Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Εγω πούλησα το δικό μου προχθές και είμαι στα πρόθυρα κατάθλιψης

Μου θύμισες τον τύπο από τον οποίο είχα αγοράσει πριν χρόνια ένα αμάξι ,κάποια στιγμή μετά την αγοραπωλησία με παίρνει τηλ να μου πει ,εκτός των άλλων,να περνάω που και που από το σπίτι του να κάνει καμιά βόλτα🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Πότε παραλαμβάνεις Θωμά?

Που θυμάσαι μαν το όνομα μου ? :D

Δεν ξέρω , θεωρητικά μπορεί και αυτή την εβδομάδα

Αν συνεχίσω να σκέφτομαι έτσι , μάλλον ποτέ

Λίγο το μπόνους , λίγο ότι αλλάζει ο μήνας και δεν ξέρεις αν σκάσει καμία προσφορά  , λίγο ότι βρίσκω κάποια μείων στο αμάξι , αν σηκωθώ και στραβωμένος αύριο μας βλέπω για 3ο κύκλο :D

( καλά δεν θα σας το πώ για να μην με βρίσετε )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λίγο το μπόνους , λίγο ότι αλλάζει ο μήνας και δεν ξέρεις αν σκάσει καμία προσφορά  , λίγο ότι βρίσκω κάποια μείων στο αμάξι , αν σηκωθώ και στραβωμένος αύριο μας βλέπω για 3ο κύκλο :D

Καλά εσύ ντάξει μου θύμισες τώρα τον τύπο από την ταινία "NATIONAL LAMPOON'S CHRISTMAS VACATION" (δεν ξέρω αν την γνωρίζεις είναι σχετικά παλιά🤣) που περίμενε το bonus από την εταιρία στη οποία εργαζόταν για να βάλει πισίνα αλλά στο τέλος ξέρεις φαντάζομαι τι παίρνει 🤣

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tsofras είπε

Τι έγινε παιδιά ? Νέκρωσε το thread :D

Ακόμη περιμένω να έρθει το αμάξι , και απλά είπα να μοιραστώ μαζί σας λίγο τις σκέψεις μου , έτσι κουβέντα να γίνεται

Ήθελα απλά να αναφέρω ότι τελικά αν καταλήξεις σε ένα αμάξι / κατηγορία τελικά αρχίζεις και τα βλέπεις πολύ διαφορετικά τα πράγματα

Για παράδειγμα , επειδή είχα στην αρχή στο μυαλό μου ότι θα πάω σε κάποιο hot hatchback έβλεπα το Citroen C3 Aircross και δεν μου κινούσε καθόλου το ενδιαφέρον.

Αφού περάσαμε παρέα όλη την διαδικασία εύρεσης και το γύρισα στο SUV , τελικά πήγα και το έκλεισα λόγω τιμής , χωρίς πάλι να μου φαίνεται κάτι ιδιαίτερο. Όταν έμαθα ότι ήταν εκθεσιακό , μου έφυγε ένα βάρος που το ακύρωσα γιατί ήξερα ότι δεν ήταν και η πρώτη μου επιλογή.

Τώρα που έκλεισα στο 2008 και το περιμένω , βλέπω το C3 aircross τελικά με άλλο μάτι (μην φοβάστε δεν θα ακυρώσω το 2008 (χμμμ )  , απλά σας παραθέτω τις σκέψεις μου )

Αντιλαμβάνομαι ότι τελικά δεν παίζει ρόλο μόνο η ομορφιά του αυτοκινήτου αλλά και άλλα πράγματα τα οποία στην αρχή είναι κάπως κρυμμένα και τα ανακαλύπτεις με τον χρόνο.

Αν δεν είχα κλείσει το 2008 , μπορεί τελικά να κατέληγα πάλι στο C3 Aircross και αυτή την φορά με μεγαλύτερο ενθουσιασμό.

Περισσότερο το γράφω για κάποιον που είναι ανάμεσα στα 2 μοντέλα

Οπότε έχουμε και λέμε ( Μαζί με προσωπικές εντυπώσεις)

