Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Με αφορμη αυτο, θελω να κανω ενα μινι rant για το ποσο ξεπερασμενη ειναι η διαδικασια με τους εμπορους αυτοκινητων.
Μου φαινεται αδιανοητο να θελεις να παρεις αυτοκινητο και να πρεπει να πας σε διαφορους αντιπροσωπους, την τιμη την λενε μονο απο κοντα, ο καθενας να σου λεει αλλη τιμη, αλλα δωρα, αν σε δουν οτι το δεν εισαι σιγουρος σου κανουν μεγαλυτερη εκπτωση κλπ.

Επρεπε να ειναι πολυ πιο απλη η διαδικασια, η τιμη να ειναι στανταρ και να μπορεις να το αγορασεις απο τον υπολογιστη σου.
Μονο για τα test drive να ειναι οι αντιπροσωποι.

Καπως ετσι ειναι πχ η αγορα Tesla και καπως ετσι ειναι η αγορα των περισσοτερων αγαθων.

 

------------------

Τωρα με τι εισαι; Το Leon ειναι test drive;

Τώρα είμαι με το Ibiza του 6μήνου :D

Απλά εχθές έκανα test drive το Leon σε DSG και μου άρεσε πάρα πολύ σαν σύνολο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Α να μπώ και κανα car γιατί τόσο καιρό έψαχνα μέχρι 25κ , να δούμε μέχρι τα 30κ τι παίζει αφού έφτασα εκεί

Τώρα θα δεις κάτι cupra, κάτι a-class, μιa gullia 2200 κυβικά στα 29Κ αλλα χειροκίνητη... θα πονοκεφαλιασεις περισσότερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, terry308 είπε

Τώρα θα δεις κάτι cupra, κάτι a-class, μιa gullia 2200 κυβικά στα 29Κ αλλα χειροκίνητη... θα πονοκεφαλιασεις περισσότερο

μπα έβαλα φίλτρα δεν έβγαλε κάτι να με συγκινήσει σε αυτόματο μέχρι τα 30Κ

Το μόνο που μου αρέσει αλλά είναι του 13 φορτωμένο απο ιδιώτη όμως που θα με έψηνε είναι αυτό

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31169213-mercedes-benz-a-180

Αλλιώς αν ήταν αυτόματο

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30951474-seat-leon

Δεν έχει κάτι άλλο που να μου τραβάει την προσοχή

Αν είχα 45κ

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/32076380-alfa-romeo-giulia

τέλος δεν έχει κάτι άλλο και το κοιτάω καθημερινά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tsofras είπε

μπα έβαλα φίλτρα δεν έβγαλε κάτι να με συγκινήσει σε αυτόματο μέχρι τα 30Κ

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33769204-seat-leon

Αυτό είδα εγώ.. 

Αστα τα μεταχειρισμένα και μίλα με Παυλίδη ή ρώτα που θα πας συστημένος για το Α3, δε ξανασχολιαζω 😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, haHa είπε

Με αφορμη αυτο, θελω να κανω ενα μινι rant για το ποσο ξεπερασμενη ειναι η διαδικασια με τους εμπορους αυτοκινητων.
Μου φαινεται αδιανοητο να θελεις να παρεις αυτοκινητο και να πρεπει να πας σε διαφορους αντιπροσωπους, την τιμη την λενε μονο απο κοντα, ο καθενας να σου λεει αλλη τιμη, αλλα δωρα, αν σε δουν οτι το δεν εισαι σιγουρος σου κανουν μεγαλυτερη εκπτωση κλπ.

Ανταγωνισμός... Προσωπικά θεωρω ότι η αγορά λειτουργεί και ρυθμίζεται καλύτερα έτσι...!

 

Ας ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά.... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33458803-audi-a3

(νταξ χιλιαρι ειναι αυτό αλλά το εσωτερικο δεν αλλαζει)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Ανταγωνισμός... Προσωπικά θεωρω ότι η αγορά λειτουργεί και ρυθμίζεται καλύτερα έτσι...!

Δεν ειναι πραγματικος ανταγωνισμος οταν δεν αναφερουν τις πραγματικες τιμες και πρεπει να πας απο κοντα μπας και παρεις τιμη.
Τελος, οι αντιπροσωποι, οι πωλητες και οι εκθεσεις ειναι μεγαλο overhead που εννοειται οτι περναει στην τιμη που πληρωνουμε.

Οπως και να εχει, αλλαζει σιγα-σιγα η διαδικασια, οι εταιρειες πηγαινουν σε αλλο μοντελο πωλησεων με λιγοτερους μεσαζοντες και η αγορα θα λειτουργει καλυτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ανταγωνισμός... Προσωπικά θεωρω ότι η αγορά λειτουργεί και ρυθμίζεται καλύτερα έτσι...!

