Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Shyn είπε

Μιας και μπηκαμε σε περιοδο αλλαγης αυτοκινητου, σκεφτομαι και εγω να δωσω το Α180 με 1500χλμ. 

Αν όντως αποφασίσεις να το δώσεις κάποια στιγμή, κάνε μια αναφορά και εδώ στην ομάδα, γιατί ξέρω 1-2 άτομα που ίσως να ενδιαφέρονταν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, cloud13 είπε

Ελπιζω το Φοκους να μη μου κανει τετοια νερα αν και απο το τεστ ντραιβ και απο πολλους κατοχους που μιλησα ενιωσα αψογη ποιοτητα κυλησης.

Καλοτάξιδο θα το ευχαριστηθείς αψογη ποιοτητα κυλισης εχει ελαχιστο θοουρβο στη καμπινα ισως αν βρεθεις σε δρομο με πολλες ανωμαλιες μπορει να καταλαβεις μικροθορυβους πχ ο δρομος που στον Πειραια απο τη Γρηγοριου λαμπρακη στο υψος του glou που ειναι ανηφορικος και πηγαινει προς τον ιστιοπλοικο και ειναι πλακοστρωτος εκει που εκανα μια δοκιμη ακουγα καποιους θορυβους οι οποιοι με ανησυχησαν αλλα επειδη ειχα περασει με το προηγουμενο αυτοκινητο ηξερα οτι δρομος ειναι. Και ασε τη γυναικα να λεει για το χρώμα είναι οτι καλυτερο εχει η Ford.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Shyn είπε

Θελω να παω σε Αυτοματο κιβωτιο και Α200 βενζινη. 

Τελικα δε σου χρειαζεται το πετρελαιο;
Ισχυει οτι σε τετοια αυτοκινητα το αυτοματο ειναι αναγκαιο και απο τα στανταρ πραγματα που πρεπει να μπει πανω κατα την αγορα - γνωμη μου βεβαια αυτο, αλλα ισως οι περισσοτεροι θα συμφωνησουν.

12 ώρες πριν, cloud13 είπε

Ελπιζω το Φοκους να μη μου κανει τετοια νερα αν και απο το τεστ ντραιβ και απο πολλους κατοχους που μιλησα ενιωσα αψογη ποιοτητα κυλησης.

Απο την μικρη συμβιωση που ειχα με το focus, ηταν αψογο στο δρομο και στην εθνικη, πολυ στιβαρο και πολυ ωραιο σε κυλιση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, merkon είπε

Τελικα δε σου χρειαζεται το πετρελαιο;
Ισχυει οτι σε τετοια αυτοκινητα το αυτοματο ειναι αναγκαιο και απο τα στανταρ πραγματα που πρεπει να μπει πανω κατα την αγορα - γνωμη μου βεβαια αυτο, αλλα ισως οι περισσοτεροι θα συμφωνησουν.

Απο την μικρη συμβιωση που ειχα με το focus, ηταν αψογο στο δρομο και στην εθνικη, πολυ στιβαρο και πολυ ωραιο σε κυλιση!

Ειναι οκ γιαυτους που κανουν χιλιομετρα. Εχει ωραια ροπη, σχετικα ησυχο και εαν εχεις ελαφρυ ποδι πραγματικα ξεχνας να το γεμισεις. Στην φαση που ειμαι ψαχνω λιγο περισσοτερες επιδοσεις γιαυτο και θα ηθελα να παω σε Α200. Ισως κοιταξω ξανα πετρελαιο στο Α200 με τον 2λιτρο κινητηρα (εφοσονο αποφασισω για αλλαγη!)

Δυστυχως δεν ξερω τι με επιασε με το χειροκινητο. Δεν ηταν καν θεμα κοστους. Ηταν θεμα βλακειας. 

Επισης σιγουρα θα πηγαινα σε εκδοση AMG Line εφοσον επελεγα το ιδιο αυτοκινητο. Ηδη σκεφτομαι να μετατρεψω το Α180 σε Α35/ΑMG Line look. 

