Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μολις μου έστειλαν τιμές για c3 aircross, έκδοση c series.

17500 βενζίνη 1200 110 αλογα

19350 πετρέλαιο 1500 110 άλογα

αν και δε πολυαρεσε στη γυναίκα, νομίζω πως είναι καλες τιμες, τωρα απο κοντά δε ξερω αν πεσει λιγο ακομα η κερδίσεις κατι σε δώρα.

θα ρωτήσω και για opel crossland x που της αρεσε οπτικά.

 

Επεξ/σία από someone-
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λές ? Αν έχεις απο μέσα μαλακή επένδυση ? Να πληρώσω ρε παιδί μου δεν μιλάω για καμία φτηνιάρικη

Κι επένδυση να έχει όταν την αφαιρείς θα τριβή όλη την σκόνη.. Εκτός αν το πλένεις κ το στεγνώνεις κάθε φορά που την φοράς 😂😂😂 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

Κι επένδυση να έχει όταν την αφαιρείς θα τριβή όλη την σκόνη.. Εκτός αν το πλένεις κ το στεγνώνεις κάθε φορά που την φοράς 😂😂😂 

Εγώ πάντως που φορούσα ημικουκουλα για χρόνια από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο λόγω δερματινου σαλονιού στο Celica δεν είδα γρατζουνιές κτλ ούτε αραχνιάσεις. Και ήταν και μαύρο οπότε θα φαίνονταν πιο ευκολα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Λές ? Αν έχεις απο μέσα μαλακή επένδυση ? Να πληρώσω ρε παιδί μου δεν μιλάω για καμία φτηνιάρικη

Εγώ θα σου έλεγα να περασεις ενα ppf στο μπροστινό (προφυλακτήρα/καπω/φτερα) για να έχεις τη max προστασία γενικώς και απο πετραδάκια/εντομα κλπ κλπ. Τα φιλμ ειναι self healing οπότε αντέχουν και αρκετά βαθια γρατζουνιά χωρίς να σκιστούν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, and_64 είπε

Εγώ θα σου έλεγα να περασεις ενα ppf στο μπροστινό (προφυλακτήρα/καπω/φτερα) για να έχεις τη max προστασία γενικώς και απο πετραδάκια/εντομα κλπ κλπ. Τα φιλμ ειναι self healing οπότε αντέχουν και αρκετά βαθια γρατζουνιά χωρίς να σκιστούν

Είναι και το θέμα βρωμιάς όμως που θέλω να γλυτώσω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Είναι και το θέμα βρωμιάς όμως που θέλω να γλυτώσω

Περνας ενα κεραμικο απο πανω (spray on φαση, υπάρχουν επιλογές) το οποίο θα πρέπει να κρατήσει για πλάκα 1-1μιση χρόνο και απλά ριχνοντας νερο καθαρίζεις νορμάλ βρωμιά. Εφόσον υπάρχει φιλμ μπορεις να μη σκουπίζεις καν μετά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, and_64 είπε

Περνας ενα κεραμικο απο πανω (spray on φαση, υπάρχουν επιλογές) το οποίο θα πρέπει να κρατήσει για πλάκα 1-1μιση χρόνο και απλά ριχνοντας νερο καθαρίζεις νορμάλ βρωμιά. Εφόσον υπάρχει φιλμ μπορεις να μη σκουπίζεις καν μετά

Σορυ για το hijack αλλά επειδή ρώτησα σε κατάστημα κ μου έπεσαν έως κ τα φρύδια με αυτά που μου ζήτησαν υπάρχει κάτι που μπορώ να το περάσω εγώ και να προστατεύει; Το Αμαξι γενικά είναι σε γκαραζ κλειστο και μένει έξω μαξ 9ωρες την ημέρα για 5 ημερες/βδομάδα. Ειχαμε Κάνει μια σχετική κουβέντα στη θέμα (πρέπει να ήταν πριν το Ibiza 😂) αλλά δε τη βρίσκω κ δε θυμαμαι που κατέληξε..... παντως 400-600€ που μου ζήτησαν για 1-1.5 χρόνο προστασία δε θα δίνω για κανένα λογο

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, someone- είπε

μολις μου έστειλαν τιμές για c3 aircross, έκδοση c series.