Peugeot 2008 1.2 100Hp Active Έκδοση

+ Πολύ όμορφο σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά

+ Πολύ καλοί χώροι μέσα στην καμπίνα

+ Πορτ μπαγκαζ 430 λίτρα

- i Cockpit Ορατότητα του καντράν

- Ράγες οροφής

- 16αρες ζάντες

Citroen C3 Aircross 1.2 110Hp Shine έκδοση

+ Πολύ ιδιαίτερο σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά

+ Πολύ καλοί χώροι μέσα στην καμπίνα

+ Πορτ μπαγκαζ 410 λίτρα που φτάνει μέχρι τα 530 λίτρα

+ Ράγες Οροφής

+ Grip Control για χιόνι , λάσπη , χώμα

+ Σύστημα Navigation

+ Κάμερα οπισθοπορείας

+ Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός

+ Hλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Τα συν που έχει στον εξοπλισμό το C3 aircross , έστω τα περισσότερα θα έπρεπε να τα έχει και το Peugeot στην τιμή των 20500 . Θεωρώ απαράδεκτο ότι σε αυτά τα λεφτά και ενώ είναι SUV δεν έχει ράγες οροφής , Navi και αναδιπλούμενους καθρέφτες που έχει το C3 της γυναίκας μου που έκανε 13.000ε

Αυτά

Υ.Γ. Σας έλειψα εεεεεεεεεεεεεεεεε ?

σε αυτη τη συγκριση που εκανες αν βαλεις και τη διαφορα στα αλογα σε σχεση με το βαρος τους που το c3 ειναι λιγο πιο ελαφρυ, τελικα υπερτερει σε δυναμη κατα 14%  ανα κιλο βαρους.

Δεν το λες και λιγο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofras στον ύπνο σου πρέπει να βλέπεις infotainment εσυ τις νύχτες 😂

Στα αρνητικά θετικά ξέχασες να πεις ότι το c3 έχει λουκ κουτσης χελώνας όμως. Χάλια. 

ΥΓ παραλαμβάνω αύριο. Την ταξινόμηση περιμένεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Ακύρωσε το στεγνααααα!!! Νέκρωσε το thread και δεν περνάει η μέρα!! :(

Εγω πούλησα το δικό μου προχθές και είμαι στα πρόθυρα κατάθλιψης, ίσως πρέπει να ανοίξω δικό μου thread εύρεσης οχήματος 😂😂

Κ εγω μαζί σου....

 

απο την αλλη ειμαι και λιγο tsofras, ετοιμοπαραδοτο λες κυριε δωσε μου τα κλειδια να φυγω να μη το πολυσκεφτώ...

(για την ιστορία ότι μου αρεσει ΠΟΛΥ ειτε δεν ειναι ετοιμοπαράδοτο που σημαίνει 4 μηνες αναμονή είτε ξεφευγει οικονομικά απο το όριο που έθεσα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 2008 ειναι ενα υπεροχο αυτοκινητο. Παρολαυτα εχει μερικα μειονεκτηματα που τα διαπιστωσα εξεταζοντας το απο κοντα.

Η θεση οδηγησης του ειναι πολυ ασχημη, το τιμονι πεφτει συνεχεια στο οπτικο σου πεδιο προς το καντραν. Οσο και αν προσπαθησα να βολευτω δεν τα καταφερα.

Τα κουμπια για το cruise control δεν τα εχει ενσωματωμενα στο τιμονι, αλλα σε ενα τριτο λεβιεδακι, στα αριστερα. Εκτος του οτι μου θυμιζει 206 12ετιας ειναι και λιγο αβολο, γιατι το κρυβει παντα η ακτινα του τιμονιου οποτε πρεπει να μαθεις να τα χρησιμοποιεις στα τυφλα. Το ιδιο λεβιεδακι ειδα εχει και το 3008. Δλδ ελεος τοσο δυσκολο ηταν να τα ενσωματωσουν στο τιμονι για μεγαλυτερη ευκολια/εργονομια?

Ο λεβιες των ταχυτητων καταληγει σε ενα Τ που γυρω γυρω εχει λαστιχο καουτσουκ και μου αφηνε μια τραχια αισθηση στο χερι δεν ταιριαζει καθολου σε ενα κατα τα αλλα premium εσωτερικο

Το C3 δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Τα κουμπια για το cruise control δεν τα εχει ενσωματωμενα στο τιμονι, αλλα σε ενα τριτο λεβιεδακι, στα αριστερα. Εκτος του οτι μου θυμιζει 206 12ετιας ειναι και λιγο αβολο

Bασικά το λεβιεδάκι είναι (τουλάχιστον) 12ετίας, είναι ακριβώς το ίδιο από τότε που μπήκε το cruise control/speed limit στα αυτοκίνητα του PSA. 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Noobios είπε

@tsofras στον ύπνο σου πρέπει να βλέπεις infotainment εσυ τις νύχτες 😂

Στα αρνητικά θετικά ξέχασες να πεις ότι το c3 έχει λουκ κουτσης χελώνας όμως. Χάλια. 

ΥΓ παραλαμβάνω αύριο. Την ταξινόμηση περιμένεις;

Άντε με το καλό, ούτε που ξέρω σε τι κατάσταση είναι, πρέπει να πάρω να μάθω

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Το 2008 ειναι ενα υπεροχο αυτοκινητο. Παρολαυτα εχει μερικα μειονεκτηματα που τα διαπιστωσα εξεταζοντας το απο κοντα.

