Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τα τιμολόγια καθορίζονται βάση άλλων αγορών (κυρίως περιοχών π.χ. ΕΕ), όχι της Ελληνικής αγοραστικής πραγματικότητας. 
Το ότι ο μέσος έλληνας έμεινε με το 700αρι στο χέρι εδώ και 15 χρόνια δεν επηρεάζει την εταιρική τιμολογιακή πολιτική ενός μεγάλου κατασκευαστή.
Αν και οι μισθοί γενικά από το 2009 έχουν μείνει πολύ στάσιμοι σε Ευρώπη. 
|

Τα έξοδα αυξάνονται γιατί τα ίδια τα αμάξια γίνονται περισσότερο πολύπλοκα και ως θερμικά έχουν περισσότερο R&D για να μειώνουν τους ρύπους όσο γίνεται. 
Δεν μπορείς να συγκρίνεις οχήματα δεκαετίας με τα σημερινά, πολύ απλά υπάρχει μεγάλη αύξηση στα ηλεκτρονικά και τεράστια στο λογισμικό. Όλα αυτά χρειάζονται μεγάλο aftersale και ακόμη μεγαλύτερη αρχική επένδυση. Με τον εξηλεκτρισμό μέρος των αλλαγών στα εργοστάσια παραγωγής, από την έρευνα και φυσικά από την χασούρα πέφτει στα θερμικά.
Είναι και το θέμα ότι τα αμάξια με τις δεκαετίες έχουν γίνει περισσότερο αξιόπιστα, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις μεγάλες βλάβες.
Τέλος έχεις και τους νέους νόμους της ΕΕ που επιβάλουν (πάρα πολύ σωστά) πολύ αυστηρότερη παθητική-ενεργητική ασφάλεια στα νέα οχήματα. 

|

Εάν ένας μανατζαραίος καθαρίζει 1800 ευρώ σε Ευρώπη είναι ιδιαίτερα κακοπληρωμένος, σε ΗΠΑ δε είσαι στα όρια σκλάβου. 

|

|

Φυσικά και τα αμάξια του 2010-11 δεν έχουν καμία σχέση με τα αμάξια του '20-'21. 
Η κυριότερη διαφορά για τον μέσο καταναλωτή π.χ. για το Yaris:

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/yaris/40747

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/yaris/10997

Μέσα σε ~8 χρόνια διπλασιάστηκαν οι αερόσακοι (με καλύτερη κατανομή) και κυριολεκτικά έχει 4 φορές περισσότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. 


 

Σε τιμα η δομημενη αιτιολογημενη αποψη,αλλα αν μου επιτρεπεις επειδη ομοοως σιχαινομαι οσο δε παει τους μηδενισμους,εκει αναγκαστικα οδηγουμαι να συμπερανω,κ οχι δεν ειμαι 18 χρονων αλλα τα διπλα κ τριδιπλα σχεδον.Παντα θεωρουσα οτι ο κοπος κ η ερευνα αμοιβεται.Ελα ομως λιγο στο ρεζουμε,Ποσοι κ κατα ποσο ειναι early adapters ταχα ωστε να δικαιολογησουν σε R&D τα 20 χιλιαρικα για ενα μικρο πολης?18 για μια GS μηχανη που ειναι κ της μοδος?(αλλο πονεμενο στορι απο κει που η αλοτε φτηνη 2τροχη μετακινηση κοστιζει οσο ενα αμαξι πλεον).

Γιατι μπαινοντας σε ενα νεο μικρο κ υβριδικο πχ βλεπω φτηνια/πλαστικουρα κ υλικα αυτοκινητου κορεατικου σχεδον που πουλιοταν τα μισα πριν 10 χρονια.Νtαξει δεν ειναι κ παθητικη ασφαλεια το πλαστικο ξερο ταμπλο τυπου lada.

Ναι εριξαν ερευνα κλπ.Παει ομως.Την εριξαν.Δαπανησαν 5 εκατομυρια?10?για ποσο θα τη βγαζουν?

