Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για να είμαστε δίκαιοι ( και επειδή πιστεύω ότι έχετε καταλάβει ότι δεν ευλογαω τα γένια μου) το Ίμπιζα σε σχέση με τι?

Στα 14.000€ δλδ τι καλύτερο υπάρχει σε ποιότητα?

Δεν μιλάμε για θέση οδήγησης, κινητήρα, κιβώτιο, χώρους

Διαφορά τιμής σε σχέση με Kamiq?

Εμένα από την άλλη το Kamiq μου φάνηκε στενομπουκι για τον όγκο του

Ο mp123 έλεγε για το Ίμπιζα ενώ έχει το swift ( και καλά κάνει μία χαρά αμάξι είναι) αλλά για εμένα ειναι μακράν χειρότερο εσωτερικά και εξωτερικά ( δεν συγκρίνω αξιοπιστία και μηχανολογικά γιατί προφανώς η έκφραση δεν αναφέρεται σε αυτά)

Εμένα μου αρέσει το ιμπιζα για αυτό που είναι για να είμαι δίκαιος (αδερφάκι του πόλο). Προφανως δε βλογαμε τα γενιά μας (ούτε εγώ τουλάχιστον, όπου σταθώ κ μου πουν για το αμαξι μου λέω ελπίζω να μη βγει φριτέζα σαν τα παλιότερα vag). 

Στα 14Κ παντως είναι εξαιρετική επιλογή (το θεωρω καλύτερη επιλογή από το κλιπ - το οποίο βέβαια είχε ανώτερο εξοπλισμό από όλα όσα έχω δει μέχρι τώρα έως τις 19Κ). Είναι το ίδιο που είπε παραπάνω ο φίλος, ούτε να το δει η γυναίκα του το kamiq, γούστα είναι αυτά... εγώ ενδόμυχα ηλπιζα οτι θα της κάνει το ιμπιζα να ξεμπερδεύουμε λίγο πιο οικονομικα (πάσχει και σε εξοπλισμό βέβαια στα διαθεσιμα cng όποτε αποκλείστηκε κ λόγω αυτού)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειναι πολυ θεμα γουστου ρε παιδια...και υποκειμενικο.

Πχ της δικιας μου το Arona της αρεσε (αν και δε το ειδαμε πολλη ωρα γιατι τοτε δε κοιτουσαμε Bsuv). Αντικειμενικα, σε εξοπλισμο το Kamiq ειναι σαφως καλυτερο, το Arona δεν εχει καν κεντρικο υποβραχιονιο αν δε το βαλεις εξτρα, και το Kamiq εχει μεχρι και αεραγωγους για τους πισω, χωρους καλυτερους, οθονη καλυτερη φρεσκια κλπ.

Αλλα η εμφανηση ειναι υποκειμενικο θεμα...και εμενα το Arona μου αρεσει πιο πολυ, αλλα καλυτερο πακετο δεν ειναι.

Εγω αποτι φαινεται επιστρεφω στην αναμονη για Leon CNG, και κρυφοκοιταω μηπως σκασει κανενα Juke hybrid σε καλη τιμουλα ή καμια καλη προσφορουλα σε CHR (που ΟΚ τιμη εχει το χαμηλο μοντελο, αλλα θες το μεσαιο ρε γμτ) ή μηπως δουμε πιο γρηγορα και κανα Yaris cross.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, paylidis είπε

Πήγαμε σήμερα. Μια χαρά πάει το cng με τα 90 άλογα*. Το πήρε η ενδιαφερόμενη που είναι γκάζοφονιάς (τόσο που δε θα ήθελα να της πάρω Αμαξι με πάνω από 110 άλογα με τίποτα) και δηλώνει ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Κάναμε 50 χλμ σε Αττική οδό, σε επαρχιακή (λαυριου) κ σε στενά κ ήταν υπέρ κομπλέ. Έπαιξαν και προσπεράσεις λεωφορείου κλπ κ δηλώνω και εγώ ως συνοδηγός ιδιαίτερα ικανοποιημένος. Η μέση κατανάλωση στο 40-45’ που του ήπιε το αίμα ήταν στα 5.9 κιλά/100 χλμ. Το lane assist του μας φάνηκε ψιλόγτπ κ όπως περίμενα η έλλειψη hill hold/hill assist η οποία ωστόσο δε την νοιάζει. Πιθανότατα καταλήγουμε σε αυτό... μπας κ ήσουν εσυ που ήρθες στην αντιπροσωπεία και βλέπατε το κόκκινο της βιτρινασ (Τραγικό χρωμα) κατά τις 12.00;

