Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Εεε όχι και 1000άρι κινητήρα στο xceed. Πέρσυ που το οδήγησα στο Ελληνικό με τον 1.4Τ 140 άλογα μου φάνηκε ικανοποιητικό. Οτιδήποτε κάτώτερο του 1.4 θα ζορίζεται σε αυτό το σκάφος και θα καίει και περισσότερο. Ο μόνος 1000άρης που θα κοίταγα σοβαρά θα ήταν ο ecoboost mild Hybrid στο focus με τα 155 άλογα.

Συμφωνώ απόλυτα! Ο 1000αρης θα εξαντληθεί γρήγορα, είτε είναι φορτιο, είτε, κλιματισμός, ανηφόρα, υψηλές ταχύτητες 

Καλύτερα ανώτερος κινητήρας παρά περισσότερο φιρφίρια. Αλλά οι απόψεις διίστανται προφανώς οπότε υπάρχουν επιλογές για όλους. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 8,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα, Αρχικα, να ευχηθώ σε όλους, καλοταξιδα τα αυτοκίνητα σας. Το θέμα αποτέλεσε αφορμή για πολλούς, που αναζητούσαν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, πηγή για πληροφορίες και ανταλλαγή απόψεω

To γλύτωσα ευτυχώς Παίδες είμαι πολύ χαρούμενος , ευτυχώς που δεν το ακύρωσα  (ως πρώτες εντυπώσεις και για SUV, για τα περί κατηγορίας απο Δευτέρα που θα το πάω εκδρομή) Ωραία θέση οδήγησης

Την λογική Ανεβάζω φωτό σε λίγο μόλις παρέλαβα το Seat Ibiza FR 1.0

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

θα παω ποιο απογευμα , εχω δει video που λενε οτι πισω δεν ειναι τοσο ανετα ο χωρος και εκει εχω μια ενσταση επειδη ειμαστε 4 ατομα στην οικογενεια.

πήγες τελικά???

το έκανες td???

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λέτε για το xceed και σωστά τα λέει και το review στο autotriti. Ο 1.0 120 δεν του ταιριάζει , λαχανιάζει στην εκκίνηση. Ιδανικός θα είναι ο 1.4.

Αλλά σε γενικό σύνολο οι κινητήρες αυτοί καίνε παραπάνω από τον ανταγωνισμό και έχουν υψηλούς ρύπους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, hountalas είπε

Καλά τα λέτε για το xceed και σωστά τα λέει και το review στο autotriti. Ο 1.0 120 δεν του ταιριάζει , λαχανιάζει στην εκκίνηση. Ιδανικός θα είναι ο 1.4.

Αλλά σε γενικό σύνολο οι κινητήρες αυτοί καίνε παραπάνω από τον ανταγωνισμό και έχουν υψηλούς ρύπους.

O 1.4Τ πάει για κατάργηση και θα αντικατασταθεί από έναν νέο 1.5Τ mild hybrid με 160 άλογα για να πιάσουν τον ανταγωνισμό. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, hountalas είπε

Καλά τα λέτε για το xceed και σωστά τα λέει και το review στο autotriti. Ο 1.0 120 δεν του ταιριάζει , λαχανιάζει στην εκκίνηση. Ιδανικός θα είναι ο 1.4.

Αλλά σε γενικό σύνολο οι κινητήρες αυτοί καίνε παραπάνω από τον ανταγωνισμό και έχουν υψηλούς ρύπους.

 Προσωπικά, σε Proceed 1.6 πετρέλαιο, 1000χλμ μικτές συνθήκες οδήγησης (αλλά γερό πάτημα όπου μπορώ), κατανάλωση 6 λίτρα! Δεν το λες και ψηλό 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, xx1100 είπε

 Προσωπικά, σε Proceed 1.6 πετρέλαιο, 1000χλμ μικτές συνθήκες οδήγησης (αλλά γερό πάτημα όπου μπορώ), κατανάλωση 6 λίτρα! Δεν το λες και ψηλό 

Από χώρους αποσκευών είσαι ευχαριστημένος? για 4μελή ελληνική οικογένεια επαρκεί? 594 νομίζω έχει σωστά?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, cloud13 είπε

Ενταξει ολα μπορουν να συμβουν αν μπεις στο χορο με τα μτχ καλως η κακως. Μπορεις αντιστοιχα να παρεις ''τσαμπα'' διαμαντι θελει τυχη ψαξιμο και γνωσεις (με αυτη τη σειρα για μενα). Θα εχει επεισοδια ακομα το σηριαλ αφου θα περιμενω σιγουρα εως Νοεμβρη για νεοτερα απο FCA νεα παραγωγη αν θα υπαρξει με μειωμενα τελη εκτος αν προκυψει τρομερη ευκαιρια σε μτχ. Ειδωμεν!

