Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να μην είναι μεγάλη η αναμονή παρακαλώ
γιατί θέλω να πάω και διακοπές. 😅

Α και επειδή λέγατε για vcds, obdeleven, retrofit κλπ
κάντε τα όσο προλαβαίνετε διότι το vag εξελίσσει νέο λειτουργικό σύστημα
και δεν ξέρετε πόσο χρόνο και αν θα χρειαστεί να ξεκλειδώνει το ίδιο εύκολα.

Προς το παρόν πολλές λειτουργίες τοποθετούνται ακόμα κι αν είναι κλειδωμένες στο μοντέλο-μάρκα-χώρα.
Ακριβώς επειδή όλα τα εξαρτηματα στα ομοειδή vag είναι κοινά, 
έτσι κι οι εγκέφαλοι είναι κοινοί και ο κώδικάς τους επίσης,
και συνήθως απομένει μόνο ένα ξεκλείδωμα.

Άντε και να θυμηθεί ο Θωμάς τα παλιά
το park assist στο παλιό Leon.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Να μην είναι μεγάλη η αναμονή παρακαλώ
γιατί θέλω να πάω και διακοπές. 😅

Α και επειδή λέγατε για vcds, obdeleven, retrofit κλπ
κάντε τα όσο προλαβαίνετε διότι το vag εξελίσσει νέο λειτουργικό σύστημα
και δεν ξέρετε πόσο χρόνο και αν θα χρειαστεί να ξεκλειδώνει το ίδιο εύκολα.

Προς το παρόν πολλές λειτουργίες τοποθετούνται ακόμα κι αν είναι κλειδωμένες στο μοντέλο-μάρκα-χώρα.
Ακριβώς επειδή όλα τα εξαρτηματα στα ομοειδή vag είναι κοινά, 
έτσι κι οι εγκέφαλοι είναι κοινοί και ο κώδικάς τους επίσης,
και συνήθως απομένει μόνο ένα ξεκλείδωμα.

Άντε και να θυμηθεί ο Θωμάς τα παλιά
το park assist στο παλιό Leon.

 

θελω να κανω κι εγω ενα φλασαρισμα στο mazda μου για να ενεργοποιησω το tsr αλλα δεν εχω βρει ακομα το χρονο να το κανω. Για τα V AG να 'ναι καλα η bosch που δε διαφοροποιει τιποτα απο μαρκα σε μαρκα!το νεο συστημα ειναι δυο γενιες μακρια ακομα τουλαχιστον. 

 

Επεξ/σία από gleft
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, gleft said:

θελω να κανω κι εγω ενα φλασαρισμα στο mazda μου για να ενεργοποιησω το tsr αλλα δεν εχω βρει ακομα το χρονο να το κανω. Για τα V AG να 'ναι καλα η bosch που δε διαφοροποιει τιποτα απο μαρκα σε μαρκα!

δεν είναι θέμα Bosch στο vag,
είναι θέμα πλατφόρμας που χρησιμοποιεί τα ίδια εξαρτήματα από μάρκα σε μάρκα (με ακριβώς τους ίδιους κωδικούς ανταλλακτικών)
από τον εγκέφαλο και το ημιαξόνιο μέχρι τον αεραγωγό και το σασί

όταν η πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη να φιλοξενήσει μοντέλο της Audi φερ' ειπείν, είναι επόμενο ότι οι premium λειτουργίες θα είναι υπαρκτές και διαθέσιμες και στις άλλες μάρκες από VW μέχρι SEAT και Skoda

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ritualistic είπε

καλες οι φιλολογικες κουβεντες αλλα εχει κανεις vcds η obdeleven να κανουμε καμια δουλεια ??😄😄

Και το γερμανικό obdapp interface μας κάνει άμα λαχει...

μου φαίνεται θα πάρουμε ένα ρεφενέ και θα κανονίσουμε καμία συνάντηση οι vagΙτέα κ θα κάνουμε χαμό 😂 εγώ βέβαια θα πρέπει να έρθω με 2 αμαξια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θωμαααα!!! Μια μερα ελειψα ρε συ απο την Τσοφριάδα, τι παταγος εγινε!
Χρωματαρα και Αμαξαρα! ΕΥΓΕ σε σενα και στον πωλητη πανω απ ολα! :D:D:D 

Να το φχαριστηθεις οσο δε παει, κι ακομη περισσοτερο! (ξερω για σενα μιλαμε κ εχουμε καει στον χυλο κ φυσαμε το γιαουρτι πλεον αλλα φευ!)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ritualistic είπε