Η θεση οδηγησης του ειναι πολυ ασχημη, το τιμονι πεφτει συνεχεια στο οπτικο σου πεδιο προς το καντραν. Οσο και αν προσπαθησα να βολευτω δεν τα καταφερα.

Τα κουμπια για το cruise control δεν τα εχει ενσωματωμενα στο τιμονι, αλλα σε ενα τριτο λεβιεδακι, στα αριστερα. Εκτος του οτι μου θυμιζει 206 12ετιας ειναι και λιγο αβολο, γιατι το κρυβει παντα η ακτινα του τιμονιου οποτε πρεπει να μαθεις να τα χρησιμοποιεις στα τυφλα. Το ιδιο λεβιεδακι ειδα εχει και το 3008. Δλδ ελεος τοσο δυσκολο ηταν να τα ενσωματωσουν στο τιμονι για μεγαλυτερη ευκολια/εργονομια?

Ο λεβιες των ταχυτητων καταληγει σε ενα Τ που γυρω γυρω εχει λαστιχο καουτσουκ και μου αφηνε μια τραχια αισθηση στο χερι δεν ταιριαζει καθολου σε ενα κατα τα αλλα premium εσωτερικο

Το C3 δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα

Ο λεβιές είναι άθλιος, πάντα είχα θέμα.ε τον λεβιέ απλά είπα άστο αυτή τη φορά.

Αυτά που με προβληματίζουν εμένα είναι

Τιμόνι θέση και αίσθηση

Λεβιές χάλια

Κλίμα στην οθόνη

Δεν έχει τεμπέλη, GPS

100 άλογα

Επίσης έκανα μεγάλο λάθος που το έκλεισα χωρίς τεστ ντραιβ , αλλά με πιάσανε απροετοίμαστο με την τιμή

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ το κλιμα στην οθονη σπαστικο, αλλα οχι και καποιο τρελο μειονεκτημα. Επειτα αυτοματο κλιμα,μονο on/off σπανια αλλαζεις ρυθμισεις.

GPS ουτε καν, παιζεις με Android Auto παντα με ενημερωμενους χαρτες και εμφανιση κινησης real time

Τεμπελης σιγουρα μπαινει επιπροσθετα με μικρο κοστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Νταξ το κλιμα στην οθονη σπαστικο, αλλα οχι και καποιο τρελο μειονεκτημα. Επειτα αυτοματο κλιμα,μονο on/off σπανια αλλαζεις ρυθμισεις.

GPS ουτε καν, παιζεις με Android Auto παντα με ενημερωμενους χαρτες και εμφανιση κινησης real time

Τεμπελης σιγουρα μπαινει επιπροσθετα με μικρο κοστος

Καλά ναι , απλά είμαι νέο μοντέλο και ακόμη δεν έχει έρθει τεμπέλης , απλά λες στα 20500 είναι ντροπή

Τεσπα , μάλλον θα μείνω σε αυτή την επιλογή γιατί όπως και να έχει στα 18500 δεν υπάρχει κάτι καλύτερο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε γαμω τις τιμες και γαμω τα αμαξια μην κολλας στις λεπτομερειες. Το τιμονι συνηθιζεται αρκει να εισαι ενας νορμαλ ανθρωπος και οχι γομαρι 1,95 130κιλα που ειμαι εγω. Και εμενα δεν μου κρυβει κανενα καντραν γιατι ειμαι πολυ πιο ψηλα. Εγω αυτο που θα σου πω επειδη εκανα τεστ ντραιβ ειναι οτι ο κινητηρας θα ειναι εκπληξη οταν το οδηγησεις γιατι αλλο περιμενεις και αλλη αισθηση δινει. Και το τιμονι θα το συνηθισεις στην πρωτη βολτα. Εδω το συνηθισα εγω στο τεστ ντραιβ απλα δεν ειχε την άπλα στους χωρους που εψαχνα εγω. Αλλιως το αμαξι ειναι γαμω. Αραξε, αφεσου και θα το απολαυσεις οταν ερθει μια χαρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Noobios είπε

Οχι ρε γαμω τις τιμες και γαμω τα αμαξια μην κολλας στις λεπτομερειες. Το τιμονι συνηθιζεται αρκει να εισαι ενας νορμαλ ανθρωπος και οχι γομαρι 1,95 130κιλα που ειμαι εγω. Και εμενα δεν μου κρυβει κανενα καντραν γιατι ειμαι πολυ πιο ψηλα. Εγω αυτο που θα σου πω επειδη εκανα τεστ ντραιβ ειναι οτι ο κινητηρας θα ειναι εκπληξη οταν το οδηγησεις γιατι αλλο περιμενεις και αλλη αισθηση δινει. Και το τιμονι θα το συνηθισεις στην πρωτη βολτα. Εδω το συνηθισα εγω στο τεστ ντραιβ απλα δεν ειχε την άπλα στους χωρους που εψαχνα εγω. Αλλιως το αμαξι ειναι γαμω. Αραξε, αφεσου και θα το απολαυσεις οταν ερθει μια χαρα.