Απλα οπως καθε αλλο ειδος καταναλωτικο ειδος ακριβυνε,ετσι κ η κορωνιδα του καταναλωτισμου η αυτοκινηση ακολουθει κ ειναι ηγετης.Κ ταιζει πολυ κοσμο απο πισω που δεν παραγει κατι στην ουσια ενω απτο ιδιο το προιον γινονται περικοπες.Ο καταναλωτης που θελει το καινουριο πληρωνει τη νυφη.

 

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά τα λεφτά γενικά. Δυστυχώς όπως προανέφερα στην παρούσα φάση δεν θέλω μεταχειρισμένο. Και με την γκάμα επιλογών και τις τιμές νιώθω λίγο εγκλωβισμενος όπως φαντάζομαι και αρκετός κοσμος: η συμβιβασμός στο αμάξι η ξεχειλωμα του budget μου φαίνεται η φάση εδώ και καιρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, gazp είπε

Πολλά τα λεφτά γενικά. Δυστυχώς όπως προανέφερα στην παρούσα φάση δεν θέλω μεταχειρισμένο. Και με την γκάμα επιλογών και τις τιμές νιώθω λίγο εγκλωβισμενος όπως φαντάζομαι και αρκετός κοσμος: η συμβιβασμός στο αμάξι η ξεχειλωμα του budget μου φαίνεται η φάση εδώ και καιρο

Τι να πω οντως τα λεφτα ειναι αστρονομικα.Κοιτα μπορεις να τζογαρεις για ενα οικογενιεακο με 6-7 χιλιαρικα πχ κανα octavia τι μπορει να ειναι λαθος ας πουμε?Ενας καλος μαστορας θα καταλαβει ποσες κ αν εχει φαει στουκες επισκευες κλπ.Ναι θα καψει λιγο παραπανω ναι θα σκασει κ κατι εκτακτο στη χειροτερη το ξαναπουλας κ εισαι στα ιδια.Δεν εχεις χασει ευρω.

Το σπορ ετσι κ αλλιως ειναι ακριβο με 1,70 τη βενζινη.Κ θα χεις κ καβα το υπολοιπο χρημα.Κ καινουριο να παρεις ποσο αποσβεση στο καυσιμο να κανει ωστε να ρεφαρεις το 15αρι χιλιαδες της διαφορας.Μεσα στη πολη ολα θα καψουν.Δε θαναι 6/100 του καινουριου θαναι 8 του "παλιου" κ κατι εγινε.Θαχεις δωσει τα 4πλασια λεφτα κ αβεβαιο αν θα το κρατησεις το 4πλασιο διαστημα.

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου πέρασε κι εμένα η σκέψη, όπως σχεδόν σε όλους που παρακολουθούμε το θέμα :lol: , να αλλάξω αμαξι.

Επειδή όμως όντως έχουν ανέβει οι τιμές και με αυτά που ας πούμε θα μπορούσα να δώσω θα πάρω χειρότερο από αυτό που έχω αν και 12ετίας, κατέληξα στο να βάλω υγραέριο στο bravo και να το κρατήσω όσο πάει. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, magicnumbers είπε

Σε τιμα η δομημενη αιτιολογημενη αποψη,αλλα αν μου επιτρεπεις επειδη ομοοως σιχαινομαι οσο δε παει τους μηδενισμους,εκει αναγκαστικα οδηγουμαι να συμπερανω,κ οχι δεν ειμαι 18 χρονων αλλα τα διπλα κ τριδιπλα σχεδον.Παντα θεωρουσα οτι ο κοπος κ η ερευνα αμοιβεται.Ελα ομως λιγο στο ρεζουμε,Ποσοι κ κατα ποσο ειναι early adapters ταχα ωστε να δικαιολογησουν σε R&D τα 20 χιλιαρικα για ενα μικρο πολης?18 για μια GS μηχανη που ειναι κ της μοδος?(αλλο πονεμενο στορι απο κει που η αλοτε φτηνη 2τροχη μετακινηση κοστιζει οσο ενα αμαξι πλεον).