καλες οι φιλολογικες κουβεντες αλλα εχει κανεις vcds η obdeleven να κανουμε καμια δουλεια ??😄😄

To obdeleven μάλλον θα το τσιμπήσω εγώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δεν είναι θέμα Bosch στο vag,
είναι θέμα πλατφόρμας που χρησιμοποιεί τα ίδια εξαρτήματα από μάρκα σε μάρκα (με ακριβώς τους ίδιους κωδικούς ανταλλακτικών)
από τον εγκέφαλο και το ημιαξόνιο μέχρι τον αεραγωγό και το σασί

όταν η πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη να φιλοξενήσει μοντέλο της Audi φερ' ειπείν, είναι επόμενο ότι οι premium λειτουργίες θα είναι υπαρκτές και διαθέσιμες και στις άλλες μάρκες από VW μέχρι SEAT και Skoda

off topic, αλλα δεν εχεις δικιο, ειναι πολλα premium segment κομματια που δεν ειναι interchangeable και λογω λογισμικου και λογω αποκλεισμου των "φθηνων" μοντελων απο αυτα. ειπα για τη bosch γιατι αναφερθηκαμε στο acc.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ritualistic είπε

με ενδιαφερει με το αζημιωτο φυσικα!

@paylidis ?? ελα να μαζευομαστε!

Σιγά ρε μην με πληρώσεις κιόλας , θα παραγγείλω και με το καλό βρισκόμαστε παρέα να χακέψουμε τα αμάξια μας :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, gleft said:

off topic, αλλα δεν εχεις δικιο, ειναι πολλα premium segment κομματια που δεν ειναι interchangeable και λογω λογισμικου και λογω αποκλεισμου των "φθηνων" μοντελων απο αυτα. ειπα για τη bosch γιατι αναφερθηκαμε στο acc.  

βασικά και δίκιο έχω και αυτά που λέω είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση,
αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι το κόστος κατασκευής ενός φθηνού vag δεν απέχει από το κόστος κατασκευής του ομοειδούς ακριβού vag, για το λόγο ότι χρησιμοποιούν τα ίδια ακριβά εξαρτήματα

ακόμα και εξαρτήματα από μια μάρκα κατά κανόνα φοριούνται σε άλλη για την οποία επισήμως δεν υπάρχει πρόβλεψη
και αυτά τα εξαρτήματα δεν είναι συνήθως αποκλειστικά premium αλλά αποκλειστικά της μάρκας, είτε φθηνής είτε ακριβής

και η Bosch δεν έχει σχέση
όταν είναι επιλογή του γκρουπ να χρησιμοποιήσει το ίδιο hardware για οικονομίες κλίμακας
από τα ηλεκτρονικά μέχρι τα μηχανολογικά

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σιγά ρε μην με πληρώσεις κιόλας , θα παραγγείλω και με το καλό βρισκόμαστε παρέα να χακέψουμε τα αμάξια μας :D

καλα καλα θα τα βρουμε αυτα!

για το Q3 παντως ακομα δεν υπαρχει ξεκαθαρη εικονα σχετικα με το τι ξεκλειδωνεται και τι οχι απο τις δυνατοτητες που υπαρχουν και αυτος ηταν ο λογος που ακομα δεν εκανα την κινηση προσωπικα. αλλα σιγουρα start-stop και wireless carplay ειναι αυτα που με ενδιαφερουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, and_64 είπε

Α καλα για χειροκίνητο δεν το συζητάω κάν, μια φορά είχε να megane νοικιάρικο και ήταν κλάμα 😛

Για τους αισθητήρες θα συμφωνήσω, στη mercedes που έχει και τις dedicated οθονίτσες βολεύουν πάρα πολύ γιατί δεν βλέπεις μούρη καθόλου

Είναι ένας συνδυασμός όλων των παραπάνω: επειδή προσωπικά παρκάρω σε δευτερόλεπτα, ειδικά με μπρος-πίσω αισθητήρες, το βρίσκω αχρείαστα μεγάλη φασαρία να μπώ στη διαδικασία του αυτόματου παρκαρίσματος.

Τουλάχιστον στη mercedes που το δουλεύω, πρέπει να βγάλεις φλας προς την κατεύθυνση που θες να σκανάρει και να πηγαίνεις μεχρι 20 km/h αν θυμάμαι σωστά ίσως και 30.

