Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στη Γερμανία πάντως περιμένουν να μαζέψουν μπόλικες γρατζουνιές και μετά τις δηλώνουν στην ασφαλιστική, θυμάμαι πως ο φάδερ είχε μαζέψει μερικές καλές (μια με κλειδί μάλιστα) και τις δήλωσε πακέτο, οπότε βγήκε ένα πολύ μεγάλο κουστούμι και του το πλήρωσε η ασφαλιστική

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, koularasss είπε

Για opel astra k του 2016-2017 1,6 110 diesel τι έχετε να πείτε;

Σκυλι!!!!! απο το 2017 το εχω εταιρικο, στα 110,000χλμ (σημερα) χωρις κανενα ΜΑ κανενα προβλημα (1 ανακληση εγινε μονο για συμπλεκτη) απιθανο το turbo, πραγματικα!!!! βεβαια παντα το ενισχυμενο diesel απο την αρχη (λογω εταιρικης καρτας) aegean Dforce!!! προσοχη υπαρχει πολυ νοθευμενο καυσιμο στην αγορα!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, arispz είπε

με την απαλαγη στα €500 (περιπου) πως συμφέρει να φτιαξεις γρατζουνιες, ακομα και φαναρια ειναι ποιο φθηνα απο την απαλαγη;;

Το έχω αναφέρει σε επόμενο ποστ , εγώ έχω 120ε απαλλαγή , με αυτή τη λογική το έγραψα , για 500ε όντως δεν αξίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Εχω 2 γνωστές (γυναικες) με yaris hybrid. Και οι 2 το πηραν για οικονομία στο πολη (διαδρομές τύπου κηφισίας, μεσογείων ποτάμι κλπ). Και οι 2 καινε ΜΟ μονιμως πάνω απο 5.5/100 και γκρινιάζουν για τα ακριβα (!) σερβις. Όταν τις ρωτησα γιατι το πήραν η απαντηση ήταν απο τη μία "το ειπε ο μπαμπας μου που εχει τογιοτα" και απο την αλλη "το διάλεξε ο αντρας μου για  να κάνουμε οικονομία"... Σε καμια απο τις 2 δεν άρεσε στην πραγματικότητα, ειλικρινα δεν ήξερα τι να τους απαντήσω. Η μία μάλιστα μένει ακριβως 200 μ απο πρατηριο ΦΑ και δε γνώριζε καν περι του ΦΑ όταν της ειπα οτι για 70-80 χλμ που κανεις τη μερα επρεπε να παρεις ενα ΦΑ εαν ηθελες οικονομία, ούτε και ο αγαπητος αντρας της το γνώριζε...

Δε μπορώ να πω οτι είναι οικονομικό με τις παραπανω καταναλώσεις που εχω εγκυρα πληροφορηθεί, οποτε δε καταλαβαίνω το λόγο αγοράς... σε συνδυασμό με τα λοιπα εξοδα του πιθανότατα βγαινει τελειως ασυμφορο...

Συμπερασματικα εκτιμω οτι στην ελλαδα αγοράζουμε τογιοτα οπως ψηφιζουμε, επειδη το ειπε ο μπαμπας μας ή for reasons... Ουδεμία ουσιαστική γνώμη/γνώση και αυτό ειναι στο μυαλό μου ότι πιο αρρωστημένο (οκ και εγω εχω αρνητικότητα στα μη ευρωπαικα αυτοκίνητα αλλα δε παω πχ μονοκουκι στη BMW ή τη VW, ψαχνω διαβαζω ρωταω σκεφτομαι)...

Εν τέλει με αυτές τις λογικές "τογιοτα δε σπαει δε χαλαει καλο ειναι" και οι 2 τους χάνουν ένα σκασμό λεφτά κάθε μήνα απο ενα αμαξι που ακριβοπλήρωσαν αλλα δεν εξυπηρετουσε το σκοπό τους στην πραγματικότητα (ενα ΦΑ ή ενα πετρελαιο θα ήταν σαφως προτιμότερο) και πιθανώς να χασουν πολλα περισσότερα οταν ερθει η ωρα μιας βλαβης στις μπαταρίες.

Για εμένα ενας λιγο πιο εξυπνος συνδυασμός θα ήταν θερμικός κινητηρας + plug in με καποια χλμ αυτονομία (πχ 40-50-60, τοσα όσα να ικανοποιει τη καθημερινή αστικη μετακινηση για ένα μεσο εργαζόμενο)

οχι παναιαμου πηξαμε στο γιαρις παλι...