Γιατι μπαινοντας σε ενα νεο μικρο κ υβριδικο πχ βλεπω φτηνια/πλαστικουρα κ υλικα αυτοκινητου κορεατικου σχεδον που πουλιοταν τα μισα πριν 10 χρονια.Νtαξει δεν ειναι κ παθητικη ασφαλεια το πλαστικο ξερο ταμπλο τυπου lada.

Ναι εριξαν ερευνα κλπ.Παει ομως.Την εριξαν.Δαπανησαν 5 εκατομυρια?10?για ποσο θα τη βγαζουν?

Απλα οπως καθε αλλο ειδος καταναλωτικο ειδος ακριβυνε,ετσι κ η κορωνιδα του καταναλωτισμου η αυτοκινηση ακολουθει κ ειναι ηγετης.Κ ταιζει πολυ κοσμο απο πισω που δεν παραγει κατι στην ουσια ενω απτο ιδιο το προιον γινονται περικοπες.Ο καταναλωτης που θελει το καινουριο πληρωνει τη νυφη.

Δεν είσαι early adopter, είσαι ο μέσος πελάτης όταν πας για θερμικό πόλης-supermini. 
Τα λεφτά που δίνεις τώρα αυτά αγοράζουν, για τους λόγους που έγραψα πάνω. 
Επίσης λόγω πληθωρισμού, τα λεφτά σου τώρα δεν έχουν την ίδια αγοραστική αξία με το 2010. 
Δυστυχώς η κατάσταση είναι αυτή. Το σύστημα και τα τιμολόγια δεν έχουν γίνει με γνώμονα το που φτάνει το χέρι σου (και κάθε μέσου Έλληνα), αλλά με το τι ο μέσος καταναλωτής στην ΕΕ μπορεί να αγοράσει. 

|

Όπως έγραψα πάνω η έρευνα είναι μέρος της εξίσωσης και ποτέ δεν τελειώνει.
Θα συνεχίσουν να χώνουν τις τιμές ώσπου να βγάλουν τα έξοδα της παλιάς έρευνας και των νέων πρότζεκτ, το προβλεπόμενο κέρδος και μέχρι να μην πουλιέται πια το προϊόν.

|

Τα υβριδικά είναι ακριβότερα από τα θερμικά επειδή έχουν ουσιαστικά δύο κινητήρες και ότι αυτό συνεπάγεται στην έρευνα, παραγωγή, υλικά και υποστήριξη. 
Το εάν πραγματικά είναι καλή λύση, άλλο θέμα και πολύ μεγάλο μάλιστα.

|

Η παθητική ασφάλεια δεν είναι εάν τα πλαστικά είναι σκληρά και όχι πολυτελείας που περίμενες. 
Τα νέα supermini είναι πολύ ασφαλέστερα των μεσαίων/μεγάλων της προηγούμενης δεκαετίας. Αυτό έχουν δείξει οι δοκιμές. 

Για την τιμολόγηση, δες τα προηγούμενα.

|

Όχι και δεν παράγει τίποτα η βιομηχανία, παίρνεις αμάξι που είναι πιο αξιόπιστο και πιο ασφαλές για εσένα, τους επιβάτες σου και τους γύρω σου από ποτέ. 
Άλλο που δεν μπορείς λόγω των συνθηκών να το αγοράσεις. Τελείως ξεχωριστά πράγματα.

 

1 ώρα πριν, gazp είπε

Πολλά τα λεφτά γενικά. Δυστυχώς όπως προανέφερα στην παρούσα φάση δεν θέλω μεταχειρισμένο. Και με την γκάμα επιλογών και τις τιμές νιώθω λίγο εγκλωβισμενος όπως φαντάζομαι και αρκετός κοσμος: η συμβιβασμός στο αμάξι η ξεχειλωμα του budget μου φαίνεται η φάση εδώ και καιρο

Κοίταξες καθόλου Dacia; Π.χ. το Duster, πολύ τίμια πρόταση που ξεκινά <15Κ€ και θα βολέψει 4μελή οικογένεια.
Σε supermini το μεγαλύτερο που έχω μπει είναι τo Honda Jazz, αρκετά άσχημο βέβαια, αλλά μάλλον είναι η "χρυσή" λύση εάν δεν πας αέριο/μεταχειρισμένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τα ταξί, diesel είναι και τα χιλιόμετρα τα κάνουν μέσα στην πόλη, αποκλειστικά.

