Προς το περιεχόμενο

[TV]LG 32LJ500V €89.70 @KOTSOVOLOS[ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


Οράτιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, vgeorgis είπε

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις άλλες παραγγελιες αλλα εμένα μετα το πρώτο μήνυμα μου ήρθε σήμερα και επιβεβαίωση για παράδοση.  

Άρα έχουμε τις γνωστές τακτικές με ψέματα κτλ και πετάμε την μπάλα στην εξέδρα. Για σεβασμό του καταναλωτή ούτε λόγος στην Ελλάδα του 2020.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, definitio είπε

Για οθόνη γραφείου (80εκ βάθος γραφείου) κάνει ή είναι πολύ κοντά > θα φαίνονται χάλια τα πίξελ κτλ;

Αν παραλάβεις κάνεις μια δοκιμή κι αν σου αρέσει εσένα όλα καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράγγειλα εχθές μεσημέρι με απευθείας χρέωση της χρεωστικής κάρτας. Μου ήρθε mail επιβεβαίωσης και γραπτό μήνυμα στο κινητό από εχθές. Δέσμευσαν τα χρήματα μου άμεσα και θα μας πουν τώρα ότι ήταν λάθος τιμή και οτι θα κάνουν αντιλογισμό σε 1-2 εβδομάδες; Τα λάθη αυτά τα πληρώνει η εταιρεία. Αν πάω σε ένα κατάστημα και υπάρχει στο ράφι συγκεκριμένη τιμή, αυτή την τιμή πληρώνεις και στο ταμείο. Το ιντερνετικό κατάστημα είναι το "ψηφιακό ράφι" της εταιρείας.  Ας φάει λοιπόν ο Κωτσοβολος μια καταγγελία στο 1520 για παραπλανητική διαφήμιση σε όσους έριξε άκυρο. Πρέπει όλοι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Δεν στέκει όμως από την στιγμή που λένε ότι είχαν βάλει λάθος τιμή. 

Προφανώς και δεν είναι λάθος τιμή, εφόσον υπάρχει στο ιστορικό αντίστοιχη πτώση.

Από δικαιολογίες, άλλο τίποτα..

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανώς η τιμή δεν ήταν λάθος αλλα η δικαιολογία τους για να μήν σου πούν οτι δέν προλάβανε να την κάνουν Out of stock. 

 

Y.Γ.  ειμαι και με αντικαταβολή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

1η φορά το ακούω αυτό. Δηλ. παίρνω κάτι που έχει 100Ε και βάζω 24 δόσεις. Η 1η δόση θα εμφανιστεί στον επόμενο χρεωστικό λογαριασμό της κάρτας μετά από 20μέρες ή και μήνα. Για τον χ λόγο ακυρώνεται η συναλλαγή πριν έρθει ο λογαριασμός (άρα δεν έχω δώσει ευρώ). Πως θα μου γυρίζουν τα χρήματα σε αντίστοιχες δόσεις ?... Είναι λογιστική περίπτωση και αφορά το κατάστημα και την τράπεζα.

Το εχω παθει στο παρελθον.Ακυρωθηκε παραγγελια, ειχα βαλει 3 δοσεις στην καρτα και πηρα τα χρηματα σε 3 μηνιαίες δοσεις.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mr_Terror είπε

Το εχω παθει στο παρελθον.Ακυρωθηκε παραγγελια, ειχα βαλει 3 δοσεις στην καρτα και πηρα τα χρηματα σε 3 μηνιαίες δοσεις.

Δεν καταλαβαίνω. Οι δόσεις τρέχουν σε συγκεκριμένο χρόνο. Αφού η αγορά ακυρώθηκε που σημαίνει δεν πλήρωνες, τί χρήματα σου επέστρεφαν μηνιαία ? Έτσι όπως το λες δείχνεις και κερδισμένος ;). Μήπως ήταν κάτι άλλο και κάνεις λάθος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληρωσα με καρτα.Χρεωθηκα το ποσο σε 3 δοσεις.Ακυρωθηκε η παραγγελια.Οταν εκδόθηκε ο λογαριασμος ειχα χρεωση την δοση και απο κατω ελεγε αν θυμαμαι καλα αντιλογισμός - το ποσο της δοσης.Δηλαδη χρεωση και πιστωση μαζι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει ότι η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον τρόπο που πλήρωσες. Αν πλήρωσες με δόσεις έτσι θα γίνει η επιστροφή. Είναι άκυρο αλλά συμβαίνει, μακάρι να άλλαξε γιατί δεν στέκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Δεν καταλαβαίνω. Οι δόσεις τρέχουν σε συγκεκριμένο χρόνο. Αφού η αγορά ακυρώθηκε που σημαίνει δεν πλήρωνες, τί χρήματα σου επέστρεφαν μηνιαία ? Έτσι όπως το λες δείχνεις και κερδισμένος ;). Μήπως ήταν κάτι άλλο και κάνεις λάθος ?

ας πουμε πως ειχες διαθεσιμα 1000 ευρω στην καρτα σου. 
αν κανεις μια αγορα 400 ευρω θα εχεις διαθεσιμα αλλα 600 για αγορες στην καρτα σου.