 

Ας ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά.... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33458803-audi-a3

(νταξ χιλιαρι ειναι αυτό αλλά το εσωτερικο δεν αλλαζει)

28.987 To 1.0 DSG απλά με comfort pack + sline

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/5/2020 στις 2:24 ΜΜ, paylidis είπε

Ενδιαφέρουσα επιλογή σε Hatchback είναι και η καινουργια A class με ωραίους χώρους ελάχιστα πάνω από το budget σου. Η Α160 έχει αν δεν απατώμαι 109 άλογα και η Α180 έχει 136 (και οι δυο 1332 κυβικά turbo απλά διαφορετική χαρτογράφηση). Την οδήγησα πρόσφατα δε βάζει φωτιά στο δρόμο και σίγουρα θα σου κακοφανεί από τα 180 άλογα σε οτιδηποτε λιγότερο κατέβεις (εμένα μου κακοφάνηκε από τα 125 που οδήγησα τα 109, ίσως τα 136 να είναι πιο ευχάριστα). Η τιμή Που μου έδωσαν για ένα καλό πακέτο εξοπλισμού ήταν περίπου 22000 με το κλειδί στο χέρι για το 160

Η A class δεν είναι αυτή με τα άπειρα προβλήματα ? 👀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, voutsos είπε

Η A class δεν είναι αυτή με τα άπειρα προβλήματα ? 👀

Δε νομιζω, εκτος εαν μεσολάβησε κατι στους 9 μηνες απο τοτε που εγραψα το μηνυμα.

 

11 λεπτά πριν, tsofras είπε

μέσα απο τον διαμορφωτή τα κοιτάω

Δε συμφέρει ο χιλιαρης για κανενα λογο, δεν αξιζει τοσα λεφτα, τον εχεις κ το ξερεις.

 

Για εμενα εαν σου αρεσει το Α3 άσε στην ακρη το s-line κ δωσε προσοχή στην ουσία (μοτερ κιβωτιο βασικά εξτρα πχ ηλιοροφή που λες, ενα ωραιο χρώμα κοκ)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειναι πραγματικος ανταγωνισμος οταν δεν αναφερουν τις πραγματικες τιμες και πρεπει να πας απο κοντα μπας και παρεις τιμη.
Τελος, οι αντιπροσωποι, οι πωλητες και οι εκθεσεις ειναι μεγαλο overhead που εννοειται οτι περναει στην τιμη που πληρωνουμε.

Οπως και να εχει, αλλαζει σιγα-σιγα η διαδικασια, οι εταιρειες πηγαινουν σε αλλο μοντελο πωλησεων με λιγοτερους μεσαζοντες και η αγορα θα λειτουργει καλυτερα.

Μόλις στην αρχή της βδομάδας διάβαζα στον βελγικο τύπο μερικά άρθρα για το συγκεκριμένο θέμα. Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες στις αγορές της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Βελγίου αλλά με χλιαρά αποτελέσματα. Πριν από 20-30 χρόνια που δεν ήταν τόσο διαδεδομένο το ιντερνετ κάποια αυτοκίνητα έγιναν διαθέσιμα σε malls και σούπερ μαρκετς αλλά το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε γρηγορα. Αρκετοί πελάτες προτιμούν να δουν και να νοιώσουν το αυτοκίνητο από κοντά αλλά κυρίως οι κατασκευαστές μέσω του δικτύου τους έχουν πολύ καλύτερο έλεγχο της κατάστασης. Είναι έτσι φτιαγμένο το operational model των αυτοκινητοβιομηχανιών που πρέπει να γίνουν τεράστιες αλλαγές για να αλλάξει πλήρως το μοντέλο πωλήσεων. Φυσικά και οι αντιπροσωπείες νοιώθουν ότι θα χάσουν μέρος της δουλειάς τους (όπως γράφει και στο αυθεντικό άρθρο "les concessionnaires ne voient pas d'un bon œil que l'on vende des voitures en ligne. Les constructeurs préfèrent garder la main et c'est le cas lorsqu'elle est vendue chez un concessionnaire ").

