Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, NickTG είπε

To Juke το είχες δει? 

Δεν το είχα προτείνει λόγω λίγων αλόγων αλλά σε σχέση με το 2008 έχει περισσότερα. 

Απο τα πρώτα που είδα , μου άρεσε πάρα πολύ αλλά 1000 117 άλογα με έναν απο τους πιο αργούς κινητήρες και στα 22800 η έκδοση που με ενδιέφερε

Μόλις με πήραν να με ρωτήσουν προτίμηση σε μονό ή ζυγό ( αφού είναι ελεύθερο σε δακτύλιο τους είπα ότι να ναι ) , μου έφτιαξε κάπως η ψυχολογία μπορώ να πώ :D

Μόλις με πήραν και μπήκε και το bonus .... , WTF

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 2008 με ποιον κινητήρα είναι προτιμότερο να το πάρει κάποιος? Ο 1.2 βενζίνης με 130hp είναι επαρκής? Έχετε δει κάποιο αξιόλογο review?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, tsofras είπε

Τι έγινε παιδιά ? Νέκρωσε το thread :D

Ακόμη περιμένω να έρθει το αμάξι , και απλά είπα να μοιραστώ μαζί σας λίγο τις σκέψεις μου , έτσι κουβέντα να γίνεται

Ήθελα απλά να αναφέρω ότι τελικά αν καταλήξεις σε ένα αμάξι / κατηγορία τελικά αρχίζεις και τα βλέπεις πολύ διαφορετικά τα πράγματα

Για παράδειγμα , επειδή είχα στην αρχή στο μυαλό μου ότι θα πάω σε κάποιο hot hatchback έβλεπα το Citroen C3 Aircross και δεν μου κινούσε καθόλου το ενδιαφέρον.

Αφού περάσαμε παρέα όλη την διαδικασία εύρεσης και το γύρισα στο SUV , τελικά πήγα και το έκλεισα λόγω τιμής , χωρίς πάλι να μου φαίνεται κάτι ιδιαίτερο. Όταν έμαθα ότι ήταν εκθεσιακό , μου έφυγε ένα βάρος που το ακύρωσα γιατί ήξερα ότι δεν ήταν και η πρώτη μου επιλογή.

Τώρα που έκλεισα στο 2008 και το περιμένω , βλέπω το C3 aircross τελικά με άλλο μάτι (μην φοβάστε δεν θα ακυρώσω το 2008 (χμμμ )  , απλά σας παραθέτω τις σκέψεις μου )

Αντιλαμβάνομαι ότι τελικά δεν παίζει ρόλο μόνο η ομορφιά του αυτοκινήτου αλλά και άλλα πράγματα τα οποία στην αρχή είναι κάπως κρυμμένα και τα ανακαλύπτεις με τον χρόνο.

Αν δεν είχα κλείσει το 2008 , μπορεί τελικά να κατέληγα πάλι στο C3 Aircross και αυτή την φορά με μεγαλύτερο ενθουσιασμό.

Περισσότερο το γράφω για κάποιον που είναι ανάμεσα στα 2 μοντέλα

Οπότε έχουμε και λέμε ( Μαζί με προσωπικές εντυπώσεις)

Peugeot 2008 1.2 100Hp Active Έκδοση

+ Πολύ όμορφο σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά

+ Πολύ καλοί χώροι μέσα στην καμπίνα

+ Πορτ μπαγκαζ 430 λίτρα

- i Cockpit Ορατότητα του καντράν

- Ράγες οροφής

- 16αρες ζάντες

Citroen C3 Aircross 1.2 110Hp Shine έκδοση

+ Πολύ ιδιαίτερο σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά

+ Πολύ καλοί χώροι μέσα στην καμπίνα

+ Πορτ μπαγκαζ 410 λίτρα που φτάνει μέχρι τα 530 λίτρα

+ Ράγες Οροφής

+ Grip Control για χιόνι , λάσπη , χώμα

+ Σύστημα Navigation

+ Κάμερα οπισθοπορείας

+ Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός

+ Hλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Τα συν που έχει στον εξοπλισμό το C3 aircross , έστω τα περισσότερα θα έπρεπε να τα έχει και το Peugeot στην τιμή των 20500 . Θεωρώ απαράδεκτο ότι σε αυτά τα λεφτά και ενώ είναι SUV δεν έχει ράγες οροφής , Navi και αναδιπλούμενους καθρέφτες που έχει το C3 της γυναίκας μου που έκανε 13.000ε