Δεν ειναι και το καταλληλο δειγμα! σθγουρα δεν καταλαβενουν τι σημαινει υβριδικο, και πως οδηγούμε τα υβριδικα για να εχουμε οικονομια!!!!!! 

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Το έχω αναφέρει σε επόμενο ποστ , εγώ έχω 120ε απαλλαγή , με αυτή τη λογική το έγραψα , για 500ε όντως δεν αξίζει

στα 120€ απαλλαγη, θα εισαι στα 1200€ ασφαλιστρα το χρονο!!!!!! δηλαδη ενα βαψιματάκι ολο το οχημα καθε χρονο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, arispz είπε

Δεν ειναι και το καταλληλο δειγμα! σθγουρα δεν καταλαβενουν τι σημαινει υβριδικο, και πως οδηγούμε τα υβριδικα για να εχουμε οικονομια!!!!!! 

στα 120€ απαλλαγη, θα εισαι στα 1200€ ασφαλιστρα το χρονο!!!!!! δηλαδη ενα βαψιματάκι ολο το οχημα καθε χρονο!

δουλεύω σε ασφαλιστική 580ε τον χρόνο για αξία οχήματος 16500 , οπότε για το C3 θα πήγαινε λιγότερα , για αυτό ανέφερα μετά ότι δεν έγραψα σωστά την λογική μου γιατί ήταν σύμφωνα με τα δικά μου στοιχεία .

Με τα κανονικά στοιχεία της αγοράς δεν συμφέρει σε αυτές τις τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

δουλεύω σε ασφαλιστική 580ε τον χρόνο για αξία οχήματος 16500 , οπότε για το C3 θα πήγαινε λιγότερα , για αυτό ανέφερα μετά ότι δεν έγραψα σωστά την λογική μου γιατί ήταν σύμφωνα με τα δικά μου στοιχεία .

Με τα κανονικά στοιχεία της αγοράς δεν συμφέρει σε αυτές τις τιμές

580 ευρω τον χρονο  μικτη για 16500 ασφαλιζομενη αξια δεν υπαρχει ουτε σε Ρουμανικη ασφαλιστικη!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, arispz είπε

580 ευρω τον χρονο  μικτη για 16500 ασφαλιζομενη αξια δεν υπαρχει ουτε σε Ρουμανικη ασφαλιστικη!!!!

Πάμε πάλι γιατί μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα !

Δουλεύω σε ασφαλιστική και έχω ομαδικό πρόγραμμα ασφάλισης με τις παραπάνω τιμές , γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να το δεχτείς δλδ ?

Τεσπά δεν με απασχολεί κιόλας να σε πείσω , πιστεύεις ότι θέλεις :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Εχω 2 γνωστές (γυναικες) με yaris hybrid. Και οι 2 το πηραν για οικονομία στο πολη (διαδρομές τύπου κηφισίας, μεσογείων ποτάμι κλπ). Και οι 2 καινε ΜΟ μονιμως πάνω απο 5.5/100 και γκρινιάζουν για τα ακριβα (!) σερβις. Όταν τις ρωτησα γιατι το πήραν η απαντηση ήταν απο τη μία "το ειπε ο μπαμπας μου που εχει τογιοτα" και απο την αλλη "το διάλεξε ο αντρας μου για  να κάνουμε οικονομία"... Σε καμια απο τις 2 δεν άρεσε στην πραγματικότητα, ειλικρινα δεν ήξερα τι να τους απαντήσω. Η μία μάλιστα μένει ακριβως 200 μ απο πρατηριο ΦΑ και δε γνώριζε καν περι του ΦΑ όταν της ειπα οτι για 70-80 χλμ που κανεις τη μερα επρεπε να παρεις ενα ΦΑ εαν ηθελες οικονομία, ούτε και ο αγαπητος αντρας της το γνώριζε...

Δε μπορώ να πω οτι είναι οικονομικό με τις παραπανω καταναλώσεις που εχω εγκυρα πληροφορηθεί, οποτε δε καταλαβαίνω το λόγο αγοράς... σε συνδυασμό με τα λοιπα εξοδα του πιθανότατα βγαινει τελειως ασυμφορο...

Συμπερασματικα εκτιμω οτι στην ελλαδα αγοράζουμε τογιοτα οπως ψηφιζουμε, επειδη το ειπε ο μπαμπας μας ή for reasons... Ουδεμία ουσιαστική γνώμη/γνώση και αυτό ειναι στο μυαλό μου ότι πιο αρρωστημένο (οκ και εγω εχω αρνητικότητα στα μη ευρωπαικα αυτοκίνητα αλλα δε παω πχ μονοκουκι στη BMW ή τη VW, ψαχνω διαβαζω ρωταω σκεφτομαι)...

