Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μία χαρά κινητήρας είναι για καρότσες τύπου Ibiza , όσο βαραίνει το αμάξι , επειδή ακριβώς είναι χιλιάρης και την ροπή την βγάζει χαμηλά αρχίζει σε ζορίζεται . Αν βάλουμε και κάτι turbo lags , εγώ διακρίνω σε κάποια σημεία διαφορές με τον 1.2 ατμόσφαιρα της γυναίκας μου υπερ της ατμόσφαιρας όταν βρίσκεται εκτός του φάσματος της ροπής

Πάντως ωραίο το νέο Q2

Να σου πώ την αλήθεια και εμένα δεν με τρελλαίνει εκεί που είναι η οθόνη , απο την άλλη με ενοχλούσε απίστευτα στο 2008 και φαντάζομαι ότι θα είχα το ίδιο πρόβλημα και στα νέα leon-golf-a3 ότι οι αεραγωγοί είναι πιο χαμηλά λόγω της θέσης της οθόνης . Δεν μπορούσα να τους ρυθμίσω με τίποτα σωστά έτσι ώστε να μην με χτυπάνε ακόμη και όταν τους έβαζα τέρμα επάνω

Αν δεν κανω λαθος 0-100 εχει γυρω στα 11δ ? Ειναι οκ θεωρω για τετοιο αμαξι και κινηση μεσα στην πολη. Απο την αλλη ενα καποιος ψαχνει επιδοσεις σιγουρα θα πρεπει να παει στην εκδοση με τους 150 ιππους. 

 

Οι αεραγωγοι μου θυμιζουν Mercedes

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Αν δεν κανω λαθος 0-100 εχει γυρω στα 11δ ? Ειναι οκ θεωρω για τετοιο αμαξι και κινηση μεσα στην πολη. Απο την αλλη ενα καποιος ψαχνει επιδοσεις σιγουρα θα πρεπει να παει στην εκδοση με τους 150 ιππους. 

 

Οι αεραγωγοι μου θυμιζουν Mercedes

Αν το 0 - 100 είναι 11s , που θεωρητικά στήνεις το αμάξι για να κάνεις τις βέλτιστες αλλαγές σε ευθεία χωρίς ανηφόρες - στροφές - κλιματισμό με 4 άτομα και μπαγκάζια τότε μπορείς να καταλάβεις πως θα είναι σε μεικτή οδήγηση με όλα τα παραπάνω :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβώς "ζορίζεται" ο 1.0 TSI όταν βγάζει 20 κιλά ροπής μεταξύ 2.000-3.500 σαλ?

Σε ποιες νορμάλ συνθήκες λειτουργεί σταθερά πάνω από 5000-5500 σαλ για να "ζοριστεί"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Πως ακριβώς "ζορίζεται" ο 1.0 TSI όταν βγάζει 20 κιλά ροπής μεταξύ 2.000-3.500 σαλ?

Σε ποιες νορμάλ συνθήκες λειτουργεί σταθερά πάνω από 5000-5500 σαλ για να "ζοριστεί"?

Μάλλον έχουμε διαφορετική έννοια για το "ζορίζεται" . Προσωπικά όταν κάνω κομπολόι τον λεβιέ σε ανεβοκατεβάσματα όταν είμαι σε μεικτή διαδρομή θεωρώ ότι ο κινητήρας ζορίζεται.

Έχω ξαναπεί συγκεκριμένη διαδρομή που έκανα με το Leon φορτωμένο με 7η ταχύτητα , με το 2008 ανεβοκατέβαζα 3-4-5 . Για εμένα αυτό δείχνει ότι το αμάξι ζορίζεται

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Πως ακριβώς "ζορίζεται" ο 1.0 TSI όταν βγάζει 20 κιλά ροπής μεταξύ 2.000-3.500 σαλ?

