Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, jobous είπε

Τελικά με ασφαλιστική κατέληξες στην Intersalonika ?? Μικτή ή απλή ?? Κόστος ??

Μικτη για το πρωτο χρονο και βλεπω για του χρονου. 518€ βγαινει με 500 απαλλαγη στις ιδιες ζημιες και πληρη καλυψη σε κακοβουλες κλπ (αν τα εχω καταλαβει καλα απο τις εξηγησεις του φιλου) 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 12,5k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιτέλους , ήγγικεν η ώρα !!!! Κυρίες και κύριοι Ford Focus StLineX 1.0T 155ps σε magnetic grey.......  Κάναμε την πρώτη βόλτα και βγάλαμε και τις πρώτες φωτό !!!

Δεν έχεις άδικο μαν και ξέρω πως σας φαίνεται όλη αυτή η διαδικασία και η τρέλα που με έχει πιάσει . Μία γρήγορη εξήγηση απλά για να μπαίνετε στο νόημα αν και δεν ήθελα να αναφερθώ και δεν το λέω

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, cloud13 είπε

Αυτα ειναι! 0.99 θα ηθελε και 40% προκαταβολη νομιζω, ειχα και εγω την επιλογη αλλα οχι τη δυνατοτητα :P για λεγε εκδοση χρωμα κλπ! Θα γινουμε αδερφακια?

Με το καλό να σου έρθει cloud

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, dstilio είπε

Φιλτατε...

Ta audi εχουν τρομερη ποιοτητα κυλισης στα station τους. Απλα απιστευτη.  Εννοειται ασφαλή, ανετα, κτλ. Σε ταξίδι πολλές φορές πιο άνετο απο SUV και προπαντώς πιο ήσυχο λόγω αεροδυναμικής (είμαι κάτοχος SUV αλλά έχω πάει πολλά ταξίδια με a6 allroad).  Για τα χιλιόμετρα μην ανησυχεις εκτός και αν έχει βγει τίποτα κακή φήμη σε αυτό το κινητήρα. Είναι αυτοκίνητα που γερνούνε όμορφα.

Τι να προσέξεις:

1) μηχανικό έλεγχο και έλεγχο τρακαρίσματος

2) ενημερώσου για τα έξοδα που έρχονται. Είναι ακριβή εταιρεία και αν έχει αυτό το μοντέλο τίποτα αεραναρτήσεις κτλ. τότε η αντικατάσταση τους κοστίζει πολύ. Φυσικά στα 15Κ και κάτω που το δίνει, τα λεφτά που γλυτώνεις από ενα άλλο στα 20Κ τα δίνεις εκεί, αλλά καλό είναι να είσαι ετοιμασμένος.

3) κατανάλωση. Είανι euro 5 και παλιό. Ψάξε την κατανάλωση αν θέλεις να κάνεις πολλά χιλιότερα.

Είανι καλό που βλέπεις πολλά χιλιόμετρα. Να ανησυχεις όταν βλέπεις κάτω απο 100χιλιάδες που είανι πειραγμένα πολλά.

 

Θα σου πρότεινα να κοιταξεις και στο γερμανικό site καθώς εκεί έχεις πολλές επιλογές από χιλιόμετρα που έχουν γίνει σε καλούς δρόμους χωρίς ταλαιπωρημένα σασμάν. Θα βγάλεις άκρη με τη βοήθεια της γυναίκας σου, αλλά ενημερώσου σωστά για την εισαγωγή στην Ελλάδα και το αντίστοιχο κόστος. Και δες και υβριδικά κτλ. 

Για τα Volvo που αναφέρθηκε, πολύ άνετα και αυτά αλλά δεν έχω τόση εμπειρία απο ταξίδια για να συγκρίνω.

 

 

 

Σωστός. 

Ο κινητήρας είναι διαμάντι αλλά καίει..προφανώς. 