Εδω ειναι το πρώτο πρόβλημα, γιατί σε όλο τον κόσμο παρκάρουν με φλας εμείς με αλάρμ, οπότε ο πίσω έχει ήδη μπερδευτεί γιατί νομίζει οτι θα στρίψεις σε στενό! 

Δεύτερο πρόβλημα το πόσο μεγάλη θα είναι η θέση, τουλάχιστον στην Αθήνα σπάνια θα βρεις το μέγεθος που θέλει το αμάξι για να παρκάρει, δεν θα το βάλει σε στενή θέση, θα την προσπεράσει.

Αν ολα πάνε καλά και βρεί τη θέση που του κάνει, σταματας το βάζεις στο r και πρέπει να δώσεις οκ στο τιμόνι για να αρχίσει. Μέχρι εδώ ήδη έχω κουραστεί 😂

Κάποιες φορές αργεί σχετικά μέχρι να κάνει τη δεύτερη μανούβρα και να βάλει μούρη μεσα, αν και ομολογώ οτι όσες φορές το έχω κάνει το βάζει πολύ σωστά στο πεζοδρόμιο το αυτοκίνητο. Ίσως μια στις τόσες να θέλει λίγο διόρθωση η μούρη προς τα μέσα αφού πει οτι τελείωσε.

Το αστείο είναι οτι κάνει και ξεπαρκάρισμα, οχι τελείως στο βγάζει μέχρι τη μέση της λωρίδας ας πούμε😂

Γι αυτό όταν παίξεις 5-10 φορές μετά δεν ασχολείσαι συνήθως εκτός αν είσαι 90 χρονών/τέρμα κουλός και δεν μπορείς να παρκάρεις με τίποτα!!

Eχω το Active Parking Assist στην W177. Aν η mercedes σου είναι πριν από το 2018 τότε έχεις το προηγούμενο σύστημα. H mercedes το τωρινό μοντέλο το είχε στην S-Class πριν το 2018 και το έκανε roll out στις άλλες ξεκινώντας από την Α (μαζί με διάφορα άλλα καλούδια).

Oι παρατηρήσεις σου είναι σωστές αλλά υπάρχουν κάποιες διαφορές που ίσως βασίζονται στο διαφορετικό μοντέλο. Για αρχή δε χρειάζεται φλας ούτε για να ξεκινήσει το σύστημα (αν και ούτως ή άλλως πάντα με φλας σταματάω) ούτε για να σκανάρει για θέση. Φαντάζεσαι αλλιώς να έχεις ανάψει το φλας και να ψάχνεις θέση για καμιά πεντακοσαριά μέτρα;

Πατάς το κουμπί που βρίσκεται δίπλα στον λεβιέ ταχυτήτων και στην δεξιά οθόνη έχει την ένδειξη ότι ψάχνει. Το όριο ταχύτητας είναι τα 35 χιλιόμετρα. Όταν βρει θέση βγάζει ένα ωραίο animation με το αυτοκίνητο και τη θέση για πάρκιν (αριστερά ή δεξιά). Σταματάς το αυτοκίνητο πατάς στην οθόνη τη θέση που θες να παρκάρει και με το που βάζεις νεκρό κάνει τις μανούβρες μόνο του. Έτσι και πατήσεις φρένο ή πιάσεις το τιμόνι τότε ακυρώνει το παρκάρισμα.

Καλά ως εδώ αλλά: για να βρει θέση θέλει τουλάχιστον 1.3-1.5 φορά το μήκος του αυτοκινήτου, δεν είναι δηλαδή ότι θα στο βάλει σε τρομερά σφιχτό χώρο. Ύστερα οι μανούβρες που κάνει είναι τρομερά γρήγορες, το τιμόνι στρίβει τόσο γρήγορα που τουλάχιστον ψυχολογικά νιώθεις ότι θα γίνει η στραβή. Tις περισσότερες φορές το έχω σταματήσει γιατί φοβήθηκα ότι έκοψε νωρίτερα απ'ότι έπρεπε. Τέλος έχει θέμα στους δρόμους με κλίση, ειδικά όταν είναι να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα το παρκάρισμα αποτυγχάνει.

