Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Δεν συμφωνώ. Απλά έχει ξεφύγει η αγορά. Πριν 10-15 χρόνια αγόραζες golf με 170 άλογα χωρίς να του λείπει τίποτα ενώ πλέον με τα ίδια χρήματα παίρνεις golf με 115 ή πόσα τέλος πάντων βγάζει.

Θα μου πεις τώρα ότι βγαίνει και ο 1.5 με τα 150. Σύμφωνοι αλλά η τιμή του μόνο λογική δεν είναι για αυτό το αμάξι.

Ενημερωτικά το συγκεκριμένο Golf για να το περάσει οποιοδήποτε σημερινό μοντέλο σε εκκινήσεις ή ρεπρίζ πρέπει να επενδύσει κάποιος περισσότερα από 30Κ...Τρομερό μοτεράκι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Συμφωνούμε. Αντί να εξελίξεις τον σάπιο 1000αρι εξέλιξε τον turbo 1600αρι να έχω και 180 άλογα να πω ότι τουλάχιστον αξίζουν τα χρήματα μου.. τώρα με 115 άλογα 1000αρι σε αμάξωμα του Q2 το θεωρώ κοροιδεια. Δηλαδή να λέω ότι έχω audi και να μην μπορώ να προσπεράσω νταλίκα σε ανηφόρα άστο ή να πρέπει να ανεβοκατεβαζω ταχύτητες κάθε 20 δευτερόλεπτα..

Συμφωνω απολυτα!

16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Βασικά αυτό είναι το πρόβλημα , ότι ο καθένας έχει την δική του λογική για το "ζορίζεται" , αυτός που είχε το 1600αρι ατμόσφαιρα με τα 100-115 άλογα και θα πάει τώρα στο 1000αρι τούρμπο θα του φανεί μία χαρά ότι τραβάει το αμάξι

Εγώ όταν πέρασα απο ατμόσφαιρα (1.4 90 άλογα το τελευταίο) σε τούρμπο (1.6 180 --> 240 πειραγμένο)  , μετά πήγα σε 1.4 140 αλλά βαρή σκάφος και μου φάνηκε ότι το αμάξι σέρνεται και μετά σε 1.8 180 , ε εντάξει δεν το παίζω κάποιος αλλά θεωρώ λογικό το να μου φαίνεται ότι ζορίζεται ένα αμάξι 1300-1400 κιλά με έναν χιλιάρη και 115 άλογα με τούρμπο

Και όπως έχουν αναφέρει και άλλοι κάτω απο τις 2000 στροφές οι περισσότεροι απο αυτούς κοιμούνται σαν κινητήρες , κάτι που δεν βλέπεις σε αντίστοιχους 1.2 , 1.4 ατμοσφαιρικούς ή κρεμάνε στα ψηλά

Επίσης μηχανικός δεν είμαι , αλλά τα αυτοκίνητα πλέον σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι τέρμα μπουκωμένα , είδα και το νέο leon 1.5 150 που οδήγησα

Αντιστοιχα καποιος που εχει συνηθισει σε 400 αλογα αν κατεβει στα 300 θα του φανει αργο το αυτοκινητο και οτι σερνεται.

Οταν πηγα απο 1.4 100 αλογα ατμοσφαιρα σε 1.8 140 αλογα ατμοσφαιρα, το αμαξι μου φαινοταν πυραυλος, αργοτερα οταν περασα σε 2λιτρο τουρμπο πετρελαιο 205 αλογα μου φανηκε πραγματικα βολιδα, τωρα που ειμαι σε 3λιτρο πετρελαιο 270 αλογα μου φαινεται αεροπλανο.
Οταν τυχει και οδηγησω καμια φορα κατι μικροτερο σε κινητηρα και ιπποδυναμη μου φαινεται οτι το αυτοκινητο πραγματικα σερνεται και δε παει βημα!
Επομενως ειναι ολα υποκειμενικα και με βαση το τι εμπειριες εχει ο καθε οδηγος.