Τα ανταλλακτικά δεν είναι φθηνά, επίσης. Πονάνε λίγο σε αντλίες βενζινης και τα χιλιόμετρα είναι κοντά βλέπω αν δεν έχει αλλάξει. 

Δεν έχει αεραναρτηση, αλλά εδώ υπάρχει το θέμα ότι η συντριπτική πλειοψηφία όσων αλλάζουν αναρτήσεις σε αυτή την καρότσα, βάζουν την κλασσική μαύρη Bilstein τη φασον που """είναι ίδια με τη μαμά """ αλλά είναι στην πράξη για πέταμα. Και επιπρόσθετα με το χαμήλωμα που έχει, έχει γίνει μάλλον θυσία η άνεση και η ποιοτική κύλισης . Μεγάλη προσοχή σε αυτό. 

Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Είναι λογικά προς το λίγα για τα χρόνια και τον τύπο οχήματος. 

Αν τον ενδιαφέρει πολύ τον φίλο, πρέπει να πάει σε κάθετη μονάδα, να πληρώσει ενα κατοστάρικο και θα του πουν τι θέλει και τι όχι μέχρι βίδας. Αλλιώς θα πάρει μεγάλο ρίσκο. Αυτό πρέπει να γίνει ακόμα και αν τα services έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία, προφανώς, διότι δεν είναι απαραίτητο ότι έχει κάνει πάντα ό,τι του έχουν υποδείξει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, pareisaktos είπε

Με 5000 χμλ μέχρι στιγμής στο c-hr έχω μέση κατανάλωση 4,5 lt/100. Στην πόλη η κατανάλωση είναι αστεία. Παίζει στα 2-3 lt/100.

Όταν δίνει για πόλη σε NDEC 3.2-3.5 ,λίγο δύσκολα τα 2 με 3 lt/100χλμ

Και το WLTP μέση δίνει 5 λίτρα. Επομένως κάτι δεν κολλά

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, korakios είπε

Όταν δίνει για πόλη σε NDEC 3.2-3.5 ,λίγο δύσκολα τα 2 με 3 lt/100χλμ

Και το WLTP μέση δίνει 5 λίτρα. Επομένως κάτι δεν κολλά

επιβεβαιώνω ότι στη πόλη δεν ξεπερνάει το 3-3.5. Αν μεσολαβεί και ανοιχτός δρομος τοτε αυξάνεται. Σε γενικές γραμμές οι τιμές ειναι 3-4 πόλη, 4-5,2 ανοιχτό δρόμο (πολλές φορές τεστ Χαλκίδα- Αθηνα). Εννοείται ότι δεν πρέπει να έχεις βαρυ πόδι. Αν το ζορισεις πιάνει ανετα 7αρι. Εχω το Corolla Sedan Hybrid 2021

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, poihths είπε

επιβεβαιώνω ότι στη πόλη δεν ξεπερνάει το 3-3.5. Αν μεσολαβεί και ανοιχτός δρομος τοτε αυξάνεται. Σε γενικές γραμμές οι τιμές ειναι 3-4 πόλη, 4-5,2 ανοιχτό δρόμο (πολλές φορές τεστ Χαλκίδα- Αθηνα). Εννοείται ότι δεν πρέπει να έχεις βαρυ πόδι. Αν το ζορισεις πιάνει ανετα 7αρι. Εχω το Corolla Sedan Hybrid 2021

Πολυ ωραιες καταναλωσεις ολες αυτες!
Ομως να φανταστω κινεισαι απελπιστικα αργα για να πετυχεις τετοια νουμερα, σωστα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορικά με το ζήτημα που έθεσε φίλος ως προς την άνεση στο ταξίδι με SUV. 

