Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, LongTom είπε

ΟΚ, δεκτό για το Dacia. 

Τέλος το 5θυρο tipo@120HP είναι περί τα 2500€ φτηνότερα λόγω προσφοράς εδώ (Σουηδία) στα ~15-16Κ€ τελική τιμή για το μεσαίο trim. Δεν είναι i30 αλλά δεν κοστίζει και τόσο. 

 

Για το Tipo γράφτηκε κ σε προηγουμενη σελίδα οτι εχει άθλια βαθμολογία στην ασφαλεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, totalius είπε

Για το Tipo γράφτηκε κ σε προηγουμενη σελίδα οτι εχει άθλια βαθμολογία στην ασφαλεια 

Έχει 2 βαθμολογίες το euroncap, μια το χαμηλό trim και ένα με τα έξτρα (που πρότεινα και από ότι βλέπω η μόνη που προσφέρουν πια, τουλάχιστον Σουηδία). 
Η δεύτερη - πλήρης βαθμολογία - είναι μεσαία για οχήματα τέτοιας ηλικίας (2016) επειδή δεν έχει τα έξτρα ηλεκτροοπτικά/ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας/υποβοήθησης. 
Παρόμοιο επίπεδο ασφάλειας ή ελαφρά ανώτερο με ένα π.χ. μεταχειρισμένο του '15 που αγοράζεις σε αυτά τα λεφτά, δίχως να έχει το άγχος του μεταχειρισμένου.
Φυσικά δική του η επιλογή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, gazp είπε

Καλημέρα σε όλους. Είχα αναφέρει μερικές σελίδες πριν ότι κοιτάζω για το νέο i20. Στα ίδια χρήματα (13.000 - 14.000) τι άλλες επιλογές έχω? Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει πίεση χρόνου οπότε βλέπω το topic να φτάνει άνετα τις 1.000 σελίδες :) .

Κάνω γύρω στις 20.000km το χρόνο αλλά το 90% των χιλιομέτρων αυτών δεν είναι στην εθνική αλλά στην πόλη, οπότε λογικά κάτι σε πετρέλαιο δεν είναι για μένα. Είμαστε τετραμελής οικογένεια, κάνουμε 1, το (πάρα) πολύ 2 ταξίδια το χρόνο και ενδιαφέρομαι μόνο για κάτι στην κατηγορία του i20, ούτε μεγαλύτερη ούτε μικρότερη. Επίσης, όσον αφορά το i20 και ανεξάρτητα από έκδοση εξοπλισμού ποιος κινητήρας συμφέρει? Υποθέτω ο 1.2 84ps ατμόσφαιρα θα είναι ψιλοψόφιος? Δεν με ενδιαφέρει να βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά να μην ανησυχώ σε μια προσπέραση π.χ.

Εμφανισιακά το i20 μ αρέσει πολύ και υπό κανονικές συνθήκες σε αυτό θα πήγαινα αλλά δεν ξέρω τι άλλο παίζει στην αγορά και δεν θέλω "απλά" να πάρω το πρώτο αμάξι που μου γυάλισε.
 

Ευχαριστώ.

Με 20000χλμ /χρόνο σε πόλη είσαι για Dacia Sandero υγραέριο (100 άλογα)  Δυστυχώς πολλοί είναι που νομίζουν ότι είναι κακής ποιότητας ή κοιτάνε crash test και το αποφεύγουν. Πάντως είναι σε φυσιολογική τιμή (<12000€) μέχρι να γίνει σαν τη Skoda ή την Kia σε τιμές .

Καλή λύση είναι και το Clio LPG ίδιο μοτέρ ,δίνει καλύτερη ασφάλεια σε crash test . Ακριβαίνει αλλά στη διετία θα έχεις καλύψει άνετα τη διαφορά .

Αν υπάρχει πρατήριο φυσικού αερίου αξίζει να δεις το Skoda Scala . Είναι μεν μεγαλύτερο σε διαστάσεις αλλά τη διαφορά στην τιμή θα την υπερκαλύψεις στο κόστος καυσίμου . Χοντρικά είσαι πάνω από 1000€ το χρόνο σε κέρδος ...(edit σε σχέση με βενζίνη )

Ή υπομονή 5χρονια και βάζεις υγραέριο στο i20 που δε βγάζει προβλήματα .