Γενικα εκανα αρκετα λαθη στον Configurator. Σιγορα θα γνωριζω την επομενη φορα μιας και εαν αποφασισω να παω σε νεο αυτοκινητο θα εχω αρκετη χασουρα. :P

AS.jpg

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ειναι οκ γιαυτους που κανουν χιλιομετρα. Εχει ωραια ροπη, σχετικα ησυχο και εαν εχεις ελαφρυ ποδι πραγματικα ξεχνας να το γεμισεις. Στην φαση που ειμαι ψαχνω λιγο περισσοτερες επιδοσεις γιαυτο και θα ηθελα να παω σε Α200. Ισως κοιταξω ξανα πετρελαιο στο Α200 με τον 2λιτρο κινητηρα (εφοσονο αποφασισω για αλλαγη!)

Δυστυχως δεν ξερω τι με επιασε με το χειροκινητο. Δεν ηταν καν θεμα κοστους. Ηταν θεμα βλακειας. 

Επισης σιγουρα θα πηγαινα σε εκδοση AMG Line εφοσον επελεγα το ιδιο αυτοκινητο. Ηδη σκεφτομαι να μετατρεψω το Α180 σε Α35/ΑMG Line look. 

Γενικα εκανα αρκετα λαθη στον Configurator. Σιγορα θα γνωριζω την επομενη φορα μιας και εαν αποφασισω να παω σε νεο αυτοκινητο θα εχω αρκετη χασουρα. :P

AS.jpg

Ειναι ωραιο αυτοκινητο αν και ποτε δεν ημουν ιδιαιτερος φαν των μικρων diesel (σε κυβικα μιλωντας).
Το αυτοματο θα κανει τρελη διαφορα, θα ειναι αλλο αμαξι στην κυριολεξια.
Η AMG Line εκδοση επισης ειναι must εφοσον μπορεις να κανεις την υπερβαση και να ανεβεις οικονομικα, ακομα απορω πως επελεξαν να βαλουν τετοια ζαντα απο το εργοστασιο!

 

Κατα τα αλλα στον δρομο πως ειναι; Σε συγκριση με Audi A3 και BMW σειρα 1 αν γνωριζεις και εχεις εμπειρια;

Επεξ/σία από merkon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, merkon είπε

Ειναι ωραιο αυτοκινητο αν και ποτε δεν ημουν ιδιαιτερος φαν των μικρων diesel (σε κυβικα μιλωντας).
Το αυτοματο θα κανει τρελη διαφορα, θα ειναι αλλο αμαξι στην κυριολεξια.
Η AMG Line εκδοση επισης ειναι must εφοσον μπορεις να κανεις την υπερβαση και να ανεβεις οικονομικα, ακομα απορω πως επελεξαν να βαλουν τετοια ζαντα απο το εργοστασιο!

 

Κατα τα αλλα στον δρομο πως ειναι; Σε συγκριση με Audi A3 και BMW σειρα 1 αν γνωριζεις και εχεις εμπειρια;

Ο λογος που θελω να παω σε αυτοματο ειναι επειδη οδηγησα το 118i του θειου μου. Ειναι πολυ κοντα τα δυο αυτοκινητα κατα την γνωμη μου. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να συγκρινεις ενα αυτοματο με χειροκινητο. 

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το BMW ειναι πιο ησυχο στην καμπινα, ενω το Aclass με βολευει πολυ περισσοτερο σαν θεση οδηγησης. Ισως να μην εχω την εμπειρια αλλα δεν μπορεσα να εντοπισω διαφορα με τον ημιακαμπτο. 