Οσο για οτι 1.2 και 1.4 ατμοσφαιρικοι κινητηρες δε κοιμουνται στα χαμηλα κατω απο 2000 στροφες, τι αυτοκινητα εχεις οδηγησει και εχεις τετοια εμπειρια; Οτιδηποτε ατμοσφαιρικο σε χαμηλα κυβικα - κατω απο 1.8 - σερνεται κατω απο 2000 στροφες και προσωπικα θα προτιμουσα εναν 1.0 τουρμπο απο εναν 1.2, 1.4 και 1.6 ατμοσφαιρικο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, merkon είπε

Συμφωνω απολυτα!

Αντιστοιχα καποιος που εχει συνηθισει σε 400 αλογα αν κατεβει στα 300 θα του φανει αργο το αυτοκινητο και οτι σερνεται.

Οταν πηγα απο 1.4 100 αλογα ατμοσφαιρα σε 1.8 140 αλογα ατμοσφαιρα, το αμαξι μου φαινοταν πυραυλος, αργοτερα οταν περασα σε 2λιτρο τουρμπο πετρελαιο 205 αλογα μου φανηκε πραγματικα βολιδα, τωρα που ειμαι σε 3λιτρο πετρελαιο 270 αλογα μου φαινεται αεροπλανο.
Οταν τυχει και οδηγησω καμια φορα κατι μικροτερο σε κινητηρα και ιπποδυναμη μου φαινεται οτι το αυτοκινητο πραγματικα σερνεται και δε παει βημα!
Επομενως ειναι ολα υποκειμενικα και με βαση το τι εμπειριες εχει ο καθε οδηγος.

Οσο για οτι 1.2 και 1.4 ατμοσφαιρικοι κινητηρες δε κοιμουνται στα χαμηλα κατω απο 2000 στροφες, τι αυτοκινητα εχεις οδηγησει και εχεις τετοια εμπειρια; Οτιδηποτε ατμοσφαιρικο σε χαμηλα κυβικα - κατω απο 1.8 - σερνεται κατω απο 2000 στροφες και προσωπικα θα προτιμουσα εναν 1.0 τουρμπο απο εναν 1.2, 1.4 και 1.6 ατμοσφαιρικο.

Εντάξει για να μην το ξεχειλώσουμε με αναφορές σε ferrari και tesla , εγώ συγκρίνω πιο γήινα αυτοκίνητα και με περίπου ίδιες τιμές (των 2 τελευταίων ετών , οκ ο πληθωρισμός καταλαβαίνω αλλά το Leon 1.8 180 έκανε 22.000 πριν απο μία διετία , ας μου βρεί κάποιος έστω 1.8 ατμόσφαιρα σε αυτά τα λεφτά)

Η εμπειρία μου είναι με το 1.2 C3 της γυναίκας μου , που σε σχέση με το Ibiza δεν κοιμάται ο κινητήρας κάτω απο τις 2.000 στροφές. οκ μετά δεν έχουν καμία επαφή , αλλά εγώ έδωσα συγκεκριμένο εύρος ώς παράδειγμα

Ακόμη και το Leon με τον 1.5 πάταγα το γκάζι κάτω απο τις 2.000 στροφές και το αμάξι κοιμάτανε , και μου φάνηκε έτσι ενώ καβάλαγα το C3 για κάτι μήνες , που κανονικά έπρεπε να μου φανεί πύραυλος

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εντάξει για να μην το ξεχειλώσουμε με αναφορές σε ferrari και tesla , εγώ συγκρίνω πιο γήινα αυτοκίνητα και με περίπου ίδιες τιμές (των 2 τελευταίων ετών , οκ ο πληθωρισμός καταλαβαίνω αλλά το Leon 1.8 180 έκανε 22.000 πριν απο μία διετία , ας μου βρεί κάποιος έστω 1.8 ατμόσφαιρα σε αυτά τα λεφτά)

Η εμπειρία μου είναι με το 1.2 C3 της γυναίκας μου , που σε σχέση με το Ibiza δεν κοιμάται ο κινητήρας κάτω απο τις 2.000 στροφές. οκ μετά δεν έχουν καμία επαφή , αλλά εγώ έδωσα συγκεκριμένο εύρος ώς παράδειγμα

Ακόμη και το Leon με τον 1.5 πάταγα το γκάζι κάτω απο τις 2.000 στροφές και το αμάξι κοιμάτανε , και μου φάνηκε έτσι ενώ καβάλαγα το C3 για κάτι μήνες , που κανονικά έπρεπε να μου φανεί πύραυλος

