Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

@tsofrasΜιας και έχεις πάρει ήδη 2 αμάξια που έχεις πει ότι αν ήταν αυτόματα μάλλον θα τα κρατούσες η γνώμη μου είναι ότι το θέμα αυτόματου να γίνει hard constraint. Αλλά να μην καταλήξεις σαν αυτόν στην διαφήμιση γιατί σε βλέπω να πουλάς και το 3ο (καλά να είμαστε, διαθέσιμοι αγοραστές θα βρεθούν όσο υπάρχει το thread!)

Χαχαχα

Αυτό όντως το έχω αναφέρει ότι πιστεύω πλέον ότι οποιοδήποτε αμάξι θα το ανεχόμουν πλέον αρκεί να ήταν διπλοσύμπλεκτο αυτόματο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μία χαρά τα λές , έπρεπε να το προσδιορίσω γιατί ωραία τα μαθηματικά σε κάποιον που κάνει 75.000χλμ και ανάλογα που τα κάνει .

Εγώ που τα έκανα καθημερινά στη κίνηση μου έμεινε στις 20.000χλμ , νομίζω την έβαλα 180ε την μπαταρία οπότε αν δεν κάνω λάθος μου βγήκαν 40ε επάνω. Αστείο ποσό το ξέρω αλλά αν βάλουμε και ενδεχόμενο πρόβλημα σε κάτι άλλο δεν αξίζει ο κόπος

Στα 20.000χλμ και με 0.5λ μικροτερη καταναλωση(που το νουμερο μπορει να ειναι μεγαλυτερο στην δικια σου περιπτωση λογω χιλιομετρων καθημερινα σε κινηση), σημαινει οτι εξοικονομισες 100λ, δηλαδη 140€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Στα 20.000χλμ και με 0.5λ μικροτερη καταναλωση(που το νουμερο μπορει να ειναι μεγαλυτερο στην δικια σου περιπτωση λογω χιλιομετρων καθημερινα σε κινηση), σημαινει οτι εξοικονομισες 100λ, δηλαδη 140€.

Ακριβώς και η μπαταρία έκανε 180ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το start/stop, οι εταιρείες το βάζουν μόνο και μόνο για να εμφανίζουν μικρότερη κατανάλωση/CO2 στις τυποποιημένες μετρήσεις. Καλό είναι να το απενεργοποιήσετε μόνιμα σε κανονική χρήση, καταπονεί μίζα, μπαταρία, κινητήρα. Αν το όχημά σας είναι turbo ή diesel, ένας λόγος παραπάνω.

Για τον tsofras: Μη κάνεις ακόμη ένα λάθος. Πάρε ακριβώς το αυτοκίνητο που θέλεις. Με τίποτα χειροκίνητο. Πάρε το leon dsg.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ακριβώς και η μπαταρία έκανε 180ε

Δεν συζηταμε ποσο κανει η μπαταρια, αλλα ποσο παραπανω κανει. Την διαφορα. Εδω απο δικο σου μηνυμα:  

23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μία χαρά τα λές , έπρεπε να το προσδιορίσω γιατί ωραία τα μαθηματικά σε κάποιον που κάνει 75.000χλμ και ανάλογα που τα κάνει .

Εγώ που τα έκανα καθημερινά στη κίνηση μου έμεινε στις 20.000χλμ , νομίζω την έβαλα 180ε την μπαταρία οπότε αν δεν κάνω λάθος μου βγήκαν 40ε επάνω. Αστείο ποσό το ξέρω αλλά αν βάλουμε και ενδεχόμενο πρόβλημα σε κάτι άλλο δεν αξίζει ο κόπος

 

52 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οι μπαταρίες για ss είναι πιο ακριβές , αν υπολογίσεις την διαφορά κόστους με την υποτιθέμενη κατανάλωση του 0,5λίτρου που γλυτώνεις , τελικά δεν αξίζει η διαφορά

Καταλαβαινω ομως οτι τωρα με τα μαθηματικα που βλεπουμε οτι το s/s προσφερει οικονομια 100+€ το χρονο σε καποιον που κανει 15.000km/χρονο και ετσι μπορει να κανει καλυτερο service/βαζει καλυτερα λαδια για να εχει πιο αξιοπιστο αυτοκινητο, τοτε το γυρναμε και ξεχναμε οτι μιαλαγαμε για διαφορα στην τιμη μπαταριας.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Για το start/stop, οι εταιρείες το βάζουν μόνο και μόνο για να εμφανίζουν μικρότερη κατανάλωση/CO2 στις τυποποιημένες μετρήσεις. Καλό είναι να το απενεργοποιήσετε μόνιμα σε κανονική χρήση, καταπονεί μίζα, μπαταρία, κινητήρα. Αν το όχημά σας είναι turbo ή diesel, ένας λόγος παραπάνω.