Η μόνη διαφορά που υπάρχει πέρα από την ειδική περίπτωση των Tesla όπου και πάλι υπάρχουν φυσικά μαγαζιά, όχι αντιπροσωπείες, είναι το κάτι-σαν-αυτοκίνητο Citroen Ami που μπορεί κάποιος Γάλλος να το αγοράσει στα Fnac: https://www.fnac.com/mobilite-citroen-ami

H κατάσταση ίσως αλλάξει με την πανδημία. Στο Βέλγιο υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια η Cardoen που έχει αρχίσει να δίνει μεγάλο βάρος στο online κομμάτι και την παράδοση στο σπίτι. Από την άλλη ένα κομμάτι καταναλωτών που οι εταιρείες παρατηρούν όλο και πιο κοντά γιατί αποκτούν μεγαλύτερη οικονομική ανεξαρτησία φαίνεται να θέλουν μια αλλαγή στο πώς γίνονται τα πράματα. Είναι οι late millennials (γεννημένοι από το 1988-2000) και πρόσφατα βγήκε στο φως μια έρευνα που είχε ως δείγμα μερικές χιλιάδες late millennials από την Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία, και την Πορτογαλία. Η έρευνα που έγινε τον Νοέμβρη έδειξε ότι 2 στους 3 late millennials προτιμάνε το αυτοκίνητο από τα ΜΜΜ σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν. Σχεδόν οι μισοί δήλωσαν ότι για λόγους ασφάλειας και υγείας ή γιατί τους απωθεί ή ότι βρίσκουν ξεπερασμένη την ιδέα να πάνε σε φυσικό κατάστημα για την αγορά του αυτοκινήτου. Θα προτιμούσαν να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους online και να το παραλάβουν σπίτι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειναι πραγματικος ανταγωνισμος οταν δεν αναφερουν τις πραγματικες τιμες και πρεπει να πας απο κοντα μπας και παρεις τιμη.
Τελος, οι αντιπροσωποι, οι πωλητες και οι εκθεσεις ειναι μεγαλο overhead που εννοειται οτι περναει στην τιμη που πληρωνουμε.

Οπως και να εχει, αλλαζει σιγα-σιγα η διαδικασια, οι εταιρειες πηγαινουν σε αλλο μοντελο πωλησεων με λιγοτερους μεσαζοντες και η αγορα θα λειτουργει καλυτερα.

νομιζω οτι κατι τετοιο θα δημιουργησει καρτέλ... αυτο τουλαχιστον είδα οτι πηγε να γινει με το συστημα kosmokar online και δη για τα vw & skoda - οι πιο πολλές ακολουθούσαν  αυστηρά εκεινη τη τιμή, ωστόσο υπηρχαν 1-2 που επεφταν πιο κατω (πιθανως μειονοντας το κερδος τους). Για εμενα μονο καλό ειναι το να πας/παρεις τιμη/δεις αν σε ικανοποιεί ο πωλητης κοκ.. Γιατι και το "χωρις μεσαζοντες" δε σημαίνει αυτοματως φθηνότερο...

Το αρνητικό είναι το χασιμο χρόνου και ο περιορισμός επιλογών στις επαρχίες..

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γιατι και το "χωρις μεσαζοντες" δε σημαίνει αυτοματως φθηνότερο...

Σιγουρα παντως οι μεσαζοντες δεν  δουλευουν για την ψυχη της μανας τους.

 

30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για εμενα μονο καλό ειναι το να πας/παρεις τιμη/δεις αν σε ικανοποιεί ο πωλητης κοκ..

Αυτη η νοοτροπια θα αλλαξει σιγα-σιγα. Ειναι αστειο να λεμε να παρω τιμη για αυτοκινητο "αν με ικανοποιει ο πωλητης".
Αυτοκινητο αγοραζω, οχι πωλητη!

Οι τιμες επρεπε να ειναι στανταρ και ευκολα προσβασιμες και διαθεσιμες στο ιντερνετ. 
Οχι επειδη οι αντιπροσωπιειες δουλευουν με μεγαλο περιθωριο κερδους(δηλαδη χασουρα για εμας) να μπορουν να κανουν εκπτωση/δωρα των ~2000€ αναλογα ποσο απελπισμενο βρουν τον υποψηφιο αγοραστη κλπ.

Οπως και να εχει, μειωνονται σιγα-σιγα οι εκθεσεις/showrooms(θα υπαρχουν πολυ λιγοτερα μαγαζια και θα ειναι κυριως για να δεις πως ειναι το αυτοκινητο, αντε και να κανεις κανα test drive, οχι ομως για να το αγορασεις απο εκει), οποτε θα μειωνεται ο ρολος των αντιπροσωπειων, θα μειωνεται ετσι και το κοστος του δικτυου διανομης για την μαμα εταιρεια και θα στηριζεται παραπανω σε online πωλησεις.

Οτι θα υπαρχουν διαφοροι οπισθοδρομικοι που θα θελουν να πηγαινουν απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια, να χανουν τον χρονο τους και να προσπαθουν να παρουν καλυτερη προσφορα δεν σημαινει οτι η αγορα δεν θα προχωραει μπροστα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...