Μέχρι τις 1800 που μπαίνει το turbo ζορίζεται, ειδικά σε εντός πόλης που σε στροφές θα βάλεις 2α, ακόμα και σβήνει, μέχρι να τον μάθεις... και να παίζεις με τις στροφές 

(ibiza tgi) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο αμάξι που δε ζορίζεται είναι η Chiron.
Τα υπόλοιπα ζορίζονται.

Πρέπει να έχουν γίνει τα άλογα στραγάλια πάντως.
Αφού κάναμε την κουβέντα για τους χιλιοεξακοσάρηδες
πριν όχι πολλά χρόνια έβγαζαν 100 άλογα και 140 Nm 
και είχαν να ανταπεξέλθουν σε απώλειες (υδραυλικά τιμόνια) που σήμερα δεν υπάρχουν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SchinasN είπε

Είναι οι 1600αρηδες του 2000. Αποδίδουν και καλύτερα από 1600 ατμόσφαιρα. Δεν πληρώνουμε όμως τον κινητήρα αλλά τον υποχρεωτικό εξοπλισμό ασφαλείας esp και πάει λέγοντας.

Συμφωνούμε. Αντί να εξελίξεις τον σάπιο 1000αρι εξέλιξε τον turbo 1600αρι να έχω και 180 άλογα να πω ότι τουλάχιστον αξίζουν τα χρήματα μου.. τώρα με 115 άλογα 1000αρι σε αμάξωμα του Q2 το θεωρώ κοροιδεια. Δηλαδή να λέω ότι έχω audi και να μην μπορώ να προσπεράσω νταλίκα σε ανηφόρα άστο ή να πρέπει να ανεβοκατεβαζω ταχύτητες κάθε 20 δευτερόλεπτα..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Liapisftw είπε

Συμφωνούμε. Αντί να εξελίξεις τον σάπιο 1000αρι εξέλιξε τον turbo 1600αρι να έχω και 180 άλογα να πω ότι τουλάχιστον αξίζουν τα χρήματα μου.. τώρα με 115 άλογα 1000αρι σε αμάξωμα του Q2 το θεωρώ κοροιδεια. Δηλαδή να λέω ότι έχω audi και να μην μπορώ να προσπεράσω νταλίκα σε ανηφόρα άστο ή να πρέπει να ανεβοκατεβαζω ταχύτητες κάθε 20 δευτερόλεπτα..

Ένας άλλος λόγος που προτιμάω το πετρέλαιο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Το μόνο αμάξι που δε ζορίζεται είναι η Chiron.
Τα υπόλοιπα ζορίζονται.

Πρέπει να έχουν γίνει τα άλογα στραγάλια πάντως.
Αφού κάναμε την κουβέντα για τους χιλιοεξακοσάρηδες
πριν όχι πολλά χρόνια έβγαζαν 100 άλογα και 140 Nm 
και είχαν να ανταπεξέλθουν σε απώλειες (υδραυλικά τιμόνια) που σήμερα δεν υπάρχουν...

Βασικά αυτό είναι το πρόβλημα , ότι ο καθένας έχει την δική του λογική για το "ζορίζεται" , αυτός που είχε το 1600αρι ατμόσφαιρα με τα 100-115 άλογα και θα πάει τώρα στο 1000αρι τούρμπο θα του φανεί μία χαρά ότι τραβάει το αμάξι

Εγώ όταν πέρασα απο ατμόσφαιρα (1.4 90 άλογα το τελευταίο) σε τούρμπο (1.6 180 --> 240 πειραγμένο)  , μετά πήγα σε 1.4 140 αλλά βαρή σκάφος και μου φάνηκε ότι το αμάξι σέρνεται και μετά σε 1.8 180 , ε εντάξει δεν το παίζω κάποιος αλλά θεωρώ λογικό το να μου φαίνεται ότι ζορίζεται ένα αμάξι 1300-1400 κιλά με έναν χιλιάρη και 115 άλογα με τούρμπο

Και όπως έχουν αναφέρει και άλλοι κάτω απο τις 2000 στροφές οι περισσότεροι απο αυτούς κοιμούνται σαν κινητήρες , κάτι που δεν βλέπεις σε αντίστοιχους 1.2 , 1.4 ατμοσφαιρικούς ή κρεμάνε στα ψηλά

Επίσης μηχανικός δεν είμαι , αλλά τα αυτοκίνητα πλέον σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι τέρμα μπουκωμένα , είδα και το νέο leon 1.5 150 που οδήγησα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

αλλά τα αυτοκίνητα πλέον σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι τέρμα μπουκωμένα ,

ειναι μπουκωμένα δε σου δινει την εντύπωση!!

