Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Media Markt σε συνηγορο


RedGL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά σας επισυνάπτω το email που εστειλα στο συνήγορο του καταναλωτη :

"Παράγγειλα στις 29 Μαρτίου όπως φαίνεται και στο email που μου έστειλε η Media Markt και επισυνάπτω παρακάτω, μια τηλεόραση καταβάλοντας το ποσό των 279 ευρώ. Με αριθμό παραγγελίας ΧΧΧΧΧΧΧ. Πλήρωσα άμεσα με χρεωστική κάρτα Πειραιώς το ποσό. Με καλέσαν μετα απο κάποιες μερες με κλήσεις που είναι ηχογραφημένες λέγοντας οτι δεν υπάρχει απόθεμα και με ρώτησαν τι θελω να κάνουμε. Τους είπα ακύρωση παραγγελίας. Στις 11 Απρίλη μου στείλανε επιβεβαιωτικό email που επισυνάπτω με την ακύρωση της παραγγελίας μου. 
Απο τότε δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα μου στο τραπεζικό λογαριασμό. Τους έχω καλέσει αρκετές φορές και εχω επικοινωνήσει μαζι τους και σε social media και μου λένε οτι υπάρχει καποιο πρόβλημα καθυστερήσης κάπου αόριστα εντός της επιχείρησης τους ή με την τράπεζα. Επικοινώνησα με τη τράπεζα  Πειραιώς και επιβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα καθυστέρησης απο τη πλευρά τους.
Στους όρους λένε οτι επιστρέφονται τα χρήματα εντός 5-15 ημερών. Σήμερα 7 Μαίου έχουνε περάσει σχεδόν 26 μέρες. Παρακαλώ το συνηγορο του καταναλωτή να μεσολαβήσει στην διερεύνηση και επίλυση του ζητήματος. Και αν δεν λυθει με ποιον τρόπο μπορώ να κινηθώ νομικά ευχαριστώ. 
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρινιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου."
 
Πως σας φαίνεται? Ειναι η πρώτη φορά που το κάνω θα βγει άκρη λέτε? Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπορώ να το κάνω τώρα? Ύστερα από τόσες μέρες? Έχουν πάρει τα λεφτά βέβαια δεν είναι σε αναμονή - έγκριση πια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ιδια εχω παθει και εγω....

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 29/3

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 4/4 ΜΕΣΩ FACEBOOK (τα τηλ δε λειτουργουσαν)

«Το αίτημα σας για ακύρωση έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Ευχαριστούμε πολύ»

 

ΣΤΙΣ 9/4 ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΜΕΣΑ ΕΠΙΣΤΡΟΓΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 10/4

«καλησπέρα σας, το αίτημά σας για την επιστροφή χρημάτων προωθήθηκε ξανά στο αρμόδιο τμήμα. Σας ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση».

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) ΚΑΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ

«ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΥΠΕΡ ΕΠΕΙΓΟΝ».

ΣΗΜΕΡΑ 8/5 ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ (!!!) ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ! ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ…

ΣΤΙΣ 5/5 ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα ίδια τραβάω με τον Κωτσόβολο. Παρήγγειλα 3/5 ένα στεγνωτήριο αξίας 649 ευρώ με δώρο τη βάση σύνδεσης με πλυντήριο αξίας 99 ευρώ.. Μου στείλανε  χωρίς να με ενημερώσουν (γιατί υποτίθεται δεν με βρήκαν, κάτι που είναι ψέμματα) μόνο το στεγνωτήριο χωρίς το δώρο, το οποίο και δεν είχαν σκοπό να μου το δώσουν ποτέ. Δεν παρέλαβα και τώρα τους ψάχνω για τα λεφτά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, RedGL είπε

Παιδιά σας επισυνάπτω το email που εστειλα στο συνήγορο του καταναλωτη :