Η ambition μας υπερκαλύπτει κ είναι με διαφορά το πιο πλούσιο μεταξύ όλων των οχημάτων cng σε αυτά τα λεφτά (να βράσω τα ψεύτοδέρματα του arona οταν δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας κ η οθόνη του είναι στο 2012-13 εμφανισιακά κ τεχνολογικά). 
Περίεργο που δεν άρεσε στη δικιά σου..!

ειδαμε και το clio k to captur, το clio πολύ πλούσιο αλλά δεν (κ όντως πολύ χαμηλό)... το captur μας άρεσε αλλά δεν υφίσταται ούτε για δείγμα υγραέριο και δε ξέρουν καν ποτέ θα υπάρξει (συν ότι η μεσαία έκδοση πήγε 22Χ)

 

οσον αφορά τα τέλη ο σημερινός είπε ότι το εξετάζουμε εφόσον ψηφιστεί και είναι μηδενικά να μας βγάλει 2-3/1 πινακίδες για να επωφεληθούμε. Ήταν βέβαια ακριβότερος κ μη διαπραγματεύσιμος


τώρα εφόσον κατά 95% καταλήξαμε σε αυτό ψάχνω να βρω το φθηνότερο γιατί στα φράγκα δε χωράνε ποτέ κ για κανεναν συναισθηματισμοί (του τύπου μου άρεσε ο πωλητής)

 

Εσυ πήρες προσφορά για cng ambition σήμερα;;

 

*εχει σε χαμηλότερες στροφές μέγιστη ροπή και μέγιστη ιπποδύναμη συγκριτικά με τη βενζίνη όποτε «αρπαει» καλύτερα 

υγ: με το virtual cockpit μη τρελενεσαι. Μπλιμπλικι είναι, το έχω στο Audi. Ειδικά σε αυτής της κατηγορίας το Αμαξι Κλάιν μαιν κ να μη το έχεις 


υγ2: πέτυχα ταξιτζή με octavia cng με 500000 χλμ κ μου είπε κατά λέξη η γυναίκα μου πιο πολλά προβλήματα έχει βγάλει παρά το συγκεκριμένο αμαξι... 😂 πολύ ευχαριστημένος κανένα απολύτως πρόβλημα - μου είπε ένα συνεργείο ταξι σκοντα να πάρω να ζητήσω γνώμες και από εκεί για το χιλιάρι, καθως αυτουνού ήταν 1.4...
 

Edit 

ειδαμε Κ άρονα κ ιμπιζα, για το ιμπιζα με πήρε με τις πέτρες που σπαταλήσαμε 10’ ούτε to δε καταδέχτηκε να κανει (θυμήθηκα τον mp123 γιατί επαναλήφθηκε δια στόματος της η ατάκα «μα το ιμπιζα; Το ιμπιζα;;;;;»)

Γελάω με το κόκκινο.... Αν θυμάσαι σου είπα είπα είναι το χρώμα του kamiq, εσύ ούτε να το βλέπεις 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, chill είπε

Γελάω με το κόκκινο.... Αν θυμάσαι σου είπα είπα είναι το χρώμα του kamiq, εσύ ούτε να το βλέπεις 😂😂😂

Δεν ήταν το μεταλλικό κόκκινο ήταν ένα απλό σα κάτι παλιά οκταβια της πυροσβεστικής !!! Ειλικρινά αναρωτιέμαι τι σκεφτόντουσαν με αυτό το χρωμα (σημ. το κουβαδάκι μας αν ήταν κανένα πιο νορμαλ χρωμα κ όχι κόκκινο θα το πούλαγα 3-4 κατοστάρικα πάνω)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, paylidis είπε