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, LongTom είπε

Έχει 2 βαθμολογίες το euroncap, μια το χαμηλό trim και ένα με τα έξτρα (που πρότεινα και από ότι βλέπω η μόνη που προσφέρουν πια, τουλάχιστον Σουηδία). 
Η δεύτερη - πλήρης βαθμολογία - είναι μεσαία για οχήματα τέτοιας ηλικίας (2016) επειδή δεν έχει τα έξτρα ηλεκτροοπτικά/ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας/υποβοήθησης. 
Παρόμοιο επίπεδο ασφάλειας ή ελαφρά ανώτερο με ένα π.χ. μεταχειρισμένο του '15 που αγοράζεις σε αυτά τα λεφτά, δίχως να έχει το άγχος του μεταχειρισμένου.
Φυσικά δική του η επιλογή. 

Εγώ βασικά δεν κοιτάω μόνο τα αστεράκια , γιατί ειδικά στις αυτόματες τεχνολογίες μπορεί να το ρίξει και ένα αστέρι. Εγώ μπαίνω και βλέπω το report στα σημεία που έχουν πρόβλημα οι επιβάτες. Αν δλδ έχει κόκκινο ή καφέ σε αυχένα - κεφάλι στα πίσω παιδιά , αυτό με απασχολεί (καλώς ή κακώς αυτό κοιτάω εγώ)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εγώ βασικά δεν κοιτάω μόνο τα αστεράκια , γιατί ειδικά στις αυτόματες τεχνολογίες μπορεί να το ρίξει και ένα αστέρι. Εγώ μπαίνω και βλέπω το report στα σημεία που έχουν πρόβλημα οι επιβάτες. Αν δλδ έχει κόκκινο ή καφέ σε αυχένα - κεφάλι στα πίσω παιδιά , αυτό με απασχολεί (καλώς ή κακώς αυτό κοιτάω εγώ)

Καλώς πράττεις, στις λεπτομέρειες πίσω από τα αστέρια (τα οποία είναι τελείως μάρκετινγκ) κρύβεται η ουσία. 
Τα αποτελέσματα στα ποσοστά και στο πως κατανείμουν τους βαθμούς(points), συνάδουν με τα λοιπά της ηλικίας στο tipo 2016.
Φυσικά είναι κατά τι χειρότερα του 2019/20, αλλά δεν είναι τόσο όσο θα δει κάποιος μόνο από τα γενικά συμπεράσματα. 
Όπως έγραψα, η κύρια διαφορά και ο λόγος καταποντισμού είναι τα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που λαμβάνουν μεγάλο ειδικό βάρος στην τελική βαθμολογία.
Τέλος το ncap είναι εξαιρετικός μπούσουλας, αλλά δεν είναι το Α και το Ω.
Ιδίως σε ότι αφορά τα συστήματα ενεργητικής υποβοήθησης τα τεστ είναι αρκετά φλου, με τελευταίο παράδειγμα ότι το market leader tesla 3 το είχαν στα 2 από 4 και τα γερμανικά premium στα 4 στα 4 στο assisted driving. Με κάποια περίεργα σχόλια, όπως ότι προκαλεί "driver overreliance" το 3... 
 

Επεξ/σία από LongTom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, LongTom said:

ΚΙδίως σε ότι αφορά τα συστήματα ενεργητικής υποβοήθησης τα τεστ είναι αρκετά φλου, με τελευταίο παράδειγμα ότι το market leader tesla 3 το είχαν στα 2 από 4 και τα γερμανικά premium στα 4 στα 4 στο assisted driving. Με κάποια περίεργα σχόλια, όπως ότι προκαλεί "driver overreliance" το 3... 
 