Εν τέλει με αυτές τις λογικές "τογιοτα δε σπαει δε χαλαει καλο ειναι" και οι 2 τους χάνουν ένα σκασμό λεφτά κάθε μήνα απο ενα αμαξι που ακριβοπλήρωσαν αλλα δεν εξυπηρετουσε το σκοπό τους στην πραγματικότητα (ενα ΦΑ ή ενα πετρελαιο θα ήταν σαφως προτιμότερο) και πιθανώς να χασουν πολλα περισσότερα οταν ερθει η ωρα μιας βλαβης στις μπαταρίες.

Για εμένα ενας λιγο πιο εξυπνος συνδυασμός θα ήταν θερμικός κινητηρας + plug in με καποια χλμ αυτονομία (πχ 40-50-60, τοσα όσα να ικανοποιει τη καθημερινή αστικη μετακινηση για ένα μεσο εργαζόμενο)

οχι παναιαμου πηξαμε στο γιαρις παλι...

Δε ξέρεις το μεγαλείο των υβριδικών της Toyota. Χρειάζεσαι μια τρίωρη διάλεξη πως θα πας 90 στην Α. Οδο σπάζοντας τα παπάρια όλων για να μην καίει σα δίλιτρο και πως να κάνεις Αθήνα-Καλαμάτα πιο αργά κι απο το ΚΤΕλ γιατι να απολαμβάνεις τη διαδρομή

Όταν με το καλό βγεις για κανα ταξίδι με τη Βαυαρέζα που πήρες, δες ποια καινούρια αυτοκίνητα πηγαίνουν στην Εθνική με 100 ή και λιγότερο. Σχεδόν όλα είναι hybrid. Προ 2-3 ετών είχα κολλήσει πίσω απο ένα Auris hybrid που πήγαινε πεθαμένο μεσαία λωρίδα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη πριν τον Άγιο Στέφανο. Στην αριστερή πήγαιναν όλοι όσο αντέχαν, και απο δεξιά μας περνούσαν κι οι νταλίκες...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε ξέρεις το μεγαλείο των υβριδικών της Toyota. Χρειάζεσαι μια τρίωρη διάλεξη πως θα πας 90 στην Α. Οδο σπάζοντας τα παπάρια όλων για να μην καίει σα δίλιτρο και πως να κάνεις Αθήνα-Καλαμάτα πιο αργά κι απο το ΚΤΕλ γιατι να απολαμβάνεις τη διαδρομή

Όταν με το καλό βγεις για κανα ταξίδι με τη Βαυαρέζα που πήρες, δες ποια καινούρια αυτοκίνητα πηγαίνουν στην Εθνική με 100 ή και λιγότερο. Σχεδόν όλα είναι hybrid. Προ 2-3 ετών είχα κολλήσει πίσω απο ένα Auris hybrid που πήγαινε πεθαμένο μεσαία λωρίδα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη πριν τον Άγιο Στέφανο. Στην αριστερή πήγαιναν όλοι όσο αντέχαν, και απο δεξιά μας περνούσαν κι οι νταλίκες...

To κακο ειναι ότι ξεχνιούνται και βγαινουν αριστερη και εκει που παω (ανεκαθεν) με τις γερμανίδες μου 140-150 βλεπεις ενα τουοτα με 80 για να κανει οικονομία... 😄

αλλα ειμαστε ρηχοι ρε φιλε, προορισμός ειναι το ταξίδι... αυτη ειναι η ουσία του σουπερ οικονομικου τουοτα χαιμπριντ... 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε ξέρεις το μεγαλείο των υβριδικών της Toyota. Χρειάζεσαι μια τρίωρη διάλεξη πως θα πας 90 στην Α. Οδο σπάζοντας τα παπάρια όλων για να μην καίει σα δίλιτρο και πως να κάνεις Αθήνα-Καλαμάτα πιο αργά κι απο το ΚΤΕλ γιατι να απολαμβάνεις τη διαδρομή

Όταν με το καλό βγεις για κανα ταξίδι με τη Βαυαρέζα που πήρες, δες ποια καινούρια αυτοκίνητα πηγαίνουν στην Εθνική με 100 ή και λιγότερο. Σχεδόν όλα είναι hybrid. Προ 2-3 ετών είχα κολλήσει πίσω απο ένα Auris hybrid που πήγαινε πεθαμένο μεσαία λωρίδα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη πριν τον Άγιο Στέφανο. Στην αριστερή πήγαιναν όλοι όσο αντέχαν, και απο δεξιά μας περνούσαν κι οι νταλίκες...