Δεν ήταν το μεταλλικό κόκκινο ήταν ένα απλό σα κάτι παλιά οκταβια της πυροσβεστικής !!! Ειλικρινά αναρωτιέμαι τι σκεφτόντουσαν με αυτό το χρωμα (σημ. το κουβαδάκι μας αν ήταν κανένα πιο νορμαλ χρωμα κ όχι κόκκινο θα το πούλαγα 3-4 κατοστάρικα πάνω)

Για το μεταλλικό έλεγα εγώ, το χρώμα στα brochures του kamiq.Το άλλο ναι συμφωνώ είναι ελεεινό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίχα πρόσφατα μια συζήτηση οπότε όσοι έχετε εμπειρία καλοδεχούμενοι. Με τι καθεστώς κάποιος παίρνει στην Ελλάδα εταιρικό αυτοκίνητο; Αν στο συμβόλαιό σου έχει ότι θα πάρεις κάποιο αυτοκίνητο τότε η εταιρεία σου δίνει κάποιο από τον ήδη υπάρχοντα στόλο που έχει με τα leasing της, παραγγέλνει για σένα ή σου δίνει ένα μπατζετ (πχ για leasing με 500 ευρώ τον μήνα) και πας στη συμβεβλημένη εταιρεία και διαλέγεις; Τι έξοδα επιβαρύνουν τον οδηγό τόσο ως χρήση όσο και ως φορολογία; Φαντάζομαι όπως και σχεδόν παντού στην Ευρώπη δεν είναι ο κανόνας κάποια εταιρεία να παρέχει αυτοκίνητο (δεν εννοώ επαγγελματικό) οπότε ίσως να μην είστε και πολλοί που γνωρίζετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Eίχα πρόσφατα μια συζήτηση οπότε όσοι έχετε εμπειρία καλοδεχούμενοι. Με τι καθεστώς κάποιος παίρνει στην Ελλάδα εταιρικό αυτοκίνητο; Αν στο συμβόλαιό σου έχει ότι θα πάρεις κάποιο αυτοκίνητο τότε η εταιρεία σου δίνει κάποιο από τον ήδη υπάρχοντα στόλο που έχει με τα leasing της, παραγγέλνει για σένα ή σου δίνει ένα μπατζετ (πχ για leasing με 500 ευρώ τον μήνα) και πας στη συμβεβλημένη εταιρεία και διαλέγεις; Τι έξοδα επιβαρύνουν τον οδηγό τόσο ως χρήση όσο και ως φορολογία; Φαντάζομαι όπως και σχεδόν παντού στην Ευρώπη δεν είναι ο κανόνας κάποια εταιρεία να παρέχει αυτοκίνητο (δεν εννοώ επαγγελματικό) οπότε ίσως να μην είστε και πολλοί που γνωρίζετε;

Συνήθως σε Low-level θέση (πχ εξωτερικός πωλητής) παίρνεις το αυτοκίνητο του προηγούμενου που αντικατέστησες ή παραγγέλνουν καινούριο από τα ετοιμοπαράδοτα της εταιρίας leasing που συνεργάζονται χωρίς να έχεις επιλογή. Σε Mid-level και executive θέσεις επιλέγουν βάσει μπάτζετ ή  διαθέσιμων επιλογών. Ή θα σου πουν έχεις τόσα πήγαινε να πάρεις όποιο θέλεις ή θα σου πουν διάλεξε ανάμεσα στο Χ το Υ και το Ζ μοντέλο.

Αλλά προφανώς κάθε εταιρία έχει τη δική της πολιτική. Έχω δει πχ περιφερειακό διευθυντή με Corolla και αντίστοιχα επιθεωρητή πωλήσεων νομού με C4 Picasso επειδή είχε 3 παιδιά και ήθελε πολυμορφικό.

Όσον αφορά τη φορολογία εξαρτάται από την ΛΤΠΦ του αυτοκινήτου. Νομίζω μέχρι 13 χιλιάδες δεν υπάρχει επιβάρυνση. Έξοδα και πάλι ανάλογα με την εταιρία. Άλλες καλύπτουν τα πάντα και άλλες (οι περισσότερες πλέον) δίνουν ένα ποσό πχ 200ευρώ για κάυσιμα το μήνα.