Βασικά το τεστ δεν ειναι φλου, είναι σταθμισμένο για να πριμοδοτεί τα ενδότερα συμφέροντα.
Μπορεί να συνάπτονται διηπειρωτικές εμπορικές συμφωνίες, μπορεί να μην υπάρχουν δασμοί που θα υπήρχαν δίχως την ΕΕ
αλλά αυτό δε σημαίνει κι ότι δε θα προστατευθούν κύκλοι εργασιών, θέσεις εργασίας και οικονομικά συμφέροντα.
Δεν προκαλεί και ιδιαίτερη έκπληξη σε μια ευρωπαϊκή ήπειρο που προστατεύει ορθάνοιχτα από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι την αεροναυπηγική.

Το να βαθμολογούν λοιπόν το ορόσημο της εποχής (που τυγχάνει αμερικανικό) χειρότερα από τις (ευρωπαϊκές) δευτεράντζες
αξιολογώντας το συγκεκριμένα στην αυτόνομη οδήγηση με αιτιολογικό τη  ότι είναι ακριβώς τόσο πολύ καλύτερο
είναι φως φανάρι ότι πρόκειται για συνθήκη προστατευτισμού.

Εναλλακτικά θα μπορούσαν να απαγορεύσουν τελείως την έγκριση τύπου για πλήρη αυτονομία οδήγησης
ωσότου φτάσει στο ανάλογο επίπεδο και η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Συμβαίνουν και στις «καλύτερες» οικογένειες...
 

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες ενω ειχα παει για τρεξιμο πετυχα για πρωτη φορα στο δρομο το νεο leon, fr εκδοση σε ανθρακι και αμεσως σκεφτηκα τον @tsofras!!! Μου φανηκε πιο ωραιο απο κοντα αν και δε προλαβα να το χαζεψω πολυ γιατι αμεσως μετα πετυχα το νεο civic type-r και εμεινε εκει το βλεμμα!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, VyronPeristeri είπε

Χτες ενω ειχα παει για τρεξιμο πετυχα για πρωτη φορα στο δρομο το νεο leon, fr εκδοση σε ανθρακι και αμεσως σκεφτηκα τον @tsofras!!! Μου φανηκε πιο ωραιο απο κοντα αν και δε προλαβα να το χαζεψω πολυ γιατι αμεσως μετα πετυχα το νεο civic type-r και εμεινε εκει το βλεμμα!!!

Ε λογικό και εγώ το typeR θα κοίταγα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελικη ευθεια για τη παραγγελια, περιμενω τελικη τιμη απο αντιπροσωπεια (την πρωτη που πηγα θα προτιμησω τελικα) γιατι το 620αρι που εδινε η Ford δεν ισχυει τυπικα για οσα παραληφθουν 2021 και πρεπει να κανει ''κονε''.Υποθετω μπορει να ηθελε να με εντυπωσιασει κιολας αλλα anyway. Το χρωμα τελικα μαλλον θα ειναι αυτο ολα διπλα του φαινονταν αδιαφορα!

 

image.png.5533c833b07ffccabe4885915f05fda9.png

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cloud13 είπε

Στην τελικη ευθεια για τη παραγγελια, περιμενω τελικη τιμη απο αντιπροσωπεια (την πρωτη που πηγα θα προτιμησω τελικα) γιατι το 620αρι που εδινε η Ford δεν ισχυει τυπικα για οσα παραληφθουν 2021 και πρεπει να κανει ''κονε''.Υποθετω μπορει να ηθελε να με εντυπωσιασει κιολας αλλα anyway. Το χρωμα τελικα μαλλον θα ειναι αυτο ολα διπλα του φαινονταν αδιαφορα!

image.png.5533c833b07ffccabe4885915f05fda9.png

Τελικά πήγες για το focus;
Καλορίζικο.
Τι διαμόρφωση κινητήρα και τι trim;
Το χρώμα φαίνεται πολύ ωραίο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Στην τελικη ευθεια για τη παραγγελια, περιμενω τελικη τιμη απο αντιπροσωπεια (την πρωτη που πηγα θα προτιμησω τελικα) γιατι το 620αρι που εδινε η Ford δεν ισχυει τυπικα για οσα παραληφθουν 2021 και πρεπει να κανει ''κονε''.Υποθετω μπορει να ηθελε να με εντυπωσιασει κιολας αλλα anyway. Το χρωμα τελικα μαλλον θα ειναι αυτο ολα διπλα του φαινονταν αδιαφορα!