Σε τελική ανάλυση τι προσφέρει ένα SUV σε σχέση με ένα μικρομεσσαίο/μεσσαίο sedan αυτοκίνητο; Προσφέρει μόνο περισσότερη άνεση στις ανωμαλίες (συνήθεις στους ελληνικούς δρόμους) και στο να ανέβεις κάνα πεζοδρόμιο; Σε offroad καταστάσεις (εξαιρετικές περιπτώσεις) σίγουρα κινείσαι πιο άνετα - αλλά σε μακρινό ταξίδι σε εθνική ή επαρχιακό δίκτυο με στροφές κλπα είναι πράγματι πιο άνετα από ένα sedan;

Ως κάτοχος Golf VII και σκεπτόμενος να αγοράσω το Skoda Kamiq ως δεύτερο αμάξι ή μελλοντικά ένα Q3 σε "αναβάθμιση"(καταλαβαίνω ότι αντιστοιχούν σε B-SUV και C-SUV αντίστοιχα) αναρωτιέμαι τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω η κατηγορία αυτή.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, poihths είπε

επιβεβαιώνω ότι στη πόλη δεν ξεπερνάει το 3-3.5. Αν μεσολαβεί και ανοιχτός δρομος τοτε αυξάνεται. Σε γενικές γραμμές οι τιμές ειναι 3-4 πόλη, 4-5,2 ανοιχτό δρόμο (πολλές φορές τεστ Χαλκίδα- Αθηνα). Εννοείται ότι δεν πρέπει να έχεις βαρυ πόδι. Αν το ζορισεις πιάνει ανετα 7αρι. Εχω το Corolla Sedan Hybrid 2021

Ταχύτητα κάτω από 90 με 100 στο κοντέρ; έτσι πιάνεις τα 4-5.2 ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, john1987 είπε

Αναφορικά με το ζήτημα που έθεσε φίλος ως προς την άνεση στο ταξίδι με SUV. 

Σε τελική ανάλυση τι προσφέρει ένα SUV σε σχέση με ένα μικρομεσσαίο/μεσσαίο sedan αυτοκίνητο; Προσφέρει μόνο περισσότερη άνεση στις ανωμαλίες (συνήθεις στους ελληνικούς δρόμους) και στο να ανέβεις κάνα πεζοδρόμιο; Σε offroad καταστάσεις (εξαιρετικές περιπτώσεις) σίγουρα κινείσαι πιο άνετα - αλλά σε μακρινό ταξίδι σε εθνική ή επαρχιακό δίκτυο με στροφές κλπα είναι πράγματι πιο άνετα από ένα sedan;

Ως κάτοχος Golf VII και σκεπτόμενος να αγοράσω το Skoda Kamiq ως δεύτερο αμάξι ή μελλοντικά ένα Q3 σε "αναβάθμιση"(καταλαβαίνω ότι αντιστοιχούν σε B-SUV και C-SUV αντίστοιχα) αναρωτιέμαι τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω η κατηγορία αυτή.

Εξαρτάται πως σου αρέσει να οδηγείς. Προσωπικά εμένα τα SUV (C segment τα τελευταία 6 χρόνια) με έχουν βολέψει αρκετά στα 4 μεγάλα (>6 ώρες) ταξίδια που κάνω το χρόνο.

- φορτώνω περισσότερα και πιο εύκολα

- μεγαλύτερη άνεση στις λακούβες/κακοτεχνίες και ησυχία στην καμπίνα 

- αν και ελάχιστο off-road, το κάνω πολύ πιο άνετα

- με βολεύει καλύτερα η ψηλή θέση οδήγησης κυρίως λόγω περιμετρικής ορατότητας 

- Βάζω-βγάζω πολύ πιο εύκολα τον μικρό από το βρεφικό/παιδικό κάθισμα 

- βαζω-βγάζω την ηλικιωμένη πεθερά πιο εύκολα :-) 

Οφείλω να πω πάντως ότι μια κομπλα από το αυξημένο βάρος/όγκος τη Νοιώθω (οδηγώ πολύ πιο συντηρητικά), αν και έχω 140 άλογα στον 1.5 κινητήρα. Δεν ξέρω τα 1.0/1.2 πως θα συμπεριφέρονταν...

