έχω ένα punto πετρέλαιο ~4λ/χλμ και αυτή ένα βενζίνης με υγραέριο που καίει σχεδόν τα διπλά από εμένα (λίγο το στιλ οδήγησης λίγο τα 300χιλχλμ). Οπότε προσπαθώ να την πείσω να παρει πετρέλαιο όταν θέλει χοντρές επισκευές το υγραέριο.

Το commuting είναι πολύ διαδεδομένο στην κεντρική Ευρώπη.

μα αυτός είναι ο λόγος που όλοι πρέπει να είμαστε καχύποπτοι όταν κοιτάζουμε μεταχειρισμένα diesel, τα περισσόττερα από το 2014 κ μετά είναι εταιρικά κ με πολλά χλμ, αλλιώς διορθωμένα 😉

Επεξ/σία από apapasman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και έχει γίνει λίγο χωνευτήρι το τοπικ, αφού διαβάζω συχνά εδώ μέσα για το τεστ ταράνδου, διαβάστε και θαυμάστε: 

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/to-axeperasto-rekor-tis-citroen-xantia-activa

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Μην βλέπετε τα χλμ μόνο, δείτε και τον χρόνο μετακίνησης.

Εγώ αν παώ με τα ΜΜΜ κάνω 1μιση ώρα για την δουλειά μου και μένω εντός Αττικής, με το αυτοκίνητο κάνω μια ώρα για 30χλμ με εθνική οδό μέσα.

Έχω συνάδελφο που έρχεται από Κόρινθο κάθε μέρα ~80 χλμ μακριά και κάνει λιγότερο από ώρα (μένει κοντά στην εθνική οδό και παρκάρει σε μετρό).

Αν συγκρίνουμε τα δύο παραδείγματα στον ίδιο χρόνο 2 ώρες καθημερινά το δικό μου κάνει 60χλμ (τα 50χλμ εθνική οδό) και της συναδέλφου 160χλμ (τα 150χλμ εθνική οδό).

Το αστείο είανι ότι εγώ έχω ένα punto πετρέλαιο ~4λ/χλμ και αυτή ένα βενζίνης με υγραέριο που καίει σχεδόν τα διπλά από εμένα (λίγο το στιλ οδήγησης λίγο τα 300χιλχλμ). Οπότε προσπαθώ να την πείσω να παρει πετρέλαιο όταν θέλει χοντρές επισκευές το υγραέριο.

Το commuting είναι πολύ διαδεδομένο στην κεντρική Ευρώπη.

Πολυ σωστός...

Γι'αυτο άλλωστε στα μηχανηματα εργων, φορτηγα εργοταξίου, τρακτερ και συναφή μετράνε ώρες λειτουργίας! 

Και πως να μην ειναι σωστο και στα αυτοκινητα; ιδιο ειναι σε ενα ετος πχ  10.000χλμ Αθηνα - Κόρινθο, με 10.000χλμ κέντρο πχ Πειραιά (τυχαίες οι τοποθεσίες)

2 ώρες πριν, apapasman είπε

μα αυτός είναι ο λόγος που όλοι πρέπει να είμαστε καχύποπτοι όταν κοιτάζουμε μεταχειρισμένα diesel, τα περισσόττερα από το 2014 κ μετά είναι εταιρικά κ με πολλά χλμ, αλλιώς διορθωμένα 😉