Οπότε μην τα αποκλείεις. Μετά, υπάρχουν και οι λύσεις Φυσικό Αέριο ή Υγραέριο (εργοστασιακό) με τόσα χιλιόμετρα.

Νομίζω βενζίνη, θα χάνεις πολλά λεφτά ετησιώς από το κόστος χρήσης, σε σχέση με πετρέλαιο, ΦΑ, υγραέριο.

Ενδεικτικά παραθέτω, επειδή έχουν και τιμές.

https://mycarnow.kosmocar.gr/vw/vehicle/?sc=373ECBC5-5A87-4584-B055-1D96CBE0B5ED&br=90509&mc=AW133V

https://mycarnow.kosmocar.gr/skoda/selectvehicle/?mc=NW13C52020

 

Επεξ/σία από sacredcrow
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SchinasN είπε

Αν έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα , τότε το start-stop σύστημα σε ενδιαφέρει ( σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα ) και το hybrid είναι ένα σκαλί καλύτερο σε καταναλώσεις όπως το mazda 2 , και το καλύτερο hybrid όσον αφορά την κατανάλωση είναι το Yaris το καινούριο, και αν θες και χώρους μαζί , το Honda Jazz κοστίζει 21700 , πολύ κακό value for money.

Αν είσαι σε φάση TD , κάνε το mazda 2

Το jazz κοστίζει 15890 και όχι 21700

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, george1999 είπε

Το jazz κοστίζει 15890 και όχι 21700

Στο Υβριδικό Jazz Hybrid αναφέρεται ως τιμή εκκίνησης τα 21700 😉

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, LongTom είπε

Δεν είσαι early adopter, είσαι ο μέσος πελάτης όταν πας για θερμικό πόλης-supermini. 
Τα λεφτά που δίνεις τώρα αυτά αγοράζουν, για τους λόγους που έγραψα πάνω. 
Επίσης λόγω πληθωρισμού, τα λεφτά σου τώρα δεν έχουν την ίδια αγοραστική αξία με το 2010. 
Δυστυχώς η κατάσταση είναι αυτή. Το σύστημα και τα τιμολόγια δεν έχουν γίνει με γνώμονα το που φτάνει το χέρι σου (και κάθε μέσου Έλληνα), αλλά με το τι ο μέσος καταναλωτής στην ΕΕ μπορεί να αγοράσει. 

|

Όπως έγραψα πάνω η έρευνα είναι μέρος της εξίσωσης και ποτέ δεν τελειώνει.
Θα συνεχίσουν να χώνουν τις τιμές ώσπου να βγάλουν τα έξοδα της παλιάς έρευνας και των νέων πρότζεκτ, το προβλεπόμενο κέρδος και μέχρι να μην πουλιέται πια το προϊόν.

|

Τα υβριδικά είναι ακριβότερα από τα θερμικά επειδή έχουν ουσιαστικά δύο κινητήρες και ότι αυτό συνεπάγεται στην έρευνα, παραγωγή, υλικά και υποστήριξη. 
Το εάν πραγματικά είναι καλή λύση, άλλο θέμα και πολύ μεγάλο μάλιστα.

|

Η παθητική ασφάλεια δεν είναι εάν τα πλαστικά είναι σκληρά και όχι πολυτελείας που περίμενες. 
Τα νέα supermini είναι πολύ ασφαλέστερα των μεσαίων/μεγάλων της προηγούμενης δεκαετίας. Αυτό έχουν δείξει οι δοκιμές. 

Για την τιμολόγηση, δες τα προηγούμενα.

|

Όχι και δεν παράγει τίποτα η βιομηχανία, παίρνεις αμάξι που είναι πιο αξιόπιστο και πιο ασφαλές για εσένα, τους επιβάτες σου και τους γύρω σου από ποτέ. 
Άλλο που δεν μπορείς λόγω των συνθηκών να το αγοράσεις. Τελείως ξεχωριστά πράγματα.