Ναι οκ δεν διαφωνώ όντως η καλύτερη τιμή

Απλά επειδή αρκετοί λέτε ότι δεν φαίνονται στα 100 , 115 άλογα δεν ξέρω τι αμάξια είχατε πριν

Οκ οδήγησα το VW T-Cross 1.0 115 άλογα για να έχω και μία άποψη για τα χιλιάρια

Ναι δεν είναι κακό για ένα άτομο μέσα στην πόλη , αλλά τα δικά μου γούστα σίγουρα δεν τα καλύπτει . Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας μέχρι να φτάσεις τις 2000 στροφές το αμάξι κρέμαγε

Οπότε και τα 100 άλογα του 2008 , σε κάποιον που ήταν με ατμοσφαιρικό και θα πάει σε τούρμπο θα του φανούν σίγουρα καλύτερα απο αυτό που είχε πριν.

Εγώ που ήμουν με 1.8 180 άλογα έχω μία φοβία , για αυτό και ήθελα να πάω τουλάχιστον στον 1.5 150 όπως και εσύ γιατί ξέρω ότι αυτός κινητήρας θα μπορούσε να με καλύψει

Ακόμη και ο mild hybrid της Ford , αν και είναι 1.0 125 άλογα προσθέτει  5 κιλά ροπής ο ηλεκτροκινητήρας οπότε έχει διαφορετικές επιδόσεις και αυτός από τον τρικύλινδρο 1.2 100

Και είχα πεί στην αρχή για πρόγραμμα , αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θέλω να μπλέξω πάλι με προγράμματα εκτός αντιπροσωπείας και το άγχος της εγγύησης ή να βγάζω το tuning box πριν το service κτλ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι οκ δεν διαφωνώ όντως η καλύτερη τιμή

Απλά επειδή αρκετοί λέτε ότι δεν φαίνονται στα 100 , 115 άλογα δεν ξέρω τι αμάξια είχατε πριν

Οκ οδήγησα το VW T-Cross 1.0 115 άλογα για να έχω και μία άποψη για τα χιλιάρια

Ναι δεν είναι κακό για ένα άτομο μέσα στην πόλη , αλλά τα δικά μου γούστα σίγουρα δεν τα καλύπτει . Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας μέχρι να φτάσεις τις 2000 στροφές το αμάξι κρέμαγε

Οπότε και τα 100 άλογα του 2008 , σε κάποιον που ήταν με ατμοσφαιρικό και θα πάει σε τούρμπο θα του φανούν σίγουρα καλύτερα απο αυτό που είχε πριν.

Εγώ που ήμουν με 1.8 180 άλογα έχω μία φοβία , για αυτό και ήθελα να πάω τουλάχιστον στον 1.5 150 όπως και εσύ γιατί ξέρω ότι αυτός κινητήρας θα μπορούσε να με καλύψει

Ακόμη και ο mild hybrid της Ford , αν και είναι 1.0 125 άλογα προσθέτει  5 κιλά ροπής ο ηλεκτροκινητήρας οπότε έχει διαφορετικές επιδόσεις και αυτός από τον τρικύλινδρο 1.2 100

Και είχα πεί στην αρχή για πρόγραμμα , αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θέλω να μπλέξω πάλι με προγράμματα εκτός αντιπροσωπείας και το άγχος της εγγύησης ή να βγάζω το tuning box πριν το service κτλ

Θα σου κακοφανει σίγουρα. Εδώ εγώ έχω συνηθίσει στα 250 άλογα και τώρα που έχω 170 μου μοιάζει αγγαρεία η οδήγηση. Ίσως να είμαι και υπερβολικός αλλά έτσι είναι για μένα.

Το θέμα είναι ότι βάζεις κάτω τις προτεραιότητες και διαλέγεις ανάλογα. Εγώ θα προτιμούσα ένα πιο γυμνό αμάξι σε εξοπλισμό αλλά με δυνατό κινητήρα. Άλλοι προτιμούν οθόνες και gadgets και ας οδηγούν 100 άλογα. Τα βάζεις κάτω και ανάλογα πράττεις.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...