οτι βλεπεις εισαγωγής, με κάτω απο 40Κ χοντρα χοντρά άνα έτος, είναι ύποπτο. Ή -σπανίως- ευκαιρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές είναι σε καλύτερη κατάσταση ένα αυτοκίνητο που στον ίδιο (λίγο) χρόνο έχει 150.000 χλμ από ένα που έχει ας πούμε 50.000 χλμ. Και αυτό γιατί τα πολλά χλμ για να γίνουν συνεπάγεται πολύς ανοικτός δρόμος που είναι η καλύτερη περίπτωση για ένα αυτοκίνητο. Αντίθετα, ένα με λίγα χλμ μπορεί (μπορεί κ όχι όμως) να τα έχει κάνει κυρίως μέσα σε μια πόλη με πολύ σταμάτα ξεκινα και 1-2-3η που είναι η χειρότερη περίπτωση σε ένα αυτοκίνητο. Αφήστε δε που τα αυτοκίνητα του παραπάνω παραδείγματος μπορεί να έχουν κ παραπλήσιες ώρες λειτουργίας στο μοτέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ενα VW Tiguan 2011 το οποίο θα το δώσω στον πατέρα μου και θα προχωρήσω μέσα στους επόμενους μήνες σε αγορά νέου SUV (καλομαθα τοσα χρονια στην ψηλή θέση οδήγησης και τους χώρους  είμαι και 1.90 και δε θέλω να αγοράσω χαμηλό αμάξι - δεν είνα θέμα ποζεριάς - βολευει και οταν θες να βγεις και σε λιγο πιο κακοτρχαλους δρόμους - να μη βρισκει κάτω ο προφυλακτηρας - να ανεβαινει αν χρειαστει λιγο το πεζοδρομιο  κτλ κτλ σε ελληνικους δρομους οδηγουμε και τα ξέρουμε).

Επίσης θα παντρευτώ σε λίγο καιρό και σύντομα θα υπάρχει και άλλο μέλος στην οικογένεια. Πάμε στα κριτήρια:

  1. Ανετη οδηγηση και ασφαλεια
  2. Εμφάνιση - εξοπλισμός
  3. Σχετική οικονομία
  4. Οδήγηση 90% Αθήνα - 10% ταξίδια (συνολικά δεν υπολογίζω πάνω από 10.000χλμ το χρόνο και δεν ξερω αν πρεπει να παω σε πετρελαιο ή σε βενζινη γιατι το Tiguan 1.4 TSI έκαιγε παραπάνω απ ότι θέλω πλέον)
  5. Μπατζετ (θέλω μέχρι) 22.000 - (αν αξίζει τόσο πολύ) 25.000

Έχω καταλήξει (με σειρά προτεραιότητας) τα παρακάτω αλλά είμαι ανοικτός σε προτάσεις:

  1. Peugeot 2008 (λογω εμφάνισης ξεχωρίζει από τα άλλα)
  2. Skoda Karoq 
  3. Renalult Captur
  4. VW T-cross
  5. Renault Kadjar

Δε ξέρω αν θα βρω αυτά που εχει το δικο μου Tiguan (περισσότερο σε χώρους-οδήγηση-εξοπλισμό) αλλά προσπαθώ να τα πλησιάσω. Πχ οι αναρτήσεις του είναι πολύ καλές θεωρώ για αμάξι σχεδόν 10ετίας και δε ξέρω αν τις βρισκεις στο μπατζετ μου ακόμα και τώρα.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το σεντόνι - ήθελα να είμαι κατατοπιστικός!

 

Επεξ/σία από demian86
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, mp123 είπε

Δικιο έχεις αλλά σπανίζουν οι περιπτώσεις που ο αλλος θα σου δώσει τα χρήματα ολα με την μια. Θα πέσουν τα παζάρια θα βρίσκουν δικαιολογιεσ Για καμμία ψιλό γρατζουνιά ( λες και στις μάντρες οκα είναι με τα βερνίκια ακόμα ) θα σου σπάνε τα νεύρα. 
Εκτος φυσικα και δεν το θες αμμεσα το καινούριο αυτοκίνητο και έχεις δώσει στον εαυτό σου ένα χρονικό περιθώριο να δεις αν μπορεις να το πουλήσεις.

Αυτό που εκμεταλλεύονται οι έμποροι είναι αφενός μεν η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις, αφετέρου δε η άμεση συναλλαγή.