Αυτά

Υ.Γ. Σας έλειψα εεεεεεεεεεεεεεεεε ?

Εισαι σιγουρος οτι η Shine τα δινει ολα αυτα?? γιατι ουτε στο site Citroen  τα ειδα. επειδη ημουν στο ιδιο Mood κ διλημμα, δε νομιζω οτι υπαρχει καλυτερη επιλογη στα 18,5k απο το 2008 εστω κ Active. Σου ξαναλεω οτι εγω ειμαι 1,90 κ 100 κιλα, κ αν κ δυσκολευτηκα να βρω τη θεση, τα καταφερα κ στο td εντυπωσιαστηκα, δε με ενοχλησε καθολου το τιμονι κ εβλεπα μια χαρα τον πινακα.

Για μενα αυτος ο κινητηρας ειναι upgrade Απο τον MJ1,3 75hp του Punto, σε καταναλωση δε ξερω αλλα δεν ανησυχω γιατι η οδηγηση μιυ ειναι ηρεμη. Θα προτιμουσα την Allure 130 αλλα προτιμω 5-6k στην τσεπη. το πολυ, σε 5 χρονια αλλαγη 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, drgeri79 είπε

Εισαι σιγουρος οτι η Shine τα δινει ολα αυτα?? γιατι ουτε στο site Citroen  τα ειδα. επειδη ημουν στο ιδιο Mood κ διλημμα, δε νομιζω οτι υπαρχει καλυτερη επιλογη στα 18,5k απο το 2008 εστω κ Active. Σου ξαναλεω οτι εγω ειμαι 1,90 κ 100 κιλα, κ αν κ δυσκολευτηκα να βρω τη θεση, τα καταφερα κ στο td εντυπωσιαστηκα, δε με ενοχλησε καθολου το τιμονι κ εβλεπα μια χαρα τον πινακα.

Για μενα αυτος ο κινητηρας ειναι upgrade Απο τον MJ1,3 75hp του Punto, σε καταναλωση δε ξερω αλλα δεν ανησυχω γιατι η οδηγηση μιυ ειναι ηρεμη. Θα προτιμουσα την Allure 130 αλλα προτιμω 5-6k στην τσεπη. το πολυ, σε 5 χρονια αλλαγη 😉

Ναι τα αναφέρει και στο site πως και δεν τα βλέπεις?

Η αλήθεια είναι ότι τόσο καιρό κυκλοφορούσα με της γυναίκας μου μέσα στην Αθήνα σε κοντινές διαδρομές , σήμερα πήγα βόλτα παραλία από λιμανάκια μέχρι Αγία Μαρίνα,

Οκ ελπίζω να μην έχω ανάλογη αίσθηση με το 2008 , ανασφάλεια σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα και ανασφάλεια με το γκάζι που λείπει

Έτοιμος ήμουν να πάρω να το ακυρώσω γιατί ωραία η σκέψη περί SUV για παραλίες κτλ αλλά σε καμία στροφή δεν ξέρω τι αίσθηση αφήνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι τα αναφέρει και στο site πως και δεν τα βλέπεις?

