Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, paylidis said:

ΓΙα ότι μιλάω εχω μπει μέσα. Και σαφώς συγκρίνω το Α3 με το λεον, και το αρονα με το καμικ ή το t-roc ή το Q2... Ομοιως το πασσατ με το οκταβια (και το τελευταίο οκτάβια που πατησε πριν 1 μηνα στις αντιπροσωπείες κυριολεκτικα δεν υπάρχει. Εν κατακλέιδι  για ότι λεω εχω άποψη απο πρώτο χέρι, έκανα πολλες επισκεψεις σε αντιπροσωπείες και πολλα TD το τελευταίο οκτάμηνο, πχ δεν σου ανεφερα πουθενα το golf καθως παρόλο που το ειδα σε αντιπροσωπεία δεν ασχολήθηκα μαζι του ουτε 1' (ουδεποτε με συγκρινούσε ιδιαίτερα-αν και το τελευταίο το θεωρω ενδιαφέρον εμφανισιακα)... Φυσικα ακομα και στο ιδιο το brand θα αλλαζει η ποιοτητα (π.χ. το t-cross δεν εχει ουδεμία σχέση με το tiguan και το λεόν δεν εχει ιδιαίτερη σχέση με το ιμπιζα) .

Που θελω να καταλήξω; Δεν αξιζει τα 28-29Κ για το λεον εκτος εαν θες να πεις εβαλα όλα τα εξτρα που υπηρχαν (που δε τα πληρωνει ποτε σχεδόν κανενας στη μεταπώληση) και δε με νοιάζει η μεταπωλητική του αξία... Εαν θες μεταπωλητική αξια πας σε κάτι άλλο με λιγο πιο προσγειωμένο εξοπλισμό. Στο παρελθόν ημουν της λογικής παιρνω τη λιστα των εξτρα και βαζω οτι παραπάνω μπορώ στο Budget μου, πλέον βαζω μονο ότι χρειάζομαι και θέλω, γιατι; γιατι ότι πουλησα ήταν φουλ εξτρα (σε αμαξι που εδωσα το 2013 δεν υπηρχε τιποτα αλλο να μπει εξτρα) και ο κόσμος δεν ήθελε να δώσει τα λεφτα για τα εξτρα στη μεταπώληση (αλλα θα τα εδινε για "premium brand")

επειδή δε μιλάω στον αέρα, την επόμενη φορά που θα δεις το νέο οκτάβια,
πλησίασε λίγο να δεις την υφή των πλαστικών κ θα δεις αυτό που σου λέω:
καμία σχέση με πασάτ, όχι καλύτερο κιόλας

καμία αξία δεν έχει ούτε το καμίκ και το αρονα όταν μιλάμε για άλλα μοντέλα,
αν είχε δηλαδή, μήπως θα είχε κ καμία σημασία που το φάμπια έχει παρωχημένη πλαρτφόρμα σε σχέση με πόλο-ίμπιζα-Α1 ;

κι αν σε ρώταγα αν το λεον ή το οκταβια έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα
τί θα απαντούσες;
σε πληροφορώ ότι πιο ευρυχωρο κι από το οκτάβια κι από το γκολφ κι από το Α3 είναι το σαλόνι του Λεον
με βάση τις επίσημες μετρήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων
κι αν θες μπες στον κόπο να το τσεκάρεις

το ότι σου φαίνεται παράξενο να υπερέχει το Λεον σε κάποιους τομείς ακόμα κι από το Α3 σε σύγκριση,
δεν είναι θέμα του euroncap που βγάζει crash test και ανακαλύπτει ότι το Λεον είναι ικανότερο στην ασφάλεια από το Α3
είναι μάλλον θέμα υποκειμενικής προκαταληψης και τίποτε παραπάνω

Επεξ/σία από KoreanW
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 12,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιτέλους , ήγγικεν η ώρα !!!! Κυρίες και κύριοι Ford Focus StLineX 1.0T 155ps σε magnetic grey.......  Κάναμε την πρώτη βόλτα και βγάλαμε και τις πρώτες φωτό !!!

Δεν έχεις άδικο μαν και ξέρω πως σας φαίνεται όλη αυτή η διαδικασία και η τρέλα που με έχει πιάσει . Μία γρήγορη εξήγηση απλά για να μπαίνετε στο νόημα αν και δεν ήθελα να αναφερθώ και δεν το λέω

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@tsofras Μιας και δεν βάζεις μυαλό (και καλά κάνεις) γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά στο mazda 3 sedan. Εξωτερικά τουλάχιστον είναι πανέμορφο και πιστεύω κλασσικό σχέδιο (αν και επιμένω στο civic με τον 1.5 στα λεφτά που έφτασες).