Κοίταξες καθόλου Dacia; Π.χ. το Duster, πολύ τίμια πρόταση που ξεκινά <15Κ€ και θα βολέψει 4μελή οικογένεια.
Σε supermini το μεγαλύτερο που έχω μπει είναι τo Honda Jazz, αρκετά άσχημο βέβαια, αλλά μάλλον είναι η "χρυσή" λύση εάν δεν πας αέριο/μεταχειρισμένο.

Δεν αναφερθηκα στην βιομηχανια αυτη καθαυτη,αλλα στην αλυσιδα ατομων γραφειου που συντηρουνται κ απαρτιζουν την εκαστοτε εταιρια -που ναι τα προιοντα της ειναι πολυ ακριβα για να τα αγορασουμε οι πλεμπαιοι στην Ελλαδα αλλα μας θεωρουν αγοραστικο κοινο κ τα πουλανε ομως παραυτα- πραγματι χρειαζονται οοολοι αυτοι κ οι μισθοι τους?Γιατι αναποφευκτα καπελωνουν το τελικο προιον.

Ναι το ταμπλο δεν κρινει το αποτελεσμα ,η τσιγαροχαρτο πουπουλο πορτα επισης,το πετρινο ψευτοκαθισμα ουτε,(δε σκεφτομαι τι κοψιμο εκαναν απο αλλα δομικα υλικα) αλλα καπου υπαρχει κρυμμενη μεσα σε ολα αυτα η μαγικη παθητικη ασφαλεια που παλια (το 2010) δεν υπηρχε και τωρα υπαρχει κ τι?Σστη τελικη μαλλον απλα προκειται για μαρκετινιστικο τρυκ φουσκωματος στα ματια του αδαη.Προσωπικα δε παυω να βλεπω ενα φτηνο συνολο που δεν δικαιολογει 3 φορες τα αντικειμενικα λεφτα των υλικων του.Ναι θα ειναι ασφαλεστερο υποτιθεται ως τα 60χλμ φυσικα παντα,αλλα οκ ποση προοδος προεκυψε ποσοτικα?Κατι με την αντιλαμβανομενη ποιοτητα στον καταναλωτη οχι?Λιγο σεβασμο στα 20 χιλιαρικα που ζηταμε στην τελικη.

Να το πω κ αλλιως.Στο σουπερ πουλανε μια γνωστη μαρκα πατατακια που εχουν ~1,90€ το σακουλακι με ποσοτητα στο 50% του ανταγωνισμου κ τιμη τουλαχ 30% πανω,χωρις να ειναι εισαγωμενο,η κατι αλλο απτα υπολοιπα στο ραφι.Παλι πατατακια με αλατι ειναι. ποσο Rd ιδιαιτεροτητα κ παραγωγη χωραει οταν το ιδιο το προιον ¨δουλευει μονο του" απτις περικοπες υλικου.

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, george1999 είπε

Το jazz κοστίζει 15890 και όχι 21700

μόνο υβριδικό βγαίνει το καινούριο, και αυτή είναι η ελάχιστη τιμή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε

Δεν αναφερθηκα στην βιομηχανια αυτη καθαυτη,αλλα στην αλυσιδα ατομων γραφειου που συντηρουνται κ απαρτιζουν την εκαστοτε εταιρια -που ναι τα προιοντα της ειναι πολυ ακριβα για να τα αγορασουμε οι πλεμπαιοι στην Ελλαδα αλλα μας θεωρουν αγοραστικο κοινο κ τα πουλανε ομως παραυτα- πραγματι χρειαζονται οοολοι αυτοι κ οι μισθοι τους?Γιατι αναποφευκτα καπελωνουν το τελικο προιον.