 

 

 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, john1987 είπε

Αναφορικά με το ζήτημα που έθεσε φίλος ως προς την άνεση στο ταξίδι με SUV. 

Σε τελική ανάλυση τι προσφέρει ένα SUV σε σχέση με ένα μικρομεσσαίο/μεσσαίο sedan αυτοκίνητο; Προσφέρει μόνο περισσότερη άνεση στις ανωμαλίες (συνήθεις στους ελληνικούς δρόμους) και στο να ανέβεις κάνα πεζοδρόμιο; Σε offroad καταστάσεις (εξαιρετικές περιπτώσεις) σίγουρα κινείσαι πιο άνετα - αλλά σε μακρινό ταξίδι σε εθνική ή επαρχιακό δίκτυο με στροφές κλπα είναι πράγματι πιο άνετα από ένα sedan;

Ως κάτοχος Golf VII και σκεπτόμενος να αγοράσω το Skoda Kamiq ως δεύτερο αμάξι ή μελλοντικά ένα Q3 σε "αναβάθμιση"(καταλαβαίνω ότι αντιστοιχούν σε B-SUV και C-SUV αντίστοιχα) αναρωτιέμαι τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω η κατηγορία αυτή.

Η απάντηση είναι, εξαρτάται. Η αλήθεια είναι, ότι τα SUV τα πληρώνεις συνήθως ένα τσακ πρεμιουμ, όποτε παίρνεις λιγότερο αμάξι για τα ίδια λεφτά. Από εκεί και πέρα, τα SUV είναι το ίδιο άνετα και αθορηβα με κούρσες σε μακρινά ταξίδια. Μιλάμε πάντα σε λογικές συνθήκες, όχι το να τρέχεις με 200 και να μπαίνεις σε απότομες στροφές με 100.

Από εκεί και πέρα, ο φίλος παραπάνω τα κάλυψε αρκετά καλά. Είναι πιο πρακτικά από τις κούρσες, με αρνητικά το καπέλο στην τιμή αγοράς, και μια ελαφρός αυξημένη κατανάλωση. Πριν αγοράσω (ξανά) SUV, κοιτούσα πολύ σοβαρά να πάρω κούρσα, η τουλάχιστον CLA shooting break. Οταν καθησα πισω σε μερικες κουρσες (ειμαι 188 και εβρισκε σε αρκετα το κεφαλι), και ειδα και ποσο κοπος ειναι να βαλεις βγαλεις παιδι, ειπα γιατι να το κανω αυτο στον ευατο μου... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, telis είπε

Ταχύτητα κάτω από 90 με 100 στο κοντέρ; έτσι πιάνεις τα 4-5.2 ?

στο δρομο 110-130. Ο τρόπος που λειτουργεί το υβριδικό δεν ανεβαζει παντα στροφες. Σε δρόμο ευθεία μου έχει τυχει να πηγαίνω με 130 κ να δουλεύει μόνο η μπαταρία για 20-30sec, στο ύψος της Μαλακάσας που ειναι ανηφορικό δουλεύει ο θερμικος και δεν ξεπερνά τις 2500-3000 στροφες

μπορεί καποιος με υβριδικό chr να επιβεβαιώσει αυτα που λεω.

 

ρίξτε μια ματιά και εδω

ο συγκεκριμένος είναι και 2λιτρος

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, john1987 είπε

Αναφορικά με το ζήτημα που έθεσε φίλος ως προς την άνεση στο ταξίδι με SUV. 

Σε τελική ανάλυση τι προσφέρει ένα SUV σε σχέση με ένα μικρομεσσαίο/μεσσαίο sedan αυτοκίνητο; Προσφέρει μόνο περισσότερη άνεση στις ανωμαλίες (συνήθεις στους ελληνικούς δρόμους) και στο να ανέβεις κάνα πεζοδρόμιο; Σε offroad καταστάσεις (εξαιρετικές περιπτώσεις) σίγουρα κινείσαι πιο άνετα - αλλά σε μακρινό ταξίδι σε εθνική ή επαρχιακό δίκτυο με στροφές κλπα είναι πράγματι πιο άνετα από ένα sedan;

Ως κάτοχος Golf VII και σκεπτόμενος να αγοράσω το Skoda Kamiq ως δεύτερο αμάξι ή μελλοντικά ένα Q3 σε "αναβάθμιση"(καταλαβαίνω ότι αντιστοιχούν σε B-SUV και C-SUV αντίστοιχα) αναρωτιέμαι τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω η κατηγορία αυτή.