Παντως οι εναλλακτικες που κοιταξα σε διαμορφωτη παραειναι ακριβες ειδικα για ατομο που δε συμπαθει καθολου την πληρη ψηφιοποιηση των παντων. 208 130ps, Clio 130 ps και Astra 140 ps βγαινουν πανω απο 20. Περιεργως σχεδιαστικα μου αρεσε πολυ το i30 fastback αλλα για Hyundai πειτε με οπως θελετε δε δινω τετοια λεφτα.

Μεταχειρισμενα εψαχνα αρκετο καιρο, μερικες παρατηρησεις

Σε παρα πολλα μοντελα η τιμη ειναι ανεξηγητα υψηλη. Πχ 13 για giulieta  οταν μπορεις να την παρεις καινουργια δεν εχει τοσο νοημα

Εννοειται δεν ειναι στραγαλια να δωσεις αλλα 5κ αλλα αν σκεφτεις οτι θα ειναι με χρηματοδοτηση με ευνοικοτερους ορους δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα.

Εγω ψαχνοντας μεταχ για κατι αξιολογο επρεπε να φτασω πανω απο 10 και παλι θα ηταν 10ετιας. Ετσι πηγα στην σεψη καινουργιου η leasing για 1-2 χρονια

Τελικα μετα απο Απειρο ψαξιμο βρηκα κατι αξιολογο (nissan note diesel του 14 με 6κ , ενω ολα τα αντοιστιχα ηταν 8κ+ και πολλοι ζηταγαν τα ιδια λεφτα για το παλιο μοντελο). Δεν το κοιταζα καν σαν μοντελο αρχικα αλλα ηταν πολυ καλη ευκαιρια και θα με καλυψει για μερικα χρονια.

Αν δεν εβρισκα το συγκεκριμενο ακομα θα εψαχνα

Θα σου ελεγα κανε πολυ υπομονη, κοιτα γενικα και για αλλες μαρκες, μονο giulietta σε ενδιαφερει σε μεταχ?

 

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, imr είπε

Μεταχειρισμενα εψαχνα αρκετο καιρο, μερικες παρατηρησεις

Σε παρα πολλα μοντελα η τιμη ειναι ανεξηγητα υψηλη. Πχ 13 για giulieta  οταν μπορεις να την παρεις καινουργια δεν εχει τοσο νοημα

Εννοειται δεν ειναι στραγαλια να δωσεις αλλα 5κ αλλα αν σκεφτεις οτι θα ειναι με χρηματοδοτηση με ευνοικοτερους ορους δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα.

Εγω ψαχνοντας μεταχ για κατι αξιολογο επρεπε να φτασω πανω απο 10 και παλι θα ηταν 10ετιας. Ετσι πηγα στην σεψη καινουργιου η leasing για 1-2 χρονια

Τελικα μετα απο Απειρο ψαξιμο βρηκα κατι αξιολογο (nissan note diesel του 14 με 6κ , ενω ολα τα αντοιστιχα ηταν 8κ+ και πολλοι ζηταγαν τα ιδια λεφτα για το παλιο μοντελο). Δεν το κοιταζα καν σαν μοντελο αρχικα αλλα ηταν πολυ καλη ευκαιρια και θα με καλυψει για μερικα χρονια.

Αν δεν εβρισκα το συγκεκριμενο ακομα θα εψαχνα

Θα σου ελεγα κανε πολυ υπομονη, κοιτα γενικα και για αλλες μαρκες, μονο giulietta σε ενδιαφερει σε μεταχ?

 

Απο τη στιγμη που διστασα το καλοκαιρι με την προωθητικη στα 16000 για τη super,μονο υπομονη μπορω να κανω τωρα.. Η Giullietta τικαρει σχεδον ολα τα κουτακια μου (εμφανιση, αισθηση, επιδοσεις, οχι ψηφιοποιημενο εσωτερικο στο φουλ, ξεχωριζει απο το σωρο κλπ) με τα δεδομενα πλην της καταναλωσης και υψηλων τελων. Μηχανικα εχω ακουσει ελαχιστα εως καθολου απο ιδιοκτητες που εχω μιλησει. Για μτχ δυσκολα να κοιταξω αλλο αμαξι, εκτος αν το παρω εντελως αναποδα και παω σε ενα αξιοπρεπες μικρο στα 5-6 χιλιαρικα τυπου 207, Clio για να με βγαλει μια τριετια ανετα μεχρι να παω σε μεγαλο μετα. Αλλα οσα μου φαει απο τωρα μεχρι τοτε θα ειναι λεφτα πεταμενα σε βαρελι χωρις πατο.

ps μου αρεσει και η Mito σε μικροτερη κατηγορια με μεγαλο αρνητικο το χωρο πισω, τα εμπρος φωτα που δε μου αρεσουν καθολου συν οτι εβγαλαν διαφορα θεματα και εκδοσεις απο 16 και μετα εχω δει μονο 2-3 ως τωρα σε μτχ.