Η αλήθεια είναι ότι τόσο καιρό κυκλοφορούσα με της γυναίκας μου μέσα στην Αθήνα σε κοντινές διαδρομές , σήμερα πήγα βόλτα παραλία από λιμανάκια μέχρι Αγία Μαρίνα,

Οκ ελπίζω να μην έχω ανάλογη αίσθηση με το 2008 , ανασφάλεια σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα και ανασφάλεια με το γκάζι που λείπει

Έτοιμος ήμουν να πάρω να το ακυρώσω γιατί ωραία η σκέψη περί SUV για παραλίες κτλ αλλά σε καμία στροφή δεν ξέρω τι αίσθηση αφήνει

Στις στροφές ξεχνά ότι ήξερες.

Υ.γ είπαμε άλλη φιλοσοφία αυτό.

Επεξ/σία από mp123
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι τα αναφέρει και στο site πως και δεν τα βλέπεις?

Η αλήθεια είναι ότι τόσο καιρό κυκλοφορούσα με της γυναίκας μου μέσα στην Αθήνα σε κοντινές διαδρομές , σήμερα πήγα βόλτα παραλία από λιμανάκια μέχρι Αγία Μαρίνα,

Οκ ελπίζω να μην έχω ανάλογη αίσθηση με το 2008 , ανασφάλεια σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα και ανασφάλεια με το γκάζι που λείπει

Έτοιμος ήμουν να πάρω να το ακυρώσω γιατί ωραία η σκέψη περί SUV για παραλίες κτλ αλλά σε καμία στροφή δεν ξέρω τι αίσθηση αφήνει

Εμ φίλε μου ήθελες να ζήσεις την εμπειρία του SUV ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εμ φίλε μου ήθελες να ζήσεις την εμπειρία του SUV ;) 

Αυτό με έφαγε, βέβαια αν δεν την ζήσω δεν θα έχω και άποψη

Από την άλλη θα μπορούσα να νοικιάσω ένα για ένα ΣΚ όχι να αγοράσω κούτα , αλλά είμαι Large εγώ 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα η μειωση απο 180 σε 100 αλογα θα σε επηρεασει αρκετα. Αν και το εχεις καταλαβει ηδη με της γυναικας.

Για να δουμε εμεις που προσπαθουμε για το αντιθετο τι θα νιωσουμε χαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, seppy είπε

Λογικα η μειωση απο 180 σε 100 αλογα θα σε επηρεασει αρκετα. Αν και το εχεις καταλαβει ηδη με της γυναικας.

Για να δουμε εμεις που προσπαθουμε για το αντιθετο τι θα νιωσουμε χαχα

Το αντίθετο μόνο καλό θα είναι , απλά έτσι όπως πάει η αγορά δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον

Αν υποθέσουμε ότι μέχρι τα 26.000ε  το μόνο αμάξι με 180 άλογα που μπορείς να πάρεις είναι το Honda Civic και μετά ανεβαίνεις πάνω απο 35.000 σε κυβικά και άλογα , το μέλλον θα είναι δύσκολο :D

Μόλις με πήρε ο διεκπεραιωτής τηλέφωνο αύριο βγάζουν πινακίδες

Άντε να δούμε και τον κόσμο των SUV , μπορεί να εκτιμήσω άλλες χάρες σε αυτή την κατηγορία

Έτσι για να αποκτήσουμε και προσωπική εμπειρία , κουβά είχα , super mini είχα , hot hatch είχα  , πάμε για SUV και μετά για κάμπριο να παίρνει αέρα η καράφλα όταν μεγαλώσουν τα παιδιά :D

3 ώρες πριν, xgol είπε

To 2008 με ποιον κινητήρα είναι προτιμότερο να το πάρει κάποιος? Ο 1.2 βενζίνης με 130hp είναι επαρκής? Έχετε δει κάποιο αξιόλογο review?

Αν είχε ετοιμοπαράδοτο τότε και εγώ θα προτιμούσα με τα 130 , έχουν 2 δευτερόλεπτα διαφορά στα 0 - 100 και 3 κιλά ροπής .