Επεξ/σία από Burgos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Eίχα πρόσφατα μια συζήτηση οπότε όσοι έχετε εμπειρία καλοδεχούμενοι. Με τι καθεστώς κάποιος παίρνει στην Ελλάδα εταιρικό αυτοκίνητο; Αν στο συμβόλαιό σου έχει ότι θα πάρεις κάποιο αυτοκίνητο τότε η εταιρεία σου δίνει κάποιο από τον ήδη υπάρχοντα στόλο που έχει με τα leasing της, παραγγέλνει για σένα ή σου δίνει ένα μπατζετ (πχ για leasing με 500 ευρώ τον μήνα) και πας στη συμβεβλημένη εταιρεία και διαλέγεις; Τι έξοδα επιβαρύνουν τον οδηγό τόσο ως χρήση όσο και ως φορολογία; Φαντάζομαι όπως και σχεδόν παντού στην Ευρώπη δεν είναι ο κανόνας κάποια εταιρεία να παρέχει αυτοκίνητο (δεν εννοώ επαγγελματικό) οπότε ίσως να μην είστε και πολλοί που γνωρίζετε;

καθε εταιρεια χειριζεται διαφορετικα το θεμα του leasing δεν υπαρχει κανονας. τα εξοδα που επιβαρυνουν τον οδηγο ειναι το καυσιμο και η φορολογια.

το leasing αυτοκινητο φορολογειται ως εξτρα εισοδημα οταν τιμολογειται πανω απο 17000ε ΛΤΠΦ. κατω απο αυτο το ποσο δεν φορολογεισαι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/12/2020 στις 10:16 ΜΜ, cloud13 είπε

127 μου ειπε... μαπα!

86 σχεδον. Μικρη διαφορα οκ απλα σκεφτομαι και για την αξια να ειναι του 21 και οχι του 20 μιας και δεν επιτρεπεται να παω και πουθενα ακομα.

@cloud13 : Σήμερα απο Βελμάρ το παλικάρι μου είπε ότι οι εκπομπές co2 με wltp είναι 119… Πρόσεξε όμως για το StLine με τα 155 ps. Για τσέκαρε ξανά με τον δικό σου στην Συγγρού. Άσε γιατί μου είπε ότι έρχεται Ελλάδα σε 1-3 βδομάδες και θα μου πρήξουν τον έρωτα για ταξινόμιση στο 2020..... Ελπίζουμε για το χειρότερο σενάριο δηλαδή τρεις βδομάδες !!!!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Burgos είπε

Συνήθως σε Low-level θέση (πχ εξωτερικός πωλητής) παίρνεις το αυτοκίνητο του προηγούμενου που αντικατέστησες ή παραγγέλνουν καινούριο από τα ετοιμοπαράδοτα της εταιρίας leasing που συνεργάζονται χωρίς να έχεις επιλογή. Σε Mid-level και executive θέσεις επιλέγουν βάσει μπάτζετ ή  διαθέσιμων επιλογών. Ή θα σου πουν έχεις τόσα πήγαινε να πάρεις όποιο θέλεις ή θα σου πουν διάλεξε ανάμεσα στο Χ το Υ και το Ζ μοντέλο.

Αλλά προφανώς κάθε εταιρία έχει τη δική της πολιτική. Έχω δει πχ περιφερειακό διευθυντή με Corolla και αντίστοιχα επιθεωρητή πωλήσεων νομού με C4 Picasso επειδή είχε 3 παιδιά και ήθελε πολυμορφικό.

Όσον αφορά τη φορολογία εξαρτάται από την ΛΤΠΦ του αυτοκινήτου. Νομίζω μέχρι 13 χιλιάδες δεν υπάρχει επιβάρυνση. Έξοδα και πάλι ανάλογα με την εταιρία. Άλλες καλύπτουν τα πάντα και άλλες (οι περισσότερες πλέον) δίνουν ένα ποσό πχ 200ευρώ για κάυσιμα το μήνα.

