Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, SchinasN είπε

ότι έχει το κανονικό 1800άρι σε σταθερή ταχύτητα των 100χλμ θα έχει και το υβριδικό με μικρές διαφορές

Και εγώ έκανα μία ερώτηση για το που θα γίνονται τα χλμ , διότι άμα τα κάνεις σε ανοιχτό δρόμο με άνω των 70 χλμ μ.ω.τ το πετρέλαιο είναι προτιμότερο.

 

ΥΓ μην βιάζεστε να απαντήσετε , είπα σε ανοιχτό δρόμο και ο @DrNick με κάλυψε.

"ότι έχει το κανονικό 1800άρι σε σταθερή ταχύτητα των 100χλμ θα έχει και το υβριδικό με μικρές διαφορές": Πρώτον δεν λαμβάνεις καθόλου υπόψην το πως λειτουργούν τα υβριδικά. Σε οποιονδήποτε δρόμο και με οποιαδήποτε ταχύτητα λειτουργούν ΚΑΙ ηλεκτρονικά που σημαίνει για μικρά διάστημα δεν λειτουργεί η μηχανή τους. Για αυτό έχουν ουσιώδεις και όχι μικρές διαφορές στην κατανάλωση. Το δικό μου μέχρι στιγμής με μεικτή χρήση και λαμβάνοντας υπόψη ότι μένω σε υψόμετρο 280 μέτρων και ανεβαίνω-κατεβαίνω κάθε μέρα 15 χιλιόμετρα περίπου, έχει μεικτή χρήση 5 λίτρα/100 χλμ. Μάλλον θεωρείς αυτούς που έχουν υβριδικά ψεύτες. Δικαίωμα σου και σε παροτρύνω να μην πάρεις ποτέ υβριδικό όπως και όλοι όσοι είναι εναντίον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

Σε οποιονδήποτε δρόμο και με οποιαδήποτε ταχύτητα λειτουργούν ΚΑΙ ηλεκτρονικά που σημαίνει για μικρά διάστημα δεν λειτουργεί η μηχανή τους.

Ούτε καν , σε ευθεία με σταθερή ταχύτητα κάποια στιγμή η μπαταρία σταματά να βοηθά. Σε φρεναρίσματα γίνεται μια ανάκτηση και φυσικά όχι το 100% ,που θα βοηθήσει ως ένα μικρότερο βαθμό στην επιτάχυνση .

Απο ένα σημείο και μετά απλά κουβαλάς τις μπαταρίες σαν πρόσθετο βάρος (μεγαλύτερη κατανάλωση).
Δε μιλάω για τα 15 χλμ ανηφοροκατηφόρας ,αλλά για ταξίδι. Για την απόσταση που κάνεις εφόσον δεν έχεις φυσικό αέριο ή δεν ήθελες γενικότερα ,καλή επιλογή το υβριδικό. Όχι όμως οτι λειτουργεί η υποβοήθηση συνέχεια σε ανοιχτό δρόμο.

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, calenter2003 είπε

"ότι έχει το κανονικό 1800άρι σε σταθερή ταχύτητα των 100χλμ θα έχει και το υβριδικό με μικρές διαφορές": Πρώτον δεν λαμβάνεις καθόλου υπόψην το πως λειτουργούν τα υβριδικά. Σε οποιονδήποτε δρόμο και με οποιαδήποτε ταχύτητα λειτουργούν ΚΑΙ ηλεκτρονικά που σημαίνει για μικρά διάστημα δεν λειτουργεί η μηχανή τους. Για αυτό έχουν ουσιώδεις και όχι μικρές διαφορές στην κατανάλωση. Το δικό μου μέχρι στιγμής με μεικτή χρήση και λαμβάνοντας υπόψη ότι μένω σε υψόμετρο 280 μέτρων και ανεβαίνω-κατεβαίνω κάθε μέρα 15 χιλιόμετρα περίπου, έχει μεικτή χρήση 5 λίτρα/100 χλμ. Μάλλον θεωρείς αυτούς που έχουν υβριδικά ψεύτες. Δικαίωμα σου και σε παροτρύνω να μην πάρεις ποτέ υβριδικό όπως και όλοι όσοι είναι εναντίον. 

Είσαι ειδική περίπτωση. Άλλο πράγμα λέω εγώ άλλο εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Είσαι ειδική περίπτωση. Άλλο πράγμα λέω εγώ άλλο εσύ.

Το ίδιο ισχύει και για σένα. Πάρε πετρέλαιο και παράτα μας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επ σας έπιασα μην κοιτάτε που δεν μιλάω , δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα

Κουβέντα κάνουμε, προφανώς και ο καθένας έχει τα δικά του πιστεύω ,αν δεν μας αρέσει κάτι το προσπερναμε και συνεχίζουμε

39 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

Αλήθεια ρε παιδιά Seat Ibiza και Arona σχεδόν στο τέλος, γιατί πιστεύετε τόσο χαμηλά?