Έτσι να αλλάξεις λίγο αέρα (Ιαπωνίας)

Επεξ/σία από geomos
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
38 λεπτά πριν, KoreanW είπε

επειδή δε μιλάω στον αέρα, την επόμενη φορά που θα δεις το νέο οκτάβια,
πλησίασε λίγο να δεις την υφή των πλαστικών κ θα δεις αυτό που σου λέω:
καμία σχέση με πασάτ, όχι καλύτερο κιόλας

καμία αξία δεν έχει ούτε το καμίκ και το αρονα όταν μιλάμε για άλλα μοντέλα,
αν είχε δηλαδή, μήπως θα είχε κ καμία σημασία που το φάμπια έχει παρωχημένη πλαρτφόρμα σε σχέση με πόλο-ίμπιζα-Α1 ;

κι αν σε ρώταγα αν το λεον ή το οκταβια έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα
τί θα απαντούσες;
σε πληροφορώ ότι πιο ευρυχωρο κι από το οκτάβια κι από το γκολφ κι από το Α3 είναι το σαλόνι του Λεον
με βάση τις επίσημες μετρήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων
κι αν θες μπες στον κόπο να το τσεκάρεις

το ότι σου φαίνεται παράξενο να υπερέχει το Λεον σε κάποιους τομείς ακόμα κι από το Α3 σε σύγκριση,
δεν είναι θέμα του euroncap που βγάζει crash test και ανακαλύπτει ότι το Λεον είναι ικανότερο στην ασφάλεια από το Α3
είναι μάλλον θέμα υποκειμενικής προκαταληψης και τίποτε παραπάνω

Δε μου φανηκαν κακα τα πλαστικα του οκταβια, ισα ισα...

 

όσο για τη καμπίνα δεν εχω αποψη καθως δε με ενδιαφέρει, προσωπικά και με διθεσιο καμπριο θα ημουν καλυμμένος οποτε ποτε δε κοιταξα τους χώρους αν παρατηρησεις τι εγραφα όταν εψαχνα αμαξι... οποτε δεν εγραψα ποτε για χώρους γιατι δεν ασχολήθηκε ουδεποτε.

 

Απο εκει και περα ξεκαθαρισα οτι δε τιθεται θεμα προκαταληψης μιας και το λεον το θεωρω ιδιαίτερα ομορφο αυτοκίνητο ΑΛΛΑ ειπα οτι δεν θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα του, ουτε οτι δεν ειναι καλό ουτε ντε κ καλα οτι το Α3 ειναι de facto καλυτερο, υποκειμενικά για εμένα εχει περισσότερους πόντους αλλα εαν στη ζυγαρια ειναι διαφορετικα τα βαριδια για τον καθενα...

 

υ.γ. τα σαλόνια της audi αλλα και γενικότερα του γκρουπ παρεπιμπτοντως δε θα θεωρω ιδιαίτερα καλα κ ουδεποτε ήταν (προσωπικη αποψη), σε αυτό ισως η σεατ κ η σκοντα εχουν ριξει λιγο βάρος  προσφάτως οποτε πιθανως να υπερεχουν (το σαλονι του καμικ το θεωρω καλό για τα επιπεδα του γκρουπ σκεψου)... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 14/01/2021 at 10:34, john1987 said:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Λόγω μεταξονίου στην οδήγηση το Polo (και το Ibiza) δίνουν την εντύπωση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Από την άλλη το Yaris στην οδήγηση φαίνεται "κουβάς" και μάλιστα το νέο μοντέλο έχει και σφιχτή ανάρτηση και δεν είναι καν άνετο.

Εδώ να πούμε πως το μεταξόνιο του Yaris είναι οριακά μεγαλύτερο. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, geomos είπε

@tsofras Μιας και δεν βάζεις μυαλό (και καλά κάνεις) γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά στο mazda 3 sedan. Εξωτερικά τουλάχιστον είναι πανέμορφο και πιστεύω κλασσικό σχέδιο (αν και επιμένω στο civic με τον 1.5 στα λεφτά που έφτασες).

Έτσι να αλλάξεις λίγο αέρα (Ιαπωνίας)

Αν ήταν τούρμπο και είχε μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ , αφού έφτασα σε αυτά τα λεφτά θα κοίταγα σοβαρά το Mazda 3

Παίδες θα το πάρω γιατί το χαλβαδιάζω τόσο καιρό και μου αρέσει.

Ας είναι καλύτερο και το Α3 , προτιμώ το Leon ακριβώς με τον εξοπλισμό που θέλω.

Πάμε για προέγκριση και παραγγέλνω , δεν θα το κουράσω άλλο

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους :D

  • Like 11
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αν ήταν τούρμπο και είχε μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ , αφού έφτασα σε αυτά τα λεφτά θα κοίταγα σοβαρά το Mazda 3

Παίδες θα το πάρω γιατί το χαλβαδιάζω τόσο καιρό και μου αρέσει.

Ας είναι καλύτερο και το Α3 , προτιμώ το Leon ακριβώς με τον εξοπλισμό που θέλω.

Πάμε για προέγκριση και παραγγέλνω , δεν θα το κουράσω άλλο

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους :D

Παρ'το το ρημαδι, μια ζωη την εχουμε! 😆😎🚗

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, merkon είπε

Παρ'το το ρημαδι, μια ζωη την εχουμε! 😆😎🚗

Ακριβώς αυτό σκέφτομαι  ,δεν θα πεινάσω κιόλας , για κάποιο λόγο με έχει πιάσει η τσιγγουνιά (για τα σχεδόν 30κ λέω :D )

Αλλά τώρα είναι η ευκαιρία που και τα παιδιά είναι μικρότερα και δεν έχω τόσα έξοδα , οπότε αν δεν το πάρω τώρα σε μία 5ετία θα είναι πιο ζόρικο.