image.png.5533c833b07ffccabe4885915f05fda9.png

Βελμαρ Κηφισιας πηγές Ε; Από τον πωλητή που φαίνεται σε κατάλαβα 😂

Με το καλό ..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τελικά πήγες για το focus;
Καλορίζικο.
Τι διαμόρφωση κινητήρα και τι trim;
Το χρώμα φαίνεται πολύ ωραίο.

Ναι αν και παει σχετικα ψηλα το εκρινα πιο vfm απο τις αλλες επιλογες συν οτι εμφανισιακα ηταν αυτο που με συγκινησε περισσοτερο μετα τη Giullietta. 1.0 155 αλογα ηπιο υβριδικο σε ST line οπως το βλεπεις πλην ζαντων που ειναι αλλες. Ο εξοπλισμος της εκδοσης ειναι υπερπληρης μεχρι και αυτοματο παρκαρισμα περιλαμβανει. Για το χρωμα με εφαγε η γυναικα που της φαινεται καγκουρικο αλλα ειναι πραγματικα το πιο ωραιο πανω του! Παω για παραγγελια εντος μηνα!

45 λεπτά πριν, paylidis είπε

Βελμαρ Κηφισιας πηγές Ε; Από τον πωλητή που φαίνεται σε κατάλαβα 😂

Με το καλό ..!

Εμπειρος και σε Ford? χαχαχα. Ναι εκει καταληγω αν και απο τιμες ειναι πανω κατω ιδιος και με Car Center με κερδισε οτι ηξερε επακριβως τον εξοπλισμο και δε με μπερδεψε οπως η αλλη με τους προβολεις led (στανταρ μεχρι και την κανονικη σκαλα)  Σε ευχαριστω!

Επεξ/σία από cloud13
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Shyn είπε

Ποσο βγηκε το Focus εαν επιτρεπεται ?

Αυτο ακριβως περιμενω για να κανω τη παραγγελια, την εξτρα εκπτωση. Για να μην σε μπερδευω υπολογιζω στο τελος μετα απο εκπτωσεις να βγει στα 23 κλειδι συν πλην 2 κατοσταρικα. Βεβαια θα κανω διακανονισμο οποτε θα μου παει παραπανω στο συνολο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Ναι αν και παει σχετικα ψηλα το εκρινα πιο vfm απο τις αλλες επιλογες συν οτι εμφανισιακα ηταν αυτο που με συγκινησε περισσοτερο μετα τη Giullietta. 1.0 155 αλογα ηπιο υβριδικο σε ST line οπως το βλεπεις πλην ζαντων που ειναι αλλες. Ο εξοπλισμος της εκδοσης ειναι υπερπληρης μεχρι και αυτοματο παρκαρισμα περιλαμβανει. Για το χρωμα με εφαγε η γυναικα που της φαινεται καγκουρικο αλλα ειναι πραγματικα το πιο ωραιο πανω του! Παω για παραγγελια εντος μηνα!

Εμπειρος και σε Ford? χαχαχα. Ναι εκει καταληγω αν και απο τιμες ειναι πανω κατω ιδιος και με Car Center με κερδισε οτι ηξερε επακριβως τον εξοπλισμο και δε με μπερδεψε οπως η αλλη με τους προβολεις led (στανταρ μεχρι και την κανονικη σκαλα)  Σε ευχαριστω!

Είναι πολύ ωραίο αμάξι, το δικό μας είναι stline 1.0@125 αποκλειστικά θερμικός. Στα 155 άλογα φαντάζομαι θα είναι απόλαυση η οδήγηση.
Άσε την γυναίκα να λέει, το χρώμα είναι πολύ ωραίο για το αμάξι. Καμία σχέση με καγκούρικο, που να έπαιρνες και το φωσφοριζέ κόκκινο...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...