Απάντησαν ήδη πολλά οι προλαλήσαντες. Θεωρω πως η μόδα με τα SUV βόλεψε τις εταιρίες καθώς χρεώνουν πιο πολλά. Το 2007 σε ταξίδι στη Βραζιλία είδα τα πρωτα compact suv που στην ουσία λόγω δρόμων ήταν υπερυψωμένο golf από το ντόπιο εργοστάσιο. Μετά έγινε μόδα στην Ευρώπη.

θα σου μιλήσω για τη δίκη μου εμπειρία: πήρα το 5008 που ακόμα θεωρω αμαξάρα κυρίως γιατί είχε τρία καθίσματα πίσω (γονίδιά πολυμορφικού). Αλλά αν το σκεφτεισ Πολυμορφικό είναι εσωτερικά το οποίο πακέταραν σε άλλο αμάξωμα και έτσι ανέβηκε η τιμή αρκετά. Κοιτούσα για station αλλά το πίσω κάθισμα δεν ήταν ιδανικό για εμένα, και τα αλλά πολυμορφικά δεν μου άρεσαν.

Έχω πετρέλαιο με καλή ροπή και όχι το σκασμένο 1200αρη βενζίνης. Ειλικρινά άπολαμβανω το ταξίδι σε νορμαλ συνθήκες καθώς μου αρέσει η ψηλή θέση οδήγησης πλέον που την έχω βιώσει, το αμάξι είναι καλή κατασκευή ποιοτικά και έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω που εγώ προσωπικα το αντιλαμβάνομαι σε ιδιαίτερες συνθήκες.

ομως αυτό το αίσθημα είναι τελείως διαφορετικό από τα sedan, hatchback, station που είναι χαμηλα στο δρόμο. Όταν ξεχνιέμαι :-) :-) και ανεβαίνει  η ταχύτητα και πλησιάζει στροφή, πάντα κόβω. Δεν έκοβα χωρίς suv. Επίσης αν έχει κάποιο αέρα όσο και να το κανείς, εκεί στα 140+ καταλαβαίνεις ότι εισαι ψηλά από το πως νιώθεις το τιμόνι και αποκτάς μια νευρικότητα ...

Τονίζω το όταν ξεχνιέμαι :-) :-) καθώς ανεβάζει εύκολα ταχύτητα το άτιμο λόγω ροπής.

καποια πλεονεκτήματα:

- ο χώρος αποσκευών συνήθως είναι στο ύψος που φορτώνεις και δεν βαθαίνει (σημαντικό στο ξεφόρτωμα παιδικού καροτσιου)

- στο τρακάρισμα με το βλαμμένο που τρέχει με το σάπιο ξεχασμένο φτιαγμένο saxo του 1996 εσυ δεν παθαίνεις τίποτα.

- ψηλή θέση οδήγησης και πιο όρθια με καλύτερη ορατότητα για τους δρόμους στις διασταυρώσεις.

- ήπια τζηποσυμπεριφορα στους γεμάτους λακούβες δρόμους της χώρας μας. Μένω σε καλή περιοχή και οι δρόμοι μου θυμίζουν το χωριό του πατέρα μου 30 χρόνια πριν.

απο εκεί και πέρα έχουν και τα αντίστοιχα αρνητικά.

