Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Πάντως με την πλειάδα των επιλογών και την δημιουργία υπο-κατηγοριών σε αμαξώματα και κατηγορίες γίνεται περισσότερο βάσανο στον καταναλωτή η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.

Διαφωνώ σε αυτό. 

Οι επιλογές ποτέ δεν είναι κακό για τον καταναλωτή.

Χρειάζεται περισσότερο ψάξιμο, αλλά στην τελική αγοράζεις κάτι που δεν σε φόρτωσε απλά η αντιπροσωπία επειδή έτυχε και είχαν αυτό διαθέσιμο. Ή όπως γινόταν πριν 20+ χρόνια επειδή απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 λεπτά πριν, LongTom είπε

Διαφωνώ σε αυτό. 

Οι επιλογές ποτέ δεν είναι κακό για τον καταναλωτή.

Χρειάζεται περισσότερο ψάξιμο, αλλά στην τελική αγοράζεις κάτι που δεν σε φόρτωσε απλά η αντιπροσωπία επειδή έτυχε και είχαν αυτό διαθέσιμο. Ή όπως γινόταν πριν 20+ χρόνια επειδή απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο.  

Ένα δίκιο το έχεις. Αλλά μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού πιστεύω στην Ελλάδα επιλέγει βάση της "μασημένης" τροφής που του πασάρουν. Σαφώς και είναι καλύτερο να έχεις πολλές επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, plasTOST είπε

Ένα δίκιο το έχεις. Αλλά μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού πιστεύω στην Ελλάδα επιλέγει βάση της "μασημένης" τροφής που του πασάρουν. Σαφώς και είναι καλύτερο να έχεις πολλές επιλογές.

Μεγάλη συζήτηση αυτό. 

Η μασημένη τροφή και το "άκουσα & πήρα" είναι η νόρμα δυστυχώς για όλα τα καταναλωτικά προϊόντα.

Θα έλεγα ότι στο θέμα αμάξι είναι κάπως καλύτερα επειδή ακριβώς δεν μπορείς απλά να το πετάξεις να πάρεις άλλο, τουλάχιστον οι περισσότεροι εκ υμών. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xx1100 είπε

Τώρα είσαι με 215/65/17;

Ναι. Δε με χαλάνε ούτε οι ζάντες ούτε τα λάστιχα αλλά βρίσκω πιο εύκολα rft με κοντινό προφίλ στις 18’’ (αντίστοιχο σχεδόν της 18 που φοράει κ μαμά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ritualistic είπε

Τοτε εισαι σιγουρα μια κατηγορια κατω στο βασικο σου κριτηριο, απο εξοπλισμο καλα παει η allure εκδοση αν μιλαμε για αυτη αλλα η εκδοση με τα 100 αλογα με κλιματισμο και επιβατες/βαλιτσες θα ειναι για κλαματα. 

Παντως σιγουρα φτωχη δεν την λες την εκδοση Advance του Tiguan, ξαναδες την εκτος αν το απορριπτεις λογω εμφανισης και μονο

Το έχεις δοκιμάσει και λες ότι είναι για κλάματα ; Γιατί από παιδιά που το έχουν έχω ακούσει διαφορετικά πραματα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ναι. Δε με χαλάνε ούτε οι ζάντες ούτε τα λάστιχα αλλά βρίσκω πιο εύκολα rft με κοντινό προφίλ στις 18’’ (αντίστοιχο σχεδόν της 18 που φοράει κ μαμά)

Πρόχειρα ψάχνοντας βρήκα εδώ διάφορα όμορφα σχέδια σε μάλλον λογικές τιμές. Από 600 εως 1200+. 

Προσωπικά βάζω το Δεκέμβριο πάντα χειμερινά, με μια διάσταση πιο κάτω οπότε το 2ο σετ διευκολύνει το βγάλε βάλε. 

Screenshot_20200911_123954.jpg

Εδω με ελαστικά 

Screenshot_20200911_124352.jpg

Βέβαια, αν έχεις και αισθητήρες πρέπει να υπολογίσεις μια τετράδα επιπλέον ως κόστος (σε μένα βγαίνουν ~180 σε aftermarket) 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, mangeo είπε

Το έχεις δοκιμάσει και λες ότι είναι για κλάματα ; Γιατί από παιδιά που το έχουν έχω ακούσει διαφορετικά πραματα! 

δεν το εχω δοκιμασει αλλα με επιταχυνση 0-100 στα 10.9 sec φανταζομαι με κλιμα ανοιχτο κ επιβατες/αποσκευες θα ειναι ακομα χειροτερα. για τα δικα μου κριτηρια δεν ειναι μια καλη αποδοση για τα δεδομενα αυτου του αυτοκινητου, αλλα ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια και το δικο του μπατζετ. με μπατζετ απο 22-25000 που αναφερει ο φιλος νομιζω μπορει να παει στην εκδοση με τα 130 αλογα που ειπε κιολας οτι τον ενδιαφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να κάνω και ένα update με εντυπώσεις για το Ibizaki

Θέση οδήγησης

Πολύ ωραία θέση οδήγησης , με πολύ καλή ορατότητα παντού χωρίς να με ενοχλούν κολώνες και τυφλά σημεία. Το κάθισμα τελικά είναι αρκετά καλό και μέχρι στιγμής σε διαδρομές μίας ώρας δεν με έχει κουράσει καθόλου

Κιβώτιο ταχτυτήτων

Αν και χειροκίνητο που μετά απο αυτόματο δεν νομίζω να το συμπαθήσω ποτέ ξανά, έχει πάρα πολύ καλή κλιμάκωση και οι αλλαγές είναι βούτυρο. Σου δίνει την αίσθηση ότι αν κάνεις την μετάβαση απο 5η σε 6η ότι θα σε κρεμάσει στις χαμηλές στροφές αλλά είναι μία χαρά

Ανάρτηση

Εδώ θα τα χαλάσουμε , ενώ είναι όντως αρκετά σπορ , είναι σκληρή , ναι μεν στις στροφές στα λιμανάκια που πήγα σου δίνει την αίσθηση της σταθερότητας αλλά κοπανάει πάρα πολύ η άτιμη. Ευτυχώς όντως που δεν έχει 18αρες. Στους δρόμους της Αθήνας έχει αρχίσει να με ενοχλεί πάρα πολύ , μπορώ να πώ ότι είναι η χειρότερη ανάρτηση σε κοπάνημα απο όσα αμάξια έχω περάσει. Του c3 ας πούμε οκ δεν είναι σπορ για να παίρνεις τις στροφές με τα όσα , αλλά δεν με κουράζει καθόλου μέσα στην Αθήνα , σήμερα πήγα μία διαδρομή με αρκετές λακούβες και ατέλειες στο δρόμο και μου κακοφάνηκε. Θα προτιμούσα να ήταν πιο άνετη

Ποιότητα

Στο εσωτερικό αν και σκληρά πλαστικά είναι αρκετά καλή η ποιότητα , με καλή συναρμογή.

Η ηχομόνωση δεν είναι ιδανική , καμία σχέση πάλι με ότι προηγούμενο είχα , περνάει θόρυβος στη καμπίνα

Στο εξωτερικό είναι λίγο απογοήτευση. Όποτε πιάνω τις πόρτες για να μπούν τα παιδιά ή την δική μου το αμάξι είναι σαν ψεύτικο

Κινητήρας

Αν εξαιρέσουμε όπως ξαναείπα ότι ψοφάει κάτω απο τις 2.000 στροφές για το βάρος του αμαξώματος είναι αρκετά καλός και σβέλτος

Εν κατακλείδι

Το αμαξάκι σε γενικές γραμμές είναι αρκετά όμορφο και καλό. Αλλά είναι αμαξάκι! Δεν έχει καμία σχέση σε τίποτα με την παραπάνω κατηγορία που είχα συνηθίσει.

Επίσης αν εξαιρέσεις την εμφάνιση (εσωτερική - εξωτερική) του FR που πιστεύω είναι και για ποιο νεανικό κοινό , και ότι έκανα την αγορά με λογική την τιμή και να βολευτώ μέχρι να πάω σε κάτι καλύτερο (αν και παίρνω το αμάξι το Σ/Κ και κανα 2 ημέρες για απόσταση < 5Km μέσα στην εβδομάδα) , μπορώ να πώ ότι μπορεί να ήταν καλύτερα τελικά σαν επιλογή να αγόραζα το απλό Ibiza και ας είχε και τάσια , χωρίς να χρεωθώ και να το έστελνα και αυτό σε 2 χρόνια για να πάω σε κάτι μεγαλύτερο.

Μην παρεξηγηθώ , τα 16500ε τα αξίζει το συγκεκριμένο αμάξι , αλλά αν είσαι στην φάση (όπως εγώ) του να πάρεις κάτι να κάνεις την δουλεία σου και μετά να πάρεις κάτι καλύτερο , καλύτερα είναι να πάρεις μία απλή έκδοση και να τελειώνεις.

Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, σίγουρα πολλά χιλιόμετρα δεν θα κάνω και πάλι, τα πολλά λεφτά δεν αξίζουν στην χρήση που κάνω , αλλά μετά απο τόσα χρόνια σε μεσαία κατηγορία είναι αρκετά δύσκολο να μπείς πάλι στην μικρή

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xx1100 είπε

Πρόχειρα ψάχνοντας βρήκα εδώ διάφορα όμορφα σχέδια σε μάλλον λογικές τιμές. Από 600 εως 1200+. 

Προσωπικά βάζω το Δεκέμβριο πάντα χειμερινά, με μια διάσταση πιο κάτω οπότε το 2ο σετ διευκολύνει το βγάλε βάλε. 

Screenshot_20200911_123954.jpg

Εδω με ελαστικά 

Screenshot_20200911_124352.jpg

Βέβαια, αν έχεις και αισθητήρες πρέπει να υπολογίσεις μια τετράδα επιπλέον ως κόστος (σε μένα βγαίνουν ~180 σε aftermarket) 

εχει αρκετες επιλογες αλλα τεινω προς τις γνησιες εστω κ μεταχειρισμενες... με δεδομενο ότι δε βιαζομαι ισως προκυψει κατι.

πιο περιοριστικο ειναι το οτι θελω runflat παντως παρα οι ζαντες 

:) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, paylidis είπε

εχει αρκετες επιλογες αλλα τεινω προς τις γνησιες εστω κ μεταχειρισμενες... με δεδομενο ότι δε βιαζομαι ισως προκυψει κατι.

πιο περιοριστικο ειναι το οτι θελω runflat παντως παρα οι ζαντες 

:) 

Δεν διαφωνώ για τις ζάντες (αν και θεωρώ υπερβολή τα +2κ που μπορεί να ζητήσουν... σαφώς μτχ σε καλη κατάσταση θα είναι οκ). 

Σαν run flat βρήκα... 1

Screenshot_20200911_141414.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε να κάνω και ένα update με εντυπώσεις για το Ibizaki

Θέση οδήγησης

Πολύ ωραία θέση οδήγησης , με πολύ καλή ορατότητα παντού χωρίς να με ενοχλούν κολώνες και τυφλά σημεία. Το κάθισμα τελικά είναι αρκετά καλό και μέχρι στιγμής σε διαδρομές μίας ώρας δεν με έχει κουράσει καθόλου

Κιβώτιο ταχτυτήτων

Αν και χειροκίνητο που μετά απο αυτόματο δεν νομίζω να το συμπαθήσω ποτέ ξανά, έχει πάρα πολύ καλή κλιμάκωση και οι αλλαγές είναι βούτυρο. Σου δίνει την αίσθηση ότι αν κάνεις την μετάβαση απο 5η σε 6η ότι θα σε κρεμάσει στις χαμηλές στροφές αλλά είναι μία χαρά

Ανάρτηση

Εδώ θα τα χαλάσουμε , ενώ είναι όντως αρκετά σπορ , είναι σκληρή , ναι μεν στις στροφές στα λιμανάκια που πήγα σου δίνει την αίσθηση της σταθερότητας αλλά κοπανάει πάρα πολύ η άτιμη. Ευτυχώς όντως που δεν έχει 18αρες. Στους δρόμους της Αθήνας έχει αρχίσει να με ενοχλεί πάρα πολύ , μπορώ να πώ ότι είναι η χειρότερη ανάρτηση σε κοπάνημα απο όσα αμάξια έχω περάσει. Του c3 ας πούμε οκ δεν είναι σπορ για να παίρνεις τις στροφές με τα όσα , αλλά δεν με κουράζει καθόλου μέσα στην Αθήνα , σήμερα πήγα μία διαδρομή με αρκετές λακούβες και ατέλειες στο δρόμο και μου κακοφάνηκε. Θα προτιμούσα να ήταν πιο άνετη

Ποιότητα

Στο εσωτερικό αν και σκληρά πλαστικά είναι αρκετά καλή η ποιότητα , με καλή συναρμογή.

Η ηχομόνωση δεν είναι ιδανική , καμία σχέση πάλι με ότι προηγούμενο είχα , περνάει θόρυβος στη καμπίνα

Στο εξωτερικό είναι λίγο απογοήτευση. Όποτε πιάνω τις πόρτες για να μπούν τα παιδιά ή την δική μου το αμάξι είναι σαν ψεύτικο

Κινητήρας

Αν εξαιρέσουμε όπως ξαναείπα ότι ψοφάει κάτω απο τις 2.000 στροφές για το βάρος του αμαξώματος είναι αρκετά καλός και σβέλτος

Εν κατακλείδι

Το αμαξάκι σε γενικές γραμμές είναι αρκετά όμορφο και καλό. Αλλά είναι αμαξάκι! Δεν έχει καμία σχέση σε τίποτα με την παραπάνω κατηγορία που είχα συνηθίσει.

Επίσης αν εξαιρέσεις την εμφάνιση (εσωτερική - εξωτερική) του FR που πιστεύω είναι και για ποιο νεανικό κοινό , και ότι έκανα την αγορά με λογική την τιμή και να βολευτώ μέχρι να πάω σε κάτι καλύτερο (αν και παίρνω το αμάξι το Σ/Κ και κανα 2 ημέρες για απόσταση < 5Km μέσα στην εβδομάδα) , μπορώ να πώ ότι μπορεί να ήταν καλύτερα τελικά σαν επιλογή να αγόραζα το απλό Ibiza και ας είχε και τάσια , χωρίς να χρεωθώ και να το έστελνα και αυτό σε 2 χρόνια για να πάω σε κάτι μεγαλύτερο.

Μην παρεξηγηθώ , τα 16500ε τα αξίζει το συγκεκριμένο αμάξι , αλλά αν είσαι στην φάση (όπως εγώ) του να πάρεις κάτι να κάνεις την δουλεία σου και μετά να πάρεις κάτι καλύτερο , καλύτερα είναι να πάρεις μία απλή έκδοση και να τελειώνεις.

Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, σίγουρα πολλά χιλιόμετρα δεν θα κάνω και πάλι, τα πολλά λεφτά δεν αξίζουν στην χρήση που κάνω , αλλά μετά απο τόσα χρόνια σε μεσαία κατηγορία είναι αρκετά δύσκολο να μπείς πάλι στην μικρή

Εδώ θέλω να πω ότι παρακολουθώντας το saga της αγοράς αυτοκινήτου σου, και την ιδιαίτερη αγάπη που τρέφεις προς το Leon, ήδη από εκεί που προσανατολιζόμουν σε supermini για την δική μου περίπτωση, έχω πλέον βάλει το καινούριο Leon στην κορυφή της λίστας μου, το μόνο που απομένει είναι να δω κατά πόσο χωράει στο budget μου μια αξιοπρεπής έκδοση όταν ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xx1100 είπε

Δεν διαφωνώ για τις ζάντες (αν και θεωρώ υπερβολή τα +2κ που μπορεί να ζητήσουν... σαφώς μτχ σε καλη κατάσταση θα είναι οκ). 

Σαν run flat βρήκα... 1

Screenshot_20200911_141414.jpg

Θενκς. Καλα 2Κ δε δινω για κανενα λόγο, για αυτο επειδη δε βιαζομαι ισως βρω καμια ευκαιρια (προσφατα αγορασα τετραδα ζαντολαστιχα 3 μηνων απο καινουργιο A class με μόλις 300€ λόγω αναβαθμισης που εκανε ο κατοχος της). Ευελπιστώ για μεταχειρισμενη τετραδα ζαντες εως 4-5 κατοστάρικα (οποτε κατσε). Αν δε βρω ισως παω σε καποια ρεπλικα Audi στα ιδια λεφτα.

 

Για λαστιχα  βρηκα και κανονικά runflat (αυτα που παρεθεσες ειναι αυτοβουλκανιζόμενα τα οποια ειναι γιαλαντζι rft) αλλα απο την pirelli (που δεν εμπιστευομαι). Μεχρι να έρθει η ωρα βλέπουμε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tasos30 είπε

Εδώ θέλω να πω ότι παρακολουθώντας το saga της αγοράς αυτοκινήτου σου, και την ιδιαίτερη αγάπη που τρέφεις προς το Leon, ήδη από εκεί που προσανατολιζόμουν σε supermini για την δική μου περίπτωση, έχω πλέον βάλει το καινούριο Leon στην κορυφή της λίστας μου, το μόνο που απομένει είναι να δω κατά πόσο χωράει στο budget μου μια αξιοπρεπής έκδοση όταν ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος.

Κοίτα τα παραπάνω σχόλια δεν έχουν να κάνουν μόνο με το Leon όμως αλλά με την μετάβαση στη μικρή κατηγορία.

Ναι στα 16500ε δεν μπορούσα να βρώ κάτι καλύτερο , μπορεί στο μέλλον να πάω σε μεταχειρισμένο Leon γιατί πάλι θα θεωρώ βλακεία το να δώσω 25.000ε για τα χιλιόμετρα που κάνω.

Χέσε ηλιοροφές , LED , φηφιακούς πίνακες κτλ

Εγώ απλά λέω ότι η επόμενη κατηγορία δεν έχει καμία σχέση με την μικρή και μου είναι αρκετά δύσκολο πλέον να μείνω σε αυτή

Ένα Opel Astra , Skoda Scala , Ford Focus ακόμη και στις βασικές εκδόσεις πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερες επιλογές ώς οδηγική αίσθηση λόγω μεγαλύτερου αμαξώματος

Και εδώ νιώθεις το ότι "είναι πιο πολύ αμάξι" που το έχουμε αναφέρει εδω μέσα αρκετές φορές , όχι ένα hatchback απο ένα SUV αλλά απο ένα μικρής κατηγορίας σε σχέση με ένα μεγαλύτερης

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, ritualistic είπε

δεν το εχω δοκιμασει αλλα με επιταχυνση 0-100 στα 10.9 sec φανταζομαι με κλιμα ανοιχτο κ επιβατες/αποσκευες θα ειναι ακομα χειροτερα. για τα δικα μου κριτηρια δεν ειναι μια καλη αποδοση για τα δεδομενα αυτου του αυτοκινητου, αλλα ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια και το δικο του μπατζετ. με μπατζετ απο 22-25000 που αναφερει ο φιλος νομιζω μπορει να παει στην εκδοση με τα 130 αλογα που ειπε κιολας οτι τον ενδιαφερει.

H αλήθεια είναι οτι το σκεφτομουν και εγω για τα 130 αλογα αλλά με 2-3 αντιπροσωπείες που μίλησα μου ειπαν δεν αξιζουν και τοσο τα 3 εξτρα χιλιαρικα γιατι δε θα δω σημαντικες διαφορές στην πόλη (ειπαμε 90% θα ειναι οδηγηση Αθήνα). Σημείωση: οι 2 από αυτούς είχαν ετοιμοπαράδοτες και τις 2 εκδόσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...