 

Επεξ/σία από cloud13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Απο τη στιγμη που διστασα το καλοκαιρι με την προωθητικη στα 16000 για τη super,μονο υπομονη μπορω να κανω τωρα.. Η Giullietta τικαρει σχεδον ολα τα κουτακια μου (εμφανιση, αισθηση, επιδοσεις, οχι ψηφιοποιημενο εσωτερικο στο φουλ, ξεχωριζει απο το σωρο κλπ) με τα δεδομενα πλην της καταναλωσης και υψηλων τελων. Μηχανικα εχω ακουσει ελαχιστα εως καθολου απο ιδιοκτητες που εχω μιλησει. Για μτχ δυσκολα να κοιταξω αλλο αμαξι, εκτος αν το παρω εντελως αναποδα και παω σε ενα αξιοπρεπες μικρο στα 5-6 χιλιαρικα τυπου 207, Clio για να με βγαλει μια τριετια ανετα μεχρι να παω σε μεγαλο μετα. Αλλα οσα μου φαει απο τωρα μεχρι τοτε θα ειναι λεφτα πεταμενα σε βαρελι χωρις πατο.

ps μου αρεσει και η Mito σε μικροτερη κατηγορια με μεγαλο αρνητικο το χωρο πισω, τα εμπρος φωτα που δε μου αρεσουν καθολου συν οτι εβγαλαν διαφορα θεματα και εκδοσεις απο 16 και μετα εχω δει μονο 2-3 ως τωρα σε μτχ.

Μεγάλο μείον στην αναζήτηση μεταχειρισμένου το να στοχεύεις μόνο σε ένα μοντέλο!!!

Καλημέρα!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, nk9 είπε

Μεγάλο μείον στην αναζήτηση μεταχειρισμένου το να στοχεύεις μόνο σε ένα μοντέλο!!!

Καλημέρα!

Kαλημερα φιλε! Τι θα ημουν κανας καλοβολος να βρω γρηγορα και ευκολα? 🤣 Πως θα παει και το νημα 500 σελιδες αλλωστε!!

  • Like 1
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

το sedan δεν το θελει η γυναικα μου και γενικα εχω αποριψει τα sedan για αυτο τον λογο , δευτερη επιλογη μου ειναι σε skoda (karoq/kamiq) και μετα σε opel το granland.

Με τα μικρα παιδακια, πιστευω οτι οταν στοχευεις στους χωρους ενος αυτοκινητου θα επρεπε να εχεις στο μυαλο σου το γνωμικο που ισχυει και για τους σκληρους. Απο αυτο που νομιζεις οτι θες να παρεις, παρε το ακριβως μεγαλυτερο. Θες πχ 1ΤΒ?, παρε 1,5ΤΒ. Εξαλλου σε αυτην την φαση, οι προτεραιοτητες ειναι η ασφαλεια και οι χωροι. Ε λοιπον δωσε εκει την μεγαλυτερη βαση.

Opel Grandland X και Skoda Karoq, ειναι τα απολυτα VFM της κατηγοριας των C-SUV, λιγο πανω απο το ψυχολογικο οριο των 20κ (γυρω στα 21500-22000), αγοραζεις πολυ αυτοκινητο για τα χρηματα σου. Απο εκει και περα μπαινουν τα δευτερευοντα κριτηρια οπως αναρτηση, εμφανιση, εγγυηση, επιδοσεις,κιβωτιο που ειναι περισσοτερο προσωπικα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Kαλημερα φιλε! Τι θα ημουν κανας καλοβολος να βρω γρηγορα και ευκολα? 🤣 Πως θα παει και το νημα 500 σελιδες αλλωστε!!

Το καταλαβαίνω αυτό που λες!

Το κακό είναι ότι δυσκολεύει αρκετά την αναζήτηση... Ειδικά εάν στο x συγκεκριμένο ψάχνεις μόνο για αυτά με τον y κινητήρα.

Όπως σου είπα χθες, είχα κινηθεί διαφορετικά. Όρισα κάποιες γενικότερες προδιαγραφές κι έτσι είχα μια δεξαμενή 7-8 μοντέλων.

Σκέψου ότι οι 3 τελικές εναλλακτικές μου ήταν:

Volkswagen Golf 1.4 tsi 122 hp Highline 5ετιας με 34.000 χλμ.