  • Like 10
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, korakios είπε

Όταν δίνει για πόλη σε NDEC 3.2-3.5 ,λίγο δύσκολα τα 2 με 3 lt/100χλμ

Και το WLTP μέση δίνει 5 λίτρα. Επομένως κάτι δεν κολλά

Να ληφθεί υπόψη ότι μένω σε νησί οπότε οι ταχύτητες που αναπτύσω δεν ειναι τόσο μεγάλες σε σχέση πχ με την Αθήνα. Αυτός ήταν άλλος ένας λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κατά τα άλλα σε ταξίδι επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του φίλου παραπάνω, όπου η κατανάλωση παίζει στο 6 περίπου 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, eMike είπε

Σωστός. 

Ο κινητήρας είναι διαμάντι αλλά καίει..προφανώς. 

Τα ανταλλακτικά δεν είναι φθηνά, επίσης. Πονάνε λίγο σε αντλίες βενζινης και τα χιλιόμετρα είναι κοντά βλέπω αν δεν έχει αλλάξει. 

Δεν έχει αεραναρτηση, αλλά εδώ υπάρχει το θέμα ότι η συντριπτική πλειοψηφία όσων αλλάζουν αναρτήσεις σε αυτή την καρότσα, βάζουν την κλασσική μαύρη Bilstein τη φασον που """είναι ίδια με τη μαμά """ αλλά είναι στην πράξη για πέταμα. Και επιπρόσθετα με το χαμήλωμα που έχει, έχει γίνει μάλλον θυσία η άνεση και η ποιοτική κύλισης . Μεγάλη προσοχή σε αυτό. 

Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Είναι λογικά προς το λίγα για τα χρόνια και τον τύπο οχήματος. 

Αν τον ενδιαφέρει πολύ τον φίλο, πρέπει να πάει σε κάθετη μονάδα, να πληρώσει ενα κατοστάρικο και θα του πουν τι θέλει και τι όχι μέχρι βίδας. Αλλιώς θα πάρει μεγάλο ρίσκο. Αυτό πρέπει να γίνει ακόμα και αν τα services έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία, προφανώς, διότι δεν είναι απαραίτητο ότι έχει κάνει πάντα ό,τι του έχουν υποδείξει. 

Ο κουμπάρος μας έχει το sedan A4 του '12 αλλά το διλιτρο μοτέρ.  Δεν μπορώ να πω ότι του καιει πολλά στα ταξίδια. Από σέρβις κ τιμές, τα ξέρουμε, Γερμανοί. Δεν θεωρώ ότι επειδή εβαλε μια ανάρτηση ότι χάθηκε εντελώς η ανεση και η ποιότητα κύλισης. Ίσα ίσα, η κύλιση μπορει να είναι ακόμη καλύτερη με δεδομένο ότι τα ελαστικά ειναι καλής κατάστασης. Όπως και να έχει επειδη μας έχει κάνει εντύπωση, θα το ελέγξουμε σε μια καθετη μονάδα όπως ανέφερες να ξέρουμε που πατάμε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Στις 5/1/2021 στις 7:48 ΜΜ, poihths είπε

δεν ισχύει αυτό που λες... κάτω απο 5 λίτρα/100ΚΜ έχει το υβριδικό

ότι έχει το κανονικό 1800άρι σε σταθερή ταχύτητα των 100χλμ θα έχει και το υβριδικό με μικρές διαφορές

Στις 5/1/2021 στις 7:58 ΜΜ, calenter2003 είπε

Πρώτον δεν ισχύει και δεύτερον τα μειονεκτήματα του πετρελαίου έχουν καταγραφεί πολλαπλώς αρκεί να διαβάσεις λίγο και στο υπάρχον φόρουμ

Και εγώ έκανα μία ερώτηση για το που θα γίνονται τα χλμ , διότι άμα τα κάνεις σε ανοιχτό δρόμο με άνω των 70 χλμ μ.ω.τ το πετρέλαιο είναι προτιμότερο.

 

ΥΓ μην βιάζεστε να απαντήσετε , είπα σε ανοιχτό δρόμο και ο @DrNick με κάλυψε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.