Ναι το ταμπλο δεν κρινει το αποτελεσμα ,η τσιγαροχαρτο πουπουλο πορτα επισης,το πετρινο ψευτοκαθισμα ουτε,αλλα καπου υπαρχει κρυμμενη μεσα σε ολα αυτα η μαγικη παθητικη ασφαλεια που παλια (το 2010) δεν υπηρχε και τωρα υπαρχει κ τι?Σστη τελικη μαλλον απλα προκειται για μαρκετινιστικο τρυκ φουσκωματος στα ματια του αδαη.Προσωπικα δε παυω να βλεπω ενα φτηνο συνολο που δεν δικαιολογει 3 φορες τα αντικειμενικα λεφτα των υλικων του.Ναι θα ειναι ασφαλεστερο υποτιθεται ως τα 60χλμ φυσικα παντα,αλλα οκ ποση προοδος προεκυψε ποσοτικα?Κατι με την αντιλαμβανομενη ποιοτητα στον καταναλωτη οχι?Λιγο σεβασμο στα 20 χιλιαρικα που ζηταμε στην τελικη.

Να το πω κ αλλιως.Στο σουπερ πουλανε μια γνωστη μαρκα πατατακια που εχουν ~1,90€ το σακουλακι με ποσοτητα στο 50% του ανταγωνισμου κ τιμη τουλαχ 30% πανω,χωρις να ειναι εισαγωμενο,η κατι αλλο απτα υπολοιπα στο ραφι.Παλι πατατακια με αλατι ειναι. ποσο Rd ιδιαιτεροτητα κ παραγωγη χωραει οταν το ιδιο το προιον ¨δουλευει μονο του" απτις περικοπες υλικου.

κοινώς όλα τα προιόντα είναι πιο ακριβά από ότι πρέπει, ουπς λάθος , από ότι θέλω να είναι. Το καλύτερο θα έχει 10χ τιμή από το χειρότερο , από την στιγμή που πουλάει δεν φταίει ο πωλητής αλλά ο αγοράστης, αν δεν σου αρέσει κάτι κάνεις μπουκοτάζ , αλλά στην Ελλάδα δεν ιφίσταται καταναλωτικό κίνημα για να υπάρξει μπουκοτάζ. Αυτό μας σερβίρουν , αυτό θα φάμε. Μπουκοτάζ στην Ιντελ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LongTom είπε

 

Κοίταξες καθόλου Dacia; Π.χ. το Duster, πολύ τίμια πρόταση που ξεκινά <15Κ€ και θα βολέψει 4μελή οικογένεια.
Σε supermini το μεγαλύτερο που έχω μπει είναι τo Honda Jazz, αρκετά άσχημο βέβαια, αλλά μάλλον είναι η "χρυσή" λύση εάν δεν πας αέριο/μεταχειρισμένο.

Δεν "βολεύει" το dacia, άλλη κατηγορία απ αυτό που χρειάζομαι. Επίσης δεν με ενθουσίασε το euro ncap rating που έχει. Ούτε θα ήθελα κάποιο πολύ μικρό αμάξι. Πχ κάτι σε στυλ i30 θα ήταν ιδανικό αλλά το μπάτζετ είναι συγκεκριμένο.. . Θα ρίχνω ματιές και σε μεταχειρισμένα αν και σε πρώτη φάση θα προσπαθήσω να τα αποφύγω. 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. 

Επεξ/σία από gazp
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, gazp είπε

Δεν "βολεύει" το dacia, άλλη κατηγορία απ αυτό που χρειάζομαι. Επίσης δεν με ενθουσίασε το euro ncap rating που έχει. Ούτε θα ήθελα κάποιο πολύ μικρό αμάξι. Πχ κάτι σε στυλ i30 θα ήταν ιδανικό αλλά το μπάτζετ είναι συγκεκριμένο.. . Θα ρίχνω ματιές και σε μεταχειρισμένα αν και σε πρώτη φάση θα προσπαθήσω να τα αποφύγω. 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. 