στον τρόπο επιλογής υπάρχουν πολλές παράμετροι: οι πολυεθνικές συνήθως έχουν συγκεκριμένες επιλογές ανάλογα με το level σου (π.χ. manager και πάνω που δίνουν επιλέγεις από Golf, Leon, Corolla, ενδεικτικά τον ίδιο τύπο αυτοκινήτου, συνήθως στην πολύ βασική έκδοση). Ανάλογα με την κάθε εταιρεία αποζημιώνεσαι είτε με τα χιλιόμετρα που κάνεις από την εταιρεία προς τον πελάτη (με μια συγκεκριμένη τιμή, περίπου 30 λεπτά το χιλιόμετρο για βενζίνη), είτε παίρνεις ένα εφάπαξ ποσό (κάρτα) το μήνα (π.χ. 100 ευρώ). Όσο ανεβαίνεις, οι επιλογές θα είναι ανώτερης κατηγορίας αλλά πάνω κάτω τα ίδια. Πάντα η φορολογία επιβαρύνει εσένα και χρειάζεται προσοχή σε αυτό. 

Λαμπρή εξαίρεση οι φαρμακευτικές, όπου συνήθως καλύπτουν πολύ μεγάλα ποσά βενζίνης και epass/διόδια.Υπάρχουν πολυεθνικές εταιρείες τεχνολογίας που σου δίνουν ένα επίδομα (500-600 ευρώ το μήνα) για αυτοκίνητο, το οποίο φορολογείται στην πηγή οπότε καταλήγει σε σένα ένα αισθητά μικρότερο καθαρό ποσό το οποίο το βάζεις στην τσέπη σου (και χρησιμοποιείς το αυτοκίνητό σου), ή νοικιάζεις κάποιο με βάση αυτό το ποσό.  

Τέλος, σε ελληνικές εταιρείες έχω δει τα πάντα: κάνε όσο συμφερότερο deal μπορείς στην αρχή και πρόσεχε τη φορολογία, αλλά και τις παροχές που έρχονται (π.χ. αν καλύπτονται βενζίνες, διόδια, κτλ.)

Η φορολογία, γενικά έχει παράμετρο τη λιανική τιμή προ φόρων και θεωρείται πρόσθετο εισόδημα. Προσοχή γιατί έχει καεί κόσμος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kύριοι συνάδελφοι, σταματήστε να ασχολείστε με τα υβριδικά και λοιπές μεσοβέζικες λύσεις.

Το μέλλον είναι η αμιγής ηλεκτροκίνηση. Το είπε και ο υπουργός μας που έχει σχέδιο και όραμα. Παραθέτω. "Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην ομιλία του επισήμανε ότι η δημόσια κινητικότητα άπτεται άμεσα της ανάπτυξης και της καθημερινότητας, για αυτό το λόγο κατέχει κεντρικό ρόλο στο σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σημείωσε ότι οι νέες τεχνολογίες μεταβάλλουν ριζικά το τοπίο της κινητικότητας, με την ηλεκτροκίνηση να κατέχει ιδιαίτερη θέση επισημαίνοντας πως από την πρώτη μέρα σε αυτό το υπουργείο "δουλεύουμε συστηματικά για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα..."
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politiki/kostas-karamanlis-ilektrokinisi-proteraiotita-kybernisis

 

Moυ φαίνεται ότι ζούμε σε εικονική πραγματικότητα και σε ξεχωριστές χώρες. Τα εννοούν αυτά που λένε, άραγε οι υπουργοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην πραγματική αγορά και πολιτεύονται λόγω ονόματος; Το κόστος του μέσου ηλεκτρικού είναι 30.000-35.000. Εδώ ο μέσος έλληνας που έχει δουλειά δυσκολεύεται να χρηματοδοτήσει αγορά αυτοκίνητου των 15.000 και βάζει δόσεις που είναι αμφίβολο αν θα πληρωθούν σε περίπτωση που η απασχόλησή του χαθεί. Θα δώσει τα διπλά που δυσκολεύεται ακόμη και ο έχων διπλασιοως τριπλάσιο εισόδημα ευρωπαίος και λιγότερα φορολογικά βάρη; ¨Όσο για το πραγματικό και συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης, η συζήτηση είναι μεγάλη...

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kalmik είπε

Kύριοι συνάδελφοι, σταματήστε να ασχολείστε με τα υβριδικά και λοιπές μεσοβέζικες λύσεις.