17500 βενζίνη 1200 110 αλογα

19350 πετρέλαιο 1500 110 άλογα

αν και δε πολυαρεσε στη γυναίκα, νομίζω πως είναι καλες τιμες, τωρα απο κοντά δε ξερω αν πεσει λιγο ακομα η κερδίσεις κατι σε δώρα.

θα ρωτήσω και για opel crossland x που της αρεσε οπτικά.

 

17400 μου το άφηναν κ έδιναν δώρο λαστιχένιο πάτωμα για πορτπαγκαζ κ μπάρες οροφής που ζήτησα , αλλά οπώς είπα, δεν με ενθουσίασε ο λεβιες κ κινητήρας

επισης στη γυναίκα δεν άρεσε καθόλου 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σορυ για το hijack αλλά επειδή ρώτησα σε κατάστημα κ μου έπεσαν έως κ τα φρύδια με αυτά που μου ζήτησαν υπάρχει κάτι που μπορώ να το περάσω εγώ και να προστατεύει; Το Αμαξι γενικά είναι σε γκαραζ κλειστο και μένει έξω μαξ 9ωρες την ημέρα για 5 ημερες/βδομάδα. Ειχαμε Κάνει μια σχετική κουβέντα στη θέμα (πρέπει να ήταν πριν το Ibiza 😂) αλλά δε τη βρίσκω κ δε θυμαμαι που κατέληξε..... παντως 400-600€ που μου ζήτησαν για 1-1.5 χρόνο προστασία δε θα δίνω για κανένα λογο

Παιδιά είναι τρέλα αυτά που ζητάνε... Μεγάλο και γνωστό μαγαζί detailing στα ΒΠ (με πορσε και φεραρι πελάτες) φτ΄΄ανει τα 1700 για κεραμική προστασία (5 χρόνια εγγύηση) και απαιτείται ειδικό φρεσκάρισμα ανά 4μηνο για συντηρηση (40-50€).

Στο άλλο άκρο η toyota ο προσφέρει σαν επιλογή στο διαμορφωτή με κόστος 125€ !!!

image.png.c6ea9630701b137f72f5c519bc60838f.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, DrNick είπε

Παιδιά είναι τρέλα αυτά που ζητάνε... Μεγάλο και γνωστό μαγαζί detailing στα ΒΠ (με πορσε και φεραρι πελάτες) φτ΄΄ανει τα 1700 για κεραμική προστασία (5 χρόνια εγγύηση) και απαιτείται ειδικό φρεσκάρισμα ανά 4μηνο για συντηρηση (40-50€).

Στο άλλο άκρο η toyota ο προσφέρει σαν επιλογή στο διαμορφωτή με κόστος 125€ !!!

image.png.c6ea9630701b137f72f5c519bc60838f.png

έχουν ξεφύγει πραγματικά. Ευτυχώς εγώ ακουσα αρκετά χαμηλότερες τιμές αλλά και πάλι ήταν εκτός πραγματικότητας (σε φάση ξαναβαφω το αμαξι ολόκληρο)
 

Καλά και της Toyota αν βάλεις 2.4 εργατοώρες επι 70-80€ που τη χρεώνουν κ αν χρειαστεί «προεργασια» θα φτάσει άνετα τα 4-5 κατοστάρικα. Άσε που δε νομίζω ότι μπορώ για αυτή τη δουλειά να πάω στην Toyota to Audi 😂

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/1/2021 στις 6:20 ΜΜ, Antman είπε

Έκδοση premium, διχρωμία άσπρο μαύρο, μέσω γνωστού που μεσολάβησε, 16.050 κλειδί.

Δεν έχω καταφέρει ακόμα να το κάνω test drive γιατί μπορώ Σάββατο και πάντα είναι φουλ αυτή τη μέρα. Με φοβίζει ο θόρυβος του κινητήρα που έχουν τα κλασσικά 3κύλινδρα και φυσικά τι θα παιχτεί σε βάθος χρόνου με τα 1000αρια τα turbo μιας και φίλος μου μηχανικός μου προτείνει να τα αποφύγω...