Δεν βρίσκω όντως νόημα, το έχω χρησιμοποιήσει μόνο για επίδειξη, ζήτημα 4-5 φορές, αφού οι κάμερες μπροστά και πίσω είναι εκπληκτικές τόσο σε ευκρίνεια όσο και σε ακρίβεια. Βρίσκω πιο χρήσιμο το ξεπαρκάρισμα γιατί έχει πολύ καλό σύστημα για την τυφλή γωνιά. Στην τελική η Α δεν είναι και καμιά μαούνα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σιγά ρε μην με πληρώσεις κιόλας , θα παραγγείλω και με το καλό βρισκόμαστε παρέα να χακέψουμε τα αμάξια μας :D

Τσεκαρε και αυτό που ανέφερα obdapp shop.de πιθανως να κάνει περισσότερα (κ είναι ευρωπαϊκό). 
 

απο εκεί κ πέρα θα αγοράσω κ εγώ ένα vcds απλώς όχι ακόμα - περιμένω να βάλουν κ τα μοντέλα 21 κ να γραφτεί κ κανένα hint σε ξένα φορά 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Eχω το Active Parking Assist στην W177. Aν η mercedes σου είναι πριν από το 2018 τότε έχεις το προηγούμενο σύστημα. H mercedes το τωρινό μοντέλο το είχε στην S-Class πριν το 2018 και το έκανε roll out στις άλλες ξεκινώντας από την Α (μαζί με διάφορα άλλα καλούδια).

Oι παρατηρήσεις σου είναι σωστές αλλά υπάρχουν κάποιες διαφορές που ίσως βασίζονται στο διαφορετικό μοντέλο. Για αρχή δε χρειάζεται φλας ούτε για να ξεκινήσει το σύστημα (αν και ούτως ή άλλως πάντα με φλας σταματάω) ούτε για να σκανάρει για θέση. Φαντάζεσαι αλλιώς να έχεις ανάψει το φλας και να ψάχνεις θέση για καμιά πεντακοσαριά μέτρα;

Πατάς το κουμπί που βρίσκεται δίπλα στον λεβιέ ταχυτήτων και στην δεξιά οθόνη έχει την ένδειξη ότι ψάχνει. Το όριο ταχύτητας είναι τα 35 χιλιόμετρα. Όταν βρει θέση βγάζει ένα ωραίο animation με το αυτοκίνητο και τη θέση για πάρκιν (αριστερά ή δεξιά). Σταματάς το αυτοκίνητο πατάς στην οθόνη τη θέση που θες να παρκάρει και με το που βάζεις νεκρό κάνει τις μανούβρες μόνο του. Έτσι και πατήσεις φρένο ή πιάσεις το τιμόνι τότε ακυρώνει το παρκάρισμα.

Καλά ως εδώ αλλά: για να βρει θέση θέλει τουλάχιστον 1.3-1.5 φορά το μήκος του αυτοκινήτου, δεν είναι δηλαδή ότι θα στο βάλει σε τρομερά σφιχτό χώρο. Ύστερα οι μανούβρες που κάνει είναι τρομερά γρήγορες, το τιμόνι στρίβει τόσο γρήγορα που τουλάχιστον ψυχολογικά νιώθεις ότι θα γίνει η στραβή. Tις περισσότερες φορές το έχω σταματήσει γιατί φοβήθηκα ότι έκοψε νωρίτερα απ'ότι έπρεπε. Τέλος έχει θέμα στους δρόμους με κλίση, ειδικά όταν είναι να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα το παρκάρισμα αποτυγχάνει.

Δεν βρίσκω όντως νόημα, το έχω χρησιμοποιήσει μόνο για επίδειξη, ζήτημα 4-5 φορές, αφού οι κάμερες μπροστά και πίσω είναι εκπληκτικές τόσο σε ευκρίνεια όσο και σε ακρίβεια. Βρίσκω πιο χρήσιμο το ξεπαρκάρισμα γιατί έχει πολύ καλό σύστημα για την τυφλή γωνιά. Στην τελική η Α δεν είναι και καμιά μαούνα.

Προφανώς είσαι 1-2 γενιές μετά, μιλάω για cla 2015 (c117), ουσιαστικά η τεχνολογία της προηγούμενης facelift a class.

Ίσως θυμάμαι λάθος για το φλας και να σκανάρει πάντα στα δεξιά, οπότε μονο αν θες να παρκάρεις αριστερά να πρέπει να ανάψεις αριστερό, κάτι θέλει πάντως, επειδή ειναι του father το οχημα και δεν το  κυκλοφορώ κάθε μέρα εχω καιρό να παίξω και δεν το θυμάμαι σίγουρα...

Όντως καινούρια aclass που εχω δει μια φορά να παρκάρει το κάνει αρκετά γρήγορα 

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...