Για τον tsofras: Μη κάνεις ακόμη ένα λάθος. Πάρε ακριβώς το αυτοκίνητο που θέλεις. Με τίποτα χειροκίνητο. Πάρε το leon dsg.

ετσι ακριβως για το start/stop, μονο για μειωση ρυπων, καταπονηση της μηχανης με συνεχη χρηση. Σαν παράδειγμα εχω την BMW σε παλαιότερα μοντέλα ηταν το κουμπι ενεργοποιησης στο κατω μερος της κεντρικης κονσολας, σε μοντελα μετα το 11 η απενεργοποιηση μεταφερθικε στο σημειο του button εκκινησης του κινητηρα........γιατι αραγε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεκτο, φαινεται προβληματικο το αυτοκινητο σου. Αληθεια, καλυπτει η εγγυηση την μπαταρια οταν χαλαει πριν κλεισει χρονο το αυτοκινητο και ειναι προφανες προβληματικο;


Υ.Γ.: Προσωπικα ολα τα αυτοκινητα που οδηγω εδω και 5 χρονια εχουν s/s και δεν εχω αλλαξει ακομα μπαταρια. 

Η μπαταρία δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά κύκλους ζωής. Όταν για να κατέβω κέντρο και να παρκάρω έχει φάει το 20% της σε κάθε στάση μέχρι να παρκάρω το έχει κάνει 25φορές (μετρημένο) σκέψου πόσους κύκλους καις. 

Επειδή άλλαξα και πεντάλ συμπλέκτη στα 100χιλχλμ λόγω κέντρου (έχω αυτοκίνητο με 300χιλχλμ με τον ίδιο) έκατσα και υπολόγισα πόσες αλλαγές κάνω για να πάω και να έρθω στην δουλειά από το να πάω Θεσσαλονίκη. Κάνω περίπου 100 αλλαγές και για τα δύο, απλώς στο κέντρο είναι 1η νεκρά, ενώ στο ταξίδι e-pass και 2-3-4 και 5η μένει μέχρι το επόμενο διόδιο. Το startnstop στο ταξίδι δεν δουλεύει ποτέ.

Υ.Γ. Καλό είναι να πα΄με να το συζητήσουμε στο άλλο νήμα για να μην χαλάσουμε αυτό...  

 

ΛΕΟΝ με αυτόματο να το ευχαριστηθείς!!!

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν συζηταμε ποσο κανει η μπαταρια, αλλα ποσο παραπανω κανει. Την διαφορα. Εδω απο δικο σου μηνυμα:

Καταλαβαινω ομως οτι τωρα με τα μαθηματικα που βλεπουμε οτι το s/s προσφερει οικονομια 100+€ το χρονο σε καποιον που κανει 15.000km/χρονο και ετσι μπορει να κανει καλυτερο service/βαζει καλυτερα λαδια για να εχει πιο αξιοπιστο αυτοκινητο, τοτε το γυρναμε και ξεχναμε οτι μιαλαγαμε για διαφορα στην τιμη μπαταριας.

Αυτό λέω ρε μαν , εγώ που κάνω μετα βίας 5.000χλμ δεν με συμφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό λέω ρε μαν , εγώ που κάνω μετα βίας 5.000χλμ δεν με συμφέρει

Μονος σου ειπες οτι ηταν 40€ παραπανω :  

28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εγώ που τα έκανα καθημερινά στη κίνηση μου έμεινε στις 20.000χλμ , νομίζω την έβαλα 180ε την μπαταρία οπότε αν δεν κάνω λάθος μου βγήκαν 40ε επάνω. Αστείο ποσό το ξέρω αλλά αν βάλουμε και ενδεχόμενο πρόβλημα σε κάτι άλλο δεν αξίζει ο κόπος

και ειδαμε οτι εξοικονομησες 140€ λογω χαμηλοτερης κανταλωσης στα 20.000km.

Με τα εξτρα λεφτα που εξοικονομησες (ακομα και εσυ που κανεις λιγα χιλιομετρα), μπορεις να τα διαθεσεις για καλυτερο service/λαδια και ετσι να εχεις πιο αξιοπιστο αυτοκινητο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Μονος σου ειπες οτι ηταν 40€ παραπανω :  

και ειδαμε οτι εξοικονομησες 140€.

Δεν πάει έτσι γιατί πρώτη φορά αλλάζω μπαταρία στην 4ετία

Επίσης δεν μπορώ να αποδείξω ότι όντως γλύτωσα 0,5 λίτρο γιατί και η κατανάλωση δεν έχει καμία σχέση με του εργοστασίου οπότε αν χάνει και αυτή μπορεί το 0.5 να είναι 0.3 ή χαμηλότερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν ειναι τρομολαγνεια, ειναι στην πραγματικότητα σαβουρα κιβωτιο...