Από φρένα πως το είδες? Μήπως τσέκαρες κατανάλωση?

Ισχύει η έκπτωση των 1000 ευρώ και δώρο +2 χρόνια στην εγγύηση, δηλαδή συνολικά 5....Βασική από 14000 κλειδί σε άσπρο χρώμα, 16,250 η takumi.

To mazda το οδήγησα...άνετο και πανεύκολο στην οδήγηση με πολύ καλή ηχομόνωση και υπέροχο κινητήρα + κιβώτιο. 

Κολλάω στην μεγάλη πατάτα που έχουν κάνει με τους καθρέπτες οι οποίοι στην θέση που είναι (στις πόρτες) έχεις πολύ μεγάλο τυφλό σημείο...

Δεν κάνεις και ένα τεστ το hyundai i20 που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το stonic να μου πεις εντυπώσεις τώρα που τα έχεις φρέσκα μιας και εγώ όλο το αναβάλω...?

Από μέσα Νοεμβρίου παρέλαβα το i20 Distinctive με τον 100αρι. Λόγο lockdown ακόμα δεν έχω μπορέσει να κάνω κάποι ταξίδι αλλά έχω κάνει κάποιες διαδρομές στην εθνική και αττική οδό.

Θόρυβο μέχρι τα ~150 δεν υπήρχε, τουλάχιστον όχι κάτι ενοχλητικό και σαν οδήγηση ήταν πολύ άνετο, δεν ένιωθες ότι είσαι σε κουβά που τρέχει. Σαν κατανάλωση, εκείνη την διαδρομή το πίεσα λίγο και πρέπει να ήταν γύρω στα 7.

Σε αττική οδό που το κράτησα μεταξύ 100-120, η κατανάλωση έπεσε κοντά στο 5.5. Θα μπορούσε σε μεγαλύτερη διαδρομή να πέσει περισσότερο αλλά οκ, έπρεπε να χαρώ λίγο το αμάξι :P. 

Σε καθημερινή διαδρομή, Κυψέλη - Γαλάτσι περίπου 4-5 κμ, κατανάλωση βγάζω κάπου στα 10. Ακόμα δεν ξέρω αν είναι επειδή δεν έχω συνηθίσει τις αλλαγές που θέλει για οικονομία, ή απλά πρέπει να το δεχτώ ότι οικονομία σε αυτή τη διαδρομή δεν θα έχω ποτέ. 

Τα φρένα είναι πολύ καλά και δεν πιάνουν απότομα αλλά προοδευτικά.

Σε αντίθεση με το Ibiza και λοιπά, η μηχανή δεν κρεμάει κάτω από τις 1500 στροφές και φαίνεται, για τα δεδομένα τα δικά μου ( :P ), ότι έχει αρκετή δύναμη όταν του ζητηθεί. 

Για το κιβώτιο έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Αρκετά συχνά το νιώθω πολύ "μηχανικό" ιδιαίτερα στην αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα, λες και τρίβονται μεταξύ τους. Ελπίζω με τον καιρό να γίνει περισσότερο ομαλή αυτή η αλλαγή αλλά κατά τα άλλα είναι οκ.

To start/stop έχει δουλέψει σε 3 διαδρομές μόνο και δεν είμαι σίγουρος γιατί. Στην καθημερινή διαδρομή το καταλαβαίνω αν πεις ότι δεν έχει ζεσταθεί η μηχανή κτλ., αλλά σε μεγαλύτερες διαδρομές που έχω κάνει απλά γιοκ. TBD στο μέλλον γιατί.

Πριν 2 μέρες έβαλα beta android 11 και τώρα πια έχω και Android Auto wireless για όσους τους ενδιαφέρει αυτό.

Για όσους ακούνε ράδιο, δεν μπορώ να βρω τον Kiss για κάποιο λόγο όσες σαρώσεις και να κάνω, και η αλλαγή σταθμών στο τιμόνι είναι μεταξύ μόνο των Favourites για κάποιο λόγο.