Οκ Yaris κλασικά 1η θέση , αν εξαιρέσεις την 2η Qashqai μέχρι και την 8η παίζουν μικρά μοντέλα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οκ Yaris κλασικά 1η θέση , αν εξαιρέσεις την 2η Qashqai μέχρι και την 8η παίζουν μικρά μοντέλα

Μη ξεχνάμε ότι οι αριθμοί αυτοί δεν αντιστοιχούν μόνο στο ευρύ αγοραστικό κοινό, αλλά μέσα σ αυτά είναι τα νοικιαρικα, τα leasing,των οργανισμών, του Δημοσίου κτλ

Qashqai αστυνομία.... 😎

5 λεπτά πριν, aris_rom είπε

Έχει αρχίσει να κυκλοφορεί το καινούργιο Α3, δυστυχώς για εμένα. Με μπριζώνει. 😂 

Είναι ❤️

Να πας να το δεις και να το κάνεις test drive, τα υπόλοιπα είναι μια εύκολη απόφαση 🤣 εκτός κι αν ξενερώσεις  από την οδηγική συμπεριφορά ή μικρολεπτομερειες

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αλήθεια ρε παιδιά Seat Ibiza και Arona σχεδόν στο τέλος, γιατί πιστεύετε τόσο χαμηλά?

Όταν ήταν ισπανικό αμάξι ήταν κάτι διαφορετικό. Τη θυμάμαι εκείνη την ομορφη εποχή.
Πλέον είναι απλά το τελευταίο στη σειρά στον όμιλο, ακόμα πιο κάτω και από scoda. Μιλάω για brand name. Σχεδόν καμία διαφήμιση. Ακόμα και αν τα μηχανικά είναι ίδια με τον υπολοιπο όμιλο, αυτό επιδρά στην αξία μεταπώλησης και στη ψυχολογία για αγορά.

απο εκεί και πέρα, άλλες παράμετροι όπως χρηματοδοτικά κτλ δεν τα γνωρίζω τι έχουν παιξει.

Το yaris πχ όχι απλά κουβαλάει όνομα, αλλά πέφτει διαφήμιση και το ακούς και συχνά ( το κρος, το υβριδικό, το έτσι και το αλλιώς).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, dstilio είπε

Όταν ήταν ισπανικό αμάξι ήταν κάτι διαφορετικό. Τη θυμάμαι εκείνη την ομορφη εποχή.
Πλέον είναι απλά το τελευταίο στη σειρά στον όμιλο, ακόμα πιο κάτω και από scoda. Μιλάω για brand name. Σχεδόν καμία διαφήμιση. Ακόμα και αν τα μηχανικά είναι ίδια με τον υπολοιπο όμιλο, αυτό επιδρά στην αξία μεταπώλησης και στη ψυχολογία για αγορά.

απο εκεί και πέρα, άλλες παράμετροι όπως χρηματοδοτικά κτλ δεν τα γνωρίζω τι έχουν παιξει.

Το yaris πχ όχι απλά κουβαλάει όνομα, αλλά πέφτει διαφήμιση και το ακούς και συχνά ( το κρος, το υβριδικό, το έτσι και το αλλιώς).

Για το marketing θ συμφωνήσω , ok σε σχέση με skoda είναι ένα κλικ επάνω για εμένα όπως και θεωρώ και στον όμιλο αλλά έχεις δίκιο περισσότερο ακούς και βλέπεις για kamiq, karoq , octavia πάρα για μοντέλα της Seat

Χρηματοδοτικό με το 3.9 που έχει χωρίς balloon κτλ δεν βρήκα στον υπόλοιπο όμιλο Θεωρώ ότι χάνει γιατί εκτός τους Arona σε κατηγορία SUV δεν έχει κάτι άλλο σε τιμή που να αξίζει

Αλλά βλέποντας το Polo ενάντια στις Ibiza με ίδιο σκάφος κινητήρα τεχνολογία και κάποιες μικρές λεπτομέρειες σε ποιότητα αλλά με αντίστοιχη διαφορά σε τιμή , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση μεγάλη διαφορά.

Είναι τελικά το brand?

Ακόμη και το fiesta που το βλέπω σε αυτή τη θέση με κάνει να απορώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για το marketing θ συμφωνήσω , ok σε σχέση με skoda είναι ένα κλικ επάνω για εμένα όπως και θεωρώ και στον όμιλο αλλά έχεις δίκιο περισσότερο ακούς και βλέπεις για kamiq, karoq , octavia πάρα για μοντέλα της Seat

Χρηματοδοτικό με το 3.9 που έχει χωρίς balloon κτλ δεν βρήκα στον υπόλοιπο όμιλο Θεωρώ ότι χάνει γιατί εκτός τους Arona σε κατηγορία SUV δεν έχει κάτι άλλο σε τιμή που να αξίζει

Αλλά βλέποντας το Polo ενάντια στις Ibiza με ίδιο σκάφος κινητήρα τεχνολογία και κάποιες μικρές λεπτομέρειες σε ποιότητα αλλά με αντίστοιχη διαφορά σε τιμή , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση μεγάλη διαφορά.