ΟΚ, δεκτό για το Dacia. 
Πάντως το Jazz το έβαλα επειδή είχες κάνει λόγο για i20, όχι 30 στο προηγούμενο ποστ. To οποίο Jazz έχει τους καλύτερους-πιο χρηστικούς χώρους στην κατηγορία. 
Τέλος το 5θυρο tipo@120HP είναι περί τα 2500€ φτηνότερα λόγω προσφοράς εδώ (Σουηδία) στα ~15-16Κ€ τελική τιμή για το μεσαίο trim. Δεν είναι i30 αλλά δεν κοστίζει και τόσο. 
 

41 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Δεν αναφερθηκα στην βιομηχανια αυτη καθαυτη,αλλα στην αλυσιδα ατομων γραφειου που συντηρουνται κ απαρτιζουν την εκαστοτε εταιρια -που ναι τα προιοντα της ειναι πολυ ακριβα για να τα αγορασουμε οι πλεμπαιοι στην Ελλαδα αλλα μας θεωρουν αγοραστικο κοινο κ τα πουλανε ομως παραυτα- πραγματι χρειαζονται οοολοι αυτοι κ οι μισθοι τους?Γιατι αναποφευκτα καπελωνουν το τελικο προιον.

Ναι το ταμπλο δεν κρινει το αποτελεσμα ,η τσιγαροχαρτο πουπουλο πορτα επισης,το πετρινο ψευτοκαθισμα ουτε,(δε σκεφτομαι τι κοψιμο εκαναν απο αλλα δομικα υλικα) αλλα καπου υπαρχει κρυμμενη μεσα σε ολα αυτα η μαγικη παθητικη ασφαλεια που παλια (το 2010) δεν υπηρχε και τωρα υπαρχει κ τι?Σστη τελικη μαλλον απλα προκειται για μαρκετινιστικο τρυκ φουσκωματος στα ματια του αδαη.Προσωπικα δε παυω να βλεπω ενα φτηνο συνολο που δεν δικαιολογει 3 φορες τα αντικειμενικα λεφτα των υλικων του.Ναι θα ειναι ασφαλεστερο υποτιθεται ως τα 60χλμ φυσικα παντα,αλλα οκ ποση προοδος προεκυψε ποσοτικα?Κατι με την αντιλαμβανομενη ποιοτητα στον καταναλωτη οχι?Λιγο σεβασμο στα 20 χιλιαρικα που ζηταμε στην τελικη.

Να το πω κ αλλιως.Στο σουπερ πουλανε μια γνωστη μαρκα πατατακια που εχουν ~1,90€ το σακουλακι με ποσοτητα στο 50% του ανταγωνισμου κ τιμη τουλαχ 30% πανω,χωρις να ειναι εισαγωμενο,η κατι αλλο απτα υπολοιπα στο ραφι.Παλι πατατακια με αλατι ειναι. ποσο Rd ιδιαιτεροτητα κ παραγωγη χωραει οταν το ιδιο το προιον ¨δουλευει μονο του" απτις περικοπες υλικου.

Η εταιρία είναι τα άτομα/εργαζόμενοι.
Είναι το ίδιο σημαντικοί οι του "γραφείου" με αυτούς που είναι στο εργοστάσιο/παραγωγή και στην διανομή. 
Αλλιώς δεν λειτουργεί η εταιρία, ανεξάρτητα με τι πιστεύεις. Για αυτό δεν βρίσκεις εταιρία δίχως γραφειάδες-"αργόμισθους" που τους λες.

|

Αυτά που υποστηρίζω είναι αποτέλεσμα πειραμάτων με κανονικά οχήματα. 
Δεν είναι τι "πιστεύω" για το πλαστικό ταμπλό, είναι τι έχει αποδειχθεί.
Δεν μπορώ να στο θέσω πιο καθαρά. 
|

Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω ή να σχολιάσω, η πραγματικότητα είναι μια και οι λόγοι της αύξησης των τιμών αυτοί που παρέθεσα (σε πάρα πολύ γενικές γραμμές).
Στην τελική το μόνο που μπορείς να κάνεις ουσιαστικά είναι να αντιδράσεις με το πορτοφόλι σου.
Μην αγοράζεις νέα αμάξια εφόσον θεωρείς ότι σε κοροϊδεύουν. 
 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...