Παντως θεωρω πως η BMW προσφερει περισσοτερα σε χαμηλοτερη τιμη. Επισης η sport εκδοση ειναι πολυ ανωτερη απο την Progressive της Aclass. Για Aclass πρεπει να πας σε AMG Line.  

aadw.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, james_ είπε

Να βγει καλό το focus για να πάω για το puma όταν βγάλει facelift

Καλο χρυσο το puma αλλα καμια σχεση με το focus και στα ιδια περιπου χρηματα. Κατασκευη ρουμανιας και φαινετε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ο λογος που θελω να παω σε αυτοματο ειναι επειδη οδηγησα το 118i του θειου μου. Ειναι πολυ κοντα τα δυο αυτοκινητα κατα την γνωμη μου. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να συγκρινεις ενα αυτοματο με χειροκινητο. 

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το BMW ειναι πιο ησυχο στην καμπινα, ενω το Aclass με βολευει πολυ περισσοτερο σαν θεση οδηγησης. Ισως να μην εχω την εμπειρια αλλα δεν μπορεσα να εντοπισω διαφορα με τον ημιακαμπτο. 

Παντως θεωρω πως η BMW προσφερει περισσοτερα σε χαμηλοτερη τιμη. Επισης η sport εκδοση ειναι πολυ ανωτερη απο την Progressive της Aclass. Για Aclass πρεπει να πας σε AMG Line.  

aadw.jpg

Το 118i υποθετω ηταν το 8 ταχυτο;

Φοβερο αυτοματο το συγκεκριμενο και ειναι και πολλα χρονια τωρα στην αγορα!

Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο, παντως το γεγονος οτι η BMW εβγαλε την καινουρια σειρα 1 με μπροστα κινηση δε μπορω να πω οτι με εξιταρει κιολας...

Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες παντως, ημουν αναμεσα στην προηγουμενη σειρα 1 και σε αυτην την Α class και κατεληξα με σειρα 3 :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, geomos είπε

Λόγω οικονομικής πίεσης το αμάξι που αγόρασα φέτος ήταν λίγο μικρό (όχι σε κυβικά , κυριολεκτικά μικρό!!!)

im_IG0401.jpg

Μικρό μικρό, αλλά η ζάντα volk όμως 🤣

 

35 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ο λογος που θελω να παω σε αυτοματο ειναι επειδη οδηγησα το 118i του θειου μου. Ειναι πολυ κοντα τα δυο αυτοκινητα κατα την γνωμη μου. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να συγκρινεις ενα αυτοματο με χειροκινητο. 

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το BMW ειναι πιο ησυχο στην καμπινα, ενω το Aclass με βολευει πολυ περισσοτερο σαν θεση οδηγησης. Ισως να μην εχω την εμπειρια αλλα δεν μπορεσα να εντοπισω διαφορα με τον ημιακαμπτο. 

Παντως θεωρω πως η BMW προσφερει περισσοτερα σε χαμηλοτερη τιμη. Επισης η sport εκδοση ειναι πολυ ανωτερη απο την Progressive της Aclass. Για Aclass πρεπει να πας σε AMG Line.  

Ένα πράγμα είχε που ξεχώριζε την 1 απο την υπόλοιπη κατηγορία, η πισω κίνηση και κατα συνέπεια το τιμόνι που είχε και κατάφερε η bmw να το χαλάσει και αυτό και να γίνει ενα με τους άλλους. Πραγματικά αν εξαιρέσεις ίσως την m135 (που και πάλι a35 θα έπαιρνα προσωπικά ή s3) δεν βλέπω το λόγο να παει καποιος στην 1 αυτή τη στιγμή.

Χωρίς να πιάσω το styling και τα "νεφρά" στη μάσκα...

 

Κατα τ'αλλα οι Γερμανοί εδω και μια 10ετία τουλάχιστον ετσι είναι δυστυχώς με ολα τα sline, amg line, m pack κλπ, αν δεν βάλεις 3-4 πακέτα + ακομα καποια έξτρα και φυσικά εύκολα +10k στην αρχική τιμή το αυτοκίνητο δεν είναι ολοκληρωμένο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...