Opel Astra 1.4 turbo 140 hp Sport 5ετιας με 27.000 χλμ.

Renault Megane 1.2 tce 115 hp Gt-Line 3ετιας με 52.000 χλμ.

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορία έχω, τι παραπάνω έχει ένα μεγάλο suv από ένα μεγάλο sedan (βλέπε superb) για να το προτιμήσει κάποιος, πέρα του αισθητικού; Νομίζω ότι σχεδόν σε όλα θα είναι χειρότερο το suv.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Μια απορία έχω, τι παραπάνω έχει ένα μεγάλο suv από ένα μεγάλο sedan (βλέπε superb) για να το προτιμήσει κάποιος, πέρα του αισθητικού; Νομίζω ότι σχεδόν σε όλα θα είναι χειρότερο το suv.

 

Σενταν τα εχω κραξει απειρα. Αν βαλεις στην συκριση station τα suv δεν υπερτερουν πουθενα. 

 

Το προβλημα με τα σενταν ειναι οτι λογω σχηματος πορτμπαγκαζ μπορει να εχουν μεγαλους χωρους αλλα δεν ειναι πολυ βολικα, εκει κερδιζουν τα suv, λογω " τετραγωνου" σχηματος

(πχ σκεψου εναν φουρνο/μικρο ψυγειο, σε suv station χωραει ευκολα, σε σενταν οχι)

 

 

1 ώρα πριν, cloud13 είπε

Απο τη στιγμη που διστασα το καλοκαιρι με την προωθητικη στα 16000 για τη super,μονο υπομονη μπορω να κανω τωρα.. Η Giullietta τικαρει σχεδον ολα τα κουτακια μου (εμφανιση, αισθηση, επιδοσεις, οχι ψηφιοποιημενο εσωτερικο στο φουλ, ξεχωριζει απο το σωρο κλπ) με τα δεδομενα πλην της καταναλωσης και υψηλων τελων. Μηχανικα εχω ακουσει ελαχιστα εως καθολου απο ιδιοκτητες που εχω μιλησει. Για μτχ δυσκολα να κοιταξω αλλο αμαξι, εκτος αν το παρω εντελως αναποδα και παω σε ενα αξιοπρεπες μικρο στα 5-6 χιλιαρικα τυπου 207, Clio για να με βγαλει μια τριετια ανετα μεχρι να παω σε μεγαλο μετα. Αλλα οσα μου φαει απο τωρα μεχρι τοτε θα ειναι λεφτα πεταμενα σε βαρελι χωρις πατο.

ps μου αρεσει και η Mito σε μικροτερη κατηγορια με μεγαλο αρνητικο το χωρο πισω, τα εμπρος φωτα που δε μου αρεσουν καθολου συν οτι εβγαλαν διαφορα θεματα και εκδοσεις απο 16 και μετα εχω δει μονο 2-3 ως τωρα σε μτχ.

Πιστευω αν κανεις λιγο υπομονηη προς το τελος του χρονου μπορει να ξαναπαιξει αντιστιχη τιμη. Στα 13 δεν την παιρνεις μεταχ οταν με 16 μπορεις να την παρεις καινουργια (εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο)

 

Μιτο ειναι πολυ πιο μικρη και γενικα παλια. Μονο στην λογικη που θα την βρεις σε πολυ καλη τιμη. γενικα χρειαζεσαι τους χωρους? ειναι τελειως διαφορετικη κατηγορια

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Μια απορία έχω, τι παραπάνω έχει ένα μεγάλο suv από ένα μεγάλο sedan (βλέπε superb) για να το προτιμήσει κάποιος, πέρα του αισθητικού; Νομίζω ότι σχεδόν σε όλα θα είναι χειρότερο το suv.

Μεγάλη κουβέντα αυτό...

Προσωπικά, θεωρώ ότι τα suv (κατά πλειοψηφία) "επιβλήθηκαν" στους αγοραστές με διάφορα μαρκετινιστικα τρικ. Ουσιαστικά, οι εταιρείες βρήκαν πρόσφορο έδαφος για να πλασάρουν προϊόντα ακριβότερα, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα συμβατικα. Σίγουρα θα πάρεις μεγαλύτερους χώρους (π.χ. σύγκριση 308 με 3008), αλλά το ίδιο σίγουρα θα πάρεις κάτι που είναι βαρύτερο, καίει παραπάνω, είναι πιο αργό και φυσικά ακριβότερο.

Όσον αφορά αυτό που λες, άνετα θα έπαιρνα ένα μεγάλο sedan, ακόμα και σε έκδοση station.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.