πλεον και τα βενζίνης έχουν φιλτρα τύπου dpf, το οποίο όταν το βαλεις στο χιλιάρι το σκοτώνεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, tsofras said:

Βασικά αυτό είναι το πρόβλημα , ότι ο καθένας έχει την δική του λογική για το "ζορίζεται" , αυτός που είχε το 1600αρι ατμόσφαιρα με τα 100-115 άλογα και θα πάει τώρα στο 1000αρι τούρμπο θα του φανεί μία χαρά ότι τραβάει το αμάξι

Εγώ όταν πέρασα απο ατμόσφαιρα (1.4 90 άλογα το τελευταίο) σε τούρμπο (1.6 180 --> 240 πειραγμένο)  , μετά πήγα σε 1.4 140 αλλά βαρή σκάφος και μου φάνηκε ότι το αμάξι σέρνεται και μετά σε 1.8 180 , ε εντάξει δεν το παίζω κάποιος αλλά θεωρώ λογικό το να μου φαίνεται ότι ζορίζεται ένα αμάξι 1300-1400 κιλά με έναν χιλιάρη και 115 άλογα με τούρμπο

Και όπως έχουν αναφέρει και άλλοι κάτω απο τις 2000 στροφές οι περισσότεροι απο αυτούς κοιμούνται σαν κινητήρες , κάτι που δεν βλέπεις σε αντίστοιχους 1.2 , 1.4 ατμοσφαιρικούς ή κρεμάνε στα ψηλά

Επίσης μηχανικός δεν είμαι , αλλά τα αυτοκίνητα πλέον σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι τέρμα μπουκωμένα , είδα και το νέο leon 1.5 150 που οδήγησα

μα είναι έτσι
και τα 180 άλογα λίγα θα φαίνονται σε κάποιον που έχει συνηθίσει στα 300 άλογα κοκ
είναι πάντα σχετικό το τί εννοεί ο καθένας

και η δική σου 7η ταχύτητα με 180 άλογα μπορεί να φανεί ότι ζορίζεται αν την οδηγήσει κάποιος συνηθισμένος από Tesla

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, h3342 είπε

στην κατηγορία των ΒSUV που ανήκει και το βιταρα

συνηθως ξεκινανε απο τα 16-20 χιλιαρικα οι πρωτες ή δευτερες εκδοσεις τους που εμενα προσωπικα μου φτανει αυτο το επιπεδο εξοπλισμου

2 φιλοι μου αγορασαν πριν 1-2 χρονια το Κονα και το Στονικ στα 17.5 χιλιαρικα στον δευτερο εξοπλισμο .

εγω προσωπικα αν ειχα τα λεφτα θα επαιρνα το mazda cx30

επισης στα 26 χιλιαρικα λιγο πιο κατω,λιγο πιο πανω ξεκινανε  και τα Q2-Q3 της Αudi..

 

o καθενας βεβαια έχει αλλες αναγκες απο το αμαξι που θελει να αγορασει και σιγουρα δεν μπορει κανείς στα 20-25 χιλιαρικα να τα έχει όλα.