 

εστω τωρα πως οι δοσεις ηταν των 50 ευρω. αυτο σημαινει πως σε ενα μηνα θα ειχες 650, τον επομενο 700 κτλ διαθεσιμα. 
αν σου επεστρεφαν ολο το ποσο μια και εξω θα ειχες 1000 εξ αρχης για αλλες αγορες, αν ομως στο επιστρεφουν σε δοσεις απλα θα αυξανεται το διαθεσιμο σου καθε μηνα οπως αν πληρωνες τις δωσεις. 

 

μπακαλικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας λόγος που δεν αγοράζω από Ελλάδα ποτέ με χρέωση πιστωτικής αλλά πάντα με αντικαταβολή είναι η ταλαιπωρία που τραβάς για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Ειδικά ο Κωτσόβολος είναι για κλωτσιές σε αυτόν τον τομέα, ενώ άλλοι σου λένε εξυπνάδες ότι θα σου κόψουν πιστωτικό και ααααααν θέλεις κάτι άλλο θα τα βρούμε εκεί. Ουστ λαγόγια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Rumpelstiltskin είπε

ας πουμε πως ειχες διαθεσιμα 1000 ευρω στην καρτα σου. 
αν κανεις μια αγορα 400 ευρω θα εχεις διαθεσιμα αλλα 600 για αγορες στην καρτα σου.

εστω τωρα πως οι δοσεις ηταν των 50 ευρω. αυτο σημαινει πως σε ενα μηνα θα ειχες 650, τον επομενο 700 κτλ διαθεσιμα. 
αν σου επεστρεφαν ολο το ποσο μια και εξω θα ειχες 1000 εξ αρχης για αλλες αγορες, αν ομως στο επιστρεφουν σε δοσεις απλα θα αυξανεται το διαθεσιμο σου καθε μηνα οπως αν πληρωνες τις δωσεις. 

μπακαλικα

Εγώ μιλάω για συναλλαγή με πιστωτική που έχει 0 υπόλοιπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν η συναλλαγή θα ακυρωθεί άμεσα (ναι είμαι απαισιόδοξος με αυτά που διαβάζω) και στο επόμενο statement (να το γράψω ελληνικά) δεν πρόκειται να δω καμία χρέωση από κότσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άνθρωποι είναι αστείοι. Κάλεσα προ 5 λεπτών για να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελιάς στο 210 2899999 που είναι το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Πληκτρολογώ τον αριθμό κινητού όπως μου ζητήθηκε από το αυτοματοποιημένο κέντρο και με παραπέμπει σε ένα call center. Εκεί συνομιλώ με έναν ευγενικό κύριο και του ζητώ να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας. Ενω συνομιλούσα μαζί του και κοίταζε τα στοιχεία της παραγγελίας, χωρίς να με ενημερώσει μου κάνει εκτροπή κλήσης και με στέλνει σε άλλον. Το σηκώνει ένας αγουροξυπνημένος υπάλληλος ο οποίος προφανώς και δουλεύει από το σπίτι του με τηλεργασία (πολύ ήσυχο περιβάλλον σε σχέση με τον προηγούμενο που ήταν σε call center)  και μου λέει "Παρακαλώ τι θέλετε; Λέω συγνώμη συνομιλούσα με έναν άλλον κύριο και ξαφνικά χωρίς ενημέρωση με παρέπεμψε σε εσάς. Θα έπεσε η γραμμή μου λέει. Τι θέλετε. Του λέω πάλι το παραμύθι και μου λέει δεν βλέπω κάτι σχετικά με την εξέλιξη. Θα την δουν τα παιδιά του ίντερνετ από Δευτέρα και θα σας ενημερώσουν. Του λέω δηλαδή είναι κανονικά καταχωρημένη η παραγγελία. Μου απαντάει θετικά. Πραγματικά πως γίνεται σε κάποιους να λένε πως ήταν λάθος η τιμή και σε άλλους δεν ξέρω θα  σας πάρουν από Δευτέρα. Δεν έχω ελπίδες να την δρομολογήσουν την παραγγελία αλλά με ενοχλεί που δεν μπορούν να έχουν ένα αξιόλογο σύστημα παραγγελιών που να δείχνει αποθέματα και πορεία παραγγελίας. Ευτυχώς που η συνομιλία μας όπως με ενημέρωσαν καταγράφηκε και θα ζητήσω αντίγραφο για χρήση σε καταγγελία του ΣΤΚ σε περίπτωση που αρχίσουν από Δευτέρα τις αστείες δικαιολογίες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Εγώ μιλάω για συναλλαγή με πιστωτική που έχει 0 υπόλοιπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν η συναλλαγή θα ακυρωθεί άμεσα (ναι είμαι απαισιόδοξος με αυτά που διαβάζω) και στο επόμενο statement (να το γράψω ελληνικά) δεν πρόκειται να δω καμία χρέωση από κότσο.

δηλαδη εκανες αγορα με πιστωτικη που δεν ειχες αφησει καθολου διαθεσιμο υπολοιπο και περασε η αγορα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εχεις βαλει δοσεις και προλαβει ο κωτσος να ακυρωσει την συναλλαγη πριν εκδοθει ο λογαριασμος σου, δεν θα δεις καμια χρεωση.

Αν εχεις βαλει δοσεις ισχυει αυτο που ειπα.Οι δοσεις τρεχουν κανονικα και στις γυριζουν καθε μηνα με οσες δοσεις εβαλες.Χρεωση και πιστωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...