Aυτά τα υβριδικά πρέπει να τα περνάς full boost με τέτοιο και στην αλλαγή να πετάει και ενα λιτρο άκαυστη πίσω ετσι για τη φαση 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως φιλος ταξιτζης με Auris Hybrid που μιλησαμε, μου λεει οτι οι καταναλωσεις που βλεπει ειναι γυρω στο 5.5/100km.

Προσωπικα προτιμω να καιω 5.9-6.2/100km με το 3λιτρο πετρελαιο μου και να εχω και την ροπη μου και το γκαζι μου και ολα και να το χαιρομαι οταν θελω, παρα να γλυτωνω 0.5 λιτρο καυσιμο ανα 100 χλμ 😆😂😉

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Burgos είπε

Κι εγώ το σκέφτηκα αλλά παρκάρω απέναντι από το σπίτι 

Βάλε σκοπό κάποιον δικό σου, με 2 καρέκλες, μόλις φύγει κάποιος ακριβώς από μπροστά να τις βάλει, εε ας βάλει και καμιά σκάλα ενδιάμεσα τους 😉🤣, ή πες τον απέναντι να τραβήξετε μπαλαντεζα αλά μπουγάδα βρε παιδάκι μου 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, and_64 είπε

Aυτά τα υβριδικά πρέπει να τα περνάς full boost με τέτοιο και στην αλλαγή να πετάει και ενα λιτρο άκαυστη πίσω ετσι για τη φαση 

 

Τότε οδηγούσα 90 άλογα με αέριο, έπρεπε να έχω ένα στρέμμα για να προσπεράσω. :P

Btw, αυτοί γυρίζουν βίντεο σε εθνικές της Β. Ρηνανίας-Βεστφαλίας που εκτός απο τις πολύ μεγάλες, οι υπόλοιπες δεν έχουν όριο κι έχουν μόνο δύο λωρίδες. Στη δεξιά πάνε νταλίκες με 90 οπότε αναγκάζεσαι, με πολλή στενοχώρια, να πηγαίνεις αριστερή και μίνιμουμ 160-170. Έκανα συχνά την απόσταση Ντίσελντορφ-Άαχεν και περνούσα ένα μαρτύριο. 😈

Και όσο και να πηγαίνεις, πάντα θα βρεθεί ένα Audi πίσω να σου παίξει φώτα. Μου έχει παίξει φώτα Q5 και πήγαινα 185...

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τότε οδηγούσα 90 άλογα με αέριο, έπρεπε να έχω ένα στρέμμα για να προσπεράσω. :P

Btw, αυτοί γυρίζουν βίντεο σε εθνικές της Β. Ρηνανίας-Βεστφαλίας που εκτός απο τις πολύ μεγάλες, οι υπόλοιπες δεν έχουν όριο κι έχουν μόνο δύο λωρίδες. Στη δεξιά πάνε νταλίκες με 90 οπότε αναγκάζεσαι, με πολλή στενοχώρια, να πηγαίνεις αριστερή και μίνιμουμ 160-170. Έκανα συχνά την απόσταση Ντίσελντορφ-Άαχεν και περνούσα ένα μαρτύριο. 😈

Και όσο και να πηγαίνεις, πάντα θα βρεθεί ένα Audi πίσω να σου παίξει φώτα. Μου έχει παίξει φώτα Q5 και πήγαινα 185...

Ε καλά, κανένας δεν σε αναγκάζει να πας με 160-170. Πας δεξιά, και μόνο για προσπεράσεις νταλίκας πας αριστερά, υπερβάλεις λίγο. Πας όσο νιώθεις εσύ άνετα, μέχρι να σε παίξει τα φώτα και να του δώσεις ευγενικά την λωρίδα, δεν είναι ντροπή. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Ε καλά, κανένας δεν σε αναγκάζει να πας με 160-170. Πας δεξιά, και μόνο για προσπεράσεις νταλίκας πας αριστερά, υπερβάλεις λίγο. Πας όσο νιώθεις εσύ άνετα, μέχρι να σε παίξει τα φώτα και να του δώσεις ευγενικά την λωρίδα, δεν είναι ντροπή. 

Pin on Big Bang theory 😍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...