Έρευνα αγοράς νομίζω έκανα αρκετή, χαμόγελο είχα εχθές στο test drive , διάθεση να δώ για το Α3 ας πούμε αν έχει κάτι απο τον εξοπλισμό του FR δεν έχω και δεν θέλω όταν το πετύχω στο δρόμο το Leon να πώ πάλι φτου γιατί δεν το πήρα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δείς , εγώ θα πάω να το δώ το Α3 μετά έτσι και απο περιέργεια .

Αυτά που έχω διαβάσει όμως είναι ότι ποιοτικά έχει πέσει σε σχέση με το προοηγούμενο και ότι οδηγικά είναι το ποιο αδιάφορο σε σχέση με Leon-Golf-A3 , μετά βάζουν τον golf και το Leon κερδίζει σε αυτόν τον τομέα.

Κάτι που μου φαίνεται εμένα παράξενο , γιατί όπως ξαναείπα ωραίο , άνετο , διαστημόπλοιο αλλά συγκίνηση δεν μου προκάλεσε ούτε καν το υβριδικό με τα 205 άλογα και 35 κιλά ροπής. Οπότε αν τα άλλα τα κατατάσουν χαμηλότερα ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο ανιαρά θα είναι.

Και όπως είπε και ο @KoreanW προσωπικά αν είχαν τα ίδια λεφτά εξοπλισμό , θα προτιμούσα το Α3 λόγω του ηχοσυστήματος με τους διακόπτες και λόγω μάρκας όπως είπαν και οι υπόλοιποι για μεταπώληση.

Όπως και να έχει πάμε για προέγκριση δανείου να την έχουμε πρόχειρη (τσάμπα είναι) και βλέπουμε που θα καταλήξουμε

Αυτό με την συγκίνηση που αναφέρεις πιστεύω εννοείς το πως νιώθεις την επιτάχυνση ενώ οδηγάς ( πχ να σε κολλάει πίσω ). Αν εννοείς αυτό πιστεύω είναι θέμα της πίεσης του turbo ότι δεν κάνει overboost αλλά κρατάει σταθερή πίεση. Βάλε ένα προγραμματακι να κάνει πχ 1.5overboost 1.3σταθερη και θα πάρεις αυτό που θες 😂 Γι'αυτό επιμένω στο i30N 😏

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Liapisftw είπε

Αυτό με την συγκίνηση που αναφέρεις πιστεύω εννοείς το πως νιώθεις την επιτάχυνση ενώ οδηγάς ( πχ να σε κολλάει πίσω ). Αν εννοείς αυτό πιστεύω είναι θέμα της πίεσης του turbo ότι δεν κάνει overboost αλλά κρατάει σταθερή πίεση. Βάλε ένα προγραμματακι να κάνει πχ 1.5overboost 1.3σταθερη και θα πάρεις αυτό που θες 😂

Ναι αυτό εννοώ , πρόγραμμα σε DSG δεν βάζω πάντως :D

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πάμε για προέγκριση και παραγγέλνω , δεν θα το κουράσω άλλο

Με Το καλό!

To plug in ποσό παραπάνω βγαίνει; Μήπως παίρνει επιδότηση ηλεκτρικού ή μηδενίζει τα ΤΤ κ σε συμφέρει; αν πχ η διαφορά είναι <2000€ θα το σκεφτόμουν σοβαρά 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με Το καλό!

To plug in ποσό παραπάνω βγαίνει; Μήπως παίρνει επιδότηση ηλεκτρικού ή μηδενίζει τα ΤΤ κ σε συμφέρει; αν πχ η διαφορά είναι <2000€ θα το σκεφτόμουν σοβαρά 

Μπα επιδότηση δεν παίρνει αλλά τα ΤΤ είναι στο 25% και στην ουσία βάζεις περισσότερα έξτρα με λιγότερα λεφτά. Α έχει και δωρεάν πάρκινγκ σαν μπόνους :D  @tsofras σκέψου το

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με Το καλό!

To plug in ποσό παραπάνω βγαίνει; Μήπως παίρνει επιδότηση ηλεκτρικού ή μηδενίζει τα ΤΤ κ σε συμφέρει; αν πχ η διαφορά είναι <2000€ θα το σκεφτόμουν σοβαρά 

Αν δεν κανω σοβαρό λαθος, οι επιδοτήσεις είναι γιά τα αμιγώς ηλεκτρικά κι όχι για hybrid & plug in 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tsofras: The Phantom SUV

Tsofras 2: The Hatchback Prophecy

Tsofras 3: The Return of the Leon

 

(το τελευταίο όχι δικό μου, δεν έχει οριστικοποιηθεί ο τίτλος ακόμα - σε περίπτωση αγοράς του audi 😛 )

  • Like 3
  • Haha 11
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.