Το μέλλον είναι η αμιγής ηλεκτροκίνηση. Το είπε και ο υπουργός μας που έχει σχέδιο και όραμα. Παραθέτω. "Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην ομιλία του επισήμανε ότι η δημόσια κινητικότητα άπτεται άμεσα της ανάπτυξης και της καθημερινότητας, για αυτό το λόγο κατέχει κεντρικό ρόλο στο σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σημείωσε ότι οι νέες τεχνολογίες μεταβάλλουν ριζικά το τοπίο της κινητικότητας, με την ηλεκτροκίνηση να κατέχει ιδιαίτερη θέση επισημαίνοντας πως από την πρώτη μέρα σε αυτό το υπουργείο "δουλεύουμε συστηματικά για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα..."
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politiki/kostas-karamanlis-ilektrokinisi-proteraiotita-kybernisis

 

Moυ φαίνεται ότι ζούμε σε εικονική πραγματικότητα και σε ξεχωριστές χώρες. Τα εννοούν αυτά που λένε, άραγε οι υπουργοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην πραγματική αγορά και πολιτεύονται λόγω ονόματος; Το κόστος του μέσου ηλεκτρικού είναι 30.000-35.000. Εδώ ο μέσος έλληνας που έχει δουλειά δυσκολεύεται να χρηματοδοτήσει αγορά αυτοκίνητου των 15.000 και βάζει δόσεις που είναι αμφίβολο αν θα πληρωθούν σε περίπτωση που η απασχόλησή του χαθεί. Θα δώσει τα διπλά που δυσκολεύεται ακόμη και ο έχων διπλασιοως τριπλάσιο εισόδημα ευρωπαίος και λιγότερα φορολογικά βάρη; ¨Όσο για το πραγματικό και συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης, η συζήτηση είναι μεγάλη...

Και πες οτι δίνει τεράστια κίνητρα και γίνονται προσιτά. Έστω. Ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού μένει σε πολύ urban περιβάλλον στην Ελλάδα, χωρίς πυλωτές, ταχυφορτιστές κλπ. Που ακριβώς θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά; Σκέφτομαι το μέλλον και κάνω εικόνα το κέντρο της Θεσσαλονίκης να πετάνε όλοι μπαλαντέζες απο τα μπαλκόνια να φορτίσουν τα ηλεκτρικά.

Ας κοιτάξουν να μειώσουν την κίνηση των λεωφορείων με έργα σε μέσα σταθερής τροχιάς, να πάρουν καθαρά λεωφορεία, να βάλουν μέτρα για τα ταξί, να κάνουν τα ΜΜΜ πραγματική εναλλακτική έναντι του αυτοκινήτου  (κι όχι εναλλακτική ταλαιπωρίας), να δώσουν κίνητρα να ανανεωθεί ουσιαστικά ο στόλος των αυτοκινήτων και άμα τα λύσουμε όλα, ας πάμε και στην ηλεκτροκίνηση.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kalmik είπε

Kύριοι συνάδελφοι, σταματήστε να ασχολείστε με τα υβριδικά και λοιπές μεσοβέζικες λύσεις.

Το μέλλον είναι η αμιγής ηλεκτροκίνηση. Το είπε και ο υπουργός μας που έχει σχέδιο και όραμα. Παραθέτω. "Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην ομιλία του επισήμανε ότι η δημόσια κινητικότητα άπτεται άμεσα της ανάπτυξης και της καθημερινότητας, για αυτό το λόγο κατέχει κεντρικό ρόλο στο σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σημείωσε ότι οι νέες τεχνολογίες μεταβάλλουν ριζικά το τοπίο της κινητικότητας, με την ηλεκτροκίνηση να κατέχει ιδιαίτερη θέση επισημαίνοντας πως από την πρώτη μέρα σε αυτό το υπουργείο "δουλεύουμε συστηματικά για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα..."
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politiki/kostas-karamanlis-ilektrokinisi-proteraiotita-kybernisis

 

Moυ φαίνεται ότι ζούμε σε εικονική πραγματικότητα και σε ξεχωριστές χώρες. Τα εννοούν αυτά που λένε, άραγε οι υπουργοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην πραγματική αγορά και πολιτεύονται λόγω ονόματος; Το κόστος του μέσου ηλεκτρικού είναι 30.000-35.000. Εδώ ο μέσος έλληνας που έχει δουλειά δυσκολεύεται να χρηματοδοτήσει αγορά αυτοκίνητου των 15.000 και βάζει δόσεις που είναι αμφίβολο αν θα πληρωθούν σε περίπτωση που η απασχόλησή του χαθεί. Θα δώσει τα διπλά που δυσκολεύεται ακόμη και ο έχων διπλασιοως τριπλάσιο εισόδημα ευρωπαίος και λιγότερα φορολογικά βάρη; ¨Όσο για το πραγματικό και συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης, η συζήτηση είναι μεγάλη...