"Παράγγειλα στις 29 Μαρτίου όπως φαίνεται και στο email που μου έστειλε η Media Markt και επισυνάπτω παρακάτω, μια τηλεόραση καταβάλοντας το ποσό των 279 ευρώ. Με αριθμό παραγγελίας ΧΧΧΧΧΧΧ. Πλήρωσα άμεσα με χρεωστική κάρτα Πειραιώς το ποσό. Με καλέσαν μετα απο κάποιες μερες με κλήσεις που είναι ηχογραφημένες λέγοντας οτι δεν υπάρχει απόθεμα και με ρώτησαν τι θελω να κάνουμε. Τους είπα ακύρωση παραγγελίας. Στις 11 Απρίλη μου στείλανε επιβεβαιωτικό email που επισυνάπτω με την ακύρωση της παραγγελίας μου. 
Απο τότε δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα μου στο τραπεζικό λογαριασμό. Τους έχω καλέσει αρκετές φορές και εχω επικοινωνήσει μαζι τους και σε social media και μου λένε οτι υπάρχει καποιο πρόβλημα καθυστερήσης κάπου αόριστα εντός της επιχείρησης τους ή με την τράπεζα. Επικοινώνησα με τη τράπεζα  Πειραιώς και επιβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα καθυστέρησης απο τη πλευρά τους.
Στους όρους λένε οτι επιστρέφονται τα χρήματα εντός 5-15 ημερών. Σήμερα 7 Μαίου έχουνε περάσει σχεδόν 26 μέρες. Παρακαλώ το συνηγορο του καταναλωτή να μεσολαβήσει στην διερεύνηση και επίλυση του ζητήματος. Και αν δεν λυθει με ποιον τρόπο μπορώ να κινηθώ νομικά ευχαριστώ. 
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρινιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου."
 
Πως σας φαίνεται? Ειναι η πρώτη φορά που το κάνω θα βγει άκρη λέτε? Ευχαριστώ. 

πληροφοριακα εισαι κοντα στις 20 μερες και οχι στις 26 μιας κ μετρανε μονο οι εργασιμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ισχύει ότι είμαι κοντά στις 20 εργάσιμες αλλά στους όρους τους λένε άμεση επιστροφή χρημάτων όταν πρόκειται για ακύρωση προϊόντος χωρίς παραλαβή και επίσης λένε ότι με επιστροφή προϊόντος 15 ημερολογιακες μέρες και τα δύο έχουν περάσει κατά πολύ. 

 

Εγώ παιδιά φοβάμαι μη ρίξει καμμια πτώχευση η αλυσίδα και χάσουμε τα λεφτά μας! Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πλέον όταν είναι να παραγγειλω κάτι τους παίρνω τηλέφωνο να μου επιβεβαιώσουν ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο, γιατί πλέον από το Internet δεν βγάζεις άκρη, αργούν να ενημερώσουν ότι εξαντλήθηκε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω update: Μιλησα με ευγενέστατο υπάλληλο της Πειραιώς και καναμε αμφισβήτηση της αγοράς. Τού στειλα με email το αποδεικτικό της ακύρωσης παραγγελίας της media και ξεκίνησε τη διαδικασία.

Είδε οτι δεν μου επιστράφηκε το ποσό και μου είπε οτι μπορεί και η Πειραιώς να μου επιστρέψει το πόσο η ίδια. Μου είπε οταν τον ρώτησα οτι η διαδικασία μπορεί να πάρει μεχρι και 2 μήνες. Συνήθως παίρνει αρκετά λιγότερο.

Επίσης μου είπε οτι αν έκανα τη διαδικασία οσο η αγορά ήταν ακομα σε αναμονή για έγκριση θα είχα πάρει τα λεφτά πίσω σε 15 μέρες άμεσα. Απλα το αναφέρω για το μέλλον να ξέρετε.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως δεν χρειαζεται να παμε στην τραπεζα,το κανονιζουν απο το καταστημα

Η τραπεζα ειναι το τελευταιο καταφυγιο οταν δεν βρισκουμε ακρη 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταιο update απο μενα:

Μολις μου επεστρεψαν τα χρηματα. Δηλαδή εκανα τη καταγγελία στο συνηγορο τη Πεμπτη και το Σαβατο πρωι ειχαν μπει. Και ο αγιος φοβερα θελει μαλλον..... τα συμπερασματα δικα σας..... και εννοειται δεν ξαναψωνιζω απο εκει.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...