Αυτά περίπου από τα πρώτα 800 χλμ. Θα ανέβαζα και φωτογραφίες αλλά θέλει ένα καλό πλύσιμο για την ώρα!

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, paylidis είπε

έχουν ξεφύγει πραγματικά. Ευτυχώς εγώ ακουσα αρκετά χαμηλότερες τιμές αλλά και πάλι ήταν εκτός πραγματικότητας (σε φάση ξαναβαφω το αμαξι ολόκληρο)
 

Καλά και της Toyota αν βάλεις 2.4 εργατοώρες επι 70-80€ που τη χρεώνουν κ αν χρειαστεί «προεργασια» θα φτάσει άνετα τα 4-5 κατοστάρικα. Άσε που δε νομίζω ότι μπορώ για αυτή τη δουλειά να πάω στην Toyota to Audi 😂

Μέχρι 400-500€ με εγγύηση 5ετιας θα τα έδινα. @paylidisεσύ που το έχεις με τις διαπραγματεύσεις δεν κάνεις καμία συνεννόηση μήπως πάμε όλοι μαζί (όσοι ενδιαφέρονται) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Σορυ για το hijack αλλά επειδή ρώτησα σε κατάστημα κ μου έπεσαν έως κ τα φρύδια με αυτά που μου ζήτησαν υπάρχει κάτι που μπορώ να το περάσω εγώ και να προστατεύει; Το Αμαξι γενικά είναι σε γκαραζ κλειστο και μένει έξω μαξ 9ωρες την ημέρα για 5 ημερες/βδομάδα. Ειχαμε Κάνει μια σχετική κουβέντα στη θέμα (πρέπει να ήταν πριν το Ibiza 😂) αλλά δε τη βρίσκω κ δε θυμαμαι που κατέληξε..... παντως 400-600€ που μου ζήτησαν για 1-1.5 χρόνο προστασία δε θα δίνω για κανένα λογο

Οι τιμές δυστυχώς είναι φευγάτες γενικά ΑΛΛΑ αν είναι καινούριο το αυτοκίνητο και το κάνεις με το που το πάρεις, μπορείς να περάσεις ενα κεραμικό μονος σου (ιδανικά βέβαια σε κλειστό χώρο και με ενα σοβαρό πλύσιμο/decontamination πριν) χωρίς να χρειάζεται ουσιαστικά διόρθωση το χρώμα ή και αν χρειάζεται να είναι κάποιες λεπτομέρειες που μπορουν να γίνουν αργότερα όταν θα έχει εξασθενίσει το κεραμικό και θα θέλει γυάλισμα έτσι κι αλλιώς. 

Λογικά για ένα αυτοκίνητο που μένει μέσα (εστω και μονο βράδυ) θα πρέπει να σου βγάλει 2-2μιση χρόνια εύκολα, ,θα εξασθενίσει πρώτα στις οριζόντιες επιφάνειες (καπώ/ουρανό) και εκεί θα δεις πότε θα θέλει ξαναπέρασμα. 

Πάντως σε σχέση με κερώματα και λοιπές ιστορίες είναι απείρως πιο εύκολη φάση και όντως προστατεύει

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

Τέλος κύριοι/κύριες!
αύριο τελευταία test drive, 10 μέρες είμαι σε δρόμους κ αντιπροσωπίες για έρευνες, test drive, προσφορές, YouTube reviews, κουβέντες με γονεις, γυναίκα, γειτόνους και περαστικούς etc. 

πάμε για
- Stonic GLS Platinum 
- Xceed την προφορά που τρέχει 

περιμένω από 2 αντιπροσωπίες τελικες τιμές κ μια 3η από επαρχία για last uno card προσφορά! 
 

Αντε να δούμε κι εμείς ✌️

Ήταν εύκολοι στην αντιπροσωπεία για να σου κάνουν test drive? Στην Λάρισα μου παρουσίαζαν όλο προβλήματα για το xceed, ότι θα χρειαζόταν πάνω από δίμηνο μέχρι να έχουν td όχημα κλπ. Επίσης τα έξοδα προετοιμασίας βγήκαν στα 690 για το xceed + 500 το μεταλλικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...