Καθόλου πραγματικότητα δεν είναι αγαπητέ... Είναι η δική σου -εντελώς υποκειμενική- οπτική, και μια από τις μεγαλύτερες ανακρίβειες που έχουν γραφτεί σε 730 σελίδες νήμα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν πάει έτσι γιατί πρώτη φορά αλλάζω μπαταρία στην 4ετία

Επίσης δεν μπορώ να αποδείξω ότι όντως γλύτωσα 0,5 λίτρο γιατί και η κατανάλωση δεν έχει καμία σχέση με του εργοστασίου οπότε αν χάνει και αυτή μπορεί το 0.5 να είναι 0.3 ή χαμηλότερο

Ή μπορει να ειναι και υψηλοτερη στην πραξη, ακριβως οπως υψηλοτερη ειναι στην πραξη η καταναλωση.
Γενικοτερα, μονο και μονο απο αυτο το μηνυμα φαινεται οτι δεν θελεις να το δεις αντικειμενικα:
λες οτι βαζουν χαμηλοτερες καταναλωσεις στο εργοστασιο απο οτι στην πραξη, αλλα δια μαγειας η εργοστασιακη καταναλωση που βαζουν με s/s θα ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα.

Δυο μετρα και δυο σταθμα.

Τελος, αλλαγη μπαταριας στα 4 χρονια και πανω ειναι τελειως φυσιολογικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eMike είπε

Καθόλου πραγματικότητα δεν είναι αγαπητέ... Είναι η δική σου -εντελώς υποκειμενική- οπτική, και μια από τις μεγαλύτερες ανακρίβειες που έχουν γραφτεί σε 730 σελίδες νήμα.

 

 

Γνωμη σου... Να θυμισω οτι ο νηματοθέτης είναι καμμενος 3 φορές απο dsg... και ασε του ts, θες να ψαξουμε πιο καινουργια αυτοκινητα να δουμε τι γινεται; γιατι το τελευταιο διαστημα βλεπω σημεια κ τερατα για dsg του 2019-20 σε γκρουπ στο fb. Τα εγραψα και εδω προ ημερών... Εαν θεωρεις λοιπον τα παθηματα τόσου κόσμου ανακριβειες καλο θα ηταν να ανοιξεις λεξικο να δεις τι θα πει ανακριβεια... (γιατι δεν ειπα οτι δεν ειναι καλό κιβωτιο αλλα να το βρασω να ειναι καλό όταν λειτουργει μονο, και το σταματημενο ρολοι δείχνει σωστή ώρα 2 φορες την ημερα, τι θα πει αυτο οτι ειναι καλό;)

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofras Για μένα αφού αποφάσισες να δώσεις αυτό που έχεις, πήγαινε στο Leon.Σκέψου ότι θα πάρεις 2ο αμάξι που είναι ολόιδιο με αυτό που έχεις τώρα, το οποίο παρεμπιπτόντως είναι του 2017 και φαντάζομαι θα αλλάξει σύντομα.. Στο λέω εγώ που σκέφτομαι να το πάρω καινούργιο και το ξέρεις.

Υ.Γ. 1: Με πόσα το δίνεις τελικά το αγαπημένο;

Υ.Γ. 2: Είδα και  αναφέρεις γωνίες θέασης.. Στο Ibiza είσαι ευχαριστημένος;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γνωμη σου... 

Προφανώς.

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

 (γιατι δεν ειπα οτι δεν ειναι καλό κιβωτιο αλλα να το βρασω να ειναι καλό όταν λειτουργει μονο, και το σταματημενο ρολοι δείχνει σωστή ώρα 2 φορες την ημερα, τι θα πει αυτο οτι ειναι καλό;)

Όχι..Για την ακρίβεια είπες είναι σαβούρα.. 

Σε κάθε περίπτωση, γιατί οι γνώμες όπως ξέρεις είναι σαν τις..μύτες, όλοι έχουμε από μια. Κράτα την άποψή σου, τη σέβομαι, κανένα πρόβλημα, αλλά προσπάθησε να μη την επαναλαμβάνεις κάθε δεύτερη ανάρτηση γιατί κάπου κουράζει.

Εγώ δε διαβάζω fb...Εγώ έχω αυτοκίνητα τέτοια τα τελευταία χρόνια και στο γκαράζ μου, και στον κύκλο μου. Πολλά αυτοκίνητα, με στοκ dsg-stronic/με φλασαρισμένο/με στοκ μοτέρ/με κτηνώδες μοτέρ..Αυτοκίνητα που έχουν υποστεί σκληρή χρήση για χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν κάνει κιχ ποτέ, κανένα. Οπότε διατηρώ το δικαίωμα να μη συμμερίζομαι όσα λες, αλλά έχεις κάθε δικαίωμα οπότε πάμε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...