Αν δώ ότι το γουστάρω το αμάξι και θέλω να το κρατήσω επάνω στον χρόνο , τότε θα πάω για πρόγραμμα γιατί είναι ίδιο ο κινητήρας με αυτόν που φοράει στο Astra 1.2 145 άλογα , οπότε με σχετική ασφάλεια και άνεση φτάνει στα 145 άλογα και 26-27 κιλά ροπής

2 ώρες πριν, drgeri79 είπε

Εισαι σιγουρος οτι η Shine τα δινει ολα αυτα?? γιατι ουτε στο site Citroen  τα ειδα. επειδη ημουν στο ιδιο Mood κ διλημμα, δε νομιζω οτι υπαρχει καλυτερη επιλογη στα 18,5k απο το 2008 εστω κ Active. Σου ξαναλεω οτι εγω ειμαι 1,90 κ 100 κιλα, κ αν κ δυσκολευτηκα να βρω τη θεση, τα καταφερα κ στο td εντυπωσιαστηκα, δε με ενοχλησε καθολου το τιμονι κ εβλεπα μια χαρα τον πινακα.

Για μενα αυτος ο κινητηρας ειναι upgrade Απο τον MJ1,3 75hp του Punto, σε καταναλωση δε ξερω αλλα δεν ανησυχω γιατι η οδηγηση μιυ ειναι ηρεμη. Θα προτιμουσα την Allure 130 αλλα προτιμω 5-6k στην τσεπη. το πολυ, σε 5 χρονια αλλαγη 😉

Spoiler

Έκδοση Flair    
AFIL: Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας
Speed Limit Information: Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
Intelligent Speed Adaptation: Έξυπνο σύστημα προσαρμογής ταχύτητας
Coffee Break Alert: Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού
6 αερόσακοι: Οδηγού, Συνοδηγού, Πλαϊνοί και Οροφής
Αυτόματη λειτουργία προβολέων
Air Condition
Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε διάταξη 60/40
Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
Πίσω φώτα με τρισδιάστατο εφέ (3D)
Χειρολαβές θυρών & κάλυμμα καθρεπτών στο χρώμα του αμαξώματος
Φώτα ημέρας τεχνολογίας LED
Προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering light
Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
Ράδιο RCCA2 με 6 ηχεία, έγχρωμη οθόνη αφής 7″, Bluetooth, θύρα USB
Μπροστινά & πίσω ηλεκτρικά παράθυρα συνεχόμενης λειτουργίας και με σύστημα αναγνώρισης εμποδίου
Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Δερμάτινο τιμόνι
Περίβλημα προβολέων σε μαύρο χρώμα
Διακοσμητικό τάσι τροχού 3D Steel & Style
Εφεδρικός τροχός ανάγκης

Έκδοση Feel
Επιπρόσθετα της έκδοσης Flair:

Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
Citroen Connect Radio: Ράδιο RCCA2 με 6 ηχεία, έγχρωμη οθόνη αφής 7″, Λειτουργία Mirror Screen, Bluetooth, θύρα USB και πρίζα Jack
Περίβλημα προβολέων σε μαύρο χρώμα

Έκδοση iTouch
Επιπρόσθετα της έκδοσης Feel:

Citroen Connect NAV: Σύστημα Navigation 3D
Κάμερα οπισθοπορείας
Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός

Έκδοση Shine
Επιπρόσθετα της έκδοσης iTouch:

Pack Auto: Αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου
Ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου
Πίσω συρόμενα καθίσματα 2/3 & 1/3
Πίσω φυμέ τζάμια
Οροφή Bi-Ton
Εσωτερική επένδυση Urban Red
Σύστημα Grip Control με Hill Descent Assist
Ζάντες αλουμινίου 17” 4 Ever Diamantee (215/50 R17 H All Seasons Ø 648 mm)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα απο θεμα πρακτικότητας το SUV είναι στην ίδια κατηγορία με το Estate. Αυτά τα δύο κερδίζουν σχεδόν οποιοδήποτε hatchback. Ωστόσο με το ηλίθιο Ελληνικό κράτος που σε τιμωρεί αν θες να πάρεις ένα καλό αυτοκίνητο, τα SUV με αξιοπρεπείς επιδόσεις/εξοπλισμό ξεφεύγουν πάρα πολύ οπότε κάνεις συμβιβασμό στο μοτέρ. Ίσως με το επόμενο καθεστώς στην ταξινόμηση γίνει πιο προσιτο το καλό SUV :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΦΙλε μου, μιας και είδες από κοντα και το Vitara, θα μπορούσες να μου πεις Θετικά/αρνητικα γιατί το κοιτάω πολύ ζεστα (στην φουλ έκδοση με 4χ4)...Σε ευχαριστώ πολύ και καλορίζικο το δικό σου!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, dimitris05 είπε