Για την ακρίβεια θα δώσει τα διπλά , δεν θα έχει να το φορτίσει , αυτονομία 300χλμ κατά μέσο όρο και σε κάποια χρόνια ένα σεβαστό ποσό για την αλλαγή της μπαταρίας.

Αλλά έτσι φαίνεται το μέλλον , πληρώνουμε 25.000ε για 3κύλινδρους χιλιάρηδες κινητήρες με τόσα ηλεκτρονικά που δεν ξέρεις τι κόστη επισκευής θα έχουν όταν βγεις απο την εγγύηση και μας έπιασε ξαφνικά ο πόνος για την ηλεκτροκίνηση.

Ναι λέω πρώτος απο όλους για την προστασία του περιβάλλοντος , αλλά το ότι έχουν αρχίσει αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώσεις τύπου "τέρμα οι θερμικοί κινητήρες μέχρι τότε" και εδώ γελάμε με τις επιδοτήσεις και τις υποδομές για ηλεκτροκίνηση δεν μπορώ να το σχολιάσω

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους, είμαι εδώ από την αρχή του νήματος, και πλέον βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Το budget κυμαίνεται στα 25 χιλιάρικα μαξ.

Μου αρέσει πολύ το νέο Λεόν αλλά βρίσκομαι σε περιοχή που δεν υπάρχει αντιπροσωπία Σεατ και συνεπώς καθίσταται δύσκολη η απόκτηση του. Αυτά που έχω δει είναι το Corolla 1.2t, Golf 1.5 150 life, και η A Class όμως κανένα δεν μου αρέσει τόσο όσο το Λεόν (χωρίς να το έχω δει από κοντά).

Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις και προτάσεις μιας και η αγορά πρόκειται να γίνει άμεσα.                            Ευχαριστώ!

Επεξ/σία από Mark99
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Mark99 είπε

Καλησπέρα σε όλους, είμαι εδώ από την αρχή του νήματος, και πλέον βρίσκομαι και εγώ σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Το budget κυμαίνεται στα 25 χιλιάρικα μαξ.

Μου αρέσει πολύ το νέο Λεόν αλλά βρίσκομαι σε περιοχή που δεν υπάρχει αντιπροσωπία Σεατ και συνεπώς καθίσταται δύσκολη η απόκτηση του. Αυτά που έχω δει είναι το Corolla 1.2t, Golf 1.5 150 life, και η A Class όμως κανένα δεν μου αρέσει τόσο όσο το Λεόν (χωρίς να το έχω δει από κοντά).

Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις και προτάσεις μιας και η αγορά πρόκειται να γίνει άμεσα.                            Ευχαριστώ!

Καλησπέρα φίλε μου ψάχνεις κάτι ιδιαίτερο από το αμάξι?

Δηλαδή δίνεις κάποια βαρύτητα σε χώρους , γκάζια , κατανάλωση κτλ ?

Εγώ για αρχή αφού έχεις διαβάσει και το ποστ ξέρεις ότι το Leon θα σου έλεγα 🤣

Αλλά άσχετα με την προσωπική άποψη πάλι σε σχέση με τα 4 που είπες μάλλον το Leon θα σου έλεγα πάλι γιατί σίγουρα θα έχει περισσότερο εξοπλισμό σε σχέση με golf , a class σε αυτά τα λεφτά και σε σχέση με Corolla θα έχει περισσότερο γκάζι και χώρους.

Αν δεν σε απασχολούν τα γκάζια και οι χώροι ( που μάλλον θέλεις και το γκάζι για να κοιτάς τα 1.5) τότε θα σου έλεγα για Corolla

Πες μας όμως αυτά που ρώτησα να δούμε τι άλλο μπορούμε να σου προτείνουμε

Α και κατηγορία , δλδ κοιτάς SUV ? Super mini? Κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...