Να πω την βλακεία μου, το honda civic το τετράθυρο σε προσφορά με 180 άλογα ήταν κάτω από 20.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Να πω την βλακεία μου, το honda civic το τετράθυρο σε προσφορά με 180 άλογα ήταν κάτω από 20.000

Ε οκ αυτό ήταν μία συγκεκριμένη προσφορά για αμάξι 4.7μ+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Να πω την βλακεία μου, το honda civic το τετράθυρο σε προσφορά με 180 άλογα ήταν κάτω από 20.000

Δεν έχει ωραίο κ@λο όπως είχε δηλώσει στην αρχή 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζεύοντας ανακαλύψα ότι Puma 155 mhev και αυτόματο δε βγαίνει. Ενώ πάνε μπροστά στο θέμα κινητήρα γιατί δεν το βγάζουνε με αυτόματο ? όχι ότι θα έπερνα ποτέ κουβέντα να γίνεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, squib είπε

Χαζεύοντας ανακαλύψα ότι Puma 155 mhev και αυτόματο δε βγαίνει. Ενώ πάνε μπροστά στο θέμα κινητήρα γιατί δεν το βγάζουνε με αυτόματο ? όχι ότι θα έπερνα ποτέ κουβέντα να γίνεται

Μπαίνει σε άλλα χωράφια, για να πάρεις το Kuga, κέρδος και λοιπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SchinasN είπε

Μπαίνει σε άλλα χωράφια, για να πάρεις το Kuga, κέρδος και λοιπα

πάσο αλλά ο ανταγωνισμός έχει αυτόματο στο bsuv σε οποιαδήποτε έκδοση μοτέρ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε πας στον ανταγωνισμό. Θα πάρεις αυτό που καλύπτει τις ανάγκες. Αν θεωρείς ότι το Φορντ είναι όμορφο και το θες, κάνεις συμβιβασμούς. Πάντα κάποια έλλειψη θα υπάρχει, το πιο πιθανό είναι να υπάρχει τεχνικό θέμα και λιγότερο πιθανό να έχει γίνει έρευνα αγοράς και να βγήκε πόρισμα της ότι δεν θα πουλήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, squib είπε

υποψιάζομαι ότι θα έβγαινε κοντά ή πάνω από 30.000€ οπότε δε το έχουν καν. 

Υπάρχει το puma st νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εντάξει για να μην το ξεχειλώσουμε με αναφορές σε ferrari και tesla , εγώ συγκρίνω πιο γήινα αυτοκίνητα και με περίπου ίδιες τιμές (των 2 τελευταίων ετών , οκ ο πληθωρισμός καταλαβαίνω αλλά το Leon 1.8 180 έκανε 22.000 πριν απο μία διετία , ας μου βρεί κάποιος έστω 1.8 ατμόσφαιρα σε αυτά τα λεφτά)

Η εμπειρία μου είναι με το 1.2 C3 της γυναίκας μου , που σε σχέση με το Ibiza δεν κοιμάται ο κινητήρας κάτω απο τις 2.000 στροφές. οκ μετά δεν έχουν καμία επαφή , αλλά εγώ έδωσα συγκεκριμένο εύρος ώς παράδειγμα

Ακόμη και το Leon με τον 1.5 πάταγα το γκάζι κάτω απο τις 2.000 στροφές και το αμάξι κοιμάτανε , και μου φάνηκε έτσι ενώ καβάλαγα το C3 για κάτι μήνες , που κανονικά έπρεπε να μου φανεί πύραυλος

Δεν αναφερομαι σε τετοιους ειδους αυτοκινητα, η συγκριση που εκανα στο ποστ μου ηταν αναμεσα σε Honda Jazz, Civic, Opel Astra και Bmw 3 Series. Ολα γηινα αυτοκινητα.

Ακομα και το Civic 1.5 182ps που οδηγησα πριν λιγες μερες μου φανηκε "αργο" και δεν θυμιζε αυτοκινητο 182ps, κατι που φυσικα μπορει να ειναι και υποκειμενικο!

Πιθανον αυτο που λες οτι κοιμαται το αυτοκινητο να οφειλεται στο turbo lag;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...