ΦΙλε μου, μιας και είδες από κοντα και το Vitara, θα μπορούσες να μου πεις Θετικά/αρνητικα γιατί το κοιτάω πολύ ζεστα (στην φουλ έκδοση με 4χ4)...Σε ευχαριστώ πολύ και καλορίζικο το δικό σου!

Σίγουρα έχουν κάνει προσπάθεια στην ποιότητα σε σχέση με τα προηγούμενα

Έχει κάποια μαλακά πλαστικά πάνω στην κονσόλα , κατα τα άλλα Σπαρτιάτικο μεν , βολικό δε

Πολλά σκληρά πλαστικά όπου αλλού ακουμπήσεις και ειδικά στις πίσω πόρτες

Μου φάνηκαν αρκετά μαλακά και βολικά τα καθίσματα , ωραίοι χώροι και ψηλή θέση οδήγησης

375 λίτρα πορτ μπαγκάζ αλλά έχει και ράγες οροφής

Επειδή είδα και αρκετά reviews για το συγκεκριμένο λένε αρκετά καλά λόγια για την αίσθηση της ανάρτησης στον δρόμο αλλά και εκτός δρόμου ( αλλά μιλάω για το 4x2)

Κινητήρας 1.4 140 άλογα με καλή ροπή , και ο καινούριος mild hybrid με την υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα

Όλοι σχολιάζουν κάπως άσχημα το infotainment ότι δεν είναι πολύ βολικό και η ποιότητα της εικόνας στην κάμερα οπισθοπορείας

Αν δεν έβγαινε σε προσφορά το 2008 ήμουν έτοιμος να το κλείσω εκείνη την ημέρα. Ναι δεν είναι WOW σαν τα υπόλοιπα ευρωπαικά , αλλά σου δίνει την αίσθηση του SUV , 140 άλογα , και επειδή έχω περάσει αρκετά Suzuki θα το αγόραζα για την αξιοπιστία.

Να σου πώ την αλήθεια μπορεί να βρίζουμε το σπαρτιάτικο , αλλά όλα ήταν στην θέση τους .

Τεμπέλης εκεί που πρέπει , ποτηροθήκες το ίδιο , κλίμα με φυσικούς διακόπτες , χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα

Σε έναν βαθμό μετάνιωσα που δεν το έκλεισα , αλλά επειδή δεν ξέρω τι μέλλον θα έχω με το 2008 , γλύτωσα 1500ε και πιστεύω θα έχω καλύτερη αξία μεταπώλησης με αυτό το μοντέλο μιας και είναι και φρέσκο και έχει τα τσιτσιμπλίκια που λείπουν απο το Vitara

Αυτά ελπίζω να βοήθησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Μιας και λέτε για βιταρα, είχες δει καθόλου s cross?

Ναι σχεδόν ίδιο εσωτερικό , περισσότεροι χώροι πίσω και σε Πορτ μπαγκαζ 500€ επάνω, λόγω τιμής θα προτιμούσα το Vitara αλλιως μου φάνηκε ομορφότερο το SX4 και ειδικά το τετρακίνητο έχει βίντεο στην Πάρνηθα με έναν παλιό οδηγό αγώνων που το πάει μέσα στις πέτρες και σε δρόμο εκτός και λέει τα καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...