Επειδή όσα αυτοκίνητα έχω πουλήσει τα έχω δώσει σε ιδιώτες, υπήρχε πάντα το δίλημμα...

Να παραγγείλω πριν την πώληση το επόμενο ή μετά;

Στην πρώτη περίπτωση και όσο περνά ο καιρός υπάρχει θέμα, με αποτέλεσμα αρκετοί να καταλήγουν στους εμπόρους.

Στην δεύτερη περίπτωση μένεις δίχως αυτοκίνητο για καιρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, demian86 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ενα VW Tiguan 2011 το οποίο θα το δώσω στον πατέρα μου και θα προχωρήσω μέσα στους επόμενους μήνες σε αγορά νέου SUV (καλομαθα τοσα χρονια στην ψηλή θέση οδήγησης και τους χώρους  είμαι και 1.90 και δε θέλω να αγοράσω χαμηλό αμάξι - δεν είνα θέμα ποζεριάς - βολευει και οταν θες να βγεις και σε λιγο πιο κακοτρχαλους δρόμους - να μη βρισκει κάτω ο προφυλακτηρας - να ανεβαινει αν χρειαστει λιγο το πεζοδρομιο  κτλ κτλ σε ελληνικους δρομους οδηγουμε και τα ξέρουμε).

Επίσης θα παντρευτώ σε λίγο καιρό και σύντομα θα υπάρχει και άλλο μέλος στην οικογένεια. Πάμε στα κριτήρια:

  1. Ανετη οδηγηση και ασφαλεια
  2. Εμφάνιση - εξοπλισμός
  3. Σχετική οικονομία
  4. Οδήγηση 90% Αθήνα - 10% ταξίδια (συνολικά δεν υπολογίζω πάνω από 10.000χλμ το χρόνο και δεν ξερω αν πρεπει να παω σε πετρελαιο ή σε βενζινη γιατι το Tiguan 1.4 TSI έκαιγε παραπάνω απ ότι θέλω πλέον)
  5. Μπατζετ (θέλω μέχρι) 22.000 - (αν αξίζει τόσο πολύ) 25.000

Έχω καταλήξει (με σειρά προτεραιότητας) τα παρακάτω αλλά είμαι ανοικτός σε προτάσεις:

  1. Peugeot 2008 (λογω εμφάνισης ξεχωρίζει από τα άλλα)
  2. Skoda Karoq 
  3. Renalult Captur
  4. VW T-cross
  5. Renault Kadjar

Δε ξέρω αν θα βρω αυτά που εχει το δικο μου Tiguan (περισσότερο σε χώρους-οδήγηση-εξοπλισμό) αλλά προσπαθώ να τα πλησιάσω. Πχ οι αναρτήσεις του είναι πολύ καλές θεωρώ για αμάξι σχεδόν 10ετίας και δε ξέρω αν τις βρισκεις στο μπατζετ μου ακόμα και τώρα.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το σεντόνι - ήθελα να είμαι κατατοπιστικός!

Όλα όσα πρότεινες είναι υποβάθμιση σε σχέση με το tiguan. Είσαι σίγουρος ότι θα την παλέψεις στο να πάρεις κάτι χειρότερο; 
 

απο όσα πρότεινες ίσως μόνο το karoq να αξίζει και είναι εντός budget. Επίσης για τα χλμ που αναφέρεις ξεκάθαρα βενζίνη 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όλα όσα πρότεινες είναι υποβάθμιση σε σχέση με το tiguan. Είσαι σίγουρος ότι θα την παλέψεις στο να πάρεις κάτι χειρότερο; 
 

απο όσα πρότεινες ίσως μόνο το karoq να αξίζει και είναι εντός budget. Επίσης για τα χλμ που αναφέρεις ξεκάθαρα βενζίνη 

Δεν υπάρχει επιλογή το αυτοκίνητο ήταν του πατέρα μου και το χρειάζεται πλέον πίσω.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...