Είναι τελικά το brand?

Ακόμη και το fiesta που το βλέπω σε αυτή τη θέση με κάνει να απορώ

Νομίζω πως δεν ξέρω κανέναν να έχει σε τόσο μεγάλη εκτίμηση τα SEAT όσο εσύ φίλε tsofra. Δε λέω πως κακώς την έχεις, απλά και αυτό που αναφέρω είναι πραγματικότητα.

Σχετικά με τη σύγκριση polo, ibiza, fiesta εγώ πρώτα θα διάλεγα fiesta, μετά polo και μετά ibiza για τον απλούστατο λόγο ότι όταν το 2003 πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο (opel corsa), 2 πολύ καλοί μου φίλοι πήραν ibiza. Ένας το top gun τότε και ο άλλος το απλό και αμφότεροι δήλωσαν πως ήταν από τις χειρότερες επιλογές που έχουν κάνει. 

Ασφαλώς (!) από τότε η SEAT μπορεί να είναι 100 φορές καλύτερη εταιρεία, αλλά να η ρετσινιά εμένα μου έμεινε. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά 9/10 αγοράζουν στα τυφλά. Ακόμα και αυτοκίνητα. Όσοι είμαστε εδώ μέσα κι όταν είναι να πάρουμε αυτοκίνητο το σκεφτόμαστε 100 φορές και ψάχνουμε μέχρι και το τελευταίο review για να είμαστε 1000% σίγουροι, είμαστε η εξαίρεση. Οι υπόλοιποι παίρνουν ό,τι ξέρουν, ό,τι τους είπε ο πατέρας τους που άλλαξε τελευταία φορά αμάξι όταν είχαμε δραχμή, ό,τι τους ειπε ο μαστρομήτσος κλπ. Συν οι γυναίκες που αγοράζουν αρκετά με αισθητικά κριτήρια πρώτα και μετά με τα υπόλοιπα

  • Like 9
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Νομίζω πως δεν ξέρω κανέναν να έχει σε τόσο μεγάλη εκτίμηση τα SEAT όσο εσύ φίλε tsofra. Δε λέω πως κακώς την έχεις, απλά και αυτό που αναφέρω είναι πραγματικότητα.

Σχετικά με τη σύγκριση polo, ibiza, fiesta εγώ πρώτα θα διάλεγα fiesta, μετά polo και μετά ibiza για τον απλούστατο λόγο ότι όταν το 2003 πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο (opel corsa), 2 πολύ καλοί μου φίλοι πήραν ibiza. Ένας το top gun τότε και ο άλλος το απλό και αμφότεροι δήλωσαν πως ήταν από τις χειρότερες επιλογές που έχουν κάνει. 

Ασφαλώς (!) από τότε η SEAT μπορεί να είναι 100 φορές καλύτερη εταιρεία, αλλά να η ρετσινιά εμένα μου έμεινε. 

 

Μπα δέν είναι ότι έχω σε εκτίμηση ίσα ίσα και το Leon λόγω ομορφιάς και συνολικού πακέτου το είχα πάρει , μου έβγαλε ένα ψυγείο 600€ κόστος και 3 φορές DSG

Αξιόπιστο δεν το λες αλλά το αγάπησα το άτιμο, το Ibiza είναι μία μικρογραφία του Leon και για αυτό το πήρα

Δεν ξεχνάω ότι το αγόρασα και είχα κομμένο σωληνάκι για πιτσιλιστηρια από την πρώτη ημέρα

Και ναι θα ξαναγοραζα το Leon απλά λόγω αγάπης του αυτοκινήτου , opelaκιας ήμουν , σεατακιας δεν είμαι

Απλά μου έκανε εντύπωση η λίστα λόγω διαφοράς τιμής polo κάθε Ibiza

Αν είχε λίγο μεγαλύτερους χώρους το Corolla θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο εκτός από Ευρωπαϊκά

Προσπάθησα πολύ για Suzuki αλλά ακόμη είναι πολύ πίσω σε design στο εσωτερικό

Αντίστοιχα και με το mazda με αυτούς τους κινητήρες και χώρο αποσκευών στο 3αρι

Θέλω ένα γιαπωνέζικο εδώ και καιρό αλλά δεν μου κάθεται κάθετα Evo τα δεκαριά δεν πέφτουν και λίγο 🤣

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...