κάποια έχουν πιο πολυ αξιοπιστια ιαπωνες+κορεατες

καποια έχουν μεγαλους χωρους για μεγαλη ανεση

κάποια ειναι πιο όμορφα κτλπ  κτλπ

 

οι αναγκες σου εσενα ποιες ειναι? και τι budget οικονομικο έχεις? και  τι αμαξι ειχες επίσης και αν ησουν ευχαριστημενος π.χ αν ειχες vw polo και σου εβγαζε προβληματα δεν μπορω να σου πω μετα παρε το Skoda kamiq ή το vw t-cross , θα μου πεις δεν θελω να βλεπω τον ομιλο καθολου 

 

Το budget είναι max (σε καμία περίπτωση παραπάνω) τα 26 χιλιάρικα

Η χρήση θα είναι λίγο από όλα. Σίγουρα θα γίνουν και ταξίδια και σίγουρα είναι καλοδεχούμενο το AWD μιας και μου αρέσουν οι δραστηριότητες σε βουνά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα κάνω συστηματικά off roading αλλά θα μου άρεσε να υπάρχει αυτή η δυνατότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Συμφωνούμε. Αντί να εξελίξεις τον σάπιο 1000αρι εξέλιξε τον turbo 1600αρι να έχω και 180 άλογα να πω ότι τουλάχιστον αξίζουν τα χρήματα μου.. τώρα με 115 άλογα 1000αρι σε αμάξωμα του Q2 το θεωρώ κοροιδεια. Δηλαδή να λέω ότι έχω audi και να μην μπορώ να προσπεράσω νταλίκα σε ανηφόρα άστο ή να πρέπει να ανεβοκατεβαζω ταχύτητες κάθε 20 δευτερόλεπτα..

Αυτό ισχύει και με τον 1600. Επιλογή είναι. Δεν βγαίνει μόνο με 1000. Αν τα θες όλα με 10.000 ευρώ, είναι άλλη συζήτηση, λέγεται καπιταλισμός, και υπάρχει το κέρδος, οι θέσεις εργασίες για όλα τα στάδια, από τον σχεδιαστή έως τον βενζινά , και πολλά ακόμα. Έβγαινε golf με 80 άλογα, πιο ψοφίμι και από χελώνα. Πούλησε όμως, άρα δεν κάνουν όλοι προσπεράσεις ή είναι ευχαριστημένοι με 80 άλογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Αυτό ισχύει και με τον 1600. Επιλογή είναι. Δεν βγαίνει μόνο με 1000. Αν τα θες όλα με 10.000 ευρώ, είναι άλλη συζήτηση, λέγεται καπιταλισμός, και υπάρχει το κέρδος, οι θέσεις εργασίες για όλα τα στάδια, από τον σχεδιαστή έως τον βενζινά , και πολλά ακόμα. Έβγαινε golf με 80 άλογα, πιο ψοφίμι και από χελώνα. Πούλησε όμως, άρα δεν κάνουν όλοι προσπεράσεις ή είναι ευχαριστημένοι με 80 άλογα

Δεν συμφωνώ. Απλά έχει ξεφύγει η αγορά. Πριν 10-15 χρόνια αγόραζες golf με 170 άλογα χωρίς να του λείπει τίποτα ενώ πλέον με τα ίδια χρήματα παίρνεις golf με 115 ή πόσα τέλος πάντων βγάζει.

Θα μου πεις τώρα ότι βγαίνει και ο 1.5 με τα 150. Σύμφωνοι αλλά η τιμή του μόνο λογική δεν είναι για αυτό το αμάξι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Liapisftw είπε

Δεν συμφωνώ. Απλά έχει ξεφύγει η αγορά. Πριν 10-15 χρόνια αγόραζες golf με 170 άλογα χωρίς να του λείπει τίποτα ενώ πλέον με τα ίδια χρήματα παίρνεις golf με 115 ή πόσα τέλος πάντων βγάζει.

Θα μου πεις τώρα ότι βγαίνει και ο 1.5 με τα 150. Σύμφωνοι αλλά η τιμή του μόνο λογική δεν είναι για αυτό το αμάξι.

Μαζί με τις τιμές άλλαξαν και οι μισθοί, πληθωρισμός. Αν έμεινα εσύ και εγώ με τον βασικό που είναι ίδιος με το 1998, είναι άλλο θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...