Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, ritualistic είπε

θα υπαρχουν εκπτωσεις για να ξεστοκαρουν

Σωστός!

Η καλύτερη στιγμή για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, ειδικά αν το επόμενο είναι μόνο facelift.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, h3342 είπε

το παλιο jazz  στο πηρε η αντιπροσωπεια ή το πουλησες σε ιδιωτη?

αν επαιρνα τωρα θα σκεφτομουν  σοβαρα το καινουριο yaris, to jazz ξανα γιατι κυριως θελω χωρους με 2 μικρους ταλιμπαν,  ισως κανενα i20 και 1 πιθανοτητα θαδινα και στο mazda 2 που μου αρεσει πολυ αλλα δεν εχει χωρους στα 16000 χιλιαρικα

Το παλιό μου το έπαιρνε η αντιπροσωπεία κατάφερα ομως και το έδωσα σε ιδιώτη πήρα και κάποια χρήματα παραπάνω...

Κοίταξε τα αυτά που σε ενδιαφέρουν και καλή τύχη!!!

Μάλλον στο jazz θα καταλήξεις όμως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Ωραία τα λέτε,θα αξίζει μια βόλτα και από εκεί!

Κανε την βολτα, κανε και ενα test drive να εχεις ολοκληρωμενη αποψη.

Για μενα το Q2 ειναι το αμαξι που με ελκυει λιγοτερο απο ολοκληρο το brand εσωτερικα/εξωτερικα αλλα και σε σχεση τιμης-παροχων.

Στην κατηγορια αυτη εγω θα κοιταζα το 2008, αντιλαμβανομαι ομως οτι σε πολλους απο εμας (βαζω και τον εαυτο μου) το ονομα και μονο της Αudi προκαλει ταχυκαρδιες!

 

Επεξ/σία από ritualistic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jim1912 είπε

Τόσο μεγάλη διαφορά λοιπόν όσον αφορά στην ποιότητα ενός audi με ένα vw..

Δε ξέρω καθοκου από γερμανικά για αυτό ρώτησα.Παντως στο κρος εντυπωσιάστηκα.Ξετρελαθηκα με τιμόνι,οθόνες,εξωτερική εμφάνιση και ψηφιακό  καντράν!

Είναι σαφώς ανώτερη η ποιοτητα κατασκευής του (και καλύτεροι και οι χώροι του Q σε σχέση με το tcross το οποίο σε χώρους μου φάνηκε σα το polo). 
Οκ ψηφιακό καντράν δε θα έχεις στο Q2 (κ στο tcross Λογικά έξτρα σε καμία φουλ έκδοση θα είναι) κατά τα αλλά θα είναι αντίστοιχο και με 22 χιλιάρικα το παίρνεις κ με τιμιο εξοπλισμό 

34 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Στην κατηγορια αυτη εγω θα κοιταζα το 2008,

Μη λες τέτοια κ σε ακούσει ο tsofras 😆 άκου εκεί το 2008..! 😂

 

 

7C851EE6-63DF-4E47-8939-A10CDC67F2DA.jpeg

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, chriskourou είπε

Εγώ το q2 θα έπαιρνα, αλλά μετά το facelifting που θα γίνει σε λίγο καιρό. Το Q2 βασικά αν άλλαζε αυτή την απαίσια οθόνη που έχει, θα ήταν -για μένα- μονόδρομος στην κατηγορία των μικρών suv.

Facelift= ήσσονος σημασίας αισθητικές αλλαγές.

 Σε VAG που δεν αλλάζει το "σουλούπι" σε αλλαγή μοντέλου πόσο μάλλον σε facelift (δείχνει σεβασμό στο καταναλωτή κατα τη γνώμη μου) ούτε κοψοχρονιά θα το βρεί ούτε θα αλλάξει κάτι σημαντικά εμφανισιακά για να αξίζει να περιμένει. Αν ήταν αλλαγή πλατφόρμας η κάτι άλλο ΟΚ αλλά να περιμένεις αλλά για facelift σε VAG δεν αξίζει εκτός αν μιλάμε για 2-3 μήνες. Αν ήταν άλλη μάρκα που πάει και αλλάζει ότι μπορεί είτε σε facelift είτε σε αλλαγή μοντέλου ναι ΟΚ αξίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tsofras είπε

Άσχετο έδωσα το Ibiza στη γυναίκα να πάει στη δουλειά γιατί πήγα το c3 για service.

Μόλις γύρισε και μου είπε να πουλήσουμε το c3 γιαενα πάρει το Ibizaki 🤣

Εντάξει γίναμε λέω ευτυχώς παντρεύτηκα καγκουρα

Και αυτο δεν σε εκανε να ανησυχήσεις για τον γαμο σου? 🤔  🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Και αυτο δεν σε εκανε να ανησυχήσεις για τον γαμο σου? 🤔  🤣

Ε εντάξει είμαστε 20 χρόνια μαζί , άργησε λίγο αλλά εκδηλώθηκε 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε εντάξει είμαστε 20 χρόνια μαζί , άργησε λίγο αλλά εκδηλώθηκε 😁

Μετά από 20 χρόνια δεν το λες εκδηλώθηκε. Την έκανα σαν τα μούτρα μου το λες 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κάποιος εικόνα για IX van μεταχειρισμένο;

Αυτό που με ενδιαφέρει πολύ είναι το μήκος του πίσω χώρου και βέβαια να είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Κάποια πρόταση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kid είπε

Έχει κάποιος εικόνα για IX van μεταχειρισμένο;

Αυτό που με ενδιαφέρει πολύ είναι το μήκος του πίσω χώρου και βέβαια να είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Κάποια πρόταση; 

Τύπου VW Caddy εννοείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την τελευταία 10ετία δεν έχω ασχοληθεί με τέτοια αλλά σε μια παλιότερη εταιρεία μου είχα τρία, όλα οικονομικά ήταν. Και τώρα μιλάμε για χρέπια Euro 2 και 3. Άρα τα πιο καινούρια θα είναι και οικονομικά και χωρίς να βγάζουν μαύρο καπνό από την εξάτμιση. Απλά αν δεν το πάρεις από γνωστό σου είναι δύσκολη αγορά. Δεν θα βρεις εύκολα επαγγελματικό βανάκι με λίγα σχετικά χιλιόμετρα ή που να μην είναι κακομεταχειρισμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερες στο team και καλο σκ να εχουμε

ολοι εσεις που υποκυψατε πρωτοι στο δαιμονιο σχεδιο του @tsofras  (ρε μπας και εχεις καμια συγγενεια με τον υπουργο μεταφορων? 😄 ) και εχετε ηδη παραλαβει το νεο σας αυτοκινητο πειτε μας καμια διαδρομη που κανατε για να το στρωσετε

προσωπικα το μονο που εχω σκεφτει ειναι αθηνα-σουνιο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ritualistic είπε

καλησπερες στο team και καλο σκ να εχουμε

ολοι εσεις που υποκυψατε πρωτοι στο δαιμονιο σχεδιο του @tsofras  (ρε μπας και εχεις καμια συγγενεια με τον υπουργο μεταφορων? 😄 ) και εχετε ηδη παραλαβει το νεο σας αυτοκινητο πειτε μας καμια διαδρομη που κανατε για να το στρωσετε

προσωπικα το μονο που εχω σκεφτει ειναι αθηνα-σουνιο

Εμένα πριν 1 χρόνο που το πήρα με 1000αρι υπερτροφοδοτουμενο 120 άλογα(βενζίνη) , επέμεναν εκτός από πωλητή και ο αρχιμηχανικός υπεύθυνος για το τεχνικό τμήμα(συνεργείο της αντιπροσωπίας)

Να οδηγείς όπως είναι το κανονικό σου στυλ για να σε "διαβάσει" σωστά ο υπολογιστής του αυτοκινήτου. (εντός κάποιων ορίων ο υπολογιστής ρυθμίζει κάποιες παραμέτρους του κινητήρα προσαρμοζόμενος στο στυλ οδήγησης μας). Τα 2000-3000 πρώτα χιλιόμετρα μην ανεβάσεις πολύ ψηλά τις στροφές. Δοκίμασε τις επιδόσεις του μετά τα 3.000 χιλιόμετρα. (το στρώσιμο όπως το ξέραμε παλιά δεν ισχύει). Οπότε ακολούθησε την καθημερινότητα και την ρουτίνα σου απλά λίγο ελαφρύ το πόδι τον πρώτο καιρό.

 

Μιλάμε μάλιστα για ευαίσθητο κινητήρα που όταν ξέμεινα από βενζίνη σε άσχετο μέρος που γέμισα από άγνωστο-φθηνό βενζινάδικο μου άναψε πορτοκαλί λαμπάκι (φτωχό μείγμα) και μου έσβησε μόνο του στο επόμενο γέμισμα που έβαλα ακριβή shell. (από αντιπροσωπία μου είπαν ότι έχουν βάλει πολύ ευαίσθητο αισθητήρα στον συγκεκριμένο κινητήρα και κτυπάει εύκολα πορτοκαλί εκεί που το 99% των βενζινοκίνητων δεν παίρνουν χαμπάρι). (με την "προβληματική" βενζίνη δεν είχα αισθητή διαφορά στις επιδόσεις